Съвети при покупка на Авенсис

Публикувай отговор
Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от Kiki » 07 Фев 2010 18:12

Petrov_gb написа:
Kiki написа:
Petrov_gb написа:Моето лично мнение е ръчка,дизел както и ти си се ориентирал. Единственото нещо което може да бъде проблем при този тип авенсис (1CD двигател) е съединителя. Това е единственото слабо място на 2004-2006 авенсисите. Ако намериш такъв хубав или наскоро сменен съединител направо се хвърляй, аз си карам моя с кеф и съм супер щастлив :)

Успех
Петров, нещо си се объркал! wacko.gif

В, смисъл?
Проблемът със съединителя е на Авенсис 1, който се прави до 2002г.

Този проблем е отстранен при Авенсис 2, който се прави 2003-2008г.
Моят е на повече от 170 000км и нямам никакъв проблем.

И това не е само при мен с този двигатил и модел. :thumbsup:
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
Freedom
Мнения: 387
Регистриран на: 22 Яну 2010 11:04
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти

Мнение от Freedom » 07 Фев 2010 19:35

Вчера ходих и до Силистра. Тотално разочарование! Или на мен са ми много високи критериите, или понятието "колата е перфектна, като нова" може да се каже за всяка очукана талига със захабена тапицерия и дрънчащи пластмаси. Другото разочарование - двулитров дизелов двигател да не може да ме изстреля докато не го вкарам в 2К+ оборота е просто нелепо. Не съм карал друг дизел на Тойота и дано това да не е типично за всичките двигатели. Последните ми две коли бяха с атмосферен дизел и си дърпаха безпроблемно в нискооборотния диапазон, служебната ми е с коман рейл и е страшно пъргава, нищо че е 90 коня, а този Авенсис ме разби - ускорява като Титаник. Някой с такъв двигател ще сподели ли впечатления? Предполагам, че този е бил с някакъв проблем, нищо че е на 107 К.

Аватар
TATI
Мнения: 2742
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 43 пъти
Обратна връзка:

Мнение от TATI » 07 Фев 2010 21:41

При все, че си карал дизели, би трябвало да си наясно с турбо лаг-а, който е при почти всички турбо дизели, но не атмосферни. Ако го тунинговаш като смениш турбина, кулер и 1000+ лв, може и да нямаш лаг и да ти върви като хората. Ако го купиш няма да сбъркаш.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Аватар
installer
Мнения: 4
Регистриран на: 20 Яну 2010 18:31

Мнение от installer » 08 Фев 2010 21:58

при този дизелов мотор на тойота да си вземеш такава бензин не мога да разбера

Аватар
installer
Мнения: 4
Регистриран на: 20 Яну 2010 18:31

Мнение от installer » 08 Фев 2010 22:00

2.2 дизел е най-добрия и икономичен двигател

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 08 Фев 2010 22:12

TATI написа:Ако го тунинговаш като смениш турбина, кулер и 1000+ лв, може и да нямаш лаг и да ти върви като хората.
wacko.gif

baba_metca
Мнения: 587
Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
Местоположение: София и Пазарджик

Мнение от baba_metca » 29 Мар 2010 15:09

Freedom написа:Вчера ходих и до Силистра. Тотално разочарование! Или на мен са ми много високи критериите, или понятието "колата е перфектна, като нова" може да се каже за всяка очукана талига със захабена тапицерия и дрънчащи пластмаси. Другото разочарование - двулитров дизелов двигател да не може да ме изстреля докато не го вкарам в 2К+ оборота е просто нелепо. Не съм карал друг дизел на Тойота и дано това да не е типично за всичките двигатели. Последните ми две коли бяха с атмосферен дизел и си дърпаха безпроблемно в нискооборотния диапазон, служебната ми е с коман рейл и е страшно пъргава, нищо че е 90 коня, а този Авенсис ме разби - ускорява като Титаник. Някой с такъв двигател ще сподели ли впечатления? Предполагам, че този е бил с някакъв проблем, нищо че е на 107 К.
Ами не е бил с проблем, така са. 2.0 d4d имат лека липса на мощност и трябва да поиграваш със скоростите малко, когато се наложи. Но пък след 2К нещата се подобряват. Просто настройките на двигателя са такива. Някои казват, че е заради по-ниския разход и по-малкото износване на турбото и двигателя. Отделно и самото купе е тежко - 1450кг не са малко за 116к.с., но проблема си е в турбо дупката все пак. Ако толкова ти е проблем тогава гледай бензин, новата генерация на двулитровия дизел която е със 126к.с. (фейслифт-а) или 2.2д4д 150к.с.. Ако и тези варианти не ти допадат, отиваш на тунинг някакъв или сменяш марката.

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 29 Мар 2010 18:42

baba_metca написа:
Freedom написа:Вчера ходих и до Силистра. Тотално разочарование! Или на мен са ми много високи критериите, или понятието "колата е перфектна, като нова" може да се каже за всяка очукана талига със захабена тапицерия и дрънчащи пластмаси. Другото разочарование - двулитров дизелов двигател да не може да ме изстреля докато не го вкарам в 2К+ оборота е просто нелепо. Не съм карал друг дизел на Тойота и дано това да не е типично за всичките двигатели. Последните ми две коли бяха с атмосферен дизел и си дърпаха безпроблемно в нискооборотния диапазон, служебната ми е с коман рейл и е страшно пъргава, нищо че е 90 коня, а този Авенсис ме разби - ускорява като Титаник. Някой с такъв двигател ще сподели ли впечатления? Предполагам, че този е бил с някакъв проблем, нищо че е на 107 К.
Ами не е бил с проблем, така са. 2.0 d4d имат лека липса на мощност и трябва да поиграваш със скоростите малко, когато се наложи. Но пък след 2К нещата се подобряват. Просто настройките на двигателя са такива. Някои казват, че е заради по-ниския разход и по-малкото износване на турбото и двигателя. Отделно и самото купе е тежко - 1450кг не са малко за 116к.с., но проблема си е в турбо дупката все пак. Ако толкова ти е проблем тогава гледай бензин, новата генерация на двулитровия дизел която е със 126к.с. (фейслифт-а) или 2.2д4д 150к.с.. Ако и тези варианти не ти допадат, отиваш на тунинг някакъв или сменяш марката.
2.2Д4Д също вървят чак след 2200-2400 оборота biggrin.gif

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Мнение от slowtraveler » 29 Мар 2010 19:10

Ами то си е съвсем нормално за турбо-мотор....
Няма турбомотор който да дърпа в ниските...
По-точно, при ниските мотора си дърпа като атмосферен, защото няма достатъчно изгорели газове, които да развъртят турбото.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
Freedom
Мнения: 387
Регистриран на: 22 Яну 2010 11:04
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти

Мнение от Freedom » 30 Мар 2010 08:20

Дилемата е решена - купих BMW E39 2,5Д Coman rail 120KW автоматик и няма лаг, няма 2К оборота - стъпваш на газта и излиташ. Благодаря на всички, които се отзоваха с мнения в темата! Лек и безавариен на всички!

Аватар
max-2
Мнения: 1777
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Мнение от max-2 » 30 Мар 2010 21:11

Имал-дал. Честито!
Carina E 4AFE LB 1992

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 30 Мар 2010 21:55

max-2 написа:Имал-дал. Честито!
+1

Аватар
ivobox
Мнения: 296
Регистриран на: 14 Ное 2007 21:43
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от ivobox » 30 Мар 2010 21:58

честито :thumbsup:
пиши колко ти харчи като я покараш, че ми е интересно. за 320д автомат съм чувал, че градско е към 10, софийско де tongue.gif .......
Последно промяна от ivobox на 30 Мар 2010 22:03, променено общо 1 път.
Avensis D-4D, 2005, 116hp, TOYOTA
Yaris T Sport, 2003, 106hp, TOYOTA

Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от Kiki » 30 Мар 2010 22:02

ivobox написа:пиши колко ти харчи като я покараш, че ми е интересно. за 320д автомат съм чувал, че градско е към 10.......
120kw автомат-10л градско, ама друг път! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4201
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Получена  благодарност: 11 пъти

Мнение от zi_zi_top » 30 Мар 2010 22:45

Freedom написа:Дилемата е решена - купих BMW E39 2,5Д Coman rail 120KW автоматик и няма лаг, няма 2К оборота - стъпваш на газта и излиташ. Благодаря на всички, които се отзоваха с мнения в темата! Лек и безавариен на всички!
Не мога да разбера за какъв "турбо лаг" говорите!?! Моята Корола от 1200 оборота като я настъпя "къса" парчета асфалт (чак детето се плаши, когато и дам газ яко). НО, щом казвате сигурно има такова явление, аз поне не го усещам. От всички автомобили, които съм карал само бензиновите BMW-та са ме впечатлявали повече.
По мое мнение Тойотския дизел D4-D e №1!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 60 госта