Малко оптика: AE92 Hatch

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Hebo
Мнения: 35
Регистриран на: 28 Яну 2006 11:27
Местоположение: Стара Загора, Stockholm
Обратна връзка:

Малко оптика: AE92 Hatch

Мнение от Hebo » 30 Апр 2006 12:51

AE92 Hatch

мнения?

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 30 Апр 2006 16:28

tzveta e hubav, sideskirts dobre, moje bi i otzad e dobre no prednata bronia - prekaleno agresivna i dori malko grozna. moje bi neshto po-semplo?
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Hebo
Мнения: 35
Регистриран на: 28 Яну 2006 11:27
Местоположение: Стара Загора, Stockholm
Обратна връзка:

Мнение от Hebo » 30 Апр 2006 17:10

според мен така е добре... и капака е изчистен отгоре и ми харесва.. цвета ме сваля.. джантите са супер.. само ме дразнят малките дискове.. с малко по-така вентилирани.. ще е :whistle:

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 30 Апр 2006 18:52

sloji po-golemi

az taka napravih :)
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
sluchaen_fen
Мнения: 510
Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от sluchaen_fen » 30 Апр 2006 19:36

Преди да увеличаваш мощността, се започва със спирачките. Оптичния тунинг е за най-накрая.
Проблема е следния. Качваш мощността с 50-60 %, бързо ускоряваш (например за 4 секунди набираш дадена скорост), става нещо на пътя (например пресича пешеходец), опитваш да спреш, не се получава спирането и ... бум. Неволно човек остава с погрешното впечатление, че ако за 4 секунди направиш ускорение, ако се наложи да спреш, ще ти трябват пак около 4 секунди. Със старите спирачки ще ти трябват 6-7 секунди. При тези лоши пътища, при тези запрашени настилки, при тези недисциплинирани пешеходци и при тези "пенсионери" зад волана - яките спирачки са първата стъпка към тунинга.

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 30 Апр 2006 21:57

sluchaen_fen написа:Преди да увеличаваш мощността, се започва със спирачките. Оптичния тунинг е за най-накрая.
Проблема е следния. Качваш мощността с 50-60 %, бързо ускоряваш (например за 4 секунди набираш дадена скорост), става нещо на пътя (например пресича пешеходец), опитваш да спреш, не се получава спирането и ... бум. Неволно човек остава с погрешното впечатление, че ако за 4 секунди направиш ускорение, ако се наложи да спреш, ще ти трябват пак около 4 секунди. Със старите спирачки ще ти трябват 6-7 секунди. При тези лоши пътища, при тези запрашени настилки, при тези недисциплинирани пешеходци и при тези "пенсионери" зад волана - яките спирачки са първата стъпка към тунинга.
stupid.gif

makar che az pochti nai nakraia gi napravih ama tuka putishtata sa pravi i niama peshehodci :)
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
gringo359
Мнения: 156
Регистриран на: 02 Фев 2006 02:49
Местоположение: Варна
Автомобил: Corolla Sedan MT 2020
Обратна връзка:

Мнение от gringo359 » 19 Май 2006 17:25

Е тоя линк не води наникъде:(

Hebo
Мнения: 35
Регистриран на: 28 Яну 2006 11:27
Местоположение: Стара Загора, Stockholm
Обратна връзка:

Мнение от Hebo » 23 Май 2006 17:21

gringo359 написа:Е тоя линк не води наникъде:(
братле проблема е при теб ;) при мен си го отваря 'все още' ;)

Аватар
newmiro
Мнения: 1360
Регистриран на: 03 Апр 2006 21:59
Местоположение: Варна

Мнение от newmiro » 23 Май 2006 18:56

wow, mno dobra, i az kato ponapravq moqta shte sloja snimka:}
pozdravleniq cool.gif
stay up and keep shining!!


slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки tongue.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта