Страница 3 от 6

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 08 Фев 2014 17:44
от Japanese_fever
slowtraveler написа: Честно казано Десс като загледах хибридния IS на срещата се обърнах към колата (огледах я), обаче нещо не ми хвана погледа...
Загледах се от чист интерес, а не заради страхотния дизайн... Поне отзад.. На снимките ми изглеждаше по-красив...
А ти пък какво разбираш от модерен дизайн?!? tongue.gif
Този Лексус само като минава покрай мен и получавам оргазъм. Като се надупи предмен, сосбено ако е вечер е адска гледка. biggrin.gif
Отпред имам малко забележки, но отзад е перфекто. Няма как да го сбъркаш в тъмното, нарочно така е направен. Какро казаха и за новия концепт FT-1. Като я видиш вечер само по светлините разбереш каква кола е. То повечето изпипани коли се познават така или иначе.

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 08 Фев 2014 17:59
от slowtraveler
Japanese_fever написа:А ти пък какво разбираш от модерен дизайн?!? tongue.gif
Нищо, затова и ми е такова мнението tooth.gif
Japanese_fever написа: Няма как да го сбъркаш в тъмното, нарочно така е направен. Какро казаха и за новия концепт FT-1. Като я видиш вечер само по светлините разбереш каква кола е. То повечето изпипани коли се познават така или иначе.
Не съм го виждал нощем. Но с няколко светлинки само голф се прави по-интересен (синичките - на пръскалките) stupid.gif
Пък и Active Sound Control ми идва малко в повече като глезотия (не го смятам за екстра) :thumbsup:

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 08 Фев 2014 22:17
от nowyaris
Чак оргазъм от кола...... . Сигурно съм станал нещо импотентен на стари години.От някои модели са ми потичали лигите,ама чак оргазъм.Днес тук в Абтенау дойдоха едни съседи с колата на сина си-чисто нова Мазда СУВ 7 серия май беше.Красива работа ви казвам колеги,наистина красива.Потекоха ми лигите,а като седнах на шофьорското място се почувствах божествено.С всички екстри дизел,не го знам колко е,автоматик,светеше от вътре като на "Гравити" совалката.Да ме извиняват немците,ама на баба брат и е с чисто нов Туарег ,каза че му била последната кола-на 78 години е, значи няма такова дърво измислено.Доктора на баба е със Субаро,май Форестър,чисто ново с шест цилиндров боксер на бензин.Много е яко,ама вътре е далеч от Маздата.Май някой път трябва да избираш между красота и надеждност,освен при Тойота,разбира се.

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 09 Фев 2014 07:36
от Kiki
nowyaris написа:Май някой път трябва да избираш между красота и надеждност,освен при Тойота,разбира се.
tooth.gif sleep.gif tooth.gif sleep.gif tooth.gif sleep.gif tooth.gif sleep.gif tooth.gif sleep.gif tooth.gif

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 09 Фев 2014 10:17
от didak
Fifth Gear за GS450h:
http://www.youtube.com/watch?v=4p3HUeqYDvo от 8:30 нататък.
хареса ми коментара за оборотите - когато натискаш, вместо оборотите да се движат нагоре-надолу, предавките се движат нагоре -надолу, а оборотите стоят постоянно на 6000 laugh.gif

Във втора част се оказва, че нов Континентал има най-дълъг спирачен път на мокро, сравнен с всякакви галоши, просто защото е "Еко"

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 09 Фев 2014 13:14
от slowtraveler
didak написа:...
хареса ми коментара за оборотите - когато натискаш, вместо оборотите да се движат нагоре-надолу, предавките се движат нагоре -надолу, а оборотите стоят постоянно на 6000 laugh.gif ...
То и обикновеното CVT си е така :thumbsup:

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 11 Фев 2014 23:47
от Not_active_user_1
На мен лично ми допада новата линия на модела. Много, много свежа и различаваща се от общата сива маса. Който иска да е сред общото, масово и сиво си има марки типични за това. Взема си един VAG и си сред общото. Лексусите просто изпъкват и са свежестта на пътя. IS nна живо е невероятен разкош. Лично мен много ме впечатлява.
Лично аз съм фен на GS450h. Не само мощ, но и динамика и фукционалност. :thumbsup:

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 12 Фев 2014 08:42
от Rudy
slowtraveler написа:То и обикновеното CVT си е така :thumbsup:
Не на всички модели.
Въпреки, че според ревюто това е минус, допринася доста за по-продължителна безпроблемна работа на ДВГ.

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 12 Фев 2014 09:06
от slowtraveler
Rudy написа:
slowtraveler написа:То и обикновеното CVT си е така :thumbsup:
Не на всички модели.
Въпреки, че според ревюто това е минус, допринася доста за по-продължителна безпроблемна работа на ДВГ.
По какъв друг начин работят и кои модели (без заяждане - чист интерес)?

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 12 Фев 2014 09:14
от Rudy
slowtraveler написа:
Rudy написа:
slowtraveler написа:То и обикновеното CVT си е така :thumbsup:
Не на всички модели.
По какъв друг начин работят и кои модели (без заяждане - чист интерес)?
Мойта - като реша мога да я карам на 2000 оборота или да я вкарам на 6-7000 - естествено не през цялото време, а при нужда. То и затова няма оборотомер, а power meter. Но съм я карал с ОБД четец...

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 12 Фев 2014 10:36
от Vesko
Rudy написа:
slowtraveler написа:
Rudy написа: По какъв друг начин работят и кои модели (без заяждане - чист интерес)?
Мойта - като реша мога да я карам на 2000 оборота или да я вкарам на 6-7000 - естествено не през цялото време, а при нужда. То и затова няма оборотомер, а power meter. Но съм я карал с ОБД четец...
Това защото хибридите са "високотехнологични" tongue.gif

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 12 Фев 2014 11:02
от Rudy
Vesko написа:Това защото хибридите са "високотехнологични" tongue.gif
Това май не са мои думи... angel.gif

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 12 Фев 2014 11:14
от Vesko
Rudy написа:
Vesko написа:Това защото хибридите са "високотехнологични" tongue.gif
Това май не са мои думи... angel.gif
Не са :)

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 12 Фев 2014 11:31
от Rudy
От друга страна е хубаво да знаеш колко още РРРРРРРРРРower имаш в резерв (пр. при изпреварване). Междудругото - при макс. скорост (210 по ОБД/215 по километраж) пауърметъра е до средата. Дали може да се махне ограничението с Техстрийм-а?

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 12 Фев 2014 11:37
от Vesko
Rudy написа:От друга страна е хубаво да знаеш колко още РРРРРРРРРРower имаш в резерв (пр. при изпреварване). Междудругото - при макс. скорост (210 по ОБД/215 по километраж) пауърметъра е до средата. Дали може да се махне ограничението с Техстрийм-а?
По каталог макс скоростта е 200км/ч за европа и 180км/ч за емрика.... Явно има настройка, защото надали са различни двигателите. Ама дали с може да се сменя толкова лесно....