Toyota Celica 3SGE Turbo ?
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Lakaicho nadqvam se sega me razbra kakvo imah v predvid kogato ti kazah da napravi6 spisuk i da vidi6 naistina kolko 4asti ti trqbvat, a ne govorim za trug i maistori da q svur6at taq rabota. Kato ideen spisuk priblizitelno kakvo ti trqbva vij tamata http://toyotabg.eu/posting.php?mode=reply&t=9165 vqrno ne e za su6tata kola no spisuka ne se iz4erpva sus turbina i maslena pompa. Pomisli i vurhu ne6to drugo, predi da misli6 koi butala v koi blok 6te vlqzat, za da vurvi nai-tupo kazano na kolata i trqbva gorivo i vuzduh. OK s turbinata 6te vkara6 tozi vuzduh ami gorivo, zatova kolegite ti kazaha 4e se 4udqt koe 6te si zamine prvo skupite butala koito si kupil ili vala
Neka budem realisti, atmosfernata celicata ne e nai-podhodq6tata osnovo za turbinirane, te horata sa si go napravili. Subira6 pari kupuva6 edna s turbo i togava po4va6 da misli6, 4ete6 i pita6 za proekti. Na mnogo ot nas s atmosferkite ni se 6te da stava6e za 2000-3000 leva i edna sedmica v serviza 4udoto, no uvi.
Neka budem realisti, atmosfernata celicata ne e nai-podhodq6tata osnovo za turbinirane, te horata sa si go napravili. Subira6 pari kupuva6 edna s turbo i togava po4va6 da misli6, 4ete6 i pita6 za proekti. Na mnogo ot nas s atmosferkite ni se 6te da stava6e za 2000-3000 leva i edna sedmica v serviza 4udoto, no uvi.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Тук не забелязваме втория ред от каквото и да било, нито помпи и пр. biggrin.gif за това ставаше на вапрос, а не че е невъзможно да се направи.Lakaicho написа:http://www.picvalley.net/v.php?p=u/859/37827806.JPG
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1412/753093361.JPG
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/967/462230853.JPG
http://www.picvalley.net/v.php?p=u/971/1406621231.JPG
Kit Includes:
V-BAND T3/T4 Turbo Charger
Piping Kit
Oil Feed Line Kit
Boost Controller
28''X8''X2.5 Intercooler
RS Type Blow Off Valve
OIL CATCH TANK
Tоя кит ми излиза 630 долара без Headers .За Headersite имам човек който да ми ги направи той сам си направи за d16z Ше ми излезнат не повече от 200 лв . Бутала Wiseco и Биели Eagle 700 долара .
До момента съм на 2300 лева .
Не обсъждаме даже нещата в списъка че така като го гледам без да се замислям ми прави впечатление че тоя кулер няма каде да го сложи.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
За какво ти е втори ред, като може да сложиш само по-големи дюзи?!Zaho написа:Че какво му е сложното да се пусне повече гориво ?
Втори ред дюзи с едно СМТ-6 и готово ;)
Е да По голяма помпа и регулатор за горивото..
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Лелелееееее, Водолазче, аман от разбирачи като горния...diver написа:За какво ти е втори ред, като може да сложиш само по-големи дюзи?!Zaho написа:Че какво му е сложното да се пусне повече гориво ?
Втори ред дюзи с едно СМТ-6 и готово ;)
Е да По голяма помпа и регулатор за горивото..
Ти му говориш, оно си рупа ли рупа...
Колко струва турбо кита? Колко струва онази пародия наречена SMT6 дето няма дори интерполация м/у клетките? Колко струва помпа, колко струват инжектори? Колко струва бензина за настройка? Колко струват грешките, а такива определено ще има? И не на последно място - какво правим с аванса?
А сега да видим колко струва Celica GT4 в Англия? Колко струва да се докара до тук? Колко струва да преместят нещата от едната кола в другата? Колко пари могат да се вземат от останалите части?
Писнало ми е от разбирачи, които са прочели две теми в тунинг.бг и вече раздават съвети на килограм!!!
Има ли готов заводски турбо мотор - няма по-евтин вариант! Запомнете го най-после!
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Колега,Georgimitrovich написа: аз даже не чета тунинг.бг
извини ме - имах предвих колегите, които предлагат китайски китове, СМТ6 и прочие....
Също бих допълнил, че е редно съвети да се дават само от хора с опит. Е, да ама хората с опит не искат да дават съвети. Някои си мислят, че ги е страх да не си загубят хляба, което е смешно, защото повечето такива хора се занимават с неща различни от коли, за да изкарват пари. Не дават съвети, защото двигателите се чупят много лесно с неправилни настройки. Дори след правилни, но неразбрани правилно съвети. С други думи ако някой пита - "как да си сложа турбо" - най-добре да не си слага преди да прочете няколко хиляди странички. След това изобщо няма да пита подобни въпроси. А още по-лесно е да си вземе готова турбо кола.
AMINbad_dog написа:Колега,Georgimitrovich написа: аз даже не чета тунинг.бг
извини ме - имах предвих колегите, които предлагат китайски китове, СМТ6 и прочие....
Също бих допълнил, че е редно съвети да се дават само от хора с опит. Е, да ама хората с опит не искат да дават съвети. Някои си мислят, че ги е страх да не си загубят хляба, което е смешно, защото повечето такива хора се занимават с неща различни от коли, за да изкарват пари. Не дават съвети, защото двигателите се чупят много лесно с неправилни настройки. Дори след правилни, но неразбрани правилно съвети. С други думи ако някой пита - "как да си сложа турбо" - най-добре да не си слага преди да прочете няколко хиляди странички. След това изобщо няма да пита подобни въпроси. А още по-лесно е да си вземе готова турбо кола.
П.П. Защо някой не ми каза тези благи думи преди да олекна с една е-класа под формата на турбиниране преди няколко години?!
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
bad_dog не си прав
Нали тряа са праат грешки да мои да живеем и ний.
Иначе какъв ъкъл да дадът хората/знаещите или имащите опит като виждат линковете дадени от мераклята и продуктите в тях.
Подобни проекти у нас завършват с месеци дори години по-сервизите,а през това време собственика/мераклията е проумял,че е по-добре да си закупи турбо автомобил,а настоящият/проект прахолясва заради липса на средства,време и загубен мерак,ма то само с мерак не става.
След продажбата на проект-автомобила за някаква сравнително мижава сума която можеби не съответства и на 50% от инвестицията,започва мъчно търсене на турбо автомобил,но с доста ограничен вече бюджет,и това ще е най-вероятно някое Punto GT или в най-добрия случей Audi A3 1.8T и месец-два след покупката остановява,че турбината е за смяна(А3) или главата спукана(Пунто),и т.н.
С пръдня боя не става.
Това е истината.
Извинявам се за дългия пост.
Нали тряа са праат грешки да мои да живеем и ний.
Иначе какъв ъкъл да дадът хората/знаещите или имащите опит като виждат линковете дадени от мераклята и продуктите в тях.
Подобни проекти у нас завършват с месеци дори години по-сервизите,а през това време собственика/мераклията е проумял,че е по-добре да си закупи турбо автомобил,а настоящият/проект прахолясва заради липса на средства,време и загубен мерак,ма то само с мерак не става.
След продажбата на проект-автомобила за някаква сравнително мижава сума която можеби не съответства и на 50% от инвестицията,започва мъчно търсене на турбо автомобил,но с доста ограничен вече бюджет,и това ще е най-вероятно някое Punto GT или в най-добрия случей Audi A3 1.8T и месец-два след покупката остановява,че турбината е за смяна(А3) или главата спукана(Пунто),и т.н.
С пръдня боя не става.
Това е истината.
Извинявам се за дългия пост.
КЕФ ЦЕНА НЯМА
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 121 госта