как се прави луд арабски дрифт :)

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 25 Дек 2005 16:08

Anonymous написа: Не съм съгласен.На този филм дават всички техники за дрифт и то съвсем подробно.Много можеш да научиш от него разбира се само на теория практиката трябва сам да си я направиш.А за АЕ86 спор няма!
в ДрифтБайбъл се дават не всички, а само някои(най-популярните) техники за дрифт. При това само се показват, с бегло обяснение за трансфера на тежестта. За научаване на дрифта трябва изучаване на поведението на автомобила и параметрите на двигателя, специфика на окачването, видът на гумите, как да се управляват контактните петна, начинът за въртене на воланът, работни обороти на двигателя, разпределение на тежестта отпред/отзад, как да модифицираш и настроиш окачването на колата с превес на oversteer-a - всичко това на теория и практика - има още адски много неща, които са изключително важни.

на брат ми импресата фабрично беше с understeer настроено окачване - предния sway беше 19мм дебел, задния 17мм - колата задираше задницата зловещо, въпреки всички опити за дрифт - не може да го води, защото задницата задираше - колата просто се суркаше, а не дрифтеше и при опит за дрифт с газ просто суркаше предницата и я изправяше.

в момента(след консултация със състезатели и с моя препоръка) е с подменени sway-барове - задният е регулируем три степени(20-27мм), предния е към 20мм. Сега е настроена със заден към 24мм(по-дебел от предния) и с променен преден камбър(2 градуса негативен) и toe-out(10мм) - резултатът e много приятен oversteer, при подаване на газ колата не изправя, а продължава да дрифти, въпреки, че е 4х4 и с бавни вискозни LSD(среден и заден). нарочно го накарах да си вземе такива sway-барове, тези, които му препоръчаха рали състезатели пак щяха да са с understeer резултат. сега при странично хлъзгане колата има по-добро сцепление на предните колела, като закопани са(това е целта на по-дебелия заден sway bar)

без тези модификации по окачването, дрифта е много трудна работа, кола с неправилно настроено окачване дрифти много трудно, дори да се използват правилните техники. а това не може да се научи от Drift Bible wink.gif
status: за БАН

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: borisfx и 53 госта