Някакви ... за Supra
Някакви ... за Supra
Такааа здравейте biggrin.gif
Идеята се роди от един Soarer с 1uz-fe ... евентуално с един приятел ще го купиме след което ще размениме двигатеелите ... соарера идва с 2jz-ge а супрата става V8 ...
Другата идея беше да се взима TT двигател от Аристо но за сега остава на заден план ...
След цялата патаклама соарера ще се продава (някой иска ли соарер с 2jz-ge?)
П.п. по първоначални данни суапа става без особено големи затруднения ... в процеса на работа ще се установи ...
няколко клипчета:
http://www.youtube.com/watch?v=Fm5k1ntJNBU
http://www.youtube.com/watch?v=OB_zE8EQm-0
http://www.youtube.com/watch?v=0n_ve7N4XxM
Като е камион да е истински
http://www.youtube.com/watch?v=d3mVYYKmwr0
В англия не пишат номер на двигателя ... а в българския талон съм без номер на двигателя така че формално няма проблеми
Идеята се роди от един Soarer с 1uz-fe ... евентуално с един приятел ще го купиме след което ще размениме двигатеелите ... соарера идва с 2jz-ge а супрата става V8 ...
Другата идея беше да се взима TT двигател от Аристо но за сега остава на заден план ...
След цялата патаклама соарера ще се продава (някой иска ли соарер с 2jz-ge?)
П.п. по първоначални данни суапа става без особено големи затруднения ... в процеса на работа ще се установи ...
няколко клипчета:
http://www.youtube.com/watch?v=Fm5k1ntJNBU
http://www.youtube.com/watch?v=OB_zE8EQm-0
http://www.youtube.com/watch?v=0n_ve7N4XxM
Като е камион да е истински
http://www.youtube.com/watch?v=d3mVYYKmwr0
В англия не пишат номер на двигателя ... а в българския талон съм без номер на двигателя така че формално няма проблеми
Последно промяна от intelman на 13 Апр 2010 01:26, променено общо 1 път.
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Има некои основни грижи със тоя мотор
Първо не ме кефи идеята за преходен фланец ,ако не е заводска камбана си има редица рискове идваши от бягането на центрирането.
След тва тоя V8 мотор е ташакоз във сток варянта ,афтермаркета му е ацки ограничен (разпределеителни валове най-вече).
Турбинирането е безкраен празник ,вечни проблеми със колекторите ,местото ,турбо пътища жега....
Не на последно место проекта ша е интересн ,колата ша има нещо уникално във нея - но повечто турбо шестаци във реалния живот ша те тепат като маче у дирек
Първо не ме кефи идеята за преходен фланец ,ако не е заводска камбана си има редица рискове идваши от бягането на центрирането.
След тва тоя V8 мотор е ташакоз във сток варянта ,афтермаркета му е ацки ограничен (разпределеителни валове най-вече).
Турбинирането е безкраен празник ,вечни проблеми със колекторите ,местото ,турбо пътища жега....
Не на последно место проекта ша е интересн ,колата ша има нещо уникално във нея - но повечто турбо шестаци във реалния живот ша те тепат като маче у дирек
В тоя ред на мисли излиза по-рентабилно едно ТТ направо и да се гради bpu след като умалее да се мисли нагоре ...
Точно мислех че суапа убаво ама афтермаркет глупостите ще са сложни в предвид това че на 6-така нещата са по-достъпни ...
тоест платформата не е удобна върпеки всичките си предимства (въртящ момент?)
Точно мислех че суапа убаво ама афтермаркет глупостите ще са сложни в предвид това че на 6-така нещата са по-достъпни ...
тоест платформата не е удобна върпеки всичките си предимства (въртящ момент?)
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Правилно са орянтираш:)intelman написа:В тоя ред на мисли излиза по-рентабилно едно ТТ направо и да се гради bpu след като умалее да се мисли нагоре ...
Точно мислех че суапа убаво ама афтермаркет глупостите ще са сложни в предвид това че на 6-така нещата са по-достъпни ...
тоест платформата не е удобна върпеки всичките си предимства (въртящ момент?)
Осмаака във натурален варянт би имал едно единствено преижущество - рентабилност при ендуро състезания (каране на заварка от Софиа до Морето би било нещо такова приемерно)
За момента не се залъгваи ,първо тоз мотор е сравнително малолитражен осмак. Другото е ,че дори и да има някакви по-високи пикови стойности на момента ,осмаква си е натуралка и така наречения PowerBand т.с. интеграла под използваемите криви винаги ще му бъде много по-зле от на добре работещ BPU 2JZ-GTE ,всъщност ако GTE-то е със USDM контрол на турбините разликата ще е доста ссериозна.
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
задните при някоя хлътнатина на пътя се тръкват във веждите ...
предните след като я смъкна и те най вероятно ще опират ...
мислех си че лека е твърди пружини ... сигурно ще стане като лагерница biggrin.gif
п.п. Окачването е жълт билщайн наскоро го сложих от тогава муцуната се вирна мисля че е от ТТ и предните пружини са по-твърди
предните след като я смъкна и те най вероятно ще опират ...
мислех си че лека е твърди пружини ... сигурно ще стане като лагерница biggrin.gif
п.п. Окачването е жълт билщайн наскоро го сложих от тогава муцуната се вирна мисля че е от ТТ и предните пружини са по-твърди
intelman написа:задните при някоя хлътнатина на пътя се тръкват във веждите ...
предните след като я смъкна и те най вероятно ще опират ...
мислех си че лека е твърди пружини ... сигурно ще стане като лагерница biggrin.gif
п.п. Окачването е жълт билщайн наскоро го сложих от тогава муцуната се вирна мисля че е от ТТ и предните пружини са по-твърди
Обърни ръба на задната вежда и си готов
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 45 госта