Тойота Celica турбо проект

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Spaski
Мнения: 124
Регистриран на: 15 Окт 2009 23:24

Тойота Celica турбо проект

Мнение от Spaski » 17 Окт 2009 00:26

Няма да крия, че съм го започнал, и че ще е с помоща на Vokil (той е по тънката част) Както споменах в друга тема, много точен човек ! Ние говорихме на събора в Велико Търново кой какво ще прави и накрая се реших да споделя и с вас колеги.

Spaski
Мнения: 124
Регистриран на: 15 Окт 2009 23:24

Мнение от Spaski » 17 Окт 2009 00:32

Ден 14.10.2009 - След 270 изминати километра по моргите намерих някакво по читаво турбо за цена от 200 лева. Било е на ауди 1.9 има и водно охлаждане.
http://spaski.snimka.bg/tuning/celica-t ... ekt.433180

Spaski
Мнения: 124
Регистриран на: 15 Окт 2009 23:24

Мнение от Spaski » 17 Окт 2009 00:35

Ден 15.10.2009 - Забърсах турбото от маслото което малко разляхме след раздвижването на турбината. Ако някой пита как го постинахме първо с ключ 13-ка ако не се лъжа, после с дрелка и накрая с ЛОШАТА смукачка на Vokil biggrin.gif
http://spaski.snimka.bg/tuning/celica-t ... 0.15457451

Spaski
Мнения: 124
Регистриран на: 15 Окт 2009 23:24

Мнение от Spaski » 17 Окт 2009 00:37

Ден 16.10.2009 - Начертах на Corel Единия фланец за турбината.

Spaski
Мнения: 124
Регистриран на: 15 Окт 2009 23:24

Мнение от Spaski » 17 Окт 2009 00:42

Ден 17.10.2009 - След превъртане на 2 ключа и след като единия се счупи докато колектора беше захванат на менгемето в гаража на приятел зарязах този метод. Прибрах се в нас ударих едно голямо уиски за сила грабнах големия шлайв и му *бах *аата на смотания клеясал колектор. wacko.gif
http://spaski.snimka.bg/tuning/celica-t ... 0.15457463
http://spaski.snimka.bg/tuning/celica-t ... 0.15457465
http://spaski.snimka.bg/tuning/celica-t ... 0.15457461
http://spaski.snimka.bg/tuning/celica-t ... 0.15457466

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 17 Окт 2009 06:33

Егати Ентусиасти-те wink.gif
Изображение

b_d

Мнение от b_d » 17 Окт 2009 08:46

Никак не е лоша идеята, ако човек иска смислени резултати като избира турбина да потърси турбо картата. След това с малко сметки да види колко ще е ефективна за двигателя му.

ето примерна карта:
Изображение

Прави се сметка на определено налягане през кои зони на ефективност ще минава и така.

b_d

Мнение от b_d » 17 Окт 2009 08:49

Ето прочетете и това - мисля, че ще ви е от полза:

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=258035

Spaski
Мнения: 124
Регистриран на: 15 Окт 2009 23:24

Мнение от Spaski » 17 Окт 2009 12:58

Мерси. :thumbsup:

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 17 Окт 2009 13:31

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: Чакаме резултати smile.gif
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Spaski
Мнения: 124
Регистриран на: 15 Окт 2009 23:24

Мнение от Spaski » 17 Окт 2009 15:18

Ден 17.10.2009 Начертан на Corel 2-рия фланец за турбината.

IVOtuning
Мнения: 330
Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
Местоположение: Испания
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от IVOtuning » 17 Окт 2009 15:50

Ще споделиш ли какъв е двигателя, колко е очакваното повишаване на мощността, малко снимки също са добре дошли.
Успех с проекта и много търпение и здрави нерви.

Spaski
Мнения: 124
Регистриран на: 15 Окт 2009 23:24

Мнение от Spaski » 17 Окт 2009 20:02

Незнам колега не съм баба ванга да знам.
Чакам до понеделник да отворят моргите и сервиза за лазерно рязане.
За момента пасувам на бира вкъщи, че ме гонят лимките. :whistle:

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 23 Окт 2009 00:17

някакво развитие ??? unsure.gif
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 23 Окт 2009 01:10

Спаски, ако фланците ти са от 0.5 до 10 мм. избягвай лазерното рязяне - дай чертежите на водоструйна машина. В този допуск при лазера се закалява повърхностно материала и става много труден за обработка. За разсейването при дълбочина на сплавите да не говорим.

От каква стомана си ги поръчал?

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 35 госта