Toyota Celica 3SGE Turbo ?

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула

Аватар
ogysm
Мнения: 19
Регистриран на: 24 Ное 2006 19:07
Обратна връзка:

Мнение от ogysm » 06 Фев 2009 22:35

ОК :thumbsup: спираме спама кат почна тойотката мое пак да заформим неква полемика

b_d

Мнение от b_d » 06 Фев 2009 22:49

Нямам нищо против спора и полемиката, но все пак си мисля, че е хубаво темата да бъде полезна за някого, когото ще го мъчат подобни проблеми в бъдеще...

Т.е. ако смяташ, че атмосферката ще излезе на далавера - пиши защо и ще спорим на воля.

Аватар
ogysm
Мнения: 19
Регистриран на: 24 Ное 2006 19:07
Обратна връзка:

Мнение от ogysm » 06 Фев 2009 23:23

аз също нямам нищо против спора нали така уж се ражда истината а и за полезноста си абсолютно прав ,по темата това което аз разбрах имаме налице атмосверен двигател ,бутала за турбо изпускателен колектор накакъв,турбина нова колкото и да е зле за начало мисля че става е да човека си няма електроника за смесите и аванса или пък еку от 3SGTE(не съм наясно дали става тук е момента някой с опит да се включи ) но със тях и още некой дреболии мисла че мое да подкара мотора друг е въпроса кой и как ще го зглобява и колко ще изкара

b_d

Мнение от b_d » 06 Фев 2009 23:45

китайската турбина не става. Даже на майтап го пробвахме, за да се убедим и определено не става.

Електрониката от 3SGTE също ще е много трудно да стане. Да не говорим, че вероятно ще струва колкото 3/4 мотор. На оригиналната дори с паразит не може да се пипа аванса, защото ЕКУ-то чака потвърждение от комутатора, че е пуснал искрата. Остава standalone, което ако не е МС е скъпо.

Има още адски много дребни разходи, които човек не забелязва, защото са тук 50 там 100 лв от типа на:
1. масло за турбото;
2. вода за турбото;
3. термолента;
4. Стойка за турбото;
5. Помпа'
6. Инжектори;

И т.н. - моят опит показва, че тези дреболии нерядко стигат до 3-4К - само те.

Накрая остава въпросчето кой го прави, бензина за мапването, евентуално дайно и т.н.

Сметката става дебела. Евтиното обикновено излиза скъпо. Да не говорим, че от УК може да вземе цяла кола - оригиналната да се направи 4х4, а доста части да се продадат, което ще намали цената.

Аватар
ogysm
Мнения: 19
Регистриран на: 24 Ное 2006 19:07
Обратна връзка:

Мнение от ogysm » 06 Фев 2009 23:55

ок добре убеди ме

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 07 Фев 2009 00:05

ogysm написа:ок добре убеди ме
Доста е сладкодумен нали ? :whistle:

Аватар
Troshko
Мнения: 2094
Регистриран на: 24 Яну 2006 11:58
Местоположение: София

Мнение от Troshko » 07 Фев 2009 14:42

ogysm написа:ок добре убеди ме
Аз мисля ,че той не иска да те убеждава ,а казва самата РЕЛНА истина :whistle:

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 124 госта