Това за скоростта и мисълта и аз смятам че е така. Някои хора, които разбират повече от мен казват, че ако не можеш да правиш нещо с по-малка скорост, то вероятността да успяваш да го правиш с по-голяма скорост не е много голяма. Затова аз смятам че малолитражките са важна стъпка при развитието - оставят ти време и възможност да мислиш повече и да трупаш добри навици. След това можеш да увеличаваш скоростта, едва когато спреш да мислиш по време на карането и то да става подсъзнателно. Едва ли е добра идея да се качиш веднага на по-мощен автомобил, още като не знаеш какво е turn-in, apex, exit и как да "четеш" какво се случва във всички фази на завоя... Предполатам тогава единствената ти мисъл ще е как да останеш на пистата.
Малко интересни цитати:
To perfect things, speed is a unifying force, To imperfect things, speed is a destructive force." Michael Schumacher
Learning a difficult skill is a difficult and frustrating task. But if you become good at it, and master it, then its a lot of fun. Its like that with everything in life. Everything that we learn to do which is easy to do and doesnt require much skill or dedication gets boring quickly to anyone of us. But if we put in the effort to learn something difficult and master it, then the reward is much bigger.
There is no dishonor in losing the race,” Don said.“There is only dishonor in not racing because you are afraid to lose.” "The art of Racing in the Rain
That which we manifest is before us; we are the creators of our own destiny. Be it through intention or ignorance, our successes and our failures have been brought on by none other than ourselves. - Enzo the Dog "The Art of Racing in the Rain"
Your car goes where your eyes go. Simply another way of saying that which you manifest is before you - Enzo the Dog "The art of Racing in the Rain"
Сравнение между моята барака, и на Емо Хондата. Неговото каране е от 2 Август 2009, моето от 10 Октомври 2009.
Мисля тогава той кара за първи път със новият двигател.
Неговите гуми са R888, моите (Maxxis предни, и Yokohama Parada задни).
Време за обиколка:
Аз: 1:05.1
Емо: 59.00
На изхода към правата:
Аз: 87.3 км/ч
Емо: 93.5 км/ч
Максимална скорост:
Аз: 137.7
Емо: 158.8
Натрупана разлика само за правата (до там, където графиките на скоростта ни започвата да се сливат): 1.650 сек
Дали правата няма значение, вие си преценете. 5 км/ч на изхода повече, също мисля е оказало влияние върху тези 1.650 сек.
Първата графика е Variance, т.е. показва моментната разлика за цялата обиколка. Крайната стойност, е разликата във времето за обиколка.
Втората очевидно е скоростта, за една цяла обиколка. Синяата е на Емо, черната е от моят автомобил.
Оборудването, с което е мерено:
Емо с DriftBox, аз със DL1 + DASH2 логър. DriftBox-a има 10Хц GPS, DL1 - 5Hz, но има и акселометри, с които се увеличава точността (логван rate = 100Hz).
"Одни трусят, бросают вёсла, ложатся на дно баркаса, и их разбивает о скалы! А другие крепче берутся за весла, и гребут, гребут, навстречу ветру, наперекор буре гребут, и они побеждают стихию!" (с) "Повесть о настоящем человеке"