ФОБОС Недоволни Клиенти

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich, miLen4o

luv4eto
Мнения: 1
Регистриран: 09 фев 2017 14:05
Репутация: 0
Местоположение: Sofia

ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнениеот luv4eto » 09 фев 2017 14:07

Здравейте колеги, извинявам се за дългият пост но искам да споделя и моето негативно мнение за фирма Фобос Авто ООД главен път Е79 на изхода на Долни Богров 0897921625. На 03.02.2017г. Имах записан час в 14.00ч при тях да оправят газта на колата тъй като работеше зле на газ. 30мин преди до отида при тях съм бил на диагностика на колата в Опел – Булвария Холдинг за което имам протокол. След моето пристигане във въпросната фирма Фобос в 14.00ч. колата ми беше приета за диагностика и отстраняване на проблема на газ. Няколко минути по- късно идва служител от фирмата и ми казва че трябва да се сменят газовите инжектори, маркучите и филтъра. Аз му казах да ги сменят само и само колата да заработи правилно на газ тъй като е малко тегаво да се кара в днешно време на бензин. След 3 часа в 17.00 идва въпросният служител и ми казва че колата ми е готова и да си платя, плащам взимам си документите и си тръгвам щастлив с мисълта че колата ми е оправена. Но щастието ми беше много кратко, 15мин след като излязох от сервиза колата започна да притриса, глъхне, да пука нещо, да не върви и накрая изгасна. Паля пак колата и не мога да ви опиша за какво става дума, колата е в трагично работно състояние както на бензин така и на газ. Обаждам им се в 17:18мин да им кажа че колата е много зле както на газ така вече и на бензин и служителя ми предлага да се върна да видели какво става. Аз отказах да се върна защото трябваше да взема детето ми от градина и нямаше как да стане, и се разбрахме на другият ден 04.02.2017г да отида отново при тях за диагностика. Отивам аз в определеният ми час от тях, закачват ме на диагностиката и ми казват че ламбда сондата на колата не работи вече, тук искам да припомня че НА 03.02.2017г ПРЕДИ ДА ОТИДА ВЪВ ФОБОС СЪМ БИЛ В БУЛВАРИЯ И НЕ СА ОТКРИТИ НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ ПО КОЛАТА КАКТО ПО РАБОТАТА НА ДВИГАТЕЛЯ, СЕНЗОРИ И ДАТЧИЦИ! СЪЩО ТАКА ПРИ ВЛИЗАНЕТО МИ В ФОБОС ОТ ТЕХНИЯТ ПРОТОКОЛ СЪЩО Е УСТАНОВЕНО ЧЕ КОЛАТА РАБОТИ ДОБРЕ НА БЕНЗИН И НЕ Е ЗАПИСАНО ЧЕ КОЛАТА Е С НЕ РАБОТЕЩА ЛАМБДА СОНДА ИЛИ ЧЕ СВЕТИ ЧЕК ЛАМПА НА ТАБЛОТО. Започнахме да се разправяме и аз им предложих да ми оправят колата или да си ми върнат парите защото от това което са направили за ми нанесли технически проблеми по колата. Те определено са пипали по ламбда сондата защото имаше превързвани, снаждани кабели по жиците. Питам ги аз каква работа са имали по ламбда сондата и защо са пипали без да бъда уведомен за това а те ми отговарят че така трябвало, газовата трябвало да се върже към ламбда сондата на колата. Е да ама тази кола 4години си е работила супер на газ без газта да е била връзвана никога към сондата. Наложи се да звъня на 0898999333 на управителя на фирмата, който по това време не беше там, за да го уведомя за некадърния "ремонт" извършен от неговите некомпетентни служители и да искам да разреши проблема причинен от тях. Той категорично отказа да съдейства по какъвто и да било начин и каза да се оправям както знам, въпреки че призна че те са пипали ламбда сондата. Държанието на всички от този сервиз е изключително нагло, безхаберно и се чувстват абсолютно безнаказани за всички проблеми, които причиняват поради некадърността си. Обърнал съм се към КЗП и прокуратурата и смятам да се обърна и към Господари на Ефира, търся и други ужилени и недоволни пострадали от този тъй наречен "сервиз" за да видят че не са недосегаеми и да си понесат последствията за некадърността и наглото отношение към клиентите. Моля всеки, който иска да се включи да пише тук и да се свърже с мен.Разполагам с всички необходими доказателства, протоколи включително и аудио и видеозаписи, доказващи твърденията ми, за да не си помисли някой че правя антиреклама.

Потребителски аватар
spiridoncho
Мнения: 308
Регистриран: 16 юли 2016 12:07
Репутация: 44
Местоположение: София

ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнениеот spiridoncho » 09 фев 2017 15:45

Колега, а и ако не са ти издали данъчен документ(касов бон или фактура) за извършеният "ремонт" можеш да сезираш и данъчните :thumbsup: . Обикновенно такива измикяри са свикнали да се измъкват и бизнеса им процъфтява. Уж колата е с газово и трябвало само инжектори и маркучи да се сменят, и изведнъж барникали по ламбдата worthy.gif .
Celica TS 2001@ Morel sound system!

Изображение Изображение

tora
Мнения: 308
Регистриран: 22 яну 2016 11:37
Репутация: 38
Местоположение: Ст. Загора

ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнениеот tora » 09 фев 2017 19:20

luv4eto написа:Източник за да не си помисли някой че правя антиреклама.

Е какво е? Постнато е в 20 форума днес...

Потребителски аватар
spiridoncho
Мнения: 308
Регистриран: 16 юли 2016 12:07
Репутация: 44
Местоположение: София

ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнениеот spiridoncho » 09 фев 2017 22:54

Дори и да е антиреклама какво толкоз? От тези доста народ се е опарил. Та не е лошо някой да подсеща хората, че там не е за хора. Два пъти съм попадал на такива сервизи, дето се опитват да ти изкарат колата боклук за да си замажат простотиите. А уж им плащаш за да ти я оправят. Не го пожелавам на никой това.
Celica TS 2001@ Morel sound system!

Изображение Изображение

Потребителски аватар
WoLF
Мнения: 578
Регистриран: 05 май 2016 09:21
Репутация: 49
Местоположение: Стара Загора

ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнениеот WoLF » 10 фев 2017 00:04

Истината е някъде по средата... Някой да има впечатления от въпросният сервиз?
П.п. лъвчето наистина си е направил профил навсякъде само за тази стена от текст!
Изображение
Изображение

dimkaraganchev
Мнения: 168
Регистриран: 03 юни 2010 18:23
Репутация: 14
Местоположение: гр. Сопот

ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнениеот dimkaraganchev » 10 фев 2017 00:12

Е, хубавите работи трябва да се разгласяват. tooth.gif

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12526
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 327
Местоположение: Варна

ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнениеот slowtraveler » 10 фев 2017 08:26

WoLF написа:Източник Истината е някъде по средата...


Точно затова одобрих темата - ако има колеги, работещи в засегнатата фирма им се дава пълна гласност да представят своята гледна точка...
Мнения и на други колеги, които имат лични впечатления от въпросния сервиз също са добре дошли...

А относно публикуването в няколко форума - разбираемо е... Човека е бил афектиран и е решил да даде колкото се може по-голяма гласност на въпросния казус към потенциалните клиенти - потребителите в автофоруми..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

мехаННика
Мнения: 1448
Регистриран: 28 юли 2008 11:17
Репутация: 129
Местоположение: София

ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнениеот мехаННика » 11 фев 2017 08:38

Сред това море от мъка човешка и черна несправедливост сякаш се пропускат някои неща.След напускането на сервиза колата е вървяла добре поне 15 мин. Тоест, заявеният дефект отсъства. Ама изгоряла му сондата. А колко възрастна е тая сонда не се съобщава, всичко е възможно. Всички газови уредби се подвръзват и към Ламбда сондата. Не съм се интересувал защо, просто виждам редовно. Всеки сервиз ще намери 300 лв за части повредени по негова вина, не се заблуждавайте че някой ще се пусне в подобна разправия ако знае че е виновен. Просто това е поредния плямпач дето всички са му длъжни и постига много само със скандали, без да плаща. Е, не винаги става.

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12526
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 327
Местоположение: Варна

ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнениеот slowtraveler » 11 фев 2017 08:48

Интересно ми е колко годишен и на колко километра е автомобила ?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

dimkaraganchev
Мнения: 168
Регистриран: 03 юни 2010 18:23
Репутация: 14
Местоположение: гр. Сопот

ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнениеот dimkaraganchev » 11 фев 2017 09:01

luv4eto написа:...Те определено са пипали по ламбда сондата защото имаше превързвани, снаждани кабели по жиците. Питам ги аз каква работа са имали по ламбда сондата и защо са пипали без да бъда уведомен за това а те ми отговарят че така трябвало, газовата трябвало да се върже към ламбда сондата на колата. Е да ама тази кола 4години си е работила супер на газ без газта да е била връзвана никога към сондата...

Колкото и да е стара, това за мен е напълно достатъчно основание, че работата на сервиза не е чиста.

мехаННика
Мнения: 1448
Регистриран: 28 юли 2008 11:17
Репутация: 129
Местоположение: София

ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнениеот мехаННика » 11 фев 2017 09:05

Пипали са... Ами ако дефекта е бил там бре? В окабеляването?

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12526
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 327
Местоположение: Варна

ФОБОС Недоволни Клиенти

Мнениеот slowtraveler » 11 фев 2017 09:24

dimkaraganchev написа:.....Колкото и да е стара, това за мен е напълно достатъчно основание, че работата на сервиза не е чиста.

В конкретния случай сме чули само едната страна, и затова лично аз нямам основание нито да вярвам, нито да отхвърлям мнението на колегата...
Но при стар автомобил вероятността нещо да сдаде багажа е по-висока... На по-стар автомобил често се получава промяна на някоя настройка да доведе до друг проблем заради износени части/сензори и т.н...
Така, че до някъде съм съгласен с МехаННика - възможно е дефекта да не е свързан с ремонта, или да си е бил там (та нали колегата е отишъл в сервиза с недобре работещ автомобил...)..

П.С. В работата често се случва чуждестранни клиенти да се опитат да минат метър - дават за ремонт някой механизъм, ама за нещо просто - например смяна на уплътнение... А в реалност механизма е тотално износен...
И след това се опитат да ти кажат, че ти си го повредил - те са ти го дали изправен 'само за уплътнение', и си го искат работещ...
Затова и при нашата работа се пази доста документация...
Сещам се за един характерен случай - пакистанци искаха динамичен баланс на турбокомпресор. Фирмата във Варна е изключително професионална. Балансираха го, като в протокола изрично посочиха, че са извършвали само баланс и не носят отговорност за цялостното състояние на компресора, защото не са го ремонтирали (отказаха ремонт заради състоянието му)... След месец получавам жалба от клиента, че с този турбокомпресор двигателя не може да развие проектната мощност...
Отговора: вие сте взели охлюва на нагнетателната част от еди-какъв си компресор, бракуван еди-коя си година. Корпуса на турбинната част сте го взели от друг, несъвместим тип компресор, който е бил експлоатиран еди-къде си, и също е бил бракуван еди-коя си година... Поради това няма как да се поеме каквато и да е отговорност за нещо извън баланса на ротора...
Отговора бе коректен, и в същото време доста убедителен - клиента сви ушите и забрави за жалбата... Но такъв отговор е възможен само когато имаш пълната информация за изделието, и/или си го измервал/тествал изцяло...
При автомобилите такъв метод е икономически неизгоден (никой няма да плати), затова е възможно и да се случват недоразумения...


А каква е реалността в конкретния случай - трудно е да преценим поради липса на достатъчно информация...
Затова и засега продължавам да приемам поста само като непроверена/недоказана информация...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008


Върни се в “Черен списък на некоректни търговци и сервизи”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост