Страница 1 от 24

Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 10 Окт 2010 17:43
от LEXUS
Lexus за пореден път доказа технологичното си превъзходство в луксозния клас и с Lexus CT 200h , който практически вдигна летвата непосилно високо за германските производители.

Lexus CT 200h 136к.с., среден разход 3.8/100км., емисии 89 гр./км.!!

http://www.lexus-bulgaria.bg/about/moto ... is-10-Home

Re: Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 10 Окт 2010 21:42
от Scott
LEXUS написа:Lexus за пореден път доказа технологичното си превъзходство в луксозния клас и с Lexus CT 200h ...
Welcome to yesterday - http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=11277
Може би ще коригираш някои от изказванията си за Аурис HSD, сега като се казва CT 200h :whistle: biggrin.gif

Re: Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 11 Окт 2010 02:11
от LEXUS
Scott написа:
LEXUS написа:Lexus за пореден път доказа технологичното си превъзходство в луксозния клас и с Lexus CT 200h ...
Welcome to yesterday - http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=11277
Може би ще коригираш някои от изказванията си за Аурис HSD, сега като се казва CT 200h :whistle: biggrin.gif
Не разбрах само какво да й гледаме на тази тема. Има ли друга кола с тази мощност, с такъв разход и емисии в лускозния клас? Или пак си пишеме, за да ни видят,че сме много остроумни?

Re: Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 11 Окт 2010 07:51
от slowtraveler
LEXUS написа:....вдигна летвата непосилно високо за германските производители....
Мдааа....
Те седят и си приказват в ъгъла...
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3310551

Пък и точно тоя лексъс с дължина 4.3м едва ли може да се каже, че е 'луксозен клас' :whistle:

Re: Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 11 Окт 2010 08:41
от martod
slowtraveler написа:
LEXUS написа:....вдигна летвата непосилно високо за германските производители....
Мдааа....
Те седят и си приказват в ъгъла...
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3310551
laugh.gif Горките шваби, сега ще има да се чудят, как да вдигнат разхода на пасатора с близо цял литър.. biggrin.gif

Абе Слоу, да те питам преди някой да ме е изпреварил..Тази статия да не би да я е писал пак някой пристрастен журналист?.. smile.gif

Re: Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 11 Окт 2010 14:23
от LEXUS
slowtraveler написа:
LEXUS написа:....вдигна летвата непосилно високо за германските производители....
Мдааа....
Те седят и си приказват в ъгъла...
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3310551

Пък и точно тоя лексъс с дължина 4.3м едва ли може да се каже, че е 'луксозен клас' :whistle:
Ако ще си говорим за сензации, нямащи нищо общо с реалния живот, нещо много бягаме от темата.

Защото Пасат дизел със 100 коня с доста високи co2 емисии сравнени с Лексуса, без да броим серни, азотни окиси и т.н. изхвърлени от горенето на нафтата, при това с 5-степенна механична ск. кутия и тромаво ускорение, едва ли е уместно да го сравниш с Lexus CT 200h. Реално от линка на Фолксваген става пределно ясно,че разходът му е доста по-висок от този, направен ,за да се направи сензация. Среден разход от 4.4/100км. е доста по-висок от този на Лексус, при това Пасат, както споменах, е с мижавите 100 коня на 1500 кг. купе. Емисиите му са неминуемо високи.

http://www.volkswagen.com/vwcms/master_ ... assat.html

Няма как срещу висока технология да се бориш със стара техника. Просто няма как да стане, какъвто и старт-стоп да му слагат, каквато и дълга 5-та предавка да му слагат, това е само е един тромав, муден и харчещ и замърсяващ повече от Лексуса Пасат.

Re: Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 11 Окт 2010 14:27
от LEXUS
slowtraveler написа:

Пък и точно тоя лексъс с дължина 4.3м едва ли може да се каже, че е 'луксозен клас' :whistle:
Става въпрос за лускозния компактен клас.

Re: Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас

Публикувано на: 11 Окт 2010 15:08
от Nixter
Относно пасата с разход 3.1 на 100. Това е постигнато при бабешко каране. С тоя Лексус при такова каране сигурно ще свалиш разхода до 2 на 100 .

Публикувано на: 11 Окт 2010 15:08
от SFINKS
ти си мислиш че разхода на тоя Лексъс е 3.8 ли biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif , толкова е ако изпиеш една шепа лексотани преди да караш

Публикувано на: 11 Окт 2010 15:13
от Nixter
Ми колко да е? - къде 4,2-4,4 на 100 ще е сигурно biggrin.gif

Публикувано на: 11 Окт 2010 15:26
от slowtraveler
Тъй-като въпроса бе за 'рекламни материали', затова и дадох този пример laugh.gif
Винаги съм смятал, че в голямото масово автомобилостроене нещата са на кантар...
И никой не може да каже - 'ей виж - ние сме върха и няма никой като нас'...
А който е решил да каже такова нещо - винаги е падал отвисоко и то лошо...
Та затова дадох пример с Пасатора.....
Никога не бих си купил такъв автомобил (ееех, лоши спомени от VW дизел laugh.gif ), но не може дизел с разход 3.1л/100 да има по-висок СО2 от бензин 3.8л/100км....
За сравнението - дал съм го наистина не съвсем коректно, защото Пасата е по-голям автомобил от Лексъса, което неминуемо му покачва разхода....

Публикувано на: 11 Окт 2010 16:12
от LEXUS
slowtraveler написа:Тъй-като въпроса бе за 'рекламни материали', затова и дадох този пример laugh.gif
Винаги съм смятал, че в голямото масово автомобилостроене нещата са на кантар...
И никой не може да каже - 'ей виж - ние сме върха и няма никой като нас'...
А който е решил да каже такова нещо - винаги е падал отвисоко и то лошо...
Та затова дадох пример с Пасатора.....
Никога не бих си купил такъв автомобил (ееех, лоши спомени от VW дизел laugh.gif ), но не може дизел с разход 3.1л/100 да има по-висок СО2 от бензин 3.8л/100км....
За сравнението - дал съм го наистина не съвсем коректно, защото Пасата е по-голям автомобил от Лексъса, което неминуемо му покачва разхода....
Сравнението ти е некоректно по всички параметри. Фолксваген ти казва,че емисиите са 114 гр/км. А ти не вярвай колкото искаш. То самият производител си казва,че има по-високи емисии и по-високи разход от Лексуса. Ама кой да чете:

http://www.volkswagen.com/vwcms/master_ ... assat.html

Даже цяла таблица са направили хората с разход, емисии, мощност, ск.кутия.

Това че Пасат е тежък, тромав, харчи много и бълва 114 гр.км. емисии е негов проблем,а не на Лексус с 89гр/км. и 3.8/100км. срещу 4.4/100км. за мудния Пасат дизелче с великите 100 конски сили на 1500000000009283648236423 килограма купе.

Отделно тромавият Пасат е с механична 5 скоростна кутия, което е още една подигравка , сравнен с Лексус.

Няма как всичко да е на везни в авто-индустрията, след като едните имат висока технология, други-не.

Едните правят авангардни хибридни системи, другите се опитват да ги конкурират с двигатели с едновековен принцип на действие, доказано замърсяващи, оскъпени с филтри и катализатори, защото принципът на работа им е едновековен и много по-неефективен, дълги 5-ти предавки и подобрени тасове. С такава гротеска не може да си на везни с япоснки хибриди.

Не може да сравяваш парен локомотив със самолет. Ето такова сравнение се пробваш да правиш.

Пасат е с ниска мощност, лоша динамика, повече замърсяващ, повече харчещ и по-невървящ. И е Фолксваген. Как да го сравниш с хибрид на Лексус!

Публикувано на: 11 Окт 2010 16:22
от Vesko
Мерцедес имат почти съсщата технологиа като лексъс в ML450 хибрих... ако не ползват директно агрегати на лексъс де smile.gif

Публикувано на: 11 Окт 2010 16:40
от SFINKS
Nixter написа:Ми колко да е? - къде 4,2-4,4 на 100 ще е сигурно biggrin.gif
Толкова ще е ако го кара някоя баба на силни медикаменти wink.gif

Публикувано на: 11 Окт 2010 16:53
от LEXUS
Vesko написа:Мерцедес имат почти съсщата технологиа като лексъс в ML450 хибрих... ако не ползват директно агрегати на лексъс де smile.gif
Хибридната система е на GM.