Съвети при покупка на Авенсис

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Потребителски аватар
Kiki
Мнения: 4865
Регистриран: 05 фев 2008 21:24
Репутация: 92
Местоположение: София

Мнениеот Kiki » 07 фев 2010 18:12

Petrov_gb написа:
Kiki написа:
Petrov_gb написа:Моето лично мнение е ръчка,дизел както и ти си се ориентирал. Единственото нещо което може да бъде проблем при този тип авенсис (1CD двигател) е съединителя. Това е единственото слабо място на 2004-2006 авенсисите. Ако намериш такъв хубав или наскоро сменен съединител направо се хвърляй, аз си карам моя с кеф и съм супер щастлив :)

Успех

Петров, нещо си се объркал! wacko.gif



В, смисъл?

Проблемът със съединителя е на Авенсис 1, който се прави до 2002г.

Този проблем е отстранен при Авенсис 2, който се прави 2003-2008г.
Моят е на повече от 170 000км и нямам никакъв проблем.

И това не е само при мен с този двигатил и модел. :thumbsup:
Професионално пастиране и полиране на автомобили и фарове. 0887 244 385
http://www.youtube.com/watch?v=OkVJapWV ... FMiV1kQ%3D

Потребителски аватар
Freedom
Мнения: 173
Регистриран: 22 яну 2010 11:04
Репутация: 21
Местоположение: Бургас

Мнениеот Freedom » 07 фев 2010 19:35

Вчера ходих и до Силистра. Тотално разочарование! Или на мен са ми много високи критериите, или понятието "колата е перфектна, като нова" може да се каже за всяка очукана талига със захабена тапицерия и дрънчащи пластмаси. Другото разочарование - двулитров дизелов двигател да не може да ме изстреля докато не го вкарам в 2К+ оборота е просто нелепо. Не съм карал друг дизел на Тойота и дано това да не е типично за всичките двигатели. Последните ми две коли бяха с атмосферен дизел и си дърпаха безпроблемно в нискооборотния диапазон, служебната ми е с коман рейл и е страшно пъргава, нищо че е 90 коня, а този Авенсис ме разби - ускорява като Титаник. Някой с такъв двигател ще сподели ли впечатления? Предполагам, че този е бил с някакъв проблем, нищо че е на 107 К.

Потребителски аватар
TATI
Мнения: 2222
Регистриран: 02 авг 2005 11:54
Репутация: 62
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот TATI » 07 фев 2010 21:41

При все, че си карал дизели, би трябвало да си наясно с турбо лаг-а, който е при почти всички турбо дизели, но не атмосферни. Ако го тунинговаш като смениш турбина, кулер и 1000+ лв, може и да нямаш лаг и да ти върви като хората. Ако го купиш няма да сбъркаш.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Потребителски аватар
installer
Мнения: 4
Регистриран: 20 яну 2010 18:31
Репутация: 0

Мнениеот installer » 08 фев 2010 21:58

при този дизелов мотор на тойота да си вземеш такава бензин не мога да разбера

Потребителски аватар
installer
Мнения: 4
Регистриран: 20 яну 2010 18:31
Репутация: 0

Мнениеот installer » 08 фев 2010 22:00

2.2 дизел е най-добрия и икономичен двигател

Потребителски аватар
Uncle Dido
Мнения: 3713
Регистриран: 03 юни 2008 16:42
Репутация: 2
Местоположение: София, но е от Бургас

Мнениеот Uncle Dido » 08 фев 2010 22:12

TATI написа:Ако го тунинговаш като смениш турбина, кулер и 1000+ лв, може и да нямаш лаг и да ти върви като хората.


wacko.gif
Изображение

baba_metca
Мнения: 557
Регистриран: 28 апр 2009 07:55
Репутация: 7
Местоположение: София и Пазарджик

Мнениеот baba_metca » 29 мар 2010 15:09

Freedom написа:Вчера ходих и до Силистра. Тотално разочарование! Или на мен са ми много високи критериите, или понятието "колата е перфектна, като нова" може да се каже за всяка очукана талига със захабена тапицерия и дрънчащи пластмаси. Другото разочарование - двулитров дизелов двигател да не може да ме изстреля докато не го вкарам в 2К+ оборота е просто нелепо. Не съм карал друг дизел на Тойота и дано това да не е типично за всичките двигатели. Последните ми две коли бяха с атмосферен дизел и си дърпаха безпроблемно в нискооборотния диапазон, служебната ми е с коман рейл и е страшно пъргава, нищо че е 90 коня, а този Авенсис ме разби - ускорява като Титаник. Някой с такъв двигател ще сподели ли впечатления? Предполагам, че този е бил с някакъв проблем, нищо че е на 107 К.


Ами не е бил с проблем, така са. 2.0 d4d имат лека липса на мощност и трябва да поиграваш със скоростите малко, когато се наложи. Но пък след 2К нещата се подобряват. Просто настройките на двигателя са такива. Някои казват, че е заради по-ниския разход и по-малкото износване на турбото и двигателя. Отделно и самото купе е тежко - 1450кг не са малко за 116к.с., но проблема си е в турбо дупката все пак. Ако толкова ти е проблем тогава гледай бензин, новата генерация на двулитровия дизел която е със 126к.с. (фейслифт-а) или 2.2д4д 150к.с.. Ако и тези варианти не ти допадат, отиваш на тунинг някакъв или сменяш марката.

Потребителски аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3837
Регистриран: 27 авг 2007 18:25
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vesko » 29 мар 2010 18:42

baba_metca написа:
Freedom написа:Вчера ходих и до Силистра. Тотално разочарование! Или на мен са ми много високи критериите, или понятието "колата е перфектна, като нова" може да се каже за всяка очукана талига със захабена тапицерия и дрънчащи пластмаси. Другото разочарование - двулитров дизелов двигател да не може да ме изстреля докато не го вкарам в 2К+ оборота е просто нелепо. Не съм карал друг дизел на Тойота и дано това да не е типично за всичките двигатели. Последните ми две коли бяха с атмосферен дизел и си дърпаха безпроблемно в нискооборотния диапазон, служебната ми е с коман рейл и е страшно пъргава, нищо че е 90 коня, а този Авенсис ме разби - ускорява като Титаник. Някой с такъв двигател ще сподели ли впечатления? Предполагам, че този е бил с някакъв проблем, нищо че е на 107 К.


Ами не е бил с проблем, така са. 2.0 d4d имат лека липса на мощност и трябва да поиграваш със скоростите малко, когато се наложи. Но пък след 2К нещата се подобряват. Просто настройките на двигателя са такива. Някои казват, че е заради по-ниския разход и по-малкото износване на турбото и двигателя. Отделно и самото купе е тежко - 1450кг не са малко за 116к.с., но проблема си е в турбо дупката все пак. Ако толкова ти е проблем тогава гледай бензин, новата генерация на двулитровия дизел която е със 126к.с. (фейслифт-а) или 2.2д4д 150к.с.. Ако и тези варианти не ти допадат, отиваш на тунинг някакъв или сменяш марката.


2.2Д4Д също вървят чак след 2200-2400 оборота biggrin.gif

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12667
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 338
Местоположение: Варна

Мнениеот slowtraveler » 29 мар 2010 19:10

Ами то си е съвсем нормално за турбо-мотор....
Няма турбомотор който да дърпа в ниските...
По-точно, при ниските мотора си дърпа като атмосферен, защото няма достатъчно изгорели газове, които да развъртят турбото.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
Freedom
Мнения: 173
Регистриран: 22 яну 2010 11:04
Репутация: 21
Местоположение: Бургас

Мнениеот Freedom » 30 мар 2010 08:20

Дилемата е решена - купих BMW E39 2,5Д Coman rail 120KW автоматик и няма лаг, няма 2К оборота - стъпваш на газта и излиташ. Благодаря на всички, които се отзоваха с мнения в темата! Лек и безавариен на всички!

Потребителски аватар
max-2
Мнения: 1075
Регистриран: 08 дек 2005 19:15
Репутация: 17
Местоположение: Пловдив

Мнениеот max-2 » 30 мар 2010 21:11

Имал-дал. Честито!
Carina E 4AFE LB, Citroen C5 X7 3.0 HDI
Bass_Mann написа: Японските коли имат максимален въртящ момент на високи обороти. За разлика от отрочетата на VAG ,които като им дадеш газ и оставаш без управление щото предницата ти е във въздуха.

Потребителски аватар
Uncle Dido
Мнения: 3713
Регистриран: 03 юни 2008 16:42
Репутация: 2
Местоположение: София, но е от Бургас

Мнениеот Uncle Dido » 30 мар 2010 21:55

max-2 написа:Имал-дал. Честито!


+1
Изображение

Потребителски аватар
ivobox
Мнения: 300
Регистриран: 14 ное 2007 21:43
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivobox » 30 мар 2010 21:58

честито :thumbsup:
пиши колко ти харчи като я покараш, че ми е интересно. за 320д автомат съм чувал, че градско е към 10, софийско де tongue.gif .......
Последна промяна от ivobox на 30 мар 2010 22:03, променено общо 1 път.
Avensis D-4D, 2005, 116hp, TOYOTA
Yaris T Sport, 2003, 106hp, TOYOTA

Потребителски аватар
Kiki
Мнения: 4865
Регистриран: 05 фев 2008 21:24
Репутация: 92
Местоположение: София

Мнениеот Kiki » 30 мар 2010 22:02

ivobox написа:пиши колко ти харчи като я покараш, че ми е интересно. за 320д автомат съм чувал, че градско е към 10.......

120kw автомат-10л градско, ама друг път! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Професионално пастиране и полиране на автомобили и фарове. 0887 244 385

http://www.youtube.com/watch?v=OkVJapWV ... FMiV1kQ%3D

Потребителски аватар
zi_zi_top
Мнения: 4095
Регистриран: 09 май 2008 22:57
Репутация: 48
Местоположение: София

Мнениеот zi_zi_top » 30 мар 2010 22:45

Freedom написа:Дилемата е решена - купих BMW E39 2,5Д Coman rail 120KW автоматик и няма лаг, няма 2К оборота - стъпваш на газта и излиташ. Благодаря на всички, които се отзоваха с мнения в темата! Лек и безавариен на всички!

Не мога да разбера за какъв "турбо лаг" говорите!?! Моята Корола от 1200 оборота като я настъпя "къса" парчета асфалт (чак детето се плаши, когато и дам газ яко). НО, щом казвате сигурно има такова явление, аз поне не го усещам. От всички автомобили, които съм карал само бензиновите BMW-та са ме впечатлявали повече.
По мое мнение Тойотския дизел D4-D e №1!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!


Върни се в “Общи теми”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта