Изгорели газове в купето - Lexus IS200

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

Потребителски аватар
Ael
Мнения: 767
Регистриран: 10 ное 2007 00:00
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Изгорели газове в купето - Lexus IS200

Мнениеот Ael » 09 ное 2010 20:17

Имам следния проблем. При отворен прозорец ми влизат изгорели газове в колата и нямам никаква идея от къде може да е. При затворени прозорци няма никаква миризма. Най-силно се усеща градско при студен двигател и каране около 50-60км/ч. Най-интересното е че дори и извън града при скорости над 100км/ч също като отворя прозореца или дори и люка веднага замирисва ужасно. Ако някой има някви предположения от къде може да се завихря тази смрад ще се радвам да пише. Проблема мисля че не идва от двигателя защото щеше да мирише и през парното. Въпреки всичко подмених един маркуч на картерните изпарения който се бе омаслил щото имах няква надежда че може да е от него.Не може да е през багажника защото той няма нищо общо с отворен или затворен прозорец. Който има дори и абсурдна идея да каже. Благодаря предварително :help:

П.П. Надявам се Фидо Дидо да има някви предположения за ауспуха или тръбите отдоло wacko.gif
Последна промяна от Akima на 19 фев 2016 00:09, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.
Изображение1G-FE

Потребителски аватар
didak
Мнения: 1211
Регистриран: 04 юни 2007 09:49
Репутация: 3
Местоположение: Варна

Мнениеот didak » 09 ное 2010 20:58

Разликата при затворени и отворени прозорци е, че във втория случай се създава ниско налягане в купето, което засмуква през процепите на купето евентуални миризми.
Тези миризми може да са и от двигателния отсег, защото вентилационната система 'взима' въздух от място, което няма връзка с двигателя, освен ако не ти е прецакано уплътнението м/у коша и капака.
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009

Потребителски аватар
zi_zi_top
Мнения: 4089
Регистриран: 09 май 2008 22:57
Репутация: 47
Местоположение: София

Мнениеот zi_zi_top » 09 ное 2010 21:24

Според мен закарай колата в сервиза при Fido Dido за да огледа добре изпускателната система. Проблема е в изпускане на изгорели газове някъде преди края на ауспуха. Имал съм такъв проблем с Астрата и на една по-голяма дупка като се друснах го чух къде било. biggrin.gif Тръбата точно след предното гърне се беше сцепила на мястото на гнилоча и дупката, от която ми е мирисало преди това.
Набиха и завариха една муфа /мисля че така му казаха/ и газ-з-з. :whistle: Повече не е мирисало.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Scott
Мнения: 2655
Регистриран: 25 ное 2004 18:44
Репутация: 22
Местоположение: Irvine, UK

Мнениеот Scott » 09 ное 2010 21:33

didak написа:Разликата при затворени и отворени прозорци е, че във втория случай се създава ниско налягане в купето, което засмуква през процепите на купето евентуални миризми...
Има едни клапи отзад в багажника за изравняване на това налягане и явно са запушени или монтирани наобратно (ако нещо е правено по задницата).

Потребителски аватар
Uncle Dido
Мнения: 3713
Регистриран: 03 юни 2008 16:42
Репутация: 1
Местоположение: София, но е от Бургас

Мнениеот Uncle Dido » 09 ное 2010 21:38

Аел, без преглед няма как да позная... dry.gif

Ако нямаш някъде дупка по генерацията, което предполагам ще чуеш, освен завихрени газове или някакво капене на масло по генерацията - друго не мога да се сетя.

Нормално е при студен двигател да мирише най-осезаемо - тогава ти е най-богата горивната смес.
Изображение

Потребителски аватар
Ael
Мнения: 767
Регистриран: 10 ное 2007 00:00
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Ael » 09 ное 2010 22:33

То май към гърнеджия отиват нещата biggrin.gif Но преди това. Тия клапи за които казвате в багажника едната (дясната до ауспуха точно) ми е прокъсана и реално си е е дупка а не клапа. Все съм си мислел обаче че тия клапи са за това че като прасна багажника да има от къде да излезе въздуха който е в него.

Ако някъде ми е спукано гърнето няма ли да се чува при настъпване да шуми много или най малкото по различен звук. Колата сега е ужасно тиха и няма никви признаци на спукано гърне. Варианта да идва някъде от двигателя значи го елиминираме. Да спра да сменям там маркучи безпричинно laugh.gif
Изображение1G-FE

Потребителски аватар
KingSteve
Мнения: 169
Регистриран: 05 юли 2008 14:52
Репутация: 0
Местоположение: Варна

Мнениеот KingSteve » 11 ное 2010 21:40

Аз имам същия проблем и го разбрах веднага след като махнах катализатора. Ходих пак при майсторите, провериха гърнетата, тръбите и заварките - всичко е наред. Според мен миризмата влиза през багажника, защото един ден в него имаше рози и познайте какво - замириса на рози. Мирише най-силно, когато си отпуснал педала на газта и си на скорост. Предполагам, че защото газовете излизат с по-малка скорост. Един авер спомена, че ставало завихряне под задната броня и после газовете се засмукват в купето точно заради тази разлика в наляганията. Това била и причината на дизелаците да огъват тръбите на ауспусите надолу. Посъветва ме да удължа тръбата да стърчи малко по-навън от бронята но още не съм го направил.
Все пак ще ги видя и аз тия клапи unsure.gif
Avensis 7A-FE

Потребителски аватар
Ael
Мнения: 767
Регистриран: 10 ное 2007 00:00
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Ael » 12 ное 2010 06:49

При мен се оказа пръснато гърне. Не че било чак такъв проблем че се е разпрало малко ама като отвора прозорците и за да се изравни налягането в колата почва да смуче през багажника. Там пък си има разни процепи и и дупчици където спокойно си влиза миризма при такъв вакуум :) Като сменя гърнето ще кажа дали съм излекувал проблема.
Изображение1G-FE

Scott
Мнения: 2655
Регистриран: 25 ное 2004 18:44
Репутация: 22
Местоположение: Irvine, UK

Мнениеот Scott » 12 ное 2010 11:23

Ael написа:... багажника. Там пък си има разни процепи и и дупчици където спокойно си влиза миризма при такъв вакуум ...
Всички процепи и дупчици в багажника за направени да пускат само навън. Ако имаш в повече отколкото производителя е сложил или не работят клапите им, това е друга работа biggrin.gif

Потребителски аватар
Ael
Мнения: 767
Регистриран: 10 ное 2007 00:00
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Ael » 12 ное 2010 19:33

Имам че и питаш laugh.gif Махнал съм 2-3 гумени тапи по дъното заради една влага дето ми се процеждаше при по сериозни валежи и трябваше да изтича от някъде че да не се насъбира много. Отделно и както казах по горе едната от двете клапи ми е прокъсана и въздух влиза и в двете посоки..
Изображение1G-FE


Върни се в “Технически въпроси”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост