slowtraveler написа:LEXUS написа:slowtraveler написа:... не може дизел с разход 3.1л/100 да има по-висок СО2 от бензин 3.8л/100км.......
Сравнението ти е некоректно по всички параметри. Фолксваген ти казва,че емисиите са 114 гр/км. А ти не вярвай колкото искаш. ....
Уфффф, абе както обикновено спора върви тежко ама нейсе
Вземи калкулатора, сметни колко СО2 се отделя при горенето на 3.1л дизел и при 3.8л бензин, и тогава кажи колко гр/км СО2 са тези реални стойности...
По мои груби сметки Пасатора е давал 82гр/км СО2.
Спорът ще става все по-тежък, докато ти и Скот продължавате да се правите,че не разбирате за какво точно се говори.
Пасат НЕ харчи 3.1/100км. по никое коректно замерване, освен по целево каране за рекорд . Пасат, който се продава на свободния пазар харчи 4.4/100км. и отделя 114 гр./км. , стойности, измерени по идентичен начин, както са измерени стойностите 3.8/100км. при Лексус и 89 гр./км. СЕГА разбра ли , или пак да върнем отначало.
Тоест завършеният продукт на Фолксваген - Пасат харчи 4.4/100км. и отделя 114гр./км. емисии, измерени по идентична процедура с измерването при Лексус- 3.8 /100км. и 89 гр./км. емисии.
Пасат е 100 коня, Лексус 136коня.
Пасат не в лускозен клас, Лексус е.
Пасат отделя серни окиси, Лексус-не.
Емисии не се измерват само в Co2, предполагам го знаеш това?
И въпреки всичко, въпреки значително по-високата си мощност, Лексус е с по-ниски емисии и по-нисък разход на гориво .