Освежаване на Селика Т18

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Аватар
zapetaysun
Мнения: 32
Регистриран на: 06 Фев 2010 13:35
Местоположение: varna

Мнение от zapetaysun » 02 Май 2011 17:40

...
Прикачени файлове
IMG_20110501_174851.JPG
IMG_20110501_174851.JPG (77.08 KiB) Преглеждано 4259 пъти

Аватар
zapetaysun
Мнения: 32
Регистриран на: 06 Фев 2010 13:35
Местоположение: varna

Мнение от zapetaysun » 02 Май 2011 17:41

Накрая излезе това :)
Прикачени файлове
IMG_20110501_180335.jpg
IMG_20110501_180335.jpg (94.87 KiB) Преглеждано 4258 пъти

Аватар
zapetaysun
Мнения: 32
Регистриран на: 06 Фев 2010 13:35
Местоположение: varna

Мнение от zapetaysun » 02 Май 2011 17:44

Така.Общо взето след като махнах силикона от долу остава само да сложа дифузьора на здравия капак.Понеже няма да го правя на момента,ако някой се е захващал с нещо подобно,или просто може да даде някоя свежа идея за начинанието,ще бъда много благодарен! rolleyes.gif
Прикачени файлове
IMG_20110501_180353.jpg
IMG_20110501_180353.jpg (66.86 KiB) Преглеждано 4257 пъти

Spaski
Мнения: 124
Регистриран на: 15 Окт 2009 23:24

Мнение от Spaski » 05 Май 2011 16:38

super !

Аватар
zapetaysun
Мнения: 32
Регистриран на: 06 Фев 2010 13:35
Местоположение: varna

Мнение от zapetaysun » 07 Май 2011 09:17

Така.Дългоочакваният момент за захващане с вратите настъпи.Ще опитам да обясня всичко по-подробно,в случай,че някой се зариби по идеята :)
Първо големия зор бяха пантите.След няколко месеца търсене,сърфиране,тичане по стругари,сравняване на цени,реших да си купя направо готови,които разбира се не са оригинални,просто са направени като точни копия на оригинала.Намерих ги пантите.Това което ме чакаше в гаража,малко надмина очакванията ми от към изненади.Първата такава се оказаха гредите под калника на колата,за които трябва да се заварят пантите.Не бяха плоски,а някак си странно овални и трябваше с флекс,чук и СО2 да се направят нещо като легла за пантите.След като стана това,сложихме пантата,с о6те няколко профила,като разпънки,които да дърйат по-здраво не само пантата,но и гредата,за която е захваната.До колкото видях-стана здравичко.Понеже за 1-ви път правим такова нещо,най-вероятно ще излезе че има и друг,може би по-добър вариант,но следвайки логиката и някакви си технически умения,стигнахме до тези решения.Следващата стъпка беше да хванем пантата за вратата.Понеже не исках да я заваряваме за самата врата,а и ми се стори твърде възможно по-нататък вратата да се усуква,поради малкото място за което би била хваната пантата,си поръчах да ми изрежат от 8мм ламарина едни шаблони на вратата от страни,които да хвана с болтовете на мястото на старите панти,и за които да заваря пантата.Слава богу-получи се.Сега не се държи само горе,на малка площ,а на 4-те подсилени то4ки на вратата :) Самата заварка към вратата я направихме разбира се на плътно затворена врата,за да успеем после да я напаснем добре,да мойе да се затваря без проблеми.И това се получи.След като напаснахме всичко от регулиращите болтчета по пантите заварихме плътно цялата панта.Последва обаче следващата изненада-пантата опира в калника от вътре,понеже все пак първо се отваря леко в страни.Пробвахме да намалим хода и в страни,но или опира в калника,или се отваря прекалено малко и тапета на вратата заминава...Решението на този проблем явно ше са едни декоративни(на пръв поглед само) раздувки на калниците,до толкова,до колкото да може пантата да не се ограничава съвсем до минимум.Последното което трябва да направя,което не е никак маловажно,е да намеря,избера и да монтираме амортисьорите на вратите.За жалост нямам идея колко дълги,с какво налягане,за това ще разчитам или на око и интуиция,или на няколко неуспешни опита,докато уцеля което ми трябва.Ако някои може да помогне-да каже :)
За сега май толкова,ако се сетя друго-ще споделя :)
Прикачени файлове
IMG_20110506_181902.jpg
IMG_20110506_181902.jpg (93.5 KiB) Преглеждано 4155 пъти
IMG_20110506_170040.jpg
IMG_20110506_170040.jpg (102.7 KiB) Преглеждано 4155 пъти
IMG_20110506_170018.jpg
IMG_20110506_170018.jpg (100.83 KiB) Преглеждано 4155 пъти
IMG_20110506_165948.jpg
IMG_20110506_165948.jpg (98.86 KiB) Преглеждано 4155 пъти
IMG_20110506_165936.jpg
IMG_20110506_165936.jpg (98.81 KiB) Преглеждано 4155 пъти

Аватар
CybeR_SurfeR
Мнения: 132
Регистриран на: 22 Фев 2008 20:48
Местоположение: Bulgaria

Мнение от CybeR_SurfeR » 08 Май 2011 07:13

Давай колега, с нетърпение очаквам да видя какъв ще е крайния резултат :thumbsup: ... Ще може ли да попитам само горе доло колко се очаква да изязат ЛСД-тата като цена всичко ?? mellow.gif

Аватар
zapetaysun
Мнения: 32
Регистриран на: 06 Фев 2010 13:35
Местоположение: varna

Мнение от zapetaysun » 08 Май 2011 09:16

Много зависи какво търсиш.Аз ги взех за 300 лв.,с известна доза компромиси,сега когато трябва да си взема амортисьори-с тях около 400-450 ще стъпят.За труда по поставянето-аз намазах покрая цялостния проект по колата,иначе бръснат доста здраво.А най-сигурния вариант ако питаш мен е-поръчваш от интернет едни панти.Има bolt-on kit,който си пасва идеално на мястото на оригиналните панти на съответната кола.Е,малко по-скъп е,ама в някои сайтове има яки промоции :) Ако пък ти се минава тънко-правиш си едни панти и готово.Обаче ако ще го правиш това или се консултирай с някого,който го е правил,или изчакай малко да покарам моята и ще ти кажа резултата :occasion5:

Аватар
zapetaysun
Мнения: 32
Регистриран на: 06 Фев 2010 13:35
Местоположение: varna

:)

Мнение от zapetaysun » 12 Юни 2011 00:28

Ето това се получи до тук.В момента колата е пръсната с пълнител течен кит и го чакаме да съхне.Малко остана до боята и цялостното и завършване :)
Прикачени файлове
IMG_20110611_203026.jpg
IMG_20110611_203026.jpg (93.19 KiB) Преглеждано 3988 пъти

Аватар
miLen4o
Мнения: 1033
Регистриран на: 21 Юли 2007 18:42
Местоположение: Плевен
Обратна връзка:

Мнение от miLen4o » 12 Юни 2011 09:56

Браво колега добре става.Надявам се за Джап Феста да си на линия(по скоро на магистрала) biggrin.gif
A car without TURBO is like a man without BALLS!

Аватар
zapetaysun
Мнения: 32
Регистриран на: 06 Фев 2010 13:35
Местоположение: varna

Мнение от zapetaysun » 12 Юни 2011 11:04

miLen4o написа:Браво колега добре става.Надявам се за Джап Феста да си на линия(по скоро на магистрала) biggrin.gif
:thumbsup: и аз се надявам на това :partyman:

vladoludia
Мнения: 1
Регистриран на: 20 Фев 2011 02:22

Мнение от vladoludia » 13 Юни 2011 17:45

kolega nqmash li nqkakvo kopie na tozi difozior 4e iskam da si sloja na moq kapak takav

Аватар
zapetaysun
Мнения: 32
Регистриран на: 06 Фев 2010 13:35
Местоположение: varna

Мнение от zapetaysun » 14 Юни 2011 15:07

vladoludia написа:kolega nqmash li nqkakvo kopie na tozi difozior 4e iskam da si sloja na moq kapak takav
нямам брат,с него я взех колата.Ако те интересува-пиши на лични-ще поразпитам тук таме какво може да се измисли

Аватар
zapetaysun
Мнения: 32
Регистриран на: 06 Фев 2010 13:35
Местоположение: varna

Мнение от zapetaysun » 04 Юли 2011 09:52

Koшницата е готова :) Скоро ще кача и малко снимки,а който му е интересно да я види на живо-на варненската среща в четвъртък :)

Аватар
zapetaysun
Мнения: 32
Регистриран на: 06 Фев 2010 13:35
Местоположение: varna

:))))

Мнение от zapetaysun » 16 Юли 2011 18:51

Ето една импровизирана снимка-който го е еня да добие малко представа :)
Прикачени файлове
Celicaaaa.JPG
Celicaaaa.JPG (70.15 KiB) Преглеждано 3668 пъти

Аватар
Ployd
Мнения: 77
Регистриран на: 01 Апр 2008 11:09
Местоположение: София

Мнение от Ployd » 22 Юли 2011 20:23

Треат една готина Жанта с много фин борд брат и заспива :thumbsup:
евала часовете в гаража си показаха своето :thumbsup:
Toyota Celica 2.0 GT 1997

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта