Страница 2 от 3

Качество на сглобката и шумове при Аурис/Приус

Публикувано на: 24 Ное 2017 12:02
от peterhr
Не знам какво очаквате като шумоизолираност или дребни шумове в колата. Но все пак това е кола, свири радио, движим се по дупки...
В Королата не чувам такива "паразитни" шумове (поне аз не чувам). Корите не скърцат, пластмасите не ги чувам. Като натискам силно някоя от тях, да мърда, но не чувам скърцане или хлопане. По дупки или павета не чувам шумове.
Спирачките - имаш период, в който свиреха. Вероятно беше от търкане на феродо и диск. Може би от около 5К км до около 10К км се чуваше при по-влажно време. В момента съм на 17К км и не се чува свирене.
Да, може би трябваше да сложат повече шумоизолация. Като карам по пясък и се чува как удря отдолу.

Дисплея е "лакиран" и наистина оставят пръсти. В Турските форуми виждам, как слагат 10.2" и там почти няма рамка около екрана. Аз лично много рядко цъкам нещо по екрана. Музиката се управлява от волана. Климатика е на отделни бутони, аз лично харесвам връки, но тук са бутони нагоре и надолу.

Качество на сглобката и шумове при Аурис/Приус

Публикувано на: 24 Ное 2017 12:07
от road_runner
аз радиото го спрях, имаше съвсем леко потропване, според мен от механизма на коланите при преминаване през неравности при завой, но това е ок, защото е изключително рядко. По неравни участъци сглобката беше добра нямаше скърцане/пукане, но това е кола на 5000 км все пак

Качество на сглобката и шумове при Аурис/Приус

Публикувано на: 24 Ное 2017 19:40
от Tihomirj
При Auris хибрид 2012 на 55000 км не усещам други шумове освен от гумите и спирачките. Досега от три различни Ауриса (2 дизела и 1 хибрид) все им скърцат спирачките.

Качество на сглобката и шумове при Аурис/Приус

Публикувано на: 24 Ное 2017 23:46
от pet77
Спирачките се чуват защото е тихо но може и да олегнат.А за странични шумове още не чувам AURISA е на 6000км

Качество на сглобката и шумове при Аурис/Приус

Публикувано на: 25 Ное 2017 09:37
от road_runner
А за портокаловия ефект никой ли няма коментар? не ви ли е правило впечатление?

П.С сега погледнах снимки на аурис от 2014/2015 - съвсем различен е централния екран, много по-приятен.
Този, който карах беше SOL, но нямаше как да видя дали на дургите нива е по-разлино, нямаше такъв наличен

Другото, което малко ме изуми , как така електрохроматичното огледало е само в SOL, ми ако не искам това ниво на оборудване няма как , трябва да търпя да ме заслепяват ли?

Качество на сглобката и шумове при Аурис/Приус

Публикувано на: 25 Ное 2017 09:43
от biro
На всяка кола огледалото е направено против заслепяване. На някои коли се настройва ръчно чрез един "палец" в долната част на огледалото по средата, който променя ъгъла. Ефекта е подобен на хроматичните огледала.

Портокалов ефект не съм забелязал на C-HR.

Качество на сглобката и шумове при Аурис/Приус

Публикувано на: 25 Ное 2017 13:44
от road_runner
Е да, сега всеки път ще си играя да натискам огледалото, при положение че съм дал 40+к за кола, несериозно е това.
Питах ги , може ли да си го поръча човек, не се водело аксесоар това.

Сега като отмина известно време, вероятно бих взел употребяван, така че да съм преди 2016та модела , за да го няма тоя пиано лак на дисплея и радиото .
Тогава ще е добра сделка.

Последен въпрос, как човек може да разбере състоянието на батерията, т.е нещо като количествено измерение - да кажем има 77 % от оригиналния си капацитет.
А не има грешки/няма грешки в системата.

Качество на сглобката и шумове при Аурис/Приус

Публикувано на: 25 Ное 2017 14:10
от BOz
Ами ако не искаш а си натискаш огледалото всеки път, то си купуваш по-високо ниво. Просто политика. Това да ти е проблемът.
За батерията нямаш опция (почти) как да я провериш нормално. Но на 2015-2016 година автомобил какво толкова да й има? Най-малкото ще е в гаранция.

Качество на сглобката и шумове при Аурис/Приус

Публикувано на: 25 Ное 2017 17:25
от Hursa
Забелязвам проскърцване на спирачките само при "натискането им" при движение назад. Обясниха ми го с армировката на феродото на накладките. При нормалното им ползване (при движение напред) тази армировка се ориентирала преимуществено в една посока. И при движение назад тази армировка проскърцвала. Дали е така, не знам smile.gif? Иначе до сега спирачките нe скърцат, 6та година - но за по-стария модел. Автоматичното прибиране на страничните огледала може би е настройка и може да се коригира? "Портокалов" ефект не съм забелязвал нито на по стария нито на по новия модел, но не съм се и вглеждал много. И въпреки това смятам, че са се "изхвърлили" с тази цена която искат за "цветовете металик" - качеството им не я заслужава, според мен - ако се сравни с другите марки и цената която искат за "цвят".

Качество на сглобката и шумове при Аурис/Приус

Публикувано на: 25 Ное 2017 21:19
от peterhr
Не знам какво точно дразни в този "портокалов ефект", но моята кола седи отвън. Тя е чиста (евентуално ако искам да търся портокалов ефект), та е чиста само няколко дни след автомивката. Примерно 3. Следващите 10 дни е прашлясала доволно и е трудно да се види нещо по покрива.
Познати си държат колите в подземни паркинги. Има такива места, където прашлясват доста по-бързо отколкото на улицата.

Между другото едно електрохроматично огледало иска само захранване, нищо друго. Така, че много лесно може да се "доинсталира" в колата.
За мен лично стария дисплей е по-добър, не заради липсата на пиано лак, а заради бутоните отстрани. При мен са някакви сензорни (изгъзици) и аз лично не ги одобрявам. Винаги трябва да гледам какво цъкам. Не може да гледам напред и да цъкна бутон, просто не го уцелвам.

Качество на сглобката и шумове при Аурис/Приус

Публикувано на: 26 Ное 2017 08:32
от pet77
За портокалов ефект сякаш на задната броня има при мен ,но все пак нисък клас автомобил.

Качество на сглобката и шумове при Аурис/Приус

Публикувано на: 26 Ное 2017 17:00
от Kiki
pet77 написа: За портокалов ефект сякаш на задната броня има при мен ,но все пак нисък клас автомобил.
Портокалов ефект има и на автомобилите от високия клас.
Това се дължи на принуждаването на автомобилопроизводителите през последните години да боядисват автомобилите с бои на водна основа.
Този портокалов ефект може да се премахне от човек с опит в пастирането и колата става прекрасно, но е трудоемко и се прави за около три дена, ако се премахва от целия автомобил.

Качество на сглобката и шумове при Аурис/Приус

Публикувано на: 26 Ное 2017 19:07
от road_runner
И тамън я оправиш и те надерат и отиваш при бояджийте на тойота и пак същата работа , хахаха

Качество на сглобката и шумове при Аурис/Приус

Публикувано на: 26 Ное 2017 20:14
от Kiki
road_runner написа: И тамън я оправиш и те надерат и отиваш при бояджийте на тойота и пак същата работа , хахаха
Никой не те кара да я правиш, хахаха.
Това ми звучи, като:
- Защо ще си миеш ръцете, като пак ще ги оцапаш?
Или
-Защо ще ядеш, като пак ще огладнееш?
На всички мой коли съм махал портокала и съм ги правил перфектни и досега не са ми ги драскали.

Качество на сглобката и шумове при Аурис/Приус

Публикувано на: 26 Ное 2017 20:54
от slowtraveler
► Виж съдържание