ghost rider's ae 86

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Аватар
ghost rider
Мнения: 167
Регистриран на: 14 Дек 2004 19:54
Местоположение: sofia

Мнение от ghost rider » 04 Дек 2005 22:34

zabravi za parite ot nagradite!!!tazi godina imam edno sedmo dve treti i edno vtoro miasto. tarifata e slednata 1-vo mqsto 100lv.,vtoro-80lv,treto60lv.KEF!!!4at-pat se se6tat da dadat i po edna tuba eftindziisko maslo koeto stava samo za podarak.

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 04 Дек 2005 23:20

Japanese_fever написа:
ghost rider написа:PUNKARE,valove i megasquirt 6te ima,no 4ak po dogodina,6toto sam re6il da karam pove4eto planinski dogodina,a tova zna4i-SAVE MODE!!!
Vzemi zaem ot nqkoj banka! NAli sega sa po4bnali da otpuskat pove4e.
Vzemi si valovete deto punky ti kaza i sloji edin megasquirt. Posle sus spe4elinite pari ot sustezanieto 6te si vurne6 zaema! smile.gif
Abe davat li nqkakvi pari v na6iq ally championship i do koe mqsto, a su6to i kolko pari davat tiq ot federaciqta???
Ghost rider-a ima dostatuchno chasti da prodade, za da si nabavi valovete i megasquirta!
nemoga da razbera edno samo: tezi dve modifikacii na tvoyata bangiya, shte i dadat edno 25kc POVECHE na zadnite kolela! shte se nalozi da smenish samo 2-ta vala, tova e rabota za 1 chas!
posle imash da slozish 6 sici na megasquirta kum tvoite, i si gotov!
ami az lichno neznam zashto se nalaga da se mahat kolektori, da se slagat karbiratori, koito obache nyama da se polzvat kato karburatori, a samo kato ITB-ta, toest shte se nalozi pulno zapushvane na vsekvi otvori po karbitata, koeto shte gi unishtozi kato takiva, posle shte se prepravyat mestata za injektorite, shte se slaga TPS-a, i s tova neshtata shteli da budat "mnogo prosti"?! wacko.gif
prosto e da zakachish 6 zici
prosto e da smenish dvtata vala,
ama da slagash karburatori, koito nyama da gi polzvash kato takiva, tova veche NE E Prosta rabota!
Rider, ti govorish za planinski ralita, neka te pitam neshto: zashto v posledstvie karburatorite gi zahvurlyat i pochvat da polzvat injekzionnata sistema?
ako ne znaesh da ti kaza: shtot karbitata davat golyama promyana tochno pri planinski ralita, izkachvaniya! smyana na nalayaganeto, na kisloroda, i ZAVOITE! znaesh li kolko modifikaciya tryabva za da nakarash weberite ili delortoto, da ne ti gluhnat pri ostri zavoi? tryabva da probivash korpusa, da slagash ottichasti se trubi i ot tam, truba za vrushtane na gorivoto...
emi nemoga da razbera logikata tuka!
wacko.gif

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 04 Дек 2005 23:45

ami az lichno neznam zashto se nalaga da se mahat kolektori, da se slagat karbiratori, koito obache nyama da se polzvat kato karburatori, a samo kato ITB-ta, toest shte se nalozi pulno zapushvane na vsekvi otvori po karbitata, koeto shte gi unishtozi kato takiva, posle shte se prepravyat mestata za injektorite, shte se slaga TPS-a, i s tova neshtata shteli da budat "mnogo prosti"?!
prosto e da zakachish 6 zici
prosto e da smenish dvtata vala,
ama da slagash karburatori, koito nyama da gi polzvash kato takiva, tova veche NE E Prosta rabota!
Rider, ti govorish za planinski ralita, neka te pitam neshto: zashto v posledstvie karburatorite gi zahvurlyat i pochvat da polzvat injekzionnata sistema?
ako ne znaesh da ti kaza: shtot karbitata davat golyama promyana tochno pri planinski ralita, izkachvaniya! smyana na nalayaganeto, na kisloroda, i ZAVOITE! znaesh li kolko modifikaciya tryabva za da nakarash weberite ili delortoto, da ne ti gluhnat pri ostri zavoi? tryabva da probivash korpusa, da slagash ottichasti se trubi i ot tam, truba za vrushtane na gorivoto...
emi nemoga da razbera logikata tuka!
Райдъра просто иска с 200 лева да стане всичко, затуй си усложнява живота. Пънки, няма никаква нужда да се запушва каквото и да е по карбуратори за да се ползват за ИТБ, нито има нужда да се преправят местата на инжекторите - те са си в главата а не в колектора. Смяна на колектора се налага ако ще слага ИТБ (а както разбирам това е целия зор). Тук планинското е трасе с дължина към 7 км - денивелацията е малка и му е все тази че ще е с карбуратори - стига да ги настрои на място преди да се пусне на трасето.
ПП: Обясни как глъхнели по завоите и как ги разпробивали - гледам пистовите Тойотки ги има до 220 коня с карбуратори без да разпробиват телата и прочие - сигурно съм пропуснал някоя важна част (туй изрично пиша че е без ирония).

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 06 Дек 2005 09:48

ghost rider, и аз бих ти препоръчал да запазиш оригиналния интейк, да не слагаш карбуратори - Пънки е прав. Карбураторите са много сериозна модификация и се настройват адски трудно.

Ако подобриш окачването на королата с sway барове отпред и отзад, като сложиш олекотен маховик - колата ще има страхотна динамика дори с оригиналната конфигурация с TVIS-a. Мегаскърта ще ди даде още малко динамика(или примерно APEXI AFC), а ако сложиш и валове няма да си познаеш кoлата! Можеш да я докараш до към 140-150кс и то без сериозни модификации, което пък ти гарантира безотказна работа на двигателя. Серийната АЕ86 по принцип е изключително силна на планинско - точно оттук и идва славата.
status: за БАН

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 06 Дек 2005 09:59

Серийната АЕ86 по принцип е изключително силна на планинско - точно оттук и идва славата.
Туй не се ли води хилклимб ? Щото на хилклимб славата на АЕ86 никаква я няма - слава има за спусканията понеже кончетата и са сравнително малко но баланса е перфектен.
Карбураторите са много сериозна модификация и се настройват адски трудно.
Не че съм защитник на карбураторите но какво им е толкова сериозната модификация и кое е адски трудното за настройка ? Дори в Club4AG има публикувани готови настройки - остава само да се синхронизират. Карбуратори в комбинация с валове, колектори и висока CR са си достойна конкуренция на EFI-то, особено ако въпросното EFI не използва ITB.
Недостатъка им също е ясен - нуждаят се от донастройка при всяка по-сериозна промяна на климат/надморска височина.

b_d

Мнение от b_d » 06 Дек 2005 10:20

Основното предимство на Мегаскуърта е увеличаването на аванса в определени зони. Оригиналното ЕКУ е доста консервативно в това отношение, което позволява тези промени и съответно дава коне.

Слагането на ITB-та няма да даде повече коне, а ще подобри реакцията на колата и евентуално ще измести въртящия момент в по-високите обороти в зависимост от дължината на runner-ите.

Така си мисля аз, а скоро надявам се и да го пробвам наживо biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 06 Дек 2005 10:27

ми да, точно това се има предвид - трябва прецизна настройка и при най-малката промянана климатичните условия или надморската височина. Кой ще му прави настройките, като в БГ има само няколко човека, които са наясно с High Performance Carbs - останалите са на принципа - отваряш гърлото и давай?

Hill Climb си е точно планинско, и славата на АЕ86 е на победител, не само на спускане, но и на изкачване - Initial D не е пълна измислица, а се базира на реални факти :) Малкото коне се компенсират от добрия баланс, малкото тегло и страхотната скорост в завоите, от задното с ЛСД, което е по-добро от всякакво предно или 4х4.

А и доколкото знам карбураторите не се нуждаят от електроника, най-много ограничител на оборотите. Т.е. ако искаш карбуратори - скубеш всичката електроника и изцяло променяш дизайна на пълнене, иначе ефекта със забиване на муцуната е постоянен проблем.
status: за БАН

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 06 Дек 2005 10:28

Слагането на ITB-та няма да даде повече коне, а ще подобри реакцията на колата и евентуално ще измести въртящия момент в по-високите обороти в зависимост от дължината на runner-ите.
Според мен ще даде повече, но не драстично.
Интересна графика имаше за инжектор пулс-а при конвенционален колектор и при ИТБ (жалко че не ми е подръка) - могат да се направят изводи за действителното нарастване/намаляване на мощността в целия диапазон обороти.
ПП: Винаги при конверсия към ИТБ става така че стандартното ЕКУ обеднява сериозно над средни обороти.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 06 Дек 2005 10:31

maggkrabar написа:Hill Climb си е точно планинско, и славата на АЕ86 е на победител, не само на спускане, но и на изкачване - Initial D не е пълна измислица, а се базира на реални факти :)
.....................
А и доколкото знам карбураторите не се нуждаят от електроника, най-много ограничител на оборотите. Т.е. ако искаш карбуратори - скубеш всичката електроника и изцяло променяш дизайна на пълнене, иначе ефекта със забиване на муцуната е постоянен проблем.
Не се сещам за хилклимб в Инишъл Д.
Ако при АЕ86 изскубеш електрониката при слагане на карбуратори - оставаш най-малкото без запалване (само на статичен аванс).

b_d

Мнение от b_d » 06 Дек 2005 10:48

jamie написа:
Слагането на ITB-та няма да даде повече коне, а ще подобри реакцията на колата и евентуално ще измести въртящия момент в по-високите обороти в зависимост от дължината на runner-ите.
Според мен ще даде повече, но не драстично.
Интересна графика имаше за инжектор пулс-а при конвенционален колектор и при ИТБ (жалко че не ми е подръка) - могат да се направят изводи за действителното нарастване/намаляване на мощността в целия диапазон обороти.
ПП: Винаги при конверсия към ИТБ става така че стандартното ЕКУ обеднява сериозно над средни обороти.
Е да де, нали това казвам. При слагане на ИТБ с оригинално еку - много богата на ниски, бедна на високи. Това е защото измества върт. момент (и съотв. конете) нагоре в оборотите. Също както отношението къси/дълги runners и т.н.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 06 Дек 2005 11:09

Това е защото измества върт. момент (и съотв. конете) нагоре в оборотите.
Именно - оттам и повишаване на мощността вследствие ИТБ конверсията.
Баси - и аз смятам че интересното идва - особено като те знам че си къташ едно Мегаскуиртче под възглавницата.... :whistle:

b_d

Мнение от b_d » 06 Дек 2005 11:32

jamie написа:
Това е защото измества върт. момент (и съотв. конете) нагоре в оборотите.
Именно - оттам и повишаване на мощността вследствие ИТБ конверсията.
Баси - и аз смятам че интересното идва - особено като те знам че си къташ едно Мегаскуиртче под възглавницата.... :whistle:
Само прашасва горкото wink.gif , но ще дойде и неговият час :thumbsup: Само да направя VR платката и да дойде GZE ignitera.

El Camino

Мнение от El Camino » 06 Дек 2005 11:40

maggkrabar написа:Hill Climb си е точно планинско, и славата на АЕ86 е на победител, не само на спускане, но и на изкачване - Initial D не е пълна измислица, а се базира на реални факти :)
Точно в ИнишълД АЕ86ца на катерене не се пусна или поне не на цяла отсечка и не със двигателя от формула Атлантик:). Те хората се опитват да го дават възможно най - реално все пак:).
На планинско ако се абстрахираш от бученето на двигателя, ще останеш учуден колко време имаш да се наслаждаваш на природата, до следващия завой biggrin.gif

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 06 Дек 2005 12:28

Райдър, а замислял ли си се за СМТ? на тунинг форума има тема по въпроса, даже jamie се е разписал :) СМТ-то е по-добро от Мегаскърта, и от Apexi AFC даже, може да контролира подаването на горивото и АВАНСА, има допълнителен канал за водна инжекция(да гаси детонациите), цената е към $350? може да пипаш всичко по характеристиките, има и хора, които гарантирано разбират от подобни джаджи и бързо и безболезнено ще ти мапнат електрониката. Единствения проблем на СМТ-то на лудиягсм е, че интерфейса му е само през лаптоп(няма хендхелд контролер), но това едва ли ще ти е проблем.
Най-важното е, че СМТ-то може да работи с всякакъв вид инжекциони, предлага много добри възможности за настройка, цялата работа излиза малко пари, настройките са сравнително лесни. Ще работи прекрасно с/без агресивни валове.

Според мен подобна електроника ще ти спести МНОГО главоболия, и ти дава ГОЛЯМА база за бъдещи подобрения.

П.П. Хилл Клaймб няма в Инишъл Ди :) Ама редовно го има в Touge MAX сериите на Best Motoring. Не знам каква е надморската височина, но са тесни пътища с много завои(планинско). Ел Камино трябва да е гледал доста серии. Обикновено първенец е Монстър Хачирокуто на Тсучия(170кс), което често побеждава коли над 300кс - става дума най-вече за добро окачване и баланс :)
status: за БАН

El Camino

Мнение от El Camino » 06 Дек 2005 12:59

maggkrabar написа: П.П. Хилл Клaймб няма в Инишъл Ди :) Ама редовно го има в Touge MAX сериите на Best Motoring. Не знам каква е надморската височина, но са тесни пътища с много завои(планинско). Ел Камино трябва да е гледал доста серии. Обикновено първенец е Монстър Хачирокуто на Тсучия(170кс), което често побеждава коли над 300кс - става дума най-вече за добро окачване и баланс :)
Последен ОФФ топик от моя страна:).

П.П.П. Touge на Best Моtoring и планинско (рали) са две различни неща biggrin.gif. [/i]

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта