въпрос за турбото на супрата

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
toyo_bg
Мнения: 49
Регистриран на: 12 Апр 2007 06:41
Местоположение: Пловдив

въпрос за турбото на супрата

Мнение от toyo_bg » 06 Май 2010 06:55

Ако махна водното охлаждне на турбината ще и стане ли нещо?

Преди имах кавазаки нинджа 750 турбо то нямаше охлаждане и си работеше.
супра 92 3.0 турбо,БМВ 530И

Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от Vokil » 06 Май 2010 14:28

Е как бе човек незнаеш ли че така се вдига надува всички бИгачки са с изолирано охлаждане на турбината.Спирай и водата и да постнеш резултатите от повишените показатели.
Човек и добре да живее умира .......

b_d

Мнение от b_d » 06 Май 2010 15:27

Vokil написа:Е как бе човек незнаеш ли че така се вдига надува всички бИгачки са с изолирано охлаждане на турбината.Спирай и водата и да постнеш резултатите от повишените показатели.
Шегуваш се, нали?

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 06 Май 2010 18:10

Доста хора ги махат ама аз лично не бих го направил .
А иначе защо искаш да го махаш ?

toyo_bg
Мнения: 49
Регистриран на: 12 Апр 2007 06:41
Местоположение: Пловдив

Мнение от toyo_bg » 06 Май 2010 20:59

защото прегрява много когато работи турбото, ако карам спокойно е добре ама взема ли да карам както ми е кеф и стрелката отива в червеното
супра 92 3.0 турбо,БМВ 530И

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 06 Май 2010 22:26

toyo_bg написа:защото прегрява много когато работи турбото, ако карам спокойно е добре ама взема ли да карам както ми е кеф и стрелката отива в червеното
toyo_bg написа:Ако махна водното охлаждне на турбината ще и стане ли нещо.
аха и като спреш едното охлаждане, ще почне да прегрява по-малко.....спри хапчетата по-добре или смени доктора...
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 07 Май 2010 03:49

Ако си налял топла вода, нормално да прегрява laugh.gif Сипи студена, пак пробвай, а ако не става, звъни, ще ти направим един въздуховод, че явно по-добро от въздушното няма...... wacko.gif :whistle:

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 07 Май 2010 03:56

На теория понеже водата дето минава през турбото МОжЕ да създаде мехури във системата ,премахването на охлаждането има някакъв шанс да внесе някакво подобрение. Почти съм сигурен ,че колата има некакви други проблеми по охладителната система (оргинален радиатор ,дърта капачка ,водопад зад таблото и т.н.)
Изображение

toyo_bg
Мнения: 49
Регистриран на: 12 Апр 2007 06:41
Местоположение: Пловдив

Мнение от toyo_bg » 07 Май 2010 07:29

гарнитурата на главата я смених преди 1 седмица преди това имаше водопад сега не. Другите неща са стари.
Вчера махнах охлаждането на турбото карах 15 км до из родопите с повече газ на малки предавки и температурата си остана на средата.
За сега има ефект само не знам дали няма да се счупи турбината без охлаждане.
супра 92 3.0 турбо,БМВ 530И

FEARKiril
Мнения: 168
Регистриран на: 18 Окт 2009 21:30

Мнение от FEARKiril » 07 Май 2010 23:10

Време е да си купиш турбо-таймер тогава.
Целтана водното охлаждане на турбината е основно да не се повреди турбото при истиване.

Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от Vokil » 08 Май 2010 00:04

Момента направо си палче да се цитира бат Петьо Моканина. wink.gif
Човек и добре да живее умира .......

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 08 Май 2010 02:04

FEARKiril написа:Време е да си купиш турбо-таймер тогава.
Целтана водното охлаждане на турбината е основно да не се повреди турбото при истиване.
точно така ,заради това препоръчвам или добър турбо-таймер или сериозни изчаквания след като колата е работила на ръчка. Иначе по време на каране ,маслото върши доволно добра работа за охлаждането на центъра на турбото.
Изображение

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 08 Май 2010 23:31

toyo_bg написа:гарнитурата на главата я смених преди 1 седмица преди това имаше водопад сега не. Другите неща са стари.
Вчера махнах охлаждането на турбото карах 15 км до из родопите с повече газ на малки предавки и температурата си остана на средата.
За сега има ефект само не знам дали няма да се счупи турбината без охлаждане.
Въпреки всичко , не е лошо да си прегледаш охладителната с-ма из основи .

toyo_bg
Мнения: 49
Регистриран на: 12 Апр 2007 06:41
Местоположение: Пловдив

Мнение от toyo_bg » 27 Май 2010 22:34

Ami 20 dena dni si raboti normalno i ne gubi technost veche
eto clip ot dnes sled obed
супра 92 3.0 турбо,БМВ 530И

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 32 госта