Съвети при покупка на Авенсис
Приклюихме темата с пазара но някои diveri продължават
1.за изкупуването на тм ауто и спекта ауто и на баба е ясно колко е обективно
2.разликата между сол и екзекутив през 2006 год беше около 14500 лева като нови ако не я знаеш тази разлика в цена и оборудване запознай се
3.колата която си показал е на над 200 000 км казах 75-80 000
4.просто е напиши авенсис дизел 2006 80 000 км 10 000евро толкова ли е трудно
5.превъртането на километрите го остави на някои виж личните обяви казах за да си намериш кола там трябва и немски да се говори с местните
6. уффф стига толкоз спирам с търговията biggrin.gif
biggrin.gif
1.за изкупуването на тм ауто и спекта ауто и на баба е ясно колко е обективно
2.разликата между сол и екзекутив през 2006 год беше около 14500 лева като нови ако не я знаеш тази разлика в цена и оборудване запознай се
3.колата която си показал е на над 200 000 км казах 75-80 000
4.просто е напиши авенсис дизел 2006 80 000 км 10 000евро толкова ли е трудно
5.превъртането на километрите го остави на някои виж личните обяви казах за да си намериш кола там трябва и немски да се говори с местните
6. уффф стига толкоз спирам с търговията biggrin.gif
biggrin.gif
Истината е че за 1 година колите паднаха много
И новите и старите са с по 30% надолу отпреди година.
Финалната разпродажба на Авенсис 2.2 беше на 32 000 лева ЧИСТО НОВ
Така че който купува трябва само да избере най-запазената, най-добре разбира се от първи собственик
Моя съвет е да се огледат колите от лизинговите компании - там няма превъртени километражи
А цените са добри
И новите и старите са с по 30% надолу отпреди година.
Финалната разпродажба на Авенсис 2.2 беше на 32 000 лева ЧИСТО НОВ
Така че който купува трябва само да избере най-запазената, най-добре разбира се от първи собственик
Моя съвет е да се огледат колите от лизинговите компании - там няма превъртени километражи
А цените са добри
Corolla 1.6 Dual VVTI 2008г
Rav 4 I 2.0 1998 г.
Rav 4 I 2.0 1998 г.
ivobox,не че ми пука ама пак ти казвам прочети какво съм написъл по гора-колкото до"секретната технология" ВСИЧКИ на които това им се е случило знаят ,че двигател е агрегат който включва и други неща-а при този ремонт се сменяват САМО БЛОК ,БУТАЛА И СЕГМЕНТИ........ опитах се да помогна на колегата Freedom вие го обърнахте на говорилня....то затова в България не се прави секс на обществени места-всички ще дават акъл и в крайна сметка няма да го вдигнеш... laugh.gif laugh.gif
- slowtraveler
- Мнения: 4957
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 157 пъти
- Получена благодарност: 148 пъти
При сериозното прегряване, което се получава при липса на мазане, обикновено заминава и главата...
Т.е. - не можеш да минеш само със смяна на short block (на проблемните двигатели това се правеше гаранционно в UK, но ако само е установен повишен разход на масло, без да е затегнал двигател), а сменяш и глава...
Пък и въпроса е малко хлъзгав - като смениш блока, нали сменяш номера на двигател (в документите на автомобила ще трябва да отразиш смяна на двигател)...
Т.е. - не можеш да минеш само със смяна на short block (на проблемните двигатели това се правеше гаранционно в UK, но ако само е установен повишен разход на масло, без да е затегнал двигател), а сменяш и глава...
Пък и въпроса е малко хлъзгав - като смениш блока, нали сменяш номера на двигател (в документите на автомобила ще трябва да отразиш смяна на двигател)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 4957
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 157 пъти
- Получена благодарност: 148 пъти
Абе четем оттук оттам, ама стария двигател нали има номер. Така-че пак трябва да минеш през процедурата 'смяна на двигател'reedy написа:Вие не четете ли бе хора-написах ви ,че такива двигатели НЯМАТ номер на мотора ,колкото до главата-по принцип съм съгласен но са сравнително рядко.....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Като голям фен на автоматиците не можах да разбера защо се отказа от автоматик, така или иначе търсиш кола за приятно придвижване от точка А до точка Б без амбиции за някакво спортно присъствие автоматика е далеч по-приятен от каквато и да е ръчна кутия.
А отделно от това хептен не мога да да разбера какво се вгледа в дизел при условие че ще правиш едни 10-15к на година, по-скъпата първоначална инвестиция както и поддръжката (излизаща солена заради калпави горива и т.н.) и тотално неразбираемо. В дизел се оглеждай ако ще правиш по 25-30к+ тогава има смисъл.
Просто бензинката е една идея по-прост и сигурен автомобил за такива предвижвания.
А отделно от това хептен не мога да да разбера какво се вгледа в дизел при условие че ще правиш едни 10-15к на година, по-скъпата първоначална инвестиция както и поддръжката (излизаща солена заради калпави горива и т.н.) и тотално неразбираемо. В дизел се оглеждай ако ще правиш по 25-30к+ тогава има смисъл.
Просто бензинката е една идея по-прост и сигурен автомобил за такива предвижвания.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Моето лично мнение е ръчка,дизел както и ти си се ориентирал. Единственото нещо което може да бъде проблем при този тип авенсис (1CD двигател) е съединителя. Това е единственото слабо място на 2004-2006 авенсисите. Ако намериш такъв хубав или наскоро сменен съединител направо се хвърляй, аз си карам моя с кеф и съм супер щастлив
Успех
Успех
- Kiki
- Мнения: 8205
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Петров, нещо си се объркал!Petrov_gb написа:Моето лично мнение е ръчка,дизел както и ти си се ориентирал. Единственото нещо което може да бъде проблем при този тип авенсис (1CD двигател) е съединителя. Това е единственото слабо място на 2004-2006 авенсисите. Ако намериш такъв хубав или наскоро сменен съединител направо се хвърляй, аз си карам моя с кеф и съм супер щастлив
Успех
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Над 30к пък бодваш газчица и си още по....PESHO OT MARS написа:Като голям фен на автоматиците не можах да разбера защо се отказа от автоматик, така или иначе търсиш кола за приятно придвижване от точка А до точка Б без амбиции за някакво спортно присъствие автоматика е далеч по-приятен от каквато и да е ръчна кутия.
А отделно от това хептен не мога да да разбера какво се вгледа в дизел при условие че ще правиш едни 10-15к на година, по-скъпата първоначална инвестиция както и поддръжката (излизаща солена заради калпави горива и т.н.) и тотално неразбираемо. В дизел се оглеждай ако ще правиш по 25-30к+ тогава има смисъл.
Просто бензинката е една идея по-прост и сигурен автомобил за такива предвижвания.
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Kiki написа:Петров, нещо си се объркал!Petrov_gb написа:Моето лично мнение е ръчка,дизел както и ти си се ориентирал. Единственото нещо което може да бъде проблем при този тип авенсис (1CD двигател) е съединителя. Това е единственото слабо място на 2004-2006 авенсисите. Ако намериш такъв хубав или наскоро сменен съединител направо се хвърляй, аз си карам моя с кеф и съм супер щастлив
Успех
В, смисъл?
- zi_zi_top
- Мнения: 4207
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Е, ти поне си реши проблемите с Авенсиса biggrin.gif !Freedom написа:---Вече тотално се обърках. Ще се връщам пак на Мерцедес май, въпреки безкрайните проблеми с електрониката им.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта