Турбо измамници - "Турбомеханика" София, жк.Борово

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, miLen4o

espace
Мнения: 13
Регистриран: 11 юли 2008 15:53
Репутация: 0

Мнениеот espace » 02 ное 2009 23:19

Няма да оставя нещата недовършени,просто в момента имам за решаване по важни проблеми.

Dinko
Мнения: 1
Регистриран: 13 дек 2009 10:16
Репутация: 0
Местоположение: Stara Zagora
Контакти:

Мнениеот Dinko » 13 дек 2009 10:34

Колеги и аз имах съштия проблем купих турбо Garrett от Турбохют София продадоха ми го за ново-1200лв за 600 км се счупи отговорут им беше струшки в маслото и без някой да провери колата аз същто съм изчистил радиатора и трабите сменено е маслото филтър от каде минаха струшките нямам идея изпратих им турбината цяла а ми я върнаха на парчета колата е Reno Laguna 1.9 DCI въпроса ми е мога ли да сложа турбина на Scenik 1.9 DTI или нчкаква друга.

kristof_bg
Мнения: 13
Регистриран: 10 дек 2009 16:16
Репутация: 0

re

Мнениеот kristof_bg » 13 дек 2009 14:45

По принцип ново или ремонтирано трябва да има гаранция. На повечето места обаче приемат гаранцията само ако те сами са го сменили. А дали е ново или ремонтирано е въпрос на коректност на продавача да казва истината,защото трудно може да се познае на око от неспециалист. Аз съм пращал турбини на Гарет от тук(САЩ) по поръчка . Имаше и нови и rebuilded(ремонтирани) и не съм имал оплаквания от колегите които си поръчваха. Но всичко е въпрос на добра работа на този който го е ремонтирал. Иначе са като нови и на вид и като техническо изпълнение!

espace
Мнения: 13
Регистриран: 11 юли 2008 15:53
Репутация: 0

Мнениеот espace » 10 яну 2010 11:24

На 19.01.2010 има насрочена среща от помирителна комисия .

c
Мнения: 64
Регистриран: 07 сеп 2008 11:51
Репутация: 0

Мнениеот c » 10 яну 2010 22:13

дано си получат заслуженото
каквото и да е станало 1600 лв за 6400км ... няма такава наглост :censored:

espace
Мнения: 13
Регистриран: 11 юли 2008 15:53
Репутация: 0

Мнениеот espace » 19 яну 2010 17:33

Преди малко се прибрах от помирителната среща насрочена от КЗП.Управилката на сервиз "Турбомеханика"не удостои комисията с присъствието си въпреки ,че е била уведомена месец преди срещата.След тел.разговор между представител на КЗП и наглата управилка на сервиз "Турбомеханика"бе договорено утре да ми звънне управителката,за да се разберем по кое време да мина да си получа счупеното турбо(турбото ми трябва защото на 11.11.2009г.закупих рециклирано турбо на цена 800лв с уговорката да им занеса счупеното турбо).Сериозен човек съм и обещах на сервиза от който купих рециклираното турбо да им занеса счупеното турбо веднага когато си го взема.След много опити за свръзка с управилката на сервиз "Турбомеханика" и гнусни лъжи реших да изчакам насрочената втора среща от КЗП.

Наглоста няма край!
До ден днешен не мога да си взема въпросното турбо от сервиз "Турбомеханика"
Два часа след помирителната среща ми се обади за моя изненада(трябваше да се обади на другия ден,в което много се съмнявах) управилката на сервиз "Турбомеханика"и ми заяви,че няма да си получа турбото защото не може да го намери и най вероятно е бракувано и е хвърлено в коша за боклук.Е това ако не е супер наглост кажете ми какво е???
Каза ми ако толкова много държа може да ми даде някакво турбо по нейни думи "Купчина ненужно желязо което не става за нищо" но НЕ ТОЧНО ТОВА КОЕТО СЪМ ОСТАВИЛ.Заявих на въпросната управителка,че съм платил 1600лв. за това "ненужно желязо" и го изкам ТОЧНО ТОВА КОЕТО СЪМ ОСТАВИЛ и че номера и няма да мине с даването на друго счупено турбо защото предвидливо съм го снимал преди да и го дам и има снимки с номера в мен и интернет пространството.
Бесен съм на наглоста на тази пикла и на безсилието на КЗП(поне за сега) срещу такива наглици.
Явно разчита,че ще ми писне и ще зарежа всичко,но не е познала с поредната днешна простотия от нейна страна ме амбицира повече.

петър
Мнения: 188
Регистриран: 25 фев 2008 22:47
Репутация: 0
Местоположение: Стара Загора/Плевен

Мнениеот петър » 19 яну 2010 18:29

Най-вероятно са го продали на друг!

espace
Мнения: 13
Регистриран: 11 юли 2008 15:53
Репутация: 0

Мнениеот espace » 19 яну 2010 18:48

петър написа:Най-вероятно са го продали на друг!

Затова внимаваите какво и от къде купувате

espace
Мнения: 13
Регистриран: 11 юли 2008 15:53
Репутация: 0

Мнениеот espace » 25 яну 2010 20:03

Ето каква жалба до КЗП съм подготвил.Приемам предложения за допълнения и редакции.Очаквам вашето мнение.
ДО Председателя на КЗП
КОПИЕ:
Миглена Кунева


Ж А Л Б А




Относно

Пускам поредната си жалба до вас по повод незачитане на моите права като потребител от сервиз "Турбомеханика" ЕООД находящ се в гр.София;жк.Борово;ул.Тодор Каблешков №1А.тел:02 8569183 и 0895720702
Първата жалба съм пуснал на 03.09.2009г и е с номер:Ц-03-5099 и заявление за помирително производство с номер С-03-2976 от 11.11.2009г.Надявам се с тези два документа да ви стане ясно за какво става въпрос.Ще изложа само новите обстоятелства които се случиха след по горе посочените дати.На 24.09.2009г. снимах и след това оставих турбокомпресор Garrett GT 18V 718089-5008S LI15112Z в .. сервиз "Турбомеханика"находящ се в гр.София;жк.Борово;ул.Тодор Каблешков №1А по нареждане на КЗП за независима експертиза,за което получих по мое настояване касов ордер от работник на фирмата за да имам някакъв документ кога и къде съм го оставил.
На 02.11.2009г.получих отговор на моята жалба от КЗП в който пише цитирам:”Представени са документи от „Турбос Хют България”ООД на "Турбомеханика" ЕООД съгласно които турбокомпресор Garrett модел GT 18 V,номер 718089-5008S” и след това се изброяват предположения от какво може да се е счупил турбокомпресора.
Моля обърнете внимание на някои важни несъответствия.
В гаранционната карта е записано Марка:Garrett вид:GT 1749V номер 718089-5008 не е записан серииния номер който ясно се вижда на пластината залепена с данните на турбото.В гаранционната карта: вид:GT 1749V , а на всякъде другаде включително и на турбокомпресора който предвидливо снимах преди да го предам на "Турбомеханика" ЕООД вида е: GT 18V . Серииния номер според мен е единствен и уникален и не може да го има на повече от едно турбо. Възниква въпроса защо никъде не езаписан този номер нито в гаранционната карта,нито в :”Представените документи от „Турбос Хют България”ООД на "Турбомеханика" ЕООД ,нито в констативния протокол издаден от "Турбомеханика" ЕООД на 01.09.2009г.където дори не са сметнали да напишат и вида на турбокомпресора освен серииния номер.Същите нарушенея са допуснати и в книгата за рекламации,за която чуха за първи път от мен и след известно време си бяха набавили такава и вписали ме в нея с един куп пропуски.
Как да си обясня тези пропуски и несъответствия които според мен не са никак малко?
Запознат съм със Закона за защита на потребителя но мисля че няма смисъл да ви цитирам членове от него точно на вас.
На 11.11.2009г.закупих рециклирано турбо на цена 800лв от фирма"Реал турбо лтд" с уговорката да им занеса счупеното турбо).Сериозен човек съм и обещах на сервиза от който купих рециклираното турбо да им занеса счупеното турбо веднага когато си го взема.След много опити за свръзка с управителката на сервиз "Турбомеханика" и гнусни лъжи реших да изчакам насрочената среща от КЗП.
.На 19.01.2010г.от 11:30часа бе насрочено второ помирително производство защото на първото управителката на сервиз "Турбомеханика"не доиде.. Управителката на сервиз "Турбомеханика"не удостои комисията с присъствието си въпреки ,че е била уведомена месец преди второто помирително производство.След тел.разговор между представител на КЗП и управителката на сервиз "Турбомеханика"бе договорено на 20.01.2009г.да ми звънне управителката,за да се разберем по кое време да мина да си получа счупеното турбо.
Наглоста няма край!
До ден днешен 25.01.2010г. не мога да си взема въпросното турбо от сервиз "Турбомеханика"
Два часа след помирителната среща ми се обади за моя изненада(трябваше да се обади на другия ден,в което много се съмнявах) управителката на сервиз "Турбомеханика"и ми заяви,че няма да си получа турбото защото не може да го намери и най вероятно е бракувано и е хвърлено в коша за боклук.Е това ако не е супер наглост кажете ми какво е???
Каза ми ако толкова много държа може да ми даде някакво турбо по нейни думи "Купчина ненужно желязо което не става за нищо" но НЕ ТОЧНО ТОВА КОЕТО СЪМ ОСТАВИЛ.Заявих на въпросната управителка,че съм платил 1632лв. за това "ненужно желязо" и го изкам ТОЧНО ТОВА КОЕТО СЪМ ОСТАВИЛ и че номера и няма да мине с даването на друго счупено турбо защото предвидливо съм го снимал преди да и го дам и има снимки със серииния номера в мен и интернет пространството. Оставил съм го на 24.09.2009г.и от тогава до днес нито е поправено,нито са ми върнати парите.А за капак не ми дават турбото което мисля че имам правото да притежавам след като те са ми го продали за не малка сума пари.
Бесен съм на наглоста на тази пикла и на безсилието на КЗП(поне за сега) срещу такива наглици.
Явно разчита,че ще ми писне и ще зарежа всичко,но не е познала с поредната простотия от нейна страна ме амбицира повече.


Пиша за моя проблем в няколко автофорума и благодарение на подкрепата на пишещите в тях не съм загубил желание и надежда да се боря и да докажа,че наглоста и незачитането на закони и институциите могат да се наказват не само в „Господари на ефира”и че деиствително потребителите имат някакви права колкото и малки да са те.
Очаквам вашия отговор и съвет какво да правя от тук на татък.
Искане на потребителя:
Искането ми е да ми бъде възстановена сумата от 1632лв. която съм заплатил на сервиз "Турбомеханика"находящ се в гр.София;жк.Борово;ул.Тодор Каблешков №1А за по горе посочения турбо компресор който все още се намира в тях от . 24.09.2009г

Приложения: (5)
Мога да приложа снимки на турбокомпресора и каквото решите за необходимо

Подпис:
25.01. 2010 г.

Потребителски аватар
jim_beam
Мнения: 2271
Регистриран: 25 юли 2007 23:01
Репутация: 17
Местоположение: Австрия

Мнениеот jim_beam » 11 фев 2010 12:54

според мен са си вкарали автогол с това изгубване.
ако този начин чрез потребителска защита не донесе успех мога да ти дам координатите на адвокат в сф,който ми е добър приятел и ще ги згърчи със сигурност тия говнари. mad.gif
RAV4 D4D 2007 с кожен салон,фронт гард,ролбари,Вебасто,парктроник,CC,Blaupunkt,17''...

Изображение

Потребителски аватар
Genuine Modest
Мнения: 10
Регистриран: 10 сеп 2008 18:14
Репутация: 0
Местоположение: Vienna, Austria
Контакти:

Мнениеот Genuine Modest » 11 фев 2010 14:15

espace написа:Ето каква жалба до КЗП съм подготвил.Приемам предложения за допълнения и редакции.Очаквам вашето мнение.
ДО Председателя на КЗП
КОПИЕ:
Миглена Кунева


Ж А Л Б А




Относно

Пускам поредната си жалба до вас по повод незачитане на моите права като потребител от сервиз "Турбомеханика" ЕООД находящ се в гр.София;жк.Борово;ул.Тодор Каблешков №1А.тел:02 8569183 и 0895720702
Първата жалба съм пуснал на 03.09.2009г и е с номер:Ц-03-5099 и заявление за помирително производство с номер С-03-2976 от 11.11.2009г.Надявам се с тези два документа да ви стане ясно за какво става въпрос.Ще изложа само новите обстоятелства които се случиха след по горе посочените дати.На 24.09.2009г. снимах и след това оставих турбокомпресор Garrett GT 18V 718089-5008S LI15112Z в .. сервиз "Турбомеханика"находящ се в гр.София;жк.Борово;ул.Тодор Каблешков №1А по нареждане на КЗП за независима експертиза,за което получих по мое настояване касов ордер от работник на фирмата за да имам някакъв документ кога и къде съм го оставил.
На 02.11.2009г.получих отговор на моята жалба от КЗП в който пише цитирам:”Представени са документи от „Турбос Хют България”ООД на "Турбомеханика" ЕООД съгласно които турбокомпресор Garrett модел GT 18 V,номер 718089-5008S” и след това се изброяват предположения от какво може да се е счупил турбокомпресора.
Моля обърнете внимание на някои важни несъответствия.
В гаранционната карта е записано Марка:Garrett вид:GT 1749V номер 718089-5008 не е записан серииния номер който ясно се вижда на пластината залепена с данните на турбото.В гаранционната карта: вид:GT 1749V , а на всякъде другаде включително и на турбокомпресора който предвидливо снимах преди да го предам на "Турбомеханика" ЕООД вида е: GT 18V . Серииния номер според мен е единствен и уникален и не може да го има на повече от едно турбо. Възниква въпроса защо никъде не езаписан този номер нито в гаранционната карта,нито в :”Представените документи от „Турбос Хют България”ООД на "Турбомеханика" ЕООД ,нито в констативния протокол издаден от "Турбомеханика" ЕООД на 01.09.2009г.където дори не са сметнали да напишат и вида на турбокомпресора освен серииния номер.Същите нарушенея са допуснати и в книгата за рекламации,за която чуха за първи път от мен и след известно време си бяха набавили такава и вписали ме в нея с един куп пропуски.
Как да си обясня тези пропуски и несъответствия които според мен не са никак малко?
Запознат съм със Закона за защита на потребителя но мисля че няма смисъл да ви цитирам членове от него точно на вас.
На 11.11.2009г.закупих рециклирано турбо на цена 800лв от фирма"Реал турбо лтд" с уговорката да им занеса счупеното турбо).Сериозен човек съм и обещах на сервиза от който купих рециклираното турбо да им занеса счупеното турбо веднага когато си го взема.След много опити за свръзка с управителката на сервиз "Турбомеханика" и гнусни лъжи реших да изчакам насрочената среща от КЗП.
.На 19.01.2010г.от 11:30часа бе насрочено второ помирително производство защото на първото управителката на сервиз "Турбомеханика"не доиде.. Управителката на сервиз "Турбомеханика"не удостои комисията с присъствието си въпреки ,че е била уведомена месец преди второто помирително производство.След тел.разговор между представител на КЗП и управителката на сервиз "Турбомеханика"бе договорено на 20.01.2009г.да ми звънне управителката,за да се разберем по кое време да мина да си получа счупеното турбо.
Наглоста няма край!
До ден днешен 25.01.2010г. не мога да си взема въпросното турбо от сервиз "Турбомеханика"
Два часа след помирителната среща ми се обади за моя изненада(трябваше да се обади на другия ден,в което много се съмнявах) управителката на сервиз "Турбомеханика"и ми заяви,че няма да си получа турбото защото не може да го намери и най вероятно е бракувано и е хвърлено в коша за боклук.Е това ако не е супер наглост кажете ми какво е???
Каза ми ако толкова много държа може да ми даде някакво турбо по нейни думи "Купчина ненужно желязо което не става за нищо" но НЕ ТОЧНО ТОВА КОЕТО СЪМ ОСТАВИЛ.Заявих на въпросната управителка,че съм платил 1632лв. за това "ненужно желязо" и го изкам ТОЧНО ТОВА КОЕТО СЪМ ОСТАВИЛ и че номера и няма да мине с даването на друго счупено турбо защото предвидливо съм го снимал преди да и го дам и има снимки със серииния номера в мен и интернет пространството. Оставил съм го на 24.09.2009г.и от тогава до днес нито е поправено,нито са ми върнати парите.А за капак не ми дават турбото което мисля че имам правото да притежавам след като те са ми го продали за не малка сума пари.
Бесен съм на наглоста на тази пикла и на безсилието на КЗП(поне за сега) срещу такива наглици.
Явно разчита,че ще ми писне и ще зарежа всичко,но не е познала с поредната простотия от нейна страна ме амбицира повече.


Пиша за моя проблем в няколко автофорума и благодарение на подкрепата на пишещите в тях не съм загубил желание и надежда да се боря и да докажа,че наглоста и незачитането на закони и институциите могат да се наказват не само в „Господари на ефира”и че деиствително потребителите имат някакви права колкото и малки да са те.
Очаквам вашия отговор и съвет какво да правя от тук на татък.
Искане на потребителя:
Искането ми е да ми бъде възстановена сумата от 1632лв. която съм заплатил на сервиз "Турбомеханика"находящ се в гр.София;жк.Борово;ул.Тодор Каблешков №1А за по горе посочения турбо компресор който все още се намира в тях от . 24.09.2009г

Приложения: (5)
Мога да приложа снимки на турбокомпресора и каквото решите за необходимо

Подпис:
25.01. 2010 г.


Според мен си прекалил с емоциите и квалификациите, и въпреки че си напълно прав това може да доведе до негативни разултати. Няма да ти давам съвети, но според мен е по-добре да се придържаш само към фактите, без да влагаш емоции. Те са достатъчно нелицеприятни за този псевдо-сервиз.

Пожелавам ти успех. Надявам се да успееш да се пребориш с тези копеленца!

Потребителски аватар
Bass_Man
Мнения: 5511
Регистриран: 15 сеп 2007 20:38
Репутация: 18
Местоположение: София

Мнениеот Bass_Man » 12 фев 2010 04:57

Дъвчи ги докрай тези малоумници ! Първо , че турбото е още в гаранция второ , че не ти го връщат ! Просто са тъпаци !

BTW: лично на мен този корпус ми прилича на поне 10 годишно турбо !

espace
Мнения: 13
Регистриран: 11 юли 2008 15:53
Репутация: 0

Мнениеот espace » 12 фев 2010 22:14

jim_beam написа:според мен са си вкарали автогол с това изгубване.
ако този начин чрез потребителска защита не донесе успех мога да ти дам координатите на адвокат в сф,който ми е добър приятел и ще ги згърчи със сигурност тия говнари. mad.gif

Благодаря за предложението,ще изчакам още малко за отговор и ще деиствам по предложения от теб начин.

Потребителски аватар
foxx
Мнения: 70
Регистриран: 09 май 2008 16:08
Репутация: 0
Местоположение: plovdiv maina

Мнениеот foxx » 13 апр 2010 10:50

и аз да се обадя-пиши другаде...... примерно на господари на ефира,белкем като го направят публично може да се промени нещо-засега е твоето мнение с факти с/у сервиза им или каквото е .....трудно ще докажеш правата си макар да си 100% прав......тарси медиина подкрепа-пробваи с тях....иначе ще си остане писание в форуми и нищо променящо се относно кола и пари.....
celica s peika....ama si e moq


Върни се в “Черен списък на некоректни търговци и сервизи”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта