Поредната съживена турбо скрап 7MGTE :)
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Ne znam, napravi inspekciq na spira4nata sistema, 4e tova ne e shega.Bass_Man написа:Japanese_fever написа:
Ако мен питаш не . Педала е мек само в началото и след това си се удървя доста . За да спреш рязко трябва да си натиснеш отчетливо .
Принципно мога да се съглася с теб обаче при градско каране си е доста уморително да се бориш с педалите.
Tova kakto go opisvash e vse edno da se opitvash da spirash bez da imash servo?!?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Bass_Man
- Мнения: 5557
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Ами направих и то доста добра . Когато не е запалена колата педала е доста по твърд ! Така ,че сервото работи но дали работи с пълна сила вече не знам , а и няма как да разбера освен ако не сравня с подобна кола .Japanese_fever написа:Bass_Man написа:Ne znam, napravi inspekciq na spira4nata sistema, 4e tova ne e shega.Japanese_fever написа:
Ако мен питаш не . Педала е мек само в началото и след това си се удървя доста . За да спреш рязко трябва да си натиснеш отчетливо .
Принципно мога да се съглася с теб обаче при градско каране си е доста уморително да се бориш с педалите.
Tova kakto go opisvash e vse edno da se opitvash da spirash bez da imash servo?!?
- Bass_Man
- Мнения: 5557
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Те !
Стигнахме и до второто отваряне на тази скраб . И какво да видим ?
Една малка лайняна чисто нова пръскалка здала багажа и след това :
http://pyankulov.globat.com/7mgte/open2/
За наше щастие вала все още е в нормите , но пък една биелка е с елипса .
Интересното е , че съединителя е доста износен . Има няма 10К км и си е доста близо до нитовете . Явно якия маховик и градското каране му взимат здравето .
Има ли някой да е ползвал повторно метална гарнитурка и каква е била процедурата ?
Стигнахме и до второто отваряне на тази скраб . И какво да видим ?
Една малка лайняна чисто нова пръскалка здала багажа и след това :
http://pyankulov.globat.com/7mgte/open2/
За наше щастие вала все още е в нормите , но пък една биелка е с елипса .
Интересното е , че съединителя е доста износен . Има няма 10К км и си е доста близо до нитовете . Явно якия маховик и градското каране му взимат здравето .
Има ли някой да е ползвал повторно метална гарнитурка и каква е била процедурата ?
- grunge_is_dead
- Мнения: 72
- Регистриран на: 20 Ное 2008 22:20
- Местоположение: Стара Загора/София
В МЕИ-то има стенд за балансиране на колянов вал. Намира се в катедрата по ТММ. Незнам дали е в добро състояние в момента. Последно когато го видях беше "зареден" с някакв доста солиден вал на дизелов агрегат. Евентуално бих помогнал с личен телефон на някой вътрешен човек от катедрата, който е наясно с моментното състояние на установката.
Is there another reason for your stain ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 50 госта