Сервизи за Toyota и други японски автомобили - София

Най-добрите сервизи и магазини за вашата Toyota

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, miLen4o

radkodg
Мнения: 4
Регистриран: 02 фев 2013 17:37
Репутация: 0

Re: Сервиз за Тойота и японски автомобили

Мнениеот radkodg » 02 фев 2013 18:17

Здравейте,
карам Тойота Корола 2008 г, 1,6 бензин, светна ми на таблото проверка на спирачки и на ABS, вTM auto ми направиха диагностика и ми казаха че е проблема в заден десен датчик, тъй като колата е произведена в Япония трябва да сменя главина защото датчика е капсулован в нея, сумата която ми поискаха е МНОГО ВИСОКА, моля за мнение за друг сервиз и евентуална цена за частите!!!!

ivanov98
Мнения: 1
Регистриран: 13 ное 2010 09:13
Репутация: 0

Re: Сервиз за Тойота и японски автомобили

Мнениеот ivanov98 » 29 май 2013 17:54

Здравейте уважаеми Форумци,

Тъй като моята Yaris 1.0, 2001, 140 000 км, започна да трака, оборотите да падат, а и ѝ свети Engine лампичката от година, си казах, че е време да я водя на лекар.

След дълго четене в този форум, реших, че този път да отида до Auto Pit Stop, тъй като бях ходил вече до Дикси.
След 15 мин. диагностика с компютър (срещу 37.80 лв) и 10 мин. на капака (така и не можаха да ме вдигнат), се установи че имам следните проблеми:
1. Бедна смес;
2. Препоръчително почистване дроселова клапа и стъпков мотор - 3 н.ч.;
3. Спешна! Смяна водна помпа и антифриз - 80 лв + 48 лв + 5 н.ч.;
4. Смяна Запалителни свещи - 4 х 9.60 лв + 0.5 н.ч.;
5. Смяна крушка табло - 1 н.ч.; където 1 н.ч. (норма час) = 25.20 лв с ДДС, тоест общо: 405.80 лв, от които 239.40 лв за Труд.
Съвети: Лампичката свети може би заради нещо, което ще се уточни; Оборотите не е ясно защо падат; Трябва задължително да долея утре сутринта вода в антифриза...

Депресия! Много пари!
Прибирам се вкъщи, отварям книжката на Тойота и се зачитам...
Оказва се, че моя антифриз е с Етилен Кликол и на 100 места пише ИЗРИЧНО да НЕ СЛАГАМ ВОДА.
След това се замислям, че някакси след като съм минал 140 000 км и НИКОГА не съм доливал антифриз, ако помпата беше толкова счупена, сигурно щеше да е изтекъл целия.
Освен това някакси не мога да си представя, че така изброените неща имат нужда от 9.5 н.ч.!!!
Тоест един техник ще седи днес 8 ч цял ден и 1.5 часа от утре, за да ме лекува... Съмнявам се.

Звъня на ТМ Ауто Запад (защото в Изток са супер надути!), попадам на г-жа Елена Манева.
Супер любезно ми казва, че смяна на водна помпа и антифриз струват 129 лв или 210 лв за помпата, в зависимост от модела и 2.5 н.ч. Труд при 1 н.ч = 60 лв с ДДС.
Веднага ми прави впечатление, че в ТМ Ауто го правят... 2х по-бързо...?!

На сутринта, т.е. днес, 29.05.2013, отидох в ТМ Ауто Запад, платих 30 лв Диагностика с компютър, 30 лв Диагностика Ходова част.
Чаках точно 1 час (новия ван Prius+ ще струва 67 500 лв с ДДС) и ми казаха следното:
1. Водната помпа има съвсем ЛЕК теч и въобще не е за смяна.
2. НЕ трябва да доливам антифриз.
3. Абсолютно в никакъв случай не трябва да доливам ВОДА.
4. Съединителя ще е след 10-15 000 км за смяна.
5. Engine ми свети заради запушване на Дебитометъра. Изчистен е.
6. Няма ми абсолютно нищо по ходовата част, всичко е изрядно.

Плащам и си тръгвам.
Изумен съм от обслужването на ТМ Ауто! Супер добро, вежливи, бързи, съсредоточени. Едвам ми продадоха една туба антифриз!
Потресен съм от Auto Pit Stop! Щяха да ме натоварят с 405 лв! Лоша работа, момчета, скоро ще сте на борсата на труда, недейте така!

Ами това е, всеки да си прави изводите...

Потребителски аватар
esox hunter
Мнения: 104
Регистриран: 12 окт 2009 17:17
Репутация: 0
Местоположение: София

Re: Сервиз за Тойота и японски автомобили

Мнениеот esox hunter » 30 май 2013 15:44

ivanov98 написа:.....
Изумен съм от обслужването на ТМ Ауто! Супер добро, вежливи, бързи, съсредоточени. Едвам ми продадоха една туба антифриз!
Потресен съм от Auto Pit Stop! Щяха да ме натоварят с 405 лв! Лоша работа, момчета, скоро ще сте на борсата на труда, недейте така!

Ами това е, всеки да си прави изводите...


Аз бих споделил точно обратните впечатления.
След няколко дена стават точно 4 години откакто имаме нашата Corolla 11 4WD.
От самото начало колата я подържам и обслужвам в Pit Stop Auto (Малинова долина) с малки изключения (един ремонт на компресора на климатика и 1-2 реглажа.). Тъй като, когато взех колата по нея имаше доста неща за стягане съответно съм ползвал сервиза Пит Стоп за тях (неща по ходавата част, всички лагери и пр, дискове, накладки и др. водна помпа, ролки, обслужвания двигател и т.н.). Никога не са ми натрапвали излишни ремонти и винаги са ми казвали кое е належащо и кое може да почака. Дори напротив аз понякога съм настоявал нещо да се смени превантивно, тъй като на някой може и да му е странно на тази кола я ползвам над 70 % основно за пътувания в чужбина и държа всичко по нея да ми е ОК.
Отнсно цените за частите винаги съм имал избор дали да купя от тях или да си намеря по мои канал, като това по никакъв начин не се е отразявало на качеството на ремонт, обслужване и срокове за изпълнение.
До сега нямам никакви оплаквания от тях относно изпълнението на ремонтите, дори баланса на гумите вече си правя при тях ... Много пъти дори не са ми вземали пари за бързи консултации, когато съм имал притеснения за разни дреболии и съм се отбивал при тях.... За мен такива неща, като отношението са много важни...

Докато за ТМ Ауто колкото пъти ми се е налагало да ги питам за нещо части, ремонти такива цифри ми обявяват, че се чудя аз ферари ли карам или тойота wink.gif и отдвана съм се отказал да ги питам дори.

Относно цените за труд всеки си решава за себе си... Лично аз смятам, че цените, които ползвам са в средата... нито евтини, нито скъпи.

Направи ми впечатление, че примерно Пит Стоп са ти обявили за водна помпа смяна 5 н.ч. х 25,20 лв = 126 лв, а ТМ Ауто 2,5 н.ч. х 60 лв. = 150 лв., което са си 24 лв повече... Реалното време за изпълнение е друга работа, но дори да приемем теоретично, че и при Пит Стоп е малко по-бавно 24 лв са си 24 лв....а както знаем какпка по-капка вир. Все пак никой не сменя водна помпа всеки ден че времето да е чак толкова важно.
За мен лично е важно да ми кажат, кога вземат колата и кога, ще си я взема аз и да са точни.

В заключение се надявам добрите думи, които написах за Пит Стоп да не ги разглезят, а точно обратното да ги мотивират още wink.gif

Mirosll
Мнения: 4
Регистриран: 05 ное 2009 09:27
Репутация: 0

Re: Сервиз за Тойота и японски автомобили

Мнениеот Mirosll » 31 май 2013 21:33

Здравейте съфорумци!

Аз също искам да изразя мнение аз ТМ Ауто, в случая "Изток". Карам Корола 2008, 1.6 бензин. Наскоро гледах фактура от гаранционно ТО тип Б от ТМ Ауто от 2012, колата тогава я закара жана ми. Във фактурата фигурира: филтър климатик ТОY 8713902020 на приказна стойност от 67.97лв. Не са показали стария филтър, нито споменали че е необходима смяна.

Само че аз сам си почиствам филтъра понякога или сменям ако се налага, и съм сигурен, че не е бил сменен! Зад жабката си стоеше старият филтър, който аз съм сменял. Дали се касае за дребна шмекерия или издава сериозни вътрешни проблеми във фирмата ми е все едно, доверието ми към тях се изпари. Не бих ползвал услугите на фирма, където трябва да се притеснявам какво и как е правено.

Цената е много прекалена за тази дреболия. Примерно, точно съвпада с цената на всички необходими части за ТО в Германия - http://www.ersatzteile-toyota.com/epage ... ZRFEVFL%22 (Preis 34,30 €)

За мениджмента в ТМ Ауто говори и това, че на рецепциите редовно се мотат по няколко човека, а по телефон не можеш да се свържеш половин ден. Няма повече да им се натрапвам.

И нещо весело: при тях през 2008 заедно с колата можех да се сдобия и с детско столче G0 до 13 кг за 862.67 лв. Всеки родител би се гордял с такова столче, даже и да е подарък.

Поздрави!
Последна промяна от Mirosll на 28 ное 2013 05:15, променено общо 1 път.

Mirosll
Мнения: 4
Регистриран: 05 ное 2009 09:27
Репутация: 0

Re: Сервиз за Тойота и японски автомобили

Мнениеот Mirosll » 01 юни 2013 07:12

Здравейте пак,
горният линк не се е показал провилно, ето: http://www.ersatzteile-toyota.com/epage ... ZRFEVFL%22

Идеята ми е че е вредно за джоба и настроението когато човек се подлъгва по лъскави фасади и кухи фрази: "квалифициран персонал" (60+лв/час!), работят с "оригинални резервни части" - ами то всяка част, отговаряща на ОЕМ номера, е не ли оригинална?
Пример: http://www.findpart.org/part/toy-8713902020 .
Коя част ще стои по-оригинално във Вашата кола Bosch, Denso или Mahle? Която и да ви сложат в ТМ Ауто (ако ви я сложат изобщо) се ценообразува 5 евро по света = 40 лв при тях.

Поздрави

Потребителски аватар
krass1
Мнения: 51
Регистриран: 11 яну 2013 15:20
Репутация: 0
Местоположение: София

Re: Сервиз за Тойота и японски автомобили

Мнениеот krass1 » 14 юни 2013 15:52

Здравейте,

Доволен съм от качеството на работа и цената на частите в Пит Стоп ,но само тези н.часове незнам как и от каде ги измислят ? За някои неща съм склонен да се съглася ,че си струват парите ,но за други си мисял ,че просто имат много работа и нямат време да се занимават с глупости и затова казват доста високи н.ч.

В моя случай немисля ,че почистването на ЕГР винтила на 2.2 2AD-FTV е 2 н.ч = 50лв при положение ,че отнема реално не повече от 30мин! Ако сервиза обявява тези н.ч до х2 от реалното време което им отнема то няма да имат грешка и всички ще са доволни!

Поздрави,
Toyota Avensis Wagon 2 2007 2.2 D4-D 148hp facelift
Изображение

Потребителски аватар
brock
Мнения: 31
Регистриран: 09 дек 2005 10:57
Репутация: 0
Контакти:

Re: Сервиз за Тойота и японски автомобили

Мнениеот brock » 17 юни 2013 20:23

ivanov98 написа:Здравейте уважаеми Форумци,

Тъй като моята Yaris 1.0, 2001, 140 000 км, започна да трака, оборотите да падат, а и ѝ свети Engine лампичката от година, си казах, че е време да я водя на лекар.

След дълго четене в този форум, реших, че този път да отида до Auto Pit Stop, тъй като бях ходил вече до Дикси.
След 15 мин. диагностика с компютър (срещу 37.80 лв) и 10 мин. на капака (така и не можаха да ме вдигнат), се установи че имам следните проблеми:
1. Бедна смес;
2. Препоръчително почистване дроселова клапа и стъпков мотор - 3 н.ч.;
3. Спешна! Смяна водна помпа и антифриз - 80 лв + 48 лв + 5 н.ч.;
4. Смяна Запалителни свещи - 4 х 9.60 лв + 0.5 н.ч.;
5. Смяна крушка табло - 1 н.ч.; където 1 н.ч. (норма час) = 25.20 лв с ДДС, тоест общо: 405.80 лв, от които 239.40 лв за Труд.
Съвети: Лампичката свети може би заради нещо, което ще се уточни; Оборотите не е ясно защо падат; Трябва задължително да долея утре сутринта вода в антифриза...

Депресия! Много пари!
Прибирам се вкъщи, отварям книжката на Тойота и се зачитам...
Оказва се, че моя антифриз е с Етилен Кликол и на 100 места пише ИЗРИЧНО да НЕ СЛАГАМ ВОДА.
След това се замислям, че някакси след като съм минал 140 000 км и НИКОГА не съм доливал антифриз, ако помпата беше толкова счупена, сигурно щеше да е изтекъл целия.
Освен това някакси не мога да си представя, че така изброените неща имат нужда от 9.5 н.ч.!!!
Тоест един техник ще седи днес 8 ч цял ден и 1.5 часа от утре, за да ме лекува... Съмнявам се.

Звъня на ТМ Ауто Запад (защото в Изток са супер надути!), попадам на г-жа Елена Манева.
Супер любезно ми казва, че смяна на водна помпа и антифриз струват 129 лв или 210 лв за помпата, в зависимост от модела и 2.5 н.ч. Труд при 1 н.ч = 60 лв с ДДС.
Веднага ми прави впечатление, че в ТМ Ауто го правят... 2х по-бързо...?!

На сутринта, т.е. днес, 29.05.2013, отидох в ТМ Ауто Запад, платих 30 лв Диагностика с компютър, 30 лв Диагностика Ходова част.
Чаках точно 1 час (новия ван Prius+ ще струва 67 500 лв с ДДС) и ми казаха следното:
1. Водната помпа има съвсем ЛЕК теч и въобще не е за смяна.
2. НЕ трябва да доливам антифриз.
3. Абсолютно в никакъв случай не трябва да доливам ВОДА.
4. Съединителя ще е след 10-15 000 км за смяна.
5. Engine ми свети заради запушване на Дебитометъра. Изчистен е.
6. Няма ми абсолютно нищо по ходовата част, всичко е изрядно.

Плащам и си тръгвам.
Изумен съм от обслужването на ТМ Ауто! Супер добро, вежливи, бързи, съсредоточени. Едвам ми продадоха една туба антифриз!
Потресен съм от Auto Pit Stop! Щяха да ме натоварят с 405 лв! Лоша работа, момчета, скоро ще сте на борсата на труда, недейте така!

Ами това е, всеки да си прави изводите...


Здравейте!

За да отговоря на въпросите на господина ще обясня някои неща по-подробно по ценообразуването, като се движа по точките.

1. За това че взехме колата извънредно не сме направили оглед, който по-принцип е безплатен, но е необходим свободен подемник.
Бедната смес може да се дължи на много неща, които изискват време за точно установяване - гумички на дюзите, уплътнения по всмукателния колектор, дебитомер и др.

2. Почистването на дроселовата клапа, стъпковия мотор и дебитомера струват 3н.ч.В това е включено откачването на дроселовата клапа от колектора, откачане на маркучите на охладителната система /има малка загуба на антифриз, който се долива безплатно и системата трябва да се обезвъздуши, след сглобяването на всичко/, разглобяване и почистване на дросела и стъпковия мотор /това включва и препарати, в които се накисват компонентите за по-добро почистване/, дебитомера също изисква да се свали и почисти с подходящ препарат.
Почистването на дросела, стъпковия мотор и дебитомера са от голямо значение и за прекалено ниските обороти на ДВГ.

3. Смяна на водна помпа и антифриз - операциите са следните
Източване на стария антифриз от радиатора и блока на ДВГ
Откачане на тампона на ДВГ
Сваляне на шайбата на ВП
Сваляне на аксесоарен ремък
Сваляне на ВП и почистване на блока на ДВГ
Монтаж на новата ВП
Монтаж на шайбата на ВП
Монтаж на ремъка
Монтаж на тампон ДВГ
Наливане на нов антифриз и обезвъздушаване на охладителната система.

Дали е за смяна или не няма как да изясня тука. Това което ние пишем са препоръки и всеки има право да не се съгласи с нас.

4. Смяна на запалителни свещи се прави на всеки 30 000км. на този ДВГ - цената е за свещи Денсо

По другите точки, мисля, че няма какво да се пише.

Поздрави,
Пит Стоп Ауто - София
Последна промяна от brock на 17 юни 2013 20:50, променено общо 2 пъти.
Автосервиз, специализиран в ремонта на Лексус, Тойота, Пежо и Ситроен

http://www.PitStopBG.com http://www.Toyota-Sofia.eu http://www.Lexus-Sofia.eu
Гугъл КАРТА

Потребителски аватар
brock
Мнения: 31
Регистриран: 09 дек 2005 10:57
Репутация: 0
Контакти:

Re: Сервиз за Тойота и японски автомобили

Мнениеот brock » 17 юни 2013 20:33

krass1 написа:Здравейте,

Доволен съм от качеството на работа и цената на частите в Пит Стоп ,но само тези н.часове незнам как и от каде ги измислят ? За някои неща съм склонен да се съглася ,че си струват парите ,но за други си мисял ,че просто имат много работа и нямат време да се занимават с глупости и затова казват доста високи н.ч.

В моя случай немисля ,че почистването на ЕГР винтила на 2.2 2AD-FTV е 2 н.ч = 50лв при положение ,че отнема реално не повече от 30мин! Ако сервиза обявява тези н.ч до х2 от реалното време което им отнема то няма да имат грешка и всички ще са доволни!

Поздрави,


Здравейте,

в тази цена влиза демонтаж и монтаж на клапана. Почистване - физически и с препарати /препаратите са включени в цената/ на нагара полепнал по клапана понякога отнема и до 2 - 3 астрономически часа. Почистване на смукателния колектор.

Бих искал и пак да поясня - има разлика в НОРМО ЧАС и АСТРОНОМИЧЕСКИ ЧАС. Една и съща операция която се таксува 1н.ч. може да отнеме на един механик 25 минути, а на друг 2 часа, но цената, която клиента заплаща е 1н.ч., който с ДДС е 25,20лв.

Поздрави,
Пит Стоп Ауто - София
Автосервиз, специализиран в ремонта на Лексус, Тойота, Пежо и Ситроен

http://www.PitStopBG.com http://www.Toyota-Sofia.eu http://www.Lexus-Sofia.eu
Гугъл КАРТА

Потребителски аватар
krass1
Мнения: 51
Регистриран: 11 яну 2013 15:20
Репутация: 0
Местоположение: София

Re: Сервиз за Тойота и японски автомобили

Мнениеот krass1 » 18 юни 2013 10:26

brock написа:
krass1 написа:Здравейте,

Доволен съм от качеството на работа и цената на частите в Пит Стоп ,но само тези н.часове незнам как и от каде ги измислят ? За някои неща съм склонен да се съглася ,че си струват парите ,но за други си мисял ,че просто имат много работа и нямат време да се занимават с глупости и затова казват доста високи н.ч.

В моя случай немисля ,че почистването на ЕГР винтила на 2.2 2AD-FTV е 2 н.ч = 50лв при положение ,че отнема реално не повече от 30мин! Ако сервиза обявява тези н.ч до х2 от реалното време което им отнема то няма да имат грешка и всички ще са доволни!

Поздрави,


Здравейте,

в тази цена влиза демонтаж и монтаж на клапана. Почистване - физически и с препарати /препаратите са включени в цената/ на нагара полепнал по клапана понякога отнема и до 2 - 3 астрономически часа. Почистване на смукателния колектор.

Бих искал и пак да поясня - има разлика в НОРМО ЧАС и АСТРОНОМИЧЕСКИ ЧАС. Една и съща операция която се таксува 1н.ч. може да отнеме на един механик 25 минути, а на друг 2 часа, но цената, която клиента заплаща е 1н.ч., който с ДДС е 25,20лв.

Поздрави,
Пит Стоп Ауто - София


Здравейте,

Неме разбирайте погрешно. Аз съм наясно ,че качеството струва пари! Самото обозначението н.ч е малко подвеждащо понеже няма нищо общо със мярка за време. Дали ще кажете ,че смяна на водна помпа ще струва 100лв или 4н.ч няма никаква разлика дори и ако смяната и ще отнеме 2 астрономически часа.

Пак ще кажа ,че качеството струва пари така ,че небих направил компромис със сервизa ако става дума за нещо сериозно. Ако свалите малко н.ч за някои по дребни ремонти то няма да имате грешка и ще имате повече клиенти със сигурност! Аз ви препоръчвам на всички познати който търсят качествена а не ефтина(некачествена) услуга.
Toyota Avensis Wagon 2 2007 2.2 D4-D 148hp facelift
Изображение

Потребителски аватар
Rudy
Мнения: 1341
Регистриран: 14 юни 2009 17:35
Репутация: 4
Местоположение: София

Re: Сервиз за Тойота и японски автомобили

Мнениеот Rudy » 18 юни 2013 12:39

Според мен цената на Нормо час в Пит Стоп е ОК - по-малко от половината в ТМА. Виж спрямо другите официални сервизи (Венци, Ником) разликата не е толкова голяма. Обаче хубаво е да се има предвид, че бидейки "неоторизиран/неофициален" сервиз губят доста клиенти. Не мисля, че работят по-лошо или не качествено, но гаранцията (вкл. международната), става невалидна, ако колата се обслужва при тях. Освен това за евентуален купувач, обслужването и сервизирането в официален сервиз, се възприема много по-добре, отколкото при най-добрия механик, само защото работи самостоятелно.

Само не ми е ясно защо нормо часовете при тях са различни отколкото в ТМА - тези норми се определят от производителя и следва да са еднакви за всички, които извършват съответната процедура.
Изображение

kalkam
Мнения: 191
Регистриран: 17 дек 2011 17:33
Репутация: 5
Местоположение: Златица

Re: Сервиз за Тойота и японски автомобили

Мнениеот kalkam » 15 юли 2013 10:24

Онзи ден, в събота ходих до Пит стоп сервиз. Като за първо посещение мога да кажа основно две неща за тях.
1. По време на движение ми светна чек енжина и още 2 други лампички. Обадих им се по телефона и ми казаха да отида и веднага ще погледнат колата. Значи, не другата седмица, не другия месец, а ВЕДНАГА!
2. За мен като човек, който за първи път минава през този район си беше цяло офроуд приключение докато открия сервиза.
В заключение бих казал: да, доволен съм и при необходимост отново бих ги посетил. Добре би било да има указателни табели по-надолу. Всъщност има една такава до магазинчето, но по-добре да е преди него в дясно, или поне да се махнат клонките, за да се види табелката.
Corolla Verso 2,2 D4D 2008г.

Elly
Мнения: 2
Регистриран: 21 юли 2013 10:37
Репутация: 0

Re: Сервиз за Тойота и японски автомобили

Мнениеот Elly » 21 юли 2013 10:41

Здравейте! Някой може ли да ми препоръча добър сервиз в Пловдив ? Без официалния на Карловско ... Благодаря предварително

Seepo
Мнения: 39
Регистриран: 08 сеп 2013 15:00
Репутация: 0

Re: Сервиз за Тойота и японски автомобили

Мнениеот Seepo » 15 сеп 2013 00:53

АС Сервиз -след ванто треид от началото на село Герман от дясно -шефа мисла ,че е Асен НЕ ХОДЕТЕ ТАМ страхотно "боси са " и за диагностика ползват софтуер пълна измислица - сигорно свален от замунда :censored:

favorit
Мнения: 1
Регистриран: 25 сеп 2013 20:22
Репутация: 0

Re: Сервиз за Тойота и японски автомобили

Мнениеот favorit » 25 сеп 2013 20:38

Някой ходил ли е в сервиза на Тони до площада в Обеля? Един приятел ходи там редовно и е много доволен, обаче гледам да разпитам повечко хора. Изобщо не съм доволен от сервиза, където ходя в момента, няма да му споменавам името. Та търся да го сменям

Потребителски аватар
TATI
Мнения: 2218
Регистриран: 02 авг 2005 11:54
Репутация: 62
Местоположение: София
Контакти:

Re: Сервиз за Тойота и японски автомобили

Мнениеот TATI » 25 сеп 2013 20:59

favorit написа:Някой ходил ли е в сервиза на Тони до площада в Обеля? Един приятел ходи там редовно и е много доволен, обаче гледам да разпитам повечко хора. Изобщо не съм доволен от сервиза, където ходя в момента, няма да му споменавам името. Та търся да го сменям

За каква кола става дума, че гледам във почти всеки авто форум го има това питане. Че е самореклама е ясно, ама научете се как се прави поне!
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic


Върни се в “Сервизи / Магазини”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта