Страница 1 от 2

Toyota Altezza = Lexus Is

Публикувано на: 24 Яну 2010 12:02
от T.ORTIZ
Във Бг продават една Тойота Алтеза , проявих интерес звъннах , момчето почна да ми обеснява много старателно , аз не бях чувал за такава Тойота за нейния мотор и т.н , той ми обесни че бил разработка на Ямаха и бил около 210 к.с.
Та въпроса ми е , ако някои тук е по запознат с тази кола , нека да хвърли няква светлина в тунела , колата е с дясна дирекция , може ли да се обърне неможе ли ? каква е ? в смисъл като модел добър ли е не е ли ? все въпроси които ми се въртят в главата :whistle:

Публикувано на: 24 Яну 2010 12:29
от FEARKiril
Така кактро ми обясняваш мисля че става въпрос за първо поколение Алтеза RS200 с 3S GE мотор. Който е обаче специално подготвен от Ямаха и е забързан в сравнение с този на Селика 6 грнерация примерно.
Дано да е със шестстепенната трансмисия щото автоматика ти намаля удоволствието от карането точно наполовина. Добрите страни на колата са че е достатъчно комфортен четириврат седан със задно предаване, и че ако ти омръзне да караш четирицилиндров изпържен атмосферен мотор доста лесно може да забиеш едно 2JZ GTE вътре.

Това което знам със сигурност за тази кола е че японците много я харесват и доста се занимават с тунинговането и. Явно ще има защо. Хубавото е че ще има много тунинг части за нея лошото е че се намират на противоположният край на земното кълбо.

А вариант за лява конверсия има но ти трябва абсолютно всичко да купваш от Лексус IS200, хубавото е че сравнително често се срещат дори и в България вече и все ще изпадне някой блъснат или пък с блокирал мотор.

Като цяло Алтеза е една от любините ми Тойоти.

Публикувано на: 24 Яну 2010 12:35
от REDBULBC
Най вероятно прказваш за ето този модел http://pistonheads.com/sales/1445261.htm
RS200 (sedan) - 2.0 L Yamaha-tuned 3S-GE inline-4, 210 hp JIS (154 kW), rear-wheel drive

Публикувано на: 24 Яну 2010 12:39
от rudolf
не съм много запознат:

http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_3S-GE_engine

3sge 4ti gen.

незнам някой тук да притежава и да има впечатление от двигателя.
,скоростите са 6 степени-същите като на мазда мх5,нисан с15,лекус ис200.-перфектно влизат и се славят като много здрави. 6 степени ръчни или типтроника?

http://en.wikipedia.org/wiki/Lexus_IS200

мисля че тази алтеза не е внасяна в европа официално,а в европа ,тази платформа е продавана основно като лексус ис200. с 6-цилиндъра 2.0

купето е прекалено тежко за 2.0 атмосвеен мотор-макар и този, и за да стане спортна кола,не би трябвало да е в това купе..частите за лексус са скъпи,а тези който се различават-предполагам че са дефицит на този континент. не съм чул двигателя да има някакви забележки...интересувах се от него ,известно време защото мислих да го качвам на корола.

Публикувано на: 24 Яну 2010 12:47
от петър
Както са ти писали колегите автомобила е много добър,аз карам Is 200 с 1G-FE,a с този двигател((3s-Ge) е направо уникален,подлежи на як тунинг ако го искаш за това,но дори и сток е доста по динамичен от 6 цилиндровия,а иначе като цяло много надежден и приятен автомобил.
Поздрави!

Публикувано на: 24 Яну 2010 12:51
от REDBULBC
Относно IS200 спрямо впечетленията ми е отличен автомобил в класа си.Като возия е отлична,интериора е изпипан недостатъците са му че има малко висок разход на гориво спрямо карането е между 8 и 11 другото е автоматичната скоростна кутия.Като цяло автомобила е здрав и елегантен :thumbsup: :thumbsup:

Публикувано на: 24 Яну 2010 13:19
от петър
Мен разхода ме устройва,градско не го карам този автомобил.
А иначе какъв разход би могал да даде с 3S-GE нямам представа.

Публикувано на: 24 Яну 2010 13:22
от T.ORTIZ
Ето - http://www.mobile.bg/11261500899607465
Не мисля да сменям мотора с този 6-цилиндровия , ако ще е бегачка защо да я скопявам mellow.gif

Публикувано на: 24 Яну 2010 13:32
от петър
Глупости ohmy.gif ,никои не казва да го сменяш,не си ме разбрал. wink.gif

Публикувано на: 24 Яну 2010 14:11
от F20C
rudolf написа:...не съм много запознат...

...интересувах се от него ,известно време защото мислих да го качвам на корола.

хехехех,тук нещо си противоречиш :toothy7: tooth.gif

това което мога аз да кажа за колата, е че за всеки ден е бижу.За този двигател съм прочел доста.Много е уважаван от японците ,а съм забелязал и че в европа е доста на почит въпреки че никога не предлаган за този пазар ,но хората си го импорт-ват.Слагат го на селики и короли с предно,а японците и хамериканците го бухат в МР-2ки и Королли на задно.

Според мен двигателя има потенциал и в това купе,но за ежедневка и то доста приятна такава.

Публикувано на: 24 Яну 2010 14:43
от FEARKiril
Мотора както вече казахме е доста доста добър. Подобен е на F20C и също като него е доста труден за тунинговане. Просто Ямаха са изтискали почти всичко от него. Не казвам че е невъзможно, но просто ще е адски скъпо и опасно да искараш още 30 коня от него примерно. Като слаба страна е липсата на сила е ниският диапазон на оборотомера, но затова пък хората са ти сложили 6-степенна кутия и винаги когато омалее може да го сръчкаш с една надоло.

Остава цената да ти хареса. Предполагам че ще е близка до цената на атмосферна Супра с ръчка. Там конете са подобни но идват от 6 броя цилиндри, и вратите са два пъти по-малко. Ти решаваш каква кола ти трябва.

Публикувано на: 24 Яну 2010 14:51
от rudolf
T.ORTIZ написа:Ето - http://www.mobile.bg/11261500899607465
Не мисля да сменям мотора с този 6-цилиндровия , ако ще е бегачка защо да я скопявам mellow.gif
след турбо субару,мислиш ли че ще те впечатли тежка атмосверка 2.0??

аз не съм привърженик на концепция за тежко купе с развъртян атмосверен мотор с не голяма кубатура. прекалено каталожно ми изглежда,

не съм се возил на такава кола.

Публикувано на: 24 Яну 2010 17:59
от T.ORTIZ
FEARKiril написа:Мотора както вече казахме е доста доста добър. Подобен е на F20C и също като него е доста труден за тунинговане. Просто Ямаха са изтискали почти всичко от него. Не казвам че е невъзможно, но просто ще е адски скъпо и опасно да искараш още 30 коня от него примерно. Като слаба страна е липсата на сила е ниският диапазон на оборотомера, но затова пък хората са ти сложили 6-степенна кутия и винаги когато омалее може да го сръчкаш с една надоло.

Остава цената да ти хареса. Предполагам че ще е близка до цената на атмосферна Супра с ръчка. Там конете са подобни но идват от 6 броя цилиндри, и вратите са два пъти по-малко. Ти решаваш каква кола ти трябва.
Хахах колега искаш да ме надъхаш за Супра ли ?? ама няма смисъл аз съм си надъхан biggrin.gif даже май имах по едно време tongue.gif
попитах защото ми стана интересно що за кола е smile.gif

Импрезите ми омръзнаха тотално , а тази кола просто ми попадна , щяхме да правим някви бартери но още не се знае , иначе кеш не бих дал като че ли ...... wink.gif

Публикувано на: 24 Яну 2010 19:04
от F20C
T.ORTIZ написа:
Импрезите ми омръзнаха тотално , а тази кола просто ми попадна , щяхме да правим някви бартери но още не се знае , иначе кеш не бих дал като че ли ...... wink.gif
хубаво е да кажеш все пак какво търсиш в следващата си кола,защото на фона на СТи тази Алтеза е беден роднина и освен за возене за друго не става.

Публикувано на: 24 Яну 2010 20:00
от LordDigital
Мишо ,както колегите тука ти написаха - колата има качества ,но общо взето имаш един сравнително тежък автомобил комбиниран със двигател който е високоОборотена безкрайно изцедена натуралка. Подобна комбинация е леко обречена ,ако говорим за бързина и удоволствие от каране като ежедневка ,на тва шаси му требат поне още стотина нютона за да се усети че върви как требе.

Отделно и самото купе си е тесно ,дефакто е големо точно колкото Корола. За возия ,шумоизилация ,комфорт са наистина на много високо ниво - ма ти надали си излезнал във пенсия да те интереуват толкоз тез фактори:)

Има ли смисал да споменавам ,че единствената комбинация която си заслужава за таз кола е със Супров мотор и трансмисия - тогава става тежка колкото Е36 М3 ,а лимитацията на мотора са само ... небесеата

П.С. Още ли не си си взел супрата обратно? Оня и без тва я напраи и така стои и събира прах ,прати некои да я забере - явно не му требе :whistle: