Лош сервиз - www.avtorespect.hit.bg

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich, miLen4o

masteforce
Мнения: 2
Регистриран: 18 яну 2010 10:56
Репутация: 0

Лош сервиз - www.avtorespect.hit.bg

Мнениеот masteforce » 01 фев 2010 12:58

Надявам се историята която ще ви разкажа, ако не е толкова интересна, поне да бъде поучителна за да не изгорят и други хора като мен....

Та в края на изминалата година точно на 31 към 19-20 часа отиваме на вилата да празнуваме новата година. Спирам с любимата кола жена ми слиза и отваря багажника да си вземе нещата и в момента в който го затвори, все едно някой дръпна шалтера на колата. Аз останах в автомобила за да може да го преместя до паркинга и чувайки затварянето на капака на багажника видях как цялтото табло включително уредите за скороста, обороти, температура и гориво "умряха". Фарове не работят, колата е запалена, а ток няма вътре. Казах си явно на някой бушон му е дошло времето, но реших да го сменя на следващият ден, а и беше тъмно навън.
Късния следобед на 01.01.2010 след запоя ставам и викам време е да слеза до магазинът в селото да купя още пиене, че май сме си подценили възможностите и съответно трябва да сменя изгорелия бушон, понеже често се случва тама да има полицаи.
Вадя от багажника пакетче с резервни бушони купувани от Метро и поглеждам, 37 бушон изгорял, сменям паля фарове, всичко е ок и потеглям.
Още след запалването веатите на колата се заключват, а аз такава функция на алармата нямам и ги отключих отвътре, но колата мигновено заключи пак. Викам си явно нещо не е както трябва, но ще бистрим проблемите в София като се прибера.
Подкарвам по пътя към магазина, който е на не повече от километър и карайки забелязвам, че уредите пак умряха, спирам слизам и в този момент от най-лявата духалка на парното почва да пуши нещо. Пуши слабо с настиена миризма на бакелит. Изкачам като див от колата и отварям капака, със един замах махам и капака на кутията с бушоните и кво да вида, бушон 37 го няма!!!
Е такова чудо не бех виждал. Вглеждам се хубаво в гнездото и виждам някакво метално парченце на негово място почти на дъното на кутията, всимам една клечка и като бръкнах от върхът и се проточи разтопена пластмаса. Работата ясна, има късо във колата. ПОчистих гнездото и прибрах колата. След вотрата пиянска вечер се прибираме, звъня на един познат и му обясних за проблема. Човека не е електричар, но вика дай да погледнем.
От форума разбрах че късото обикновено става от снопа кабели влизащ в капака на багажника (про седан). Идва човека, отваря кабелите там, всичко слепено, вика нема страшно и за 10 мин с поялника всичко беше ок. Вика пускай фаровете, пускам ама нема, а таблото е дискотека и стрелките ритмично подрипват. Пича ми вика, нема да мога да го оправа явно е стопила кабели, требва си баш майстор. ВИкам ОК, изчаках първия работен ден и разрових интернет за сервиз с посещение на място защото излезеш ли без фарове с колата, куките се лепят като мухи на.......
Както и да е, намерх ето този сервиз http://www.**********.hit.bg/ където се обадих, приеха заявката ми и на следващия ден очаквах майсторите в 9 да ме посетят.
Разбира се в 9:30 ми се обадиха че щели да закъснеят и в 11:30 кацна една черна раздрънкана Мазда с монтанска регистрация от която слезнаха две надъхани момчета на по около 20-ина години.
Обясних им случая и те викат нема проблеми запоила ти се е инсталацията, но ще я оправим. Понеже бях на работа им оставих да се занимават с колата и газ по задачи със друга кола. Вечерта минах, те си бяха тръгнали и ми се обадиха че ще продължат, поглеждам колата и болка сковава сърцето ми, без арматурно табло е36-цата изглежда страшно (в лошия смисъл). На следващия ден казах на охраната да ми се обадят като дойдат да работят по колата и заминах една бърза комадировка до Чирпан, към 11:30 получих потвърждение, че момчетата пак са там и работят по колата.
Прибрах се към 17 часа и веднага да вида кво е станало с баварката. Междувременно ми се обадиха към 16 часа, че колата е готова. Отивам те ми демонстрират, фарове, къси дълги, абе всичко уж е ок, но аз забелязвам че като изгася колата и е с пуснати фарове, тя не остава на габарите както трябва, а остава на къси светлини.
Както и да е казах им, че това трябва да се оправи и се разбрахме да минат на следващия ден да го оправят за 10 мин, не било сложно и така. Викам ок, колко струва всичко. Амииии 200лв. ВИкам ок, плащам, оставям им бакшиш и им викам айде утре ви чакам да я свършите да си я карам спокойно. МОмчетата пбещаха и така започват мъките.
Честно казано мислех, че мъките ми свършват, но уви незнаех какво предстои. На следващия (петък) ден се обаждат, че били много заети и за събота да остане викам ок, сигурни ли сте, Да на 100% ми отговарят. Събота отивам и в уговорения час в 10 ги чакам ма нема никой, звъна и....еййй много работа имаме усложнения айде за неделя. Викам неделя аз немога, но нека в понеделник последно да остане ама задължително сутринта. Потвърдиха ми и понеделник аз балъка пак чакам, ама пак никой, ама нали съм прост викам чакай да се обада и се почва едно звънене от 11 до 14 часа никой не вдига. ТОгава един колега вика чакай обади се от моя номер. Звъним и вдигат.
Общо взето вече бях побеснял и викам абе дупета кво стана платих и сега кой от каде а? Така ли ще я караме? Те много любезни, ама извинявай не сме забравили днес ще гледаме да минем ама до 30 мин гаранция ще ти звъннем да ти кажем час, че незнам кога ше свършим с работата. Викам ОК и седам да чакам сслед час и полвина се обадих на един приятел и му викам звънни ти се разправяй и след малко той ми се обажда и вика изключиха си телефона.
Работата ясна, преебания съм аз. Обаждам се на един колега от форума и му обяснявам положението, как са ми казали че са изолирали някакъв модул на компютъра дето бил изгорял и как струвал майка си и баща си и затва са ги изолирали, че са ми взели 200лв и т.н. И колегата ми вика карай колата щот май са те взели за голяма шаран.
ОК, в края на седмицата карам колата, разтваря да гледаме и............пуснали си пичовете една жица от акумолатора, вързали си фаровете без бушон без нищо, вързали таблото на късо, късото съединение си стои. Омотавали стопени кабели с тиксо на килограм вместо да ги подменят, изпотрошили сумати щипки и сглобки по арматурното табло, хващали с рапидки за дърво и има хартисали една торба винтове и тампони които прибрали на топло в багажника. Изолирали горелите бушони и за капак ми откраднали копеленцата зарядното за кола на Нокиата (оригинално). ** ** *** майката ********, свещи да си купят с тва зарядно, ама толкова бели на едно.
Два дни сме я правили оказа се, че таблото с уредите е изгоряло, стопени са няколко кочета и ключа заедно с този на късите светлини, но накрая постигнахме крайния резултат наречен перфектно състояние. Всичките премеждия ми излезнаха около 800лв, а изводите са:

1. НИКОГА, АМА НИКОГА не си купувайте бушони от бензиностанции, магазини за хранителни стоки, бутки, павилиончета и тем подобни. Един оригинален бушон струва 1,20лв в Дару Кар и звучи много по добре от проблемите и сумата която дадох за да си оправя поразиите нанесени от китайския предпазител, който не гори, а се топи!
2. АКО искате да ви потрошат колата за много пари и да ви направят на кръгъл глупак отивайте право в този хубав сервиз http://www.avtorespect.hit.bg/ Всъщност и до сега никой не се обади повече...

П.С. В крайна сметка съм си виновен аз, аз съм шарана който плати 100% предварително, не поиска документ защото не му трябваше, а беше притеснен за колата си и искаше само да се оправи и аз съм тъпака който не поиска документ дори за обещаната гаранция след ремонта. Сега законово правата немога да си ги търся, но съм длъжен да предупредя вас колеги, които сте доверчиви като мен да не изгорите с пари и коли в този сервиз.

masteforce
Мнения: 2
Регистриран: 18 яну 2010 10:56
Репутация: 0

Мнениеот masteforce » 01 фев 2010 13:00

Такаааа....ето и дългоочкваното продължение на моето приключение:
След като пуснах темата тук и по друготе авто форуми ми отговои един господн представящ се за шеф а сервиза. На следващия ден се оговорихме и кацнах в сервиза им на място. Любзно момче на не повече от 25-30 години видима възраст ме посрещна и изслуша моят разказ. Интересното е че онези двама хубостници дето ми окакатиха колата бяха там и той ги извика, като през цялото време те седяха и мънкаха, ми да така е, ок, ненам кво си и накрая.........признаха че са откраднали зарядното на телефона ми
Е тва честно не го очаквах. Шефът им ги накара да ми го върнат и след края на разказа ми ме попита как да ме реабилитира за нанесените щети. Аз в случая отговорих, че това той трябва да прецени, защото не съм някакъв изнудвач, така че както прецени така. Той ме увери че ще помисли и че до 2-3 дни ще ми се обади за да каже как ще ме реабилитират заради случката. В момента тече 10-ия ден и ни вест ни кост. С това моята история приключва, а изводите за автосервиз РЕСПЕКТ оставям на вас, за да си прецени всеки сам дали да ходи при тези "хора" и дали иска да му вземат парите осакатявайки колата му.
Успех!

Потребителски аватар
max-2
Мнения: 1070
Регистриран: 08 дек 2005 19:15
Репутация: 15
Местоположение: Пловдив

Мнениеот max-2 » 01 фев 2010 16:33

Браво, колега, мисля, че шефа на сервиза трябва да ти даде поне половината от тези 800 лева и да си ги вземе от заплатите на двамата тъпунгери. Ей, много прост народ сме, с това мислене (90 на 100 от майсторите са такива) човек трябва всичко да може и всичко сам да си прави. Като им дадеш свобода те си казват тоя е шаран, ще го издялкаме, като им висиш на главата се ядосват и ти правят нарочно някоя поразия, защото си "отворко".
Carina E 4AFE LB, Citroen C5 X7 3.0 HDI
Bass_Mann написа: Японските коли имат максимален въртящ момент на високи обороти. За разлика от отрочетата на VAG ,които като им дадеш газ и оставаш без управление щото предницата ти е във въздуха.

Потребителски аватар
zi_zi_top
Мнения: 4089
Регистриран: 09 май 2008 22:57
Репутация: 47
Местоположение: София

Мнениеот zi_zi_top » 02 фев 2010 23:15

За най-голямо съжаление в БГ има много тежък кадрови проблем. Повечето наемни работници и "специалисти" нямат квалификация и образованието им е абсолютно кухо, което ги прави тотално демотивирани и некадърни.
Всички работодатели и предприемачи са изправени пред проблем с намиране на качествени работници. В крайна сметка наемат някои, които "стават". В добрия случай сред тях има и такива, които наистина могат да работят и предприятието крета. Но в повечето случаи се получава предприятие подобно на този Сервиз Респект (там кой кого уважава и защо не се знае явно, затова е Респект).
Като погледнеш строителство, сервизи, производство на храни и стоки за бита, търговия и т. н. навсякъде картината е такава.
Не метеорит или земетресение, а това ще ни унищожи нас!
Съжалявам за мрачния пост, обикновенно гледам по-ведро и весело! Извинете ме, ако съм ви развалил настроението с тази болезнена истина!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

gena_bs
Мнения: 135
Регистриран: 20 яну 2010 19:43
Репутация: 1
Местоположение: Бургас

Мнениеот gena_bs » 03 фев 2010 16:11

Абсолютно подкрепям колегата!
С допълнението, че дори и да има кадърни хора, желаещи да работят и да се обучават, то "предприемачите" и "мениджърите" ги демотивират! Защото в 90% от случаите са спуснати "отгоре" с протекции и дори идея си нямат какво се работи във фирмата или сервиза. Те са надзиратели, демек supervisors. Заплатата им е фиксирана, знаят, че дори да сгафят, "чичо владика" ще ги изпрати на друго топло местенце да тормозят други хорица...


Върни се в “Черен списък на некоректни търговци и сервизи”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост