Страница 1 от 1

Изгорели газове в купето - Lexus IS200

Публикувано на: 09 Ное 2010 20:17
от Ael
Имам следния проблем. При отворен прозорец ми влизат изгорели газове в колата и нямам никаква идея от къде може да е. При затворени прозорци няма никаква миризма. Най-силно се усеща градско при студен двигател и каране около 50-60км/ч. Най-интересното е че дори и извън града при скорости над 100км/ч също като отворя прозореца или дори и люка веднага замирисва ужасно. Ако някой има някви предположения от къде може да се завихря тази смрад ще се радвам да пише. Проблема мисля че не идва от двигателя защото щеше да мирише и през парното. Въпреки всичко подмених един маркуч на картерните изпарения който се бе омаслил щото имах няква надежда че може да е от него.Не може да е през багажника защото той няма нищо общо с отворен или затворен прозорец. Който има дори и абсурдна идея да каже. Благодаря предварително :help:

П.П. Надявам се Фидо Дидо да има някви предположения за ауспуха или тръбите отдоло wacko.gif

Публикувано на: 09 Ное 2010 20:58
от didak
Разликата при затворени и отворени прозорци е, че във втория случай се създава ниско налягане в купето, което засмуква през процепите на купето евентуални миризми.
Тези миризми може да са и от двигателния отсег, защото вентилационната система 'взима' въздух от място, което няма връзка с двигателя, освен ако не ти е прецакано уплътнението м/у коша и капака.

Публикувано на: 09 Ное 2010 21:24
от zi_zi_top
Според мен закарай колата в сервиза при Fido Dido за да огледа добре изпускателната система. Проблема е в изпускане на изгорели газове някъде преди края на ауспуха. Имал съм такъв проблем с Астрата и на една по-голяма дупка като се друснах го чух къде било. biggrin.gif Тръбата точно след предното гърне се беше сцепила на мястото на гнилоча и дупката, от която ми е мирисало преди това.
Набиха и завариха една муфа /мисля че така му казаха/ и газ-з-з. :whistle: Повече не е мирисало.

Публикувано на: 09 Ное 2010 21:33
от Scott
didak написа:Разликата при затворени и отворени прозорци е, че във втория случай се създава ниско налягане в купето, което засмуква през процепите на купето евентуални миризми...
Има едни клапи отзад в багажника за изравняване на това налягане и явно са запушени или монтирани наобратно (ако нещо е правено по задницата).

Публикувано на: 09 Ное 2010 21:38
от Uncle Dido
Аел, без преглед няма как да позная... dry.gif

Ако нямаш някъде дупка по генерацията, което предполагам ще чуеш, освен завихрени газове или някакво капене на масло по генерацията - друго не мога да се сетя.

Нормално е при студен двигател да мирише най-осезаемо - тогава ти е най-богата горивната смес.

Публикувано на: 09 Ное 2010 22:33
от Ael
То май към гърнеджия отиват нещата biggrin.gif Но преди това. Тия клапи за които казвате в багажника едната (дясната до ауспуха точно) ми е прокъсана и реално си е е дупка а не клапа. Все съм си мислел обаче че тия клапи са за това че като прасна багажника да има от къде да излезе въздуха който е в него.

Ако някъде ми е спукано гърнето няма ли да се чува при настъпване да шуми много или най малкото по различен звук. Колата сега е ужасно тиха и няма никви признаци на спукано гърне. Варианта да идва някъде от двигателя значи го елиминираме. Да спра да сменям там маркучи безпричинно laugh.gif

Публикувано на: 11 Ное 2010 21:40
от KingSteve
Аз имам същия проблем и го разбрах веднага след като махнах катализатора. Ходих пак при майсторите, провериха гърнетата, тръбите и заварките - всичко е наред. Според мен миризмата влиза през багажника, защото един ден в него имаше рози и познайте какво - замириса на рози. Мирише най-силно, когато си отпуснал педала на газта и си на скорост. Предполагам, че защото газовете излизат с по-малка скорост. Един авер спомена, че ставало завихряне под задната броня и после газовете се засмукват в купето точно заради тази разлика в наляганията. Това била и причината на дизелаците да огъват тръбите на ауспусите надолу. Посъветва ме да удължа тръбата да стърчи малко по-навън от бронята но още не съм го направил.
Все пак ще ги видя и аз тия клапи unsure.gif

Публикувано на: 12 Ное 2010 06:49
от Ael
При мен се оказа пръснато гърне. Не че било чак такъв проблем че се е разпрало малко ама като отвора прозорците и за да се изравни налягането в колата почва да смуче през багажника. Там пък си има разни процепи и и дупчици където спокойно си влиза миризма при такъв вакуум :) Като сменя гърнето ще кажа дали съм излекувал проблема.

Публикувано на: 12 Ное 2010 11:23
от Scott
Ael написа:... багажника. Там пък си има разни процепи и и дупчици където спокойно си влиза миризма при такъв вакуум ...
Всички процепи и дупчици в багажника за направени да пускат само навън. Ако имаш в повече отколкото производителя е сложил или не работят клапите им, това е друга работа biggrin.gif

Публикувано на: 12 Ное 2010 19:33
от Ael
Имам че и питаш laugh.gif Махнал съм 2-3 гумени тапи по дъното заради една влага дето ми се процеждаше при по сериозни валежи и трябваше да изтича от някъде че да не се насъбира много. Отделно и както казах по горе едната от двете клапи ми е прокъсана и въздух влиза и в двете посоки..