Спекта Ауто - Бургас - лошо непрофесионално отношение - /щастлив край/

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, miLen4o

Потребителски аватар
saviskas
Мнения: 20
Регистриран: 24 дек 2015 10:46
Репутация: 3
Местоположение: Бургас

Спекта Ауто - Бургас - лошо непрофесионално отношение - /щастлив край/

Мнениеот saviskas » 21 яну 2016 11:27

Здравейте,
от съвсем скоро съм собственик на Тойота Авенсис и бих желал да споделя впечатленията си от официалния представител за Бургас, Спекта Ауто. Автомобила го закупих в края на миналата година от мой съгражданин. Преди сделката поисках да му направя необходимата проверка в споменатия сервиз, който е и официален представител на марката за Бургас. От предишния собственик бях уверен, че той само там я е поддържал. Той впрочем е първият собственик. След диагностика ми издадоха протокол в който бяха описани неизправностите, цената на всяко едно и общата сума за ремонта включително и труда. Дотук добре. Разбрахме се, че ще правя съответните ремонти в началото на януари. На 30.12.2015г. се обадих и съгласно издадения протокол си запазих час за смяна на гарнитурата на капака на клапаните и уплътненията на дюзите. Дадоха ми първия ден и час от новата работна седмица, а именно 04.01.2016г., 09:00. Въпросният ден съвпадна с онзи прословут ден в който зимата и снега за пореден път успяха да ни изненадат. Закарах колата до сервиза, където още организирваха снегопочистването и при посрещането ми от приемчика ми беше заявено, че нещата за смяна "били" с предварителна поръчка. Супер. Попитах момчето каква е била причината да не бъда известен по-рано, а в деня на ремонта. Първите два въпроса от всеки техен служител при телефонен разговор са номер на автомобила и мобилен номер на клиента. Той ми заяви, че са ми нямали номера. Пълен абсурд. Помолих го да погледнем заедно протокола в който е отбелязан и моят мобилен номер. Светкавично ми беше отговорено, че той всъщност ми е звънял, но на въпросния записан номер отговарял друг господин. Отново поисках да видим протокола чието копие беше в мен както и да проверим номера. Започвайки да диктува набрания от него номер забелязах, че обърква една от цифрите. Казах му за грешката, а той отвръща " Ами то виж как е написано?!". Шах!! В същия момент колегата му с който контактувах при първата диагностика и попълващ протокола заявява "Айде сега аз съм ти виновен?!". Мат!!
След недоумението в което изпаднах и очевидно нелепата грешка краснопис и липса на комуникация между двамата се разбрахме да поръчат нещата и да ме потърсят за записване на час след като пристигнат "сряда, четвъртък; 06-07.01.16". Към днешна дата 21.01.16 още не съм потърсен. Минаха няколко сряди и четвъртъци. Междувременно на 05.01 получих обаждане от центъра относно впечатленията и удовлетвореностха ми от предлаганите услуги. Разказах за случката. Получих извинение и второ обаждане от отговорно в сервиза лице за договаряне условията на заплащане при ползване на услугите им.
Няколко дни по-късно звъннах в сервиза с молба за параметрите на железни джанти за моя автомобил. След "паролата" за продължаване на разговора, а именно номер на автомобил и телефон бях помолен да изчакам проверка от тяхна страна и позвъняване. Няколко минути по-късно ми беше казано, че джантите за моята кола са 16 инча за гуми с размери 205/55/16 и еди колко си струвал броя. Стана ми много смешно, но съвсем спокойно обясних на жената, че тези параметри са ми извести от пръв поглед, и че ме интересуват другите като офсет, междуболтово разстояние и т.н. Отсреща ми казаха "Само това имам в системата". Шах и мат с пешката! Официалният представител и сервиз на марката за Бургас нямали информация?!? До сега не съм им ползвал ремонтните услуги. На тях сякаш им е все едно. punk.gif
"Желанието да се изкажем е почти винаги по-силно от желанието да научим нещо"

Потребителски аватар
iovkito
Мнения: 1836
Регистриран: 24 авг 2008 22:05
Репутация: 71
Местоположение: Добрич

Re: Спекта Ауто - Бургас; лошо непрофесионално отношение

Мнениеот iovkito » 21 яну 2016 12:20

Много драматизираш.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5636
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 362
Местоположение: Варна

Re: Спекта Ауто - Бургас; лошо непрофесионално отношение

Мнениеот Akima » 21 яну 2016 12:47

Аз моля да се изслушваме. :thumbsup:
От последната драматизация останаха 8-9 страници в 2 теми и пак не се разбра нищо конкретно. :whistle:

@saviskas
Къде планирате да си обслужите колата?
Наясно ли сте,че има проверен извънгаранционен сервиз във вашия регион?

cool.gif
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Потребителски аватар
saviskas
Мнения: 20
Регистриран: 24 дек 2015 10:46
Репутация: 3
Местоположение: Бургас

Re: Спекта Ауто - Бургас; лошо непрофесионално отношение

Мнениеот saviskas » 21 яну 2016 14:46

ама?! Щом за драма го считате значи е така. Напълно точно съм разказал всичко. И споделих впечатлението си формирано в продължение на няколко уговорки. Не ей така заради спорта! Кой както иска да го разбира. Нито го натрапвам нито го налагам. Казвам каквото на мен ми се случи. Големи хора сме, всеки сам да си прави изводите. И то не при всички е еднакво. Просто съм нямал шанса с "клечките" или съм хванал служителите в кофти настроение. Все едно, и с мен и без мен е същото като с тях и без тях!
"Желанието да се изкажем е почти винаги по-силно от желанието да научим нещо"

Потребителски аватар
Kiki
Мнения: 4833
Регистриран: 05 фев 2008 21:24
Репутация: 87
Местоположение: София

Re: Спекта Ауто - Бургас; лошо непрофесионално отношение

Мнениеот Kiki » 21 яну 2016 16:02

Колега, ама тези хора имат началник! Свъжи се с него и виж той как ще реагира, пък тогава има и други начини да се оправиш с тях.
Такова отношение към клиент наистина е недоустимо.
Колегата iovkito явно не се дразни от такива неща, но и аз не мога да приема такова отношение към клиент, още повече от хора, които са поели ангажимент да обслужват като представители, колите на един от водещите производители на автомобили в света. no.gif
Професионално пастиране и полиране на автомобили и фарове. 0887 244 385
http://www.youtube.com/watch?v=OkVJapWV ... FMiV1kQ%3D

kiks
Мнения: 105
Регистриран: 14 май 2011 09:44
Репутация: 2

Re: Спекта Ауто - Бургас; лошо непрофесионално отношение

Мнениеот kiks » 27 яну 2016 20:13

Всяка една по особена част се поръчва, предполагам, че имат само налични филтри и масла! Дори в официалните сервизи нямат налични ангренажни комплекти. Плащаш капаро и чакаш няколко дена. По добре грешно тел. номер да ти запишат отколкото нещо по сериозно. Поръчвал съм части от Спекта Ауто и съм нямал проблеми, освен с ценовата им политика и размер отстъпки на резервни части. Може да бъдат доста по гъвкави и да прилагат различни цени за обслужване и рез.части за коли над 4 години или нещо подобно. Били са винаги внимателни. Е веднъж дадоха ми цена за нещо си, не помня какво точно, но не искаха да ми изкарат партиден номер...сигурно човек да не тръгне с тоя номер да сравнява цени, но навсякъде ще срещнеш леки елементи на непрофесионално отношение tooth.gif
Toyota Corolla Verso 2.2 D4D 2005

Потребителски аватар
veso_hds
Мнения: 650
Регистриран: 13 май 2012 12:06
Репутация: 25
Местоположение: Бургас

Re: Спекта Ауто - Бургас; лошо непрофесионално отношение

Мнениеот veso_hds » 27 яну 2016 21:23

Хм,странна работа.Ползвал съм десетина пъти услугите на Спекта ауто и не се сещам за нищо лошо.Винаги са били точни и коректни.Не съм имал проблем,който да не са решили.Части от тях не купувам,защото цените им са космически.Взимам ги от форума.Скоро купих от тях едни щипки за дифузьора(пластмасата,която насочва въздуха към кулера).Нямаха ги,но след няколко дена ми се обадиха,че са доставени и си ги взех.Познавам и някои от механиците и твърдя,че си разбират от работата.
Не мога да си обясня защо така се е получило с колегата. sad.gif
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.

Потребителски аватар
saviskas
Мнения: 20
Регистриран: 24 дек 2015 10:46
Репутация: 3
Местоположение: Бургас

Re: Спекта Ауто - Бургас; лошо непрофесионално отношение

Мнениеот saviskas » 20 фев 2016 22:09

Имал съм малшанс явно... Миналата седмица най-накрая ми се обадиха за пристигналите части ( почти месец ) и си запазих час и ги смених. Не мога да кажа със сигурност дали съм доволен тъй като това са уплътнения и гарнитури и трябва малко време може би за да проверя дали има нови течове. Тук обаче искам да споделя за поредното ми изумяване. Още като купих колата ми правеше впечатление, че фаровете светят някак приглушено и слабо. При смяната на уплътненията им казах да погледнат и фаровете, че може би имат нужда от регулиране, не ми харесва как светят. Като отидох да я взема ми казаха, че рефлекторът на левият ксенон е изгорял и, че трябва да си купя нов фар. Цената близо 1000 кожи. Зададох им само един въпрос, който беше повече възмущение и гласеше "Колеги, нали преди да купя автомобила за това си записах час при вас за пълна диагностика, за да науча за евентуалните неизправности преди да се реша да платя на продавача уговорената преди проверката сума?!" Отговорът беше, че се закачала на еди каква си специална машина дето ги проверявала...Е много професионален оправдателен отговор и ПОЧТИ НАВРЕМЕ!!! Аз може би трябваше да знам от самосебе си... Ето втори малшанс! Надявам се само аз да съм и да нямам трети!
"Желанието да се изкажем е почти винаги по-силно от желанието да научим нещо"

Потребителски аватар
Rudy
Мнения: 1341
Регистриран: 14 юни 2009 17:35
Репутация: 4
Местоположение: София

Re: Спекта Ауто - Бургас; лошо непрофесионално отношение

Мнениеот Rudy » 21 фев 2016 09:59

saviskas написа:че рефлекторът на левият ксенон е изгорял и, че трябва да си купя нов фар. Цената близо 1000 кожи.
Потърси geraka: http://www.toyotabg.net/viewtopic.php?f=5&t=16965
Изображение

Потребителски аватар
iovkito
Мнения: 1836
Регистриран: 24 авг 2008 22:05
Репутация: 71
Местоположение: Добрич

Re: Спекта Ауто - Бургас; лошо непрофесионално отношение

Мнениеот iovkito » 21 фев 2016 11:46

Това са си нормални неща , за които е писано много пъти във форума. Да си купиш авенсис с фабричен ксенон и здрави рефлектори е невъзможно , освен ако колата не е стояла за красота 10 години в гаража . Това дори не знам дали се води техническа неизправност , все пак фаровете светят. Ако имаше изгорял баласт , ксенонова крушка или нещо по системата за миене да не работи , да , но при това положение - едно леко освежаване от колегата geraka и фаровете са като нови.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Потребителски аватар
saviskas
Мнения: 20
Регистриран: 24 дек 2015 10:46
Репутация: 3
Местоположение: Бургас

Спекта Ауто - Бургас; лошо непрофесионално отношение

Мнениеот saviskas » 25 мар 2016 10:24

Колеги, след серия от телефонни разговори и анкети във връзка с обслужването и впечатленията от оторизирания за Бургас сервиз, вече твърдо мога да заявя, че съм имал малшанс! Чувствам се длъжен да кажа, че в сервиза работят професионалисти, на които не им е все едно, и макар и разминаванията ми в очакванията останах с впечатление, че те правят всичко възможно за положителните нагласи на своите клиенти. Получих извинение за недоразумението със забавените части както и уверение, че мога да разчитам и в бъдеще на тяхното добро и професионално отношение!
Respect! punk.gif
"Желанието да се изкажем е почти винаги по-силно от желанието да научим нещо"


Върни се в “Черен списък на некоректни търговци и сервизи”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост