Toyota Supra MKIV Bulgaria

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
Аватар
xxBgRaCerxx
Мнения: 91
Регистриран на: 21 Дек 2007 14:08
Обратна връзка:

Мнение от xxBgRaCerxx » 03 Фев 2010 17:28

abe ne kazvam 4e nqma ubavi ama na tva koeto popadnah napravo se 6a6nah osven suprata ima6e i 1 skyline GTS 33 i edin 300zx deto mi stana jal za tqh s angliiski nomera unsure.gif to i tuka ima ebati selskite izpylneniq ama ne sym zasi4al s takiva qponki vse o6te
ИзображениеИзображение

Аватар
Nedkow
Мнения: 1773
Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 1 път

Мнение от Nedkow » 03 Фев 2010 23:20

Chapstur написа:Мисля,че и във вашите градове има такива тунинг изпълнения не само във Видин.Имаме и добре направени коли все пак... http://www.prospeed.bg/bg/blog/2/26
Не се засягай колега то е до манталитет не до местожителство :thumbsup:

Аватар
DanielzZz
Мнения: 247
Регистриран на: 15 Юли 2009 13:59

Мнение от DanielzZz » 01 Мар 2010 15:21

Колеги,възможно ли е 2JZ-GE да се преправи на 2JZ-GTE и да се правят големи мощности от рода на 1000 коня или турбо конверсията е невъзможна?
Как стои въпроса с маслените инжектори в блока на GTE-то?
Изображение
Everything else is just transportation...

Аватар
EMPEROR
Мнения: 542
Регистриран на: 07 Юли 2008 13:31
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от EMPEROR » 01 Мар 2010 16:01

Блока реално е същия, само липсват маслените магистрали отдолу под буталата. Само че има и такива мотори направени ~1000 коня и не ги бърка особено. Плюс това по думите на Дилянчо, не било проблем да се разпробият. Карантията за сериозни начинания, така или иначе ще се сменя, така че разликите се свеждат до минимум. Има пък и цели турбо китове за сток ГЕ мотори. Така че според зависи от желанието и финансовите възможности.

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 01 Мар 2010 17:09

Общо взето въпросните пръскалки е малко спорно дали си задлужават.

Най-редовно (и почти задължително като устареят) - почват да пръскат когато и колкото си поизкат ,като резултат се губи яко маслено налягане. Личното ми мнение е ,че далаверата им е много по-малка от проблемите до които могат да доведат - като резултат доста хора просто ги запушват и гаааз!
Изображение

Аватар
DanielzZz
Мнения: 247
Регистриран на: 15 Юли 2009 13:59

Мнение от DanielzZz » 01 Мар 2010 17:29

Ако разпробиването им не е толкова сложно май изобщо няма да търся с турбо...дори ще плащам по-малък данък.Въпроса е дали лесно ще се намерят тия пръскалки с помпичката и т.н.И дали е голям ефекта от тях - все пак допълнителното смазване гарантира доста по-дълъг живот на мотора...
Изображение
Everything else is just transportation...

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 01 Мар 2010 17:32

DanielzZz написа:Ако разпробиването им не е толкова сложно май изобщо няма да търся с турбо...дори ще плащам по-малък данък.Въпроса е дали лесно ще се намерят тия пръскалки с помпичката и т.н.И дали е голям ефекта от тях - все пак допълнителното смазване гарантира доста по-дълъг живот на мотора...
Пръскалките са стотинки от Тойота ,помчка няма - а функцията им не е да мажат а да охлаждат.
Изображение

Аватар
DanielzZz
Мнения: 247
Регистриран на: 15 Юли 2009 13:59

Мнение от DanielzZz » 01 Мар 2010 17:44

Е,в такъв случай ще си търся нон-турбо,ще излезе доста по-евтина,а при положение,че единствената* разлика в моторите може да се "заличи",смятам,че това е доста по-практичния вариант.
Благодаря на всички за отговорите.

*Според Уикипедия.
Изображение
Everything else is just transportation...

Аватар
EMPEROR
Мнения: 542
Регистриран на: 07 Юли 2008 13:31
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от EMPEROR » 01 Мар 2010 18:48

Абе... ммм... не е само в това разликата между двата мотора, ама по-скоро кажи какви са ти плановете и съответно с какъв бюджет разполагаш...

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 02 Мар 2010 01:16

DanielzZz написа:Е,в такъв случай ще си търся нон-турбо,ще излезе доста по-евтина,а при положение,че единствената* разлика в моторите може да се "заличи",смятам,че това е доста по-практичния вариант.
Благодаря на всички за отговорите.

*Според Уикипедия.
Съществената разлика не е в двигателите , а в скоростната кутия и ако може да караш без пръскалки то без хубавата кутия не можеш , а разликата там вече е убийствена !
Така , че ако намериш читава турбо ръгачка въобще не го мисли ако да е с 4-5К по-скъпа .

Аватар
EMPEROR
Мнения: 542
Регистриран на: 07 Юли 2008 13:31
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от EMPEROR » 02 Мар 2010 08:28

Bass_Man написа:
DanielzZz написа:Е,в такъв случай ще си търся нон-турбо,ще излезе доста по-евтина,а при положение,че единствената* разлика в моторите може да се "заличи",смятам,че това е доста по-практичния вариант.
Благодаря на всички за отговорите.

*Според Уикипедия.
Съществената разлика не е в двигателите , а в скоростната кутия и ако може да караш без пръскалки то без хубавата кутия не можеш , а разликата там вече е убийствена !
Така , че ако намериш читава турбо ръгачка въобще не го мисли ако да е с 4-5К по-скъпа .
Хмммм, те затова хората са пуснали спецификация SZR след фейслифта, която е атмосферен мотор с 6 степенен Getrag и Torsen LSD както е и в моя случай...
http://mkiv.supras.org.nz/specs.htm

Аватар
DanielzZz
Мнения: 247
Регистриран на: 15 Юли 2009 13:59

Мнение от DanielzZz » 02 Мар 2010 15:03

Аз съм човек,който минимално иска да се занимава с търсене на екзотични части...след като разбрах за скоростната кутия ще си търся турбо версия или SZR.По възможност LHD (само че как ще намеря такава :whistle: ).
Как вървят цените на Суприте с Ляв волан и Десен волан,ръчки,с турбо и без турбо ? Защото автоборсите дават противоречива информация.
Как стоят нещата с митата biggrin.gif ?
Изображение
Everything else is just transportation...

Аватар
EMPEROR
Мнения: 542
Регистриран на: 07 Юли 2008 13:31
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от EMPEROR » 02 Мар 2010 15:42

Пак те питам... кажи направо какъв бюджет си заделил за целта (за кола и след това за тунинг)... иначе започва цялата работа да звучи малко несериозно...

Аватар
DanielzZz
Мнения: 247
Регистриран на: 15 Юли 2009 13:59

Мнение от DanielzZz » 02 Мар 2010 15:44

Нищо не съм заделял за тунинг.За сега все още съм на ниво въпроси за да се ориентирам какво да търся.А за парите - да речем,че имам към 10 бона unsure.gif
Изображение
Everything else is just transportation...

Аватар
EMPEROR
Мнения: 542
Регистриран на: 07 Юли 2008 13:31
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от EMPEROR » 02 Мар 2010 15:56

За 10к лева можеш да намериш facelift SZR (атмосферка 6sp и то с бая късмет) или pre-facelift TT (по всяка вероятност автоматик), тъй като имаш едни 1500лв. докарване, после регистриране и т.н.
За лява каквато и да било трябва да имаш поне 20к приготвени, ако ще да е атмосферка автоматик от най-най-най първите.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 37 госта