Реставриране на celica

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Реставриране на celica

Мнение от Georgimitrovich » 19 Фев 2009 14:53

Ако темата не за тази секция, моля да ме извините и да бъде преместена.

Предстои ми започването на проект за реставриране на моята селика. Ще кача актуални снимки. Моля, колегите да споделян мнения и препоръки. За сега това което със сигурност ще правя е:
- радиатор (комплекат с капачка перки датчик и пр.)
- полуоски 2бр.
- изпускателна система
- претапициране на всички седалки, волан, топка скоростен лост, кори на вратите.
( оригиналната кожа е сива, мислех си за вариант черна или червена кожа)
- съединител
- таван (външна + вътрешна част)
- окачване отпред + отзад
- премахване на газовата
- всмукателни колектори (защото старите имат дупки там от кадето минава газта)
- цялисто пребоядисване (дали да сменя и цвета й??? )
Интересуват ме съвети и препоръки, какво да правя с двигателя

Благодаря предварително, всякакви мнения ще са ми полезни.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 19 Фев 2009 15:06

жоре, така кат гледам аз лично първо щях да помисля какво искам да постигна--което си е индивидуално решение,,,и ако няма да пипам окачване и двигател и да наливам пари по тунинги,щях:
1.да защитя ламарината от ръжди,,(ако имаш намерение да я караш повече от 3 години)
2.да ревизирам окачването и всичко по техническото състояние на автомобила....
3.интериор и екстериор.
4.последно--боядисване.(не бих правил без причина,особено ако няма да я карам повече от 3 години.)

първо намисли за какво точно ще я ползваш и какво ти е приоритет....ако се окаже че я ползваш за софия-пловдив-софия,,може и махането на газовата да не е добра идея..

Elboriso
Мнения: 76
Регистриран на: 22 Апр 2007 21:43
Обратна връзка:

Мнение от Elboriso » 19 Фев 2009 19:38

За боядисването и за тапицерията мога да помогна :thumbsup:

П.С. Кога ще ни посетиш нас софиянците??? :whistle:

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 19 Фев 2009 22:36

Незнам приятелю, нищо немога да ти обещая още. Вече в няколко теми обясних че до края на фев. хотела ми е пълен и немога да мръдна никаде. Слизам до Пловдив само по изключение за по час два да си накупя разни неща и аре пак нависоко в гората. Обещал съм ти като доида да звъна и знаеш че не се отмятам и ще го направя. Видях снимки на работи на вашия тапичер на саита и много ми харесаха, но искам да видя и нещо направено на живо, пък и цените също не са без значение.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 20 Фев 2009 09:26

Пребоядисване и претапициране 3к. 2к боя, 1к тапицер. Смяна на генерацията вероятно Фидко може да каже по-точна цифра, ма ме съмнява качествени гърнета да са под 7-800лв. За останалите неща залагам поне на още 1000лв, та въпроса е струва ли си да набиеш 5к в кола чиято пазарна стойност вероятно е по-ниска....При рецесията и морето от коли, дет седят и няма кой да ги купи, дали не е по-меродавно да вземеш нещо по-ново?
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 20 Фев 2009 21:44

За това и казах реставриране. Когато колата стане, ако стане, няма да се кара. Ще се изкарва рядко, като е сухо и еи така за малко ветрец в побелелите ми коси, някоя събота или неделя. За нова кола още се чудя какво да е за сега карам камрито ако ми се наложи, но уви почти не мърдам никаде. Та основната идея е колата да стане квато е била като е излязла от завода до колкото това е постижимо.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Аватар
speedking
Мнения: 127
Регистриран на: 09 Май 2008 19:25
Обратна връзка:

Мнение от speedking » 20 Фев 2009 22:55

обади се за тапицерия имам познат който работи мнооо добре и не взима много виждал съм негови коли и доколкото знам той е правил жълто-сивата тройка дето е бяха снимали в MAXI Tuning
Lexus IS 220d
Mazda MX5

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 20 Фев 2009 23:09

тапицери има много то е ясно,но какво да правя с двигателя. Питам, защото като се почне си мисля че приципа е следния. Всичко вънка копето се прави там както си трябва и пр. през това време се претапицира което е нужно престига новия таван от англия, а в същотото време се чудя дали да се отвори двигателя и да му се направи една основна ревизия или да се мисли за вариан нов на малко км. Ако да за както да се преготвя. Искам когато почна да съм събрал всички части и да е само труд. Не искам да я разглобя и да седи разглобена 2 години. Или да се направи като хората или изобщо да не се почва. По-добре в това състояние да е згобена и вървяща от колкото да е наполовин зглобена и невървяща.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 21 Фев 2009 04:59

А мислиш ли ако сменяваш двигателя да го регистрираш или ще си го караш без промяна в талона ?

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 21 Фев 2009 09:00

не съм мислил но защо ми е да го оправям талона, тая кола си е вечно моя от тука нататък. Каква ти е идеята?
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 22 Фев 2009 02:12

Ами ако няма да го регистрираш може да сложиш и нещо малко по-мощничко :whistle: .

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 22 Фев 2009 12:32

Имам го и това като вариант да си поръчам поли да ми докара един читав 3S-GTE, но от тука идват и другите вапроси. Мойта не може да стане 4х4 щотото купето е различно отдоло, поне така аз си мисля. Ако се сложи такъв двигател минавам в графата тЮнинг проекти, а не реставрация. Все пак ако се сменя двигателя дали от GT-4 ще влезе, ако влезе няма ли да му доидат в повечно 250 коня на предно, ще трябват джанти гуми и пр.

Друг е варианта вместо да се копува двигател и да се правят сложни гимнастики с неясен изход, да се потърси някоя одарена GT-4 и тук да се оправя и реставрира на същия принцип, но за този план трябват много средства или поне аз така си мисля.

Затова пуснах темата да събера повечко компетентни мнения.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 22 Фев 2009 14:51

Georgimitrovich написа:Имам го и това като вариант да си поръчам поли да ми докара един читав 3S-GTE, но от тука идват и другите вапроси. Мойта не може да стане 4х4 щотото купето е различно отдоло, поне така аз си мисля. Ако се сложи такъв двигател минавам в графата тЮнинг проекти, а не реставрация. Все пак ако се сменя двигателя дали от GT-4 ще влезе, ако влезе няма ли да му доидат в повечно 250 коня на предно, ще трябват джанти гуми и пр.

Друг е варианта вместо да се копува двигател и да се правят сложни гимнастики с неясен изход, да се потърси някоя одарена GT-4 и тук да се оправя и реставрира на същия принцип, но за този план трябват много средства или поне аз така си мисля.

Затова пуснах темата да събера повечко компетентни мнения.
практиката показва че човек на 3-4 години си сменя приоритетите за автомобил,и ако мислиш да я праиш за да си я държиш и да не я караш--след 4-5 години ще се чудиш защо си вкарвал пари ,а не си я продал.,,така си мисля...

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 22 Фев 2009 17:03

miatai edin 3sgte vutre i ne mu misli
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 22 Фев 2009 19:02

значи общо взето мнението е да си събера парите и да си взема една селика карлос саинц и нея да човъркам???
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 62 госта