Страница 4 от 6

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 12 Фев 2014 11:45
от Rudy
Vesko написа:По каталог макс скоростта е 200км/ч за европа и 180км/ч за емрика.... Явно има настройка, защото надали са различни двигателите. Ама дали с може да се сменя толкова лесно....
Ма'ни ги каталозите - по каталог гори 8, а не 10+! Сигурно е от калпавото гориво - харчи повече, ама и върви повече...

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 12 Фев 2014 12:39
от slowtraveler
Rudy написа: Мойта - като реша мога да я карам на 2000 оборота или да я вкарам на 6-7000 - естествено не през цялото време, а при нужда. То и затова няма оборотомер, а power meter. Но съм я карал с ОБД четец...
Имах предвид, че и при обикновеното CVT, и хибридната система като ги настъпиш си забива оборотите на 6-6.5х.об/мин и нататък просто си променят предавателното отношение в зависимост от скоростта...
Разбира се, че като отпуснеш газта - оборотите спадат (променяйки отново предавателното отношение в зависимост от нуждите от мощност и икономия)... Така си е и на CVT и на хибридната система - няма никаква разлика (че и усещането на CVT и на хибрида е близко - като на електрокар :) :thumbsup:

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 12 Фев 2014 13:56
от slowtraveler
Дали вече в IS има ксенони (все пак линка е от преди 4 години) ? :whistle:
ohmy.gif
http://www.bgautoblog.com/2010/02/14/os ... t-s-volan/
http://www.youtube.com/watch?v=MLHWgAmx3Iw

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 12 Фев 2014 14:25
от Rudy
slowtraveler написа:Дали вече в IS има ксенони (все пак линка е от преди 4 години) ? :whistle:
Вече?!...

Това, че електрониката се побърква при инсталиране на калпави китайски ксенони не е проблем на производителя - даже мисля, че така трябва да бъде - ксенон може да сложиш на фар проектиран за ксенон. Ако другите производители ги бяха направили така, сега вместо да чакаме КАТ да спира от движение заслепителите (я получи се като "Отмъстителите"), те щяха да се спират сами. Освен ако някой може да кара колата така :whistle:

PS - Искам да вида как ще сложат ксенони на това:
Изображение
@ Kiki - ето идея с какво да смениш авенсис-а като влезеш в критическата :whistle: - к'во ги заглеждащ тези аудита - я виж това:
Изображение

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 12 Фев 2014 15:05
от didak
Rudy написа: @ Kiki - ето идея с какво да смениш авенсис-а като влезеш в критическата :whistle:
Ти се шегуваш - как ще сваля мацките с 30 годишна кола?!

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 12 Фев 2014 15:12
от Vesko
didak написа:
Rudy написа: @ Kiki - ето идея с какво да смениш авенсис-а като влезеш в критическата :whistle:
Ти се шегуваш - как ще сваля мацките с 30 годишна кола?!
Тази изглежда доста "можеща" по въпроса biggrin.gif

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 12 Фев 2014 15:15
от Vesko
Rudy написа:Това, че електрониката се побърква при инсталиране на калпави китайски ксенони не е проблем на производителя - даже мисля,
Напротив.... Знаеш ли колко тестове трябва да мине автомобилната електроника за устойчивост против смущения? Но явно са ги минали в китай или по "вторият" начин tongue.gif biggrin.gif

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 12 Фев 2014 15:43
от slowtraveler
Rudy написа:Това, че електрониката се побърква при инсталиране на калпави китайски ксенони не е проблем на производителя - даже мисля, че така трябва да бъде - ксенон може да сложиш на фар проектиран за ксенон. Ако другите производители ги бяха направили така, сега вместо да чакаме КАТ да спира от движение заслепителите (я получи се като "Отмъстителите"), те щяха да се спират сами. Освен ако някой може да кара колата така :whistle:...
Не знам - обясненията на журналистите (проверка на сензор) ми изглеждат по-логични от обяснението на представителя на Тойота, за 'пословичната консумация на електричество' от ксеноните (ако наистина са го казали така)...

От друга страна IS си е общо взето 'дребния' клас на Лексъс - може наистина да не са го доизпипали...

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 12 Фев 2014 16:47
от Rudy
slowtraveler написа:Не знам - обясненията на журналистите (проверка на сензор) ми изглеждат по-логични от обяснението на представителя на Тойота, за 'пословичната консумация на електричество' от ксеноните (ако наистина са го казали така)...
Ами аз не чета обясненията на журналистите, защото и те са чели за този случай от американския Лексъс форум. Нито има/ло официална информация от Тойота, нито е имало рикол на IS. Това което са писали в блога са думите на собственика на колата, които му били казални от монтьор в сервиза на Тойота... Ксеноните са монтирани без да се откачи акумулатора. То е все едно да дадеш инсталацията на късо и после да се сърдиш, че нещо е изгоряло. То добре, че не е изгорял ЕКУ, а само един сензор.

Иначе ако имаше и най-малка възможност NHTSA щеше да разкости Тойота (по това време беше акцията за педала на газта, за която вдигнаха врява до небесата).

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 12 Фев 2014 19:47
от slowtraveler
Rudy написа:...
Иначе ако имаше и най-малка възможност NHTSA щеше да разкости Тойота (по това време беше акцията за педала на газта, за която вдигнаха врява до небесата).
И не само NHTSA...
Явно се самолинчуват...
http://www.moreto.net/novini.php?n=240954

П.С. това не е само проблем на Тойота... 'Пренаселването' на автомобилите с компютри води до все по-чести софтуерни грешки...
Преди месец-два на Джип излезе нов софтуер на някой от компютрите, защото със стария имало възможност шофьорския дисплей да спре да показва скоростта или да изгасне, като това повлиява и на АБС и системата за стабилизация (явно обработката на данните от сензорите на колелетата нещо е бъгнала) ohmy.gif
И специално те са си направили страничка, където си въвеждаш VIN номера и виждаш дали трябва да се ъпдейтва нещо по колата. Част от ъпдейтите можеш да си ги правиш сам - смъкваш файл, пишеш го на флашка и я включваш в USB-то... Луда работа - компютри ли караме или автомобил?

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 12 Фев 2014 20:59
от Vesko
Очаквайте скоро и антивирусна програма за автомобилите biggrin.gif И боот тайма ще е 20тина минути worthy.gif rolleyes.gif :thumbsup:

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 12 Фев 2014 21:37
от Rudy
slowtraveler написа:И не само NHTSA...
Явно се самолинчуват...
http://www.moreto.net/novini.php?n=240954
Да де ама това няма нищо общо с видеото показано горе - всички производители правят риколи - аз бях по миналата седмица - смениха ми една платка на инвертора - дадоха ми заместващ автомобил (новия IS), измиха ми колата (нищо че навън беше -19С) и ми смениха маслото. Аз лично нямам нищо против риколи всеки месец.

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 12 Фев 2014 23:06
от Japanese_fever
slowtraveler написа:
От друга страна IS си е общо взето 'дребния' клас на Лексъс - може наистина да не са го доизпипали...
Егати вица. laugh.gif
Къде е Лексуса да ти обясни?

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 13 Фев 2014 07:38
от Kiki
Rudy написа: @ Kiki - ето идея с какво да смениш авенсис-а като влезеш в критическата :whistle: - к'во ги заглеждащ тези аудита - я виж това:
Изображение
Това все едно аз съм го лъскал :whistle: Вече съм в критическата, може да става мое. ppp.gif

Re: Новият LEXUS

Публикувано на: 16 Фев 2014 18:45
от nowyaris
Vesko написа:
didak написа:
Rudy написа: @ Kiki - ето идея с какво да смениш авенсис-а като влезеш в критическата :whistle:
Ти се шегуваш - как ще сваля мацките с 30 годишна кола?!
Тази изглежда доста "можеща" по въпроса biggrin.gif
Идеята за "обиране на дупки по пътя" с читав Лексус на стари години си беше моя,ако нямате нищо напротив guns.gif .Явно тогава не сте ми разбрали мисълта no.gif .