Lexus IS200 1999-2001 155hp

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Потребителски аватар
dap
Мнения: 358
Регистриран: 14 дек 2006 09:55
Репутация: 0

Lexus IS200 1999-2001 155hp

Мнениеот dap » 05 май 2008 14:36

Здравейте,
имам приятел който се е спрял на въпросния Лексъс, но никъде няма инфо за него, предполагам че след като е луксозна версия на Тойота ще е също толкова надежден.ако някой може да помогне с някакво инфо ще му бъда много благодарен. Писал съм и във форума на Лексъс но там има само една тема (моята) и само един собственик ми е отговорил.Поздрави

Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 4497
Регистриран: 21 ное 2007 02:15
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Re: Lexus IS200 1999-2001 155hp

Мнениеот rudolf » 05 май 2008 14:57

dap написа:Здравейте,
имам приятел който се е спрял на въпросния Лексъс, но никъде няма инфо за него, предполагам че след като е луксозна версия на Тойота ще е също толкова надежден.ако някой може да помогне с някакво инфо ще му бъда много благодарен. Писал съм и във форума на Лексъс но там има само една тема (моята) и само един собственик ми е отговорил.Поздрави


какво го интересува???....мен ми харесва само дет е леко тежичак,,двигателя е 176 кила с периферийте,,скоростите са над 45 кила,ма поне са 6 (мисля че има и 5 скоротсни от първите)и са хубаво наредени,,останал съм с впечатление че е стар двигател 6 цилиндъра,,обновен с съвренени джаджи ввт,,,електроники,,за мен безмислено тежък за характеристиките си.
мисля стандардно е с торсен шпер,,,но ми обясняваха че има модели с електроно управление на блокажа-което не ми е ясно,,,скъпи части,,,комфорт,надежност,,хубава лимозина,, по спецификация ми прилича на бмв пройзведено с японско качество за европейския пазар. мисля в ус- 2.0 двигателя не се предлага...

аз не бих си взел.

ма не разбирам и не съм карал,нито съм се интересувал,,,мнението е некомпетентно..

Потребителски аватар
dap
Мнения: 358
Регистриран: 14 дек 2006 09:55
Репутация: 0

Мнениеот dap » 05 май 2008 15:39

много си подробен за килата, а иначе двг-то е 1G-FE I6 , моят френд го интересува най вече до колко са надеждни, има ли части за тях и дали са безумно скъпи. останалото май е ясно biggrin.gif

Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 4497
Регистриран: 21 ное 2007 02:15
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rudolf » 05 май 2008 16:17

dap написа:много си подробен за килата, а иначе двг-то е 1G-FE I6 , моят френд го интересува най вече до колко са надеждни, има ли части за тях и дали са безумно скъпи. останалото май е ясно biggrin.gif


по едно време се интересувах от всичко дет е с задно предаване,,,затов аме интересуваха скоростите ,,
части по моргите -няма,,по налките магазинчета предполагам също,,и би трябвало да с по скъпи от на тойота-който според мен в бг са си скъпи...

гледах че е с дуралови шини за бронята-и някакви по екзотик решения,като за масова кола, и все пак е над тон и половина,,,според мен е тучест,,,иначе ми харесва за ежедневна кола,но не ми излиза сметката да карам луксова японка-за ежедневка при бг-условията...

предполагам че ако я вземе -ще е доволен,ма пак ти казвам че не я познавам като кола..возил съм се ,но нито съм карал,нито подържал..

Потребителски аватар
dap
Мнения: 358
Регистриран: 14 дек 2006 09:55
Репутация: 0

Мнениеот dap » 06 май 2008 19:27

колегата ALTEZZA няма ли да даде мнение по темата нали е имал подобна кола biggrin.gif

Потребителски аватар
ALTEZZA
Мнения: 3673
Регистриран: 10 сеп 2004 20:19
Репутация: 0
Местоположение: Chicago

Мнениеот ALTEZZA » 06 май 2008 20:22

imah, no moita beshe IS300. kolichkata beshe mnogo gotina, no ne beshe koi znae kolko barza. v smisal ok si beshe, no ne beshe zviar. kato barzina bih ia sravnil s BMW 330. za zimata e malko trudna za karane, zadaljitelno i triabvat zimni gumi. zadnia shper pone za tuk e opcia, moita go imashe, no riadko idvat s nego. znam che imat opcia za VSC, no moita ia niamashe, koeto mi pozvoliavashe da si pravia kakvoto iskash(ako ima VSC ne moje da se izkluchi). tuk idvaha ili auto ili s 5 skorostni rachni, podobna kat na Supra bez turbo. okachvaneto e pushka, double wishbon. spirachkite sashto sa ok. za na IS200 dvigatelia nishto ne moga da kaja, prosto tuk takav dvigatel nikoga ne e bil postavian na kakvato i da e Toyota. znam che na moita razhoda ne beshe osobeno privlekatelen, gradsko postoiano go dokarvah na 13/100. inache kato dizain, edna ot lubimite mi koli.

Потребителски аватар
dap
Мнения: 358
Регистриран: 14 дек 2006 09:55
Репутация: 0

Мнениеот dap » 07 май 2008 07:39

ALTEZZA написа:imah, no moita beshe IS300. kolichkata beshe mnogo gotina, no ne beshe koi znae kolko barza. v smisal ok si beshe, no ne beshe zviar. kato barzina bih ia sravnil s BMW 330. za zimata e malko trudna za karane, zadaljitelno i triabvat zimni gumi. zadnia shper pone za tuk e opcia, moita go imashe, no riadko idvat s nego. znam che imat opcia za VSC, no moita ia niamashe, koeto mi pozvoliavashe da si pravia kakvoto iskash(ako ima VSC ne moje da se izkluchi). tuk idvaha ili auto ili s 5 skorostni rachni, podobna kat na Supra bez turbo. okachvaneto e pushka, double wishbon. spirachkite sashto sa ok. za na IS200 dvigatelia nishto ne moga da kaja, prosto tuk takav dvigatel nikoga ne e bil postavian na kakvato i da e Toyota. znam che na moita razhoda ne beshe osobeno privlekatelen, gradsko postoiano go dokarvah na 13/100. inache kato dizain, edna ot lubimite mi koli.


Благодаря за светкавичния отговор :thumbsup:


Върни се в “Общи теми”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта