Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Потребителски аватар
smsdeliverer
Мнения: 78
Регистриран: 06 юли 2010 12:30
Репутация: 3
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Мнениеот smsdeliverer » 27 авг 2017 18:34

pet77 написа:Източник На еко беше,може би да си прав за power режима но дали няма да вдигне разхода значително,какви са ти наблюденията.А на магистрала има ръмжене но като набере желаната скорост спира.

Разхода няма да се вдигне, за извънградско ти говоря, абсолютно никаква разлика няма, даже според мен в някой ситуаций при непродължителни изкачвания даже да е по нисък.
Toyota Prius
SOL 2013

pet77
Мнения: 56
Регистриран: 20 апр 2017 21:43
Репутация: 1
Местоположение: Ст.Загора

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Мнениеот pet77 » 27 авг 2017 18:51

Абе днес го пробвах от Бургас към Стара Загора наистина няма разлика в разхода.Само че няма тъкива продължителни изкачвания да видя ръмженето как ще е.Иначе на маказа беше ужасно викам си ще му изкочат буталата.
Auris Touring Sports HSD

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12574
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 329
Местоположение: Варна

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Мнениеот slowtraveler » 28 авг 2017 02:17

► Виж съдържание
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
smsdeliverer
Мнения: 78
Регистриран: 06 юли 2010 12:30
Репутация: 3
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Мнениеот smsdeliverer » 28 авг 2017 11:50

slowtraveler написа:Източник
► Виж съдържание

:thumbsup:
Toyota Prius
SOL 2013

Потребителски аватар
plamsav
Мнения: 73
Регистриран: 04 апр 2017 18:38
Репутация: 21
Местоположение: Русе
Контакти:

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Мнениеот plamsav » 29 авг 2017 09:06

slowtraveler написа:Източник Колега, последното Ви мнение рязко редуцира отношението ми към Вашите мнения...
Спомнете си първи курс в университета - Електротехниката и Теория на сигналите... Как се променя изходящата мощност при резонансни явления... И какво представлява резонанса в електрическа верига...
Но предполагам колегата има предвид импулсни стойности...
Казано на български - ако консумираният ток е 1кW, можеш за части от секундата да получиш пикова мощност от 10kW, а останалите части от секундата да е 0.2kW, като сумарно за целият цикъл отделената механична мощност ще е 0.9kW - т.е. консумираната минус загубите... Същият ефект се ползва при 'сондиращите' устройства - радари, ехолокатори и т.н... Там кондензатори събират енергия и я изпращат за части от секундата... Да, радара например е 25kВт, и наистина пиковата му стойност е такава, ама излъчва (отдава енергия) много малка част от секундата, а през другите например десет части от секундата не излъчва, а само събира енергия за следващият импулс... Затова например 25кВт радар консумира около 130Вт енергия... Перпетум мобиле? Тц.... Средната излъчена енергия (Вт/сек) си е под 130Вт/сек..
Тъй-като електрическите резонансни явления са с доста висока честота, то и за децата е ясно, че няма да усещаш 'трептене/тласък' дори и да е 100кВт по колата ако импулсът е много кратък, а мощността 0.9кВт ще си се 'лее' равномерно, 'филтрирана' от масите на трансмисията..

П.С BOz е напълно прав за резонансните кръгове и за cos Ф - те по-точно отрязават разонансните явления

Колега вие виждали ли сте явлението РЕЗОНАНС на живо, защото почвам да си мисля, че не сте.

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12574
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 329
Местоположение: Варна

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Мнениеот slowtraveler » 29 авг 2017 19:41

plamsav написа:....Колега вие виждали ли сте явлението РЕЗОНАНС на живо, защото почвам да си мисля, че не сте.

Да колега... Освен, че в университета съм го изучавал детайлно, съм го виждал, предизвиквал, използвал и т.н. резонанс и в механичен, и в електрически вариант..
Като допълнение дипломната ми работа бе компютърна вибродиагностика (и резонанс) на въртящи се механизми - турбини и двигатели с вътрешно горене... По онова време, когато за местата за специалността в моя случай се борихме около 400 човека за 18 места (завършил съм 92г)...
А Вие знаете ли какво представлява механичният и електрическият резонанс? И как влияе на консумираната енергия?

П.С. бихте ли споделили какъв инженер сте, и къде сте завършили?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

todor87
Мнения: 183
Регистриран: 04 яну 2010 21:39
Репутация: 6
Местоположение: Пловдив

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Мнениеот todor87 » 29 авг 2017 20:33

Май май ще се приключва с лекциите. tooth.gif
Auris 2.0 d-4d SOL 1AD-FTV 2009 - бивша
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща

мехаННика
Мнения: 1449
Регистриран: 28 юли 2008 11:17
Репутация: 129
Местоположение: София

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Мнениеот мехаННика » 29 авг 2017 23:41


П.С. бихте ли споделили какъв инженер сте,

Със сигурност, доста амбициозен..

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12574
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 329
Местоположение: Варна

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Мнениеот slowtraveler » 30 авг 2017 00:05

► Виж съдържание
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
sstefan
Мнения: 95
Регистриран: 23 дек 2008 01:04
Репутация: 6
Местоположение: София

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Мнениеот sstefan » 30 авг 2017 21:12

.....завършил съм 92г). Слоу,Гошо...минаваш чичовата възраст :D
Малко офф топик.
Toyota Avensis wagon 2002, 2.0 D-4D 110 hp-продадена
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12574
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 329
Местоположение: Варна

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Мнениеот slowtraveler » 30 авг 2017 23:32

► Виж съдържание
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
sstefan
Мнения: 95
Регистриран: 23 дек 2008 01:04
Репутация: 6
Местоположение: София

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Мнениеот sstefan » 31 авг 2017 00:21

По груби сметки май имаш юбилей тази година,а се скатаваш. Да не си родом от Габрово? Пък се пишеш гларус/чайка
Toyota Avensis wagon 2002, 2.0 D-4D 110 hp-продадена
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12574
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 329
Местоположение: Варна

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Мнениеот slowtraveler » 31 авг 2017 07:40

► Виж съдържание
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
plamsav
Мнения: 73
Регистриран: 04 апр 2017 18:38
Репутация: 21
Местоположение: Русе
Контакти:

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Мнениеот plamsav » 03 сеп 2017 22:45

мехаННика написа:Източник

П.С. бихте ли споделили какъв инженер сте,

Със сигурност, доста амбициозен..

Русенски Университет
ЕТМЕ ЕЛЕКТРОННА ТЕХНИКА И МИКРОЕЛЕКТРОНИКА. Випуск 2005. И гордо мога да кажа, че моето име беше на първо масто в списъка на приетите. и една от малкото отлична оценка от приемния изпит. А той по онова време беше изключително труден и наистина отсяваше само най - добрите.
Като допълнение мога да кажа че преди това съм завършил Електротехникум. Там ми казваха бог на математиката... 12 В 1988г.
И нека да не спорим за глупости , а да се захванем по същество. Предполагам, че на повечето от вас е ясно, че бъдещето е на Електромобилите, но до тогава ( около 10 - 15 години), ще ни се наложи да се придвижваме с Хибриди. Като не изключвам и други източници на енергия и в часност Водород ( Браунгаз ). Има хляб и там, но не му е дошло времето.

Потребителски аватар
plamsav
Мнения: 73
Регистриран: 04 апр 2017 18:38
Репутация: 21
Местоположение: Русе
Контакти:

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Мнениеот plamsav » 03 сеп 2017 22:46

todor87 написа:Източник Май май ще се приключва с лекциите. tooth.gif

А лекциите ще продължат докато има интерес...


Върни се в “Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост