СРИНТЕР ТРУЕНО

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 03 Яну 2010 13:38

Troshko написа:...:
тоше не ми се спори.

http://www.jaydm.com/sparco/seats/compseats.htm

Т-тръбна
F-фибростъкло
C-karbon...

за пример- спринт ,който е от най евтините модели и е тъбен е
17лбс =7.71 кила
http://www.convertunits.com/from/kg/to/lb

...и не е много по-тежак от 9-10 кила фибростъкло..

има само 3 модела,нехомолинирани от фиа над 10 кила,

двата са с падащи облегали и реглажи-заради което,,

http://www.ompracing.it/pdf/en/sedili.pdf
омп май найстина са по натруфени и с една идея по тежки,но не много повече от 10 кила..и защото са тръбни,,,,

MX5
Мнения: 2560
Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
Местоположение: Los Angeles

Мнение от MX5 » 03 Яну 2010 18:22

Ne znam taq tablica kak sq q generirali, no teglata, koito Sparco davat, sa po-tejki (za nqkoi malko, za drugi dosta):

http://www.sparcousa.com/resourceFiles/26.pdf



Аватар
poli
Мнения: 846
Регистриран на: 02 Май 2006 16:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от poli » 03 Яну 2010 18:40

За мен седалката е една Bride Low Max,имал съм удоволствието да карам в нея,уникална е,лека и е като отлята по-тялото,и е цифра.
http://www.nekketsu-racing.com/www/img/ ... mCat-l.jpg
Достъпни,красиви и вършещи работа седалки са Cobra,фирмата е английска,голяма част от моделите се правят в Китай,но са качествени.
За България представителите сме двама.
КЕФ ЦЕНА НЯМА

1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD

MX5
Мнения: 2560
Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
Местоположение: Los Angeles

Мнение от MX5 » 03 Яну 2010 19:12

Ei tova e istinskata sedalka:

Recaro Profi SPA

http://www.evasivemotorsports.com/Merch ... re_Code=EM

teglo: 4kg

El Camino

Мнение от El Camino » 03 Яну 2010 21:01

А че къв им е проблема на черупките по 2 килограма? Има няколко фирми дет съм фиксирал и цените са под 350 паунда.
Не, че съм за два килограма повече или по малко, то след коледа аз мога да сваля колкото за 2 седалки.

MX5
Мнения: 2560
Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
Местоположение: Los Angeles

Мнение от MX5 » 03 Яну 2010 22:32

El Camino написа:А че къв им е проблема на черупките по 2 килограма? Има няколко фирми дет съм фиксирал и цените са под 350 паунда.
Не, че съм за два килограма повече или по малко, то след коледа аз мога да сваля колкото за 2 седалки.
Ne se li klatushkat mnogo i im trqbva podpirane otzad? Vzemai i she kajesh posle kak e smile.gif

El Camino

Мнение от El Camino » 03 Яну 2010 22:47

MX5 написа:
El Camino написа:А че къв им е проблема на черупките по 2 килограма? Има няколко фирми дет съм фиксирал и цените са под 350 паунда.
Не, че съм за два килограма повече или по малко, то след коледа аз мога да сваля колкото за 2 седалки.
Ne se li klatushkat mnogo i im trqbva podpirane otzad? Vzemai i she kajesh posle kak e smile.gif
Aми нали са два вида - клатушкащи, дето се подпират и такива дето са си стенд-алоун. Тези стенд-алоун са малко по-скъпи, но пък истински седалки. Ще се хваля... чакай да видим дали аз няма да взема от алуминиевите, че при мен работата стана сериозна. Ся в БГ мерих и зле изглеждат нещата със седалките. Сандо трябва да разкаже той къде се събира... или направо Алтезов.

MX5
Мнения: 2560
Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
Местоположение: Los Angeles

Мнение от MX5 » 04 Яну 2010 20:33

El Camino написа:Aми нали са два вида - клатушкащи, дето се подпират и такива дето са си стенд-алоун. Тези стенд-алоун са малко по-скъпи, но пък истински седалки.
Но доколкото си спомням 2 кила са клатушкащите се

Аватар
doggyboy
Мнения: 68
Регистриран на: 02 Яну 2008 17:33
Местоположение: Варна
Автомобил: Is300

Мнение от doggyboy » 11 Фев 2010 21:55

Доста мудно тръгна тая година развитието по колата,но с тези зими дето бяха щях да умра от студ в гаража.Но все пак след толкова мислене откъде да продължа започнах двигателя,абе в крайна сметка почти е сглобен,остана да ми довършат главата.
Изображение
Мале мале,направо ми е смешно колко малки лагерчета има блутопа laugh.gif
Изображение Изображение Изображение
И една глезотийка си направих на работа докато се мотам wink.gif
Изображение

Най интересното беше,че дори на 200000км.(ако са и истинските)цилиндрите и буталата стояха като нови(като изключим нагара който бяха хванали).

slona
Мнения: 134
Регистриран на: 19 Ное 2006 20:04
Местоположение: shumen

Мнение от slona » 11 Фев 2010 22:59

perfektna izrabotka na glezotiikata samo cveta e malko tuning a da pitam otdelno imash li predstava shte karash li na prolet kolata ili shte ia pozabavish
AKINA SPEED STARS

Аватар
doggyboy
Мнения: 68
Регистриран на: 02 Яну 2008 17:33
Местоположение: Варна
Автомобил: Is300

Мнение от doggyboy » 11 Фев 2010 23:43

Ами надявам се да я подкарам на пролет,но зависи от финансите и времето с което разполагам,все пак не искам да претупам работите.От утре ще почвам да подготвям коша за боя.Като завърша с него се мятам на купето и ако даде хубаво време до месец ще го завърша и него.Като заначало ще е абсолютно стокова,докато реша накъде ще доразвивам проекта

пп.Между другото реших окончателно че цвета на колата ще е като на капаците.

slona
Мнения: 134
Регистриран на: 19 Ное 2006 20:04
Местоположение: shumen

Мнение от slona » 13 Фев 2010 00:09

prosto pitam che mi pisna kato doida do varna da gledam se njakvi nemski bokluci kak revat otvratitelno i kak se podguvat iz zavoite kato kaskavali
AKINA SPEED STARS

Аватар
doggyboy
Мнения: 68
Регистриран на: 02 Яну 2008 17:33
Местоположение: Варна
Автомобил: Is300

Мнение от doggyboy » 14 Фев 2010 18:34

Малко пресни снимки от този уикенд.Днес направо се развихрих,оправих си гредата за рейката,изчистих цялото окачване на колата до ламарина,да имам какво да боядисвам през свободното време на работа.
Изображение Изображение Изображение
Ето това се получава като хванеш големия флекс с телена четка на него и имаш достатъчно нерви да бъркаш и чистиш навсякъде:
Изображение

Аватар
levin86
Мнения: 218
Регистриран на: 04 Авг 2009 17:15

Мнение от levin86 » 15 Фев 2010 11:11

аз мисля мойто целото, с песакоструйка да го изчиста не е по-сериозно така?

евала за мераците :thumbsup:
>just do it...sideways<

Аватар
doggyboy
Мнения: 68
Регистриран на: 02 Яну 2008 17:33
Местоположение: Варна
Автомобил: Is300

Мнение от doggyboy » 15 Фев 2010 12:18

Някои от детайлите ще ги чистя на пясъкоструйка,но това което мога сам гледам да го направя за да спестя някой лев,че те заминават като топъл хляб,а и след пясъкоструйка трябва веднага да се обработи че започва да се окислява и работата заминава на вятъра

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 29 госта