Страница 3 от 9

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Публикувано на: 28 Авг 2017 11:50
от smsdeliverer
slowtraveler написа:
► Виж съдържание
:thumbsup:

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Публикувано на: 29 Авг 2017 09:06
от plamsav
slowtraveler написа: Колега, последното Ви мнение рязко редуцира отношението ми към Вашите мнения...
Спомнете си първи курс в университета - Електротехниката и Теория на сигналите... Как се променя изходящата мощност при резонансни явления... И какво представлява резонанса в електрическа верига...
Но предполагам колегата има предвид импулсни стойности...
Казано на български - ако консумираният ток е 1кW, можеш за части от секундата да получиш пикова мощност от 10kW, а останалите части от секундата да е 0.2kW, като сумарно за целият цикъл отделената механична мощност ще е 0.9kW - т.е. консумираната минус загубите... Същият ефект се ползва при 'сондиращите' устройства - радари, ехолокатори и т.н... Там кондензатори събират енергия и я изпращат за части от секундата... Да, радара например е 25kВт, и наистина пиковата му стойност е такава, ама излъчва (отдава енергия) много малка част от секундата, а през другите например десет части от секундата не излъчва, а само събира енергия за следващият импулс... Затова например 25кВт радар консумира около 130Вт енергия... Перпетум мобиле? Тц.... Средната излъчена енергия (Вт/сек) си е под 130Вт/сек..
Тъй-като електрическите резонансни явления са с доста висока честота, то и за децата е ясно, че няма да усещаш 'трептене/тласък' дори и да е 100кВт по колата ако импулсът е много кратък, а мощността 0.9кВт ще си се 'лее' равномерно, 'филтрирана' от масите на трансмисията..

П.С BOz е напълно прав за резонансните кръгове и за cos Ф - те по-точно отрязават разонансните явления
Колега вие виждали ли сте явлението РЕЗОНАНС на живо, защото почвам да си мисля, че не сте.

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Публикувано на: 29 Авг 2017 19:41
от slowtraveler
plamsav написа:....Колега вие виждали ли сте явлението РЕЗОНАНС на живо, защото почвам да си мисля, че не сте.
Да колега... Освен, че в университета съм го изучавал детайлно, съм го виждал, предизвиквал, използвал и т.н. резонанс и в механичен, и в електрически вариант..
Като допълнение дипломната ми работа бе компютърна вибродиагностика (и резонанс) на въртящи се механизми - турбини и двигатели с вътрешно горене... По онова време, когато за местата за специалността в моя случай се борихме около 400 човека за 18 места (завършил съм 92г)...
А Вие знаете ли какво представлява механичният и електрическият резонанс? И как влияе на консумираната енергия?

П.С. бихте ли споделили какъв инженер сте, и къде сте завършили?

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Публикувано на: 29 Авг 2017 20:33
от todor87
Май май ще се приключва с лекциите. tooth.gif

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Публикувано на: 29 Авг 2017 23:41
от мехаННика

П.С. бихте ли споделили какъв инженер сте,
Със сигурност, доста амбициозен..

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Публикувано на: 30 Авг 2017 00:05
от slowtraveler
► Виж съдържание

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Публикувано на: 30 Авг 2017 21:12
от sstefan
.....завършил съм 92г). Слоу,Гошо...минаваш чичовата възраст :D
Малко офф топик.

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Публикувано на: 30 Авг 2017 23:32
от slowtraveler
► Виж съдържание

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Публикувано на: 31 Авг 2017 00:21
от sstefan
По груби сметки май имаш юбилей тази година,а се скатаваш. Да не си родом от Габрово? Пък се пишеш гларус/чайка

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Публикувано на: 31 Авг 2017 07:40
от slowtraveler
► Виж съдържание

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Публикувано на: 03 Сеп 2017 22:45
от plamsav
мехаННика написа:

П.С. бихте ли споделили какъв инженер сте,
Със сигурност, доста амбициозен..
Русенски Университет
ЕТМЕ ЕЛЕКТРОННА ТЕХНИКА И МИКРОЕЛЕКТРОНИКА. Випуск 2005. И гордо мога да кажа, че моето име беше на първо масто в списъка на приетите. и една от малкото отлична оценка от приемния изпит. А той по онова време беше изключително труден и наистина отсяваше само най - добрите.
Като допълнение мога да кажа че преди това съм завършил Електротехникум. Там ми казваха бог на математиката... 12 В 1988г.
И нека да не спорим за глупости , а да се захванем по същество. Предполагам, че на повечето от вас е ясно, че бъдещето е на Електромобилите, но до тогава ( около 10 - 15 години), ще ни се наложи да се придвижваме с Хибриди. Като не изключвам и други източници на енергия и в часност Водород ( Браунгаз ). Има хляб и там, но не му е дошло времето.

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Публикувано на: 03 Сеп 2017 22:46
от plamsav
todor87 написа: Май май ще се приключва с лекциите. tooth.gif
А лекциите ще продължат докато има интерес...

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Публикувано на: 04 Сеп 2017 08:44
от slowtraveler
Никой не спори, че хибридите имат своето приложение...
► Виж съдържание

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Публикувано на: 07 Сеп 2017 14:00
от eltransbg
Едно интересно клипче, обесняващо само за около минута какво представлява Хибридната система на Тойота :)
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/HgqLKaX7k-U[/bbvideo]

Разни разсъждения и хвалби на хибрида :)

Публикувано на: 27 Дек 2017 12:24
от plamsav
Как да превърнем Prius в Off-road автомобил.

Трябва да знаете, че това значително увеличава шансовете ви да излезете и от по-дълбок сняг. !!! Не забравяйте след това да преминете в нормален режим на шофиране!!! Карането в сервизен режим по-дълго време може сериозно да повреди вашата скоростна кутия. !!!



Карането в сервизен режим по-дълго време може сериозно да повреди вашата скоростна кутия. !!!