двигател от селика vvtli 190 na vvti 143
- Akima
- Мнения: 7132
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 34 пъти
- Получена благодарност: 68 пъти
Колега,
не знам "мишкарите" в Англия или БГ ли са,но някой колеги се опитват да те предпазят да не си направиш собствен money pit.
Такъв проект изисква много време и ресурси!Предложихме ти варианти - не знам от кой Need For Speed искаш NOS,но това е последното нещо,което някой би сложил на VVTLi двигател - rudolf ти е обяснил по-горе.
Виждам,че си от UK - има добри фен форуми на Toyota в Англия - в тази връзка ти желая приятно четене.
Каквото и да предприемеш ти желая успех и стабилни доходи!
не знам "мишкарите" в Англия или БГ ли са,но някой колеги се опитват да те предпазят да не си направиш собствен money pit.
Такъв проект изисква много време и ресурси!Предложихме ти варианти - не знам от кой Need For Speed искаш NOS,но това е последното нещо,което някой би сложил на VVTLi двигател - rudolf ти е обяснил по-горе.
Виждам,че си от UK - има добри фен форуми на Toyota в Англия - в тази връзка ти желая приятно четене.
Каквото и да предприемеш ти желая успех и стабилни доходи!
- Akima
- Мнения: 7132
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 34 пъти
- Получена благодарност: 68 пъти
Аз не разбирам смисъла на коментара ти - човека пита за нещо,което не е правено много - аз знам само за проекта на Гена.
Ако погледнем ник-а на daido86 и предположим,че 86 са първите 2 цифри от ЕГН-то му следва,че той е на ~ 25 години -- като човек от неговото поколение му давам съвет как е най-разумно да постъпи според мен.
Аз бих послушал батко Рудолф,защото той има опит с неговия проект!/което даже ми напомня,ако ходя към Добрич този месец да му потърся кабелите за Алтеза-та/
Не виждам лошо човек да е ентусиаст,още повече адмирирам,че задава въпрос в случая /daido86 моля пиши на кирилица и ползвай главни букви/ и затова с колегата се стараем да го предпазим от грешки,защото знам как се чуства в момента - надъхан и ентусиазиран,но след време ще осъзнае в какъв хорър филм се е вкарал.
Пример - виж колегата Nedkow какво старание хвърля в правенето на Супри - Lord-a праща купета,Люцкан му доставя по 2-3 кашона части и то нееднократно и т.н.Да не говорим,че ако колата ще се прави в Англия това са луди пари за квалифициран труд - виж с Road Test-а им не знам как стои въпроса.Дори няма да коментирам застраховките на спортна кола с над 200 к.с. - особено,ако колегата е м/у 20 и 30 годишен.
Желая успех ти daido86 и дай Боже в най-скоро време да чета за твоята T23 с 192 коня под капака.
П.С.Повече няма да пиша в темата - не смятам,че от тук нататък мога да съм полезен с нещо.
Ако погледнем ник-а на daido86 и предположим,че 86 са първите 2 цифри от ЕГН-то му следва,че той е на ~ 25 години -- като човек от неговото поколение му давам съвет как е най-разумно да постъпи според мен.
Аз бих послушал батко Рудолф,защото той има опит с неговия проект!/което даже ми напомня,ако ходя към Добрич този месец да му потърся кабелите за Алтеза-та/
Не виждам лошо човек да е ентусиаст,още повече адмирирам,че задава въпрос в случая /daido86 моля пиши на кирилица и ползвай главни букви/ и затова с колегата се стараем да го предпазим от грешки,защото знам как се чуства в момента - надъхан и ентусиазиран,но след време ще осъзнае в какъв хорър филм се е вкарал.
Пример - виж колегата Nedkow какво старание хвърля в правенето на Супри - Lord-a праща купета,Люцкан му доставя по 2-3 кашона части и то нееднократно и т.н.Да не говорим,че ако колата ще се прави в Англия това са луди пари за квалифициран труд - виж с Road Test-а им не знам как стои въпроса.Дори няма да коментирам застраховките на спортна кола с над 200 к.с. - особено,ако колегата е м/у 20 и 30 годишен.
Желая успех ти daido86 и дай Боже в най-скоро време да чета за твоята T23 с 192 коня под капака.
П.С.Повече няма да пиша в темата - не смятам,че от тук нататък мога да съм полезен с нещо.
ТУНИНГ
Може,може колега РУДОЛФ. Не споря за мощността....цитирах по памет.
А относно СЕЛИКАТА му,ами той си беше поставил оригинален карбонов преден капак,сменил беше и радиатора за охлаждане,както и други неща(не помня вече ).С две думи количката беше добре барната според мен.
Поп-фолк щеше да бъде,ако например беше залепил лепенките,които имитират КАРБОН,а той си постави истински такъв.
Отделно смяната на радиатора с такъв,предназначен за турбо-двигател също е много съществена част.Това са все неща,които нямат нищо общо с това,което правят повечето "индивидуалисти",а именно:да налепиш вътре в купето имитация на карбоново детайли,да сложиш лъскавите стелки и вече да си въобразяваш,че си тунинговал.
Между другото,списание АВТОБИЛД изтъква като слаба страна на ТОЙОТА СЕЛИКА VVTL-I ( 192 h.p ) именно радиатора за охлаждане на двигателя и естествено при покупка подчертават да се смени или най-малкото огледа щателно.
Колега РУДОЛФ-не се заяждам с теб,а просто изказвам моето мнение.Според мен въпросния ГЕНАДИ тунинговаше колата си в правилна посока-олекотяване и подсилване на определени елементи.
На колегата ,отворил темата пиша за последно по този въпрос: ПОМИСЛИ ЗА ОЛЕКОТЯВАНЕ. За силов тунинг на 143 к.с двигателя съм питал ,но отговора е,че НЯМА СМИСЪЛ-излизало към 800 лв,а говорим за 5 до 10 к.с
Виж това момче от твоя град какво може да ти предложи и на каква цена:
http://toyotabg.eu/profile.php?mode=viewprofile&u=4937
А относно СЕЛИКАТА му,ами той си беше поставил оригинален карбонов преден капак,сменил беше и радиатора за охлаждане,както и други неща(не помня вече ).С две думи количката беше добре барната според мен.
Поп-фолк щеше да бъде,ако например беше залепил лепенките,които имитират КАРБОН,а той си постави истински такъв.
Отделно смяната на радиатора с такъв,предназначен за турбо-двигател също е много съществена част.Това са все неща,които нямат нищо общо с това,което правят повечето "индивидуалисти",а именно:да налепиш вътре в купето имитация на карбоново детайли,да сложиш лъскавите стелки и вече да си въобразяваш,че си тунинговал.
Между другото,списание АВТОБИЛД изтъква като слаба страна на ТОЙОТА СЕЛИКА VVTL-I ( 192 h.p ) именно радиатора за охлаждане на двигателя и естествено при покупка подчертават да се смени или най-малкото огледа щателно.
Колега РУДОЛФ-не се заяждам с теб,а просто изказвам моето мнение.Според мен въпросния ГЕНАДИ тунинговаше колата си в правилна посока-олекотяване и подсилване на определени елементи.
На колегата ,отворил темата пиша за последно по този въпрос: ПОМИСЛИ ЗА ОЛЕКОТЯВАНЕ. За силов тунинг на 143 к.с двигателя съм питал ,но отговора е,че НЯМА СМИСЪЛ-излизало към 800 лв,а говорим за 5 до 10 к.с
Виж това момче от твоя град какво може да ти предложи и на каква цена:
http://toyotabg.eu/profile.php?mode=viewprofile&u=4937
тунинг
Да колега РУДОЛФ-исках да кажа,че е по голям радиаторът ( правилно си ме разбрал ).
Капак от КАРБОН излиза около 1000$,а да свалиш 10 кг само от капак..........това е страхотен резултат не само според мен.И ако примерно 1/4 от ефекта с олекотяването го губим от по-големия радиатор,то прибавяме тази 1/4 към живота на двигателя и елиминираме възможността от прегряване ( която е и основната причина точно тези СЕЛИКИ да имат слава,че горяли масло ).
И за да не се превръща нашия разговор в личен,искам да спомена някои неща,върху които колегата ,отворил темата, да помисли:
1.Установено е,че всеки средно сложен човек в купето, покачва
разхода на гориво с 0.5л/100 км.
2.Карането с включени светлини покачва разхода с 0.200л/100км.
3.Всеки по-голям цолаж джанта от оригиналните ,покачва разхода с
0.330л/100 км.
Говоря за зависимостта ТЕГЛО-РАЗХОД НА ГОРИВО, но тя е пряко зависима с ТЕГЛО-УСКОРЕНИЕ.
Ако имате спомен,в началото на 90-те се заговори за новата линия в автомобилостроенето- ТЕГЛОТО Е ВРАГ НОМЕР 1 НА АВТОМОБИЛА !!!
Тогава започнаха да се заменят много от елементите с пластмасови.........например броните.Доста от частите се олекотиха и така се постигна по-добро ускорение и разход на гориво.Естествено и технологиите много се промениха,но факторът ТЕГЛО допринесе МНОГО.
Капак от КАРБОН излиза около 1000$,а да свалиш 10 кг само от капак..........това е страхотен резултат не само според мен.И ако примерно 1/4 от ефекта с олекотяването го губим от по-големия радиатор,то прибавяме тази 1/4 към живота на двигателя и елиминираме възможността от прегряване ( която е и основната причина точно тези СЕЛИКИ да имат слава,че горяли масло ).
И за да не се превръща нашия разговор в личен,искам да спомена някои неща,върху които колегата ,отворил темата, да помисли:
1.Установено е,че всеки средно сложен човек в купето, покачва
разхода на гориво с 0.5л/100 км.
2.Карането с включени светлини покачва разхода с 0.200л/100км.
3.Всеки по-голям цолаж джанта от оригиналните ,покачва разхода с
0.330л/100 км.
Говоря за зависимостта ТЕГЛО-РАЗХОД НА ГОРИВО, но тя е пряко зависима с ТЕГЛО-УСКОРЕНИЕ.
Ако имате спомен,в началото на 90-те се заговори за новата линия в автомобилостроенето- ТЕГЛОТО Е ВРАГ НОМЕР 1 НА АВТОМОБИЛА !!!
Тогава започнаха да се заменят много от елементите с пластмасови.........например броните.Доста от частите се олекотиха и така се постигна по-добро ускорение и разход на гориво.Естествено и технологиите много се промениха,но факторът ТЕГЛО допринесе МНОГО.
Последно промяна от mar29 на 17 Апр 2011 16:33, променено общо 1 път.
Благодаря за инфото.А когато казах ''мишкари'' нямах предвид хората които искат да ме предпазят от предприемането на някоя глупост а тези които се отнасят с присмех към някои от колегите затова че са питали нещо .А отностно форумите в UK бях чел 4е едно ''малко'' турбо (каквото и да значи това) на 143-то коня не би трябвало да се отрази зле.дори някои казват че ще е по пъргава от 192-то,но ако сложа нещо такова,колкото и да е ''малко'' не би ли трябвало и да подменя бутала,сигменти,генерация и други с по подсилени?
РАЗВОД
Според мен ТРЯБВА ДА СЕ СМЕНЯТ И БУТАЛАТА.
Иначе колегата РУДОЛФ е прав: не си струва тия пари за капака.Те от ТОЙОТА прекрасно знаят,че слагайки карбонови елементи ще подобрят характеристиките на колата,но ще натоварят неимоверно цената и ще стане непродаваема.
Обаче в нашия случай колегата явно има някой лев и иска да го инвестира в тази кола, и както разбирам " НЯМА ВРЪЩАНЕ НАЗАД " .И както колегата РУДОЛФ го посъветва- да не се захваща,така те съветвам и аз.
Иначе те предупреждавам/ме,че започваш да встъпваш в "ГРАЖДАНСКИ БРАК С ВЪПРОСНАТА ГОСПОЖИЦА VVTL-I, РАЗВОДЪТ С КОЯТО ЩЕ БЪДЕ МНОГО,МНОГО ТЕЖЪК".
Иначе колегата РУДОЛФ е прав: не си струва тия пари за капака.Те от ТОЙОТА прекрасно знаят,че слагайки карбонови елементи ще подобрят характеристиките на колата,но ще натоварят неимоверно цената и ще стане непродаваема.
Обаче в нашия случай колегата явно има някой лев и иска да го инвестира в тази кола, и както разбирам " НЯМА ВРЪЩАНЕ НАЗАД " .И както колегата РУДОЛФ го посъветва- да не се захваща,така те съветвам и аз.
Иначе те предупреждавам/ме,че започваш да встъпваш в "ГРАЖДАНСКИ БРАК С ВЪПРОСНАТА ГОСПОЖИЦА VVTL-I, РАЗВОДЪТ С КОЯТО ЩЕ БЪДЕ МНОГО,МНОГО ТЕЖЪК".
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
- Bass_Man
- Мнения: 5557
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Принципно това е добра алтернатива но може колегата да се плаши от данъци и застраховки ( не знам там как е положението ) . Принципно с една малка турбинка може да постигнеш чудеса но няма как да минеш с по-малко от 5000лв. . А и една читава турбо Супра с ръчни скорости не е малко пари . Въпреки , че и автомата ще е доста по-бърз .
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Правил съм какви ли не извращения, насаждане на странни двигатели в още по-странни купета и единственото, което съм разбрал от цялата тази хамалогия е, че не си струва.
Не парите, а нервите.
Защото някъде по веригата все ще се намери някой "майстор", който да си остави ръцете и по този начин да те върне във втори клас, освен ако всички хора, с които работиш не са наистина добри, а те струват скъпо и разкарването и нервите просто не си заслужават.
Най-пресни и силни спомени имам от маздата на Ицо от ХЕЕД 91, дето си беше сложил турбото от Широко-то, което е колкото пералня - и се оказа, че от три старта - три трансмисии са му на пастет.
Тогава ни даде колата и ни тръсна една трансмисия от Селика ДЖ-Т 4 и каза - това го искам качено на маздата.
Там е страшно - реже се кардан, картер, заден мост и всички полуоси.
Преправят се съединители, закрепване на стартери, стойки на помпи и т.н. Спомням си, че отидоха около 5 килограма алумимиева добавка за аргона, докато се изработят всички закрепващи елементи на скоростите и картера.
Беше страшно и....скъпо.
Другите извращения бяха, да направим Корадо 4х4 - цялата трансмисия от Ауди ТТ - качена на Корадо, ама там се реже здраво купето, щото Корадо 4х4 няма.
Ама доста хора се светнаха и си купиха Субару Импреза - 1.6 - 90 к.с. и му насадиха всичко от СТИ или ВРХ, там е лесно и не изисква големи усилия.
Или - на Хюндай Купе - РД1 насадиха всичко от Митсубиши Ево 4.
Турбинирането на атмосферен мотор винаги е било придружено с безброй неприятности, и в крайна сметка се оказва, че е по-добре да се вземе готов, турбиниран мотор и да се работи по него, отколкото другата сага.
Иначе с разреждане на сток двигател - става, да, но не повече от 0,5 0,6 бара.
Оттам - нататък си е бразилски сериал.
Моето мнение.
Успех!
Не парите, а нервите.
Защото някъде по веригата все ще се намери някой "майстор", който да си остави ръцете и по този начин да те върне във втори клас, освен ако всички хора, с които работиш не са наистина добри, а те струват скъпо и разкарването и нервите просто не си заслужават.
Най-пресни и силни спомени имам от маздата на Ицо от ХЕЕД 91, дето си беше сложил турбото от Широко-то, което е колкото пералня - и се оказа, че от три старта - три трансмисии са му на пастет.
Тогава ни даде колата и ни тръсна една трансмисия от Селика ДЖ-Т 4 и каза - това го искам качено на маздата.
Там е страшно - реже се кардан, картер, заден мост и всички полуоси.
Преправят се съединители, закрепване на стартери, стойки на помпи и т.н. Спомням си, че отидоха около 5 килограма алумимиева добавка за аргона, докато се изработят всички закрепващи елементи на скоростите и картера.
Беше страшно и....скъпо.
Другите извращения бяха, да направим Корадо 4х4 - цялата трансмисия от Ауди ТТ - качена на Корадо, ама там се реже здраво купето, щото Корадо 4х4 няма.
Ама доста хора се светнаха и си купиха Субару Импреза - 1.6 - 90 к.с. и му насадиха всичко от СТИ или ВРХ, там е лесно и не изисква големи усилия.
Или - на Хюндай Купе - РД1 насадиха всичко от Митсубиши Ево 4.
Турбинирането на атмосферен мотор винаги е било придружено с безброй неприятности, и в крайна сметка се оказва, че е по-добре да се вземе готов, турбиниран мотор и да се работи по него, отколкото другата сага.
Иначе с разреждане на сток двигател - става, да, но не повече от 0,5 0,6 бара.
Оттам - нататък си е бразилски сериал.
Моето мнение.
Успех!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 81 госта