Въпроси преди закупуване на Corolla E12 D4D
Въпроси преди закупуване на Corolla E12 D4D
Здравейте,
Решили сме да сменяме автомобила и съм харесал Corolla 2.0 D4D 116 к.с. произведена през 2004-а година.
Колата е регистрирана и собственика си я кара.
Имам няколко въпроса и предварително се извинявам ако са задавани многократно преди
1) Аз съм от Русе, тук има сервиз на Toyota (www.toyota.bg/ruse) и накратко: компетентни ли са там и ще бъдат ли обективни ако отида да погледнат колата (Нищо лично, просто знам как се справят в сервиза на Опел например)
2) Може ли да се разбере истинският пробег на автомобила. Колата има дребни забележки по външния вид, но не е нищо страшно. На километража изписва пробег на който въобще не вярвам- 142 к.
Причините са 3- ск лост е поизносен, уплътнението на шофьорската врата е в позакъсано, волана изглежда облечен с нова кожа (не ми прилича на заводския)
3) Конкретно за двигателя d4d- разбрах че 2.0 е в модификации за Е12- 90, 110 и 116 кс- каква е разликата по между им, този 116 кс надежден ли е? Турбото и ГНП с какъв ресурс са? Турбото С променива геометрия ли е?
4) Окачаването като звено в тези автомобили как е? Собственика каза че е сменял биалетки... С алуминиеви носачи ли е или не? Отзад е независимо предполагам?
5) Повечето съвременни автомобили страдат от проблеми с електрониката- как стоят нещата с този модел?
6) И накрая, но със сигурност не на последно място- има ли нещо специфично за което да гледам и на което на което трябва да обърна внимание, някакви "детски болести" на модела?
Наясно съм, че да се поддържа Toyota не е като да подържаш голф 2 да речем, но качеството се заплаща и съм решил че следващата ще е от тази марка!
Сърдечно благодаря на всички отзовали се
Решили сме да сменяме автомобила и съм харесал Corolla 2.0 D4D 116 к.с. произведена през 2004-а година.
Колата е регистрирана и собственика си я кара.
Имам няколко въпроса и предварително се извинявам ако са задавани многократно преди
1) Аз съм от Русе, тук има сервиз на Toyota (www.toyota.bg/ruse) и накратко: компетентни ли са там и ще бъдат ли обективни ако отида да погледнат колата (Нищо лично, просто знам как се справят в сервиза на Опел например)
2) Може ли да се разбере истинският пробег на автомобила. Колата има дребни забележки по външния вид, но не е нищо страшно. На километража изписва пробег на който въобще не вярвам- 142 к.
Причините са 3- ск лост е поизносен, уплътнението на шофьорската врата е в позакъсано, волана изглежда облечен с нова кожа (не ми прилича на заводския)
3) Конкретно за двигателя d4d- разбрах че 2.0 е в модификации за Е12- 90, 110 и 116 кс- каква е разликата по между им, този 116 кс надежден ли е? Турбото и ГНП с какъв ресурс са? Турбото С променива геометрия ли е?
4) Окачаването като звено в тези автомобили как е? Собственика каза че е сменял биалетки... С алуминиеви носачи ли е или не? Отзад е независимо предполагам?
5) Повечето съвременни автомобили страдат от проблеми с електрониката- как стоят нещата с този модел?
6) И накрая, но със сигурност не на последно място- има ли нещо специфично за което да гледам и на което на което трябва да обърна внимание, някакви "детски болести" на модела?
Наясно съм, че да се поддържа Toyota не е като да подържаш голф 2 да речем, но качеството се заплаща и съм решил че следващата ще е от тази марка!
Сърдечно благодаря на всички отзовали се
- LEXUS
- Мнения: 3718
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Здравей,
1.) Мисля,че няма причина да се съмняваш в компетентността на сервиза на Тойота в Русе. Всяка година печелят приза за най-добър сервиз на Тойота в България.
3.) 2.0 D-4D е в две версии взависимост от годината на производство. 110 коня е предишната версия,която се монтира на Авенсис 1. Такава Корола Е12 няма. 116 коня е следващата версия-монтира се на Авенсис 2 и Корола Е12. Турбината не е с променлива геометрия и има турбо дупка при потегляне примерно. Турбото и ГНП са с голям ресурс. Все пак турбината до голяма степен зависи от начина на експлоатация от предишния собственик освен от собствената си здравина.
4.) Окачването е неразрушимо. Наистина МНОГО ЗДРАВО. Не е с алуминиеви носачи, не е ауди,слава богу. Отзад е с греда.
5.) Корола няма никакви проблеми с електрониката. Както и останалите Тойоти.
6.) Няма детски болести тази кола. Много е изчистена,типична Корола.
И една Корола излиза по-евтино за поддръжка от Голф 2, защото Королата посещава сервиза само за смяна на масло и филтри.
1.) Мисля,че няма причина да се съмняваш в компетентността на сервиза на Тойота в Русе. Всяка година печелят приза за най-добър сервиз на Тойота в България.
3.) 2.0 D-4D е в две версии взависимост от годината на производство. 110 коня е предишната версия,която се монтира на Авенсис 1. Такава Корола Е12 няма. 116 коня е следващата версия-монтира се на Авенсис 2 и Корола Е12. Турбината не е с променлива геометрия и има турбо дупка при потегляне примерно. Турбото и ГНП са с голям ресурс. Все пак турбината до голяма степен зависи от начина на експлоатация от предишния собственик освен от собствената си здравина.
4.) Окачването е неразрушимо. Наистина МНОГО ЗДРАВО. Не е с алуминиеви носачи, не е ауди,слава богу. Отзад е с греда.
5.) Корола няма никакви проблеми с електрониката. Както и останалите Тойоти.
6.) Няма детски болести тази кола. Много е изчистена,типична Корола.
И една Корола излиза по-евтино за поддръжка от Голф 2, защото Королата посещава сервиза само за смяна на масло и филтри.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Благодаря за бързите и подробни отговори! Явно модела е корава машинка и си заслужава.
Остана въпрос 2) който е свързан с 1) и хората от сервиза би трябвало да си свършат съвестно работата.
Да си призная това че уплътнението на шоф. врата е позакъсано ме притеснява- навежда ме на мисълта че колата е карана доста, не като да не е. Ще видим какво ще кажат за състоянието на конкретния екземпляр в сервиза
Ако все пак някой има друго мнение или наблюдения ще съм доволен да ги сподели
Остана въпрос 2) който е свързан с 1) и хората от сервиза би трябвало да си свършат съвестно работата.
Да си призная това че уплътнението на шоф. врата е позакъсано ме притеснява- навежда ме на мисълта че колата е карана доста, не като да не е. Ще видим какво ще кажат за състоянието на конкретния екземпляр в сервиза
Ако все пак някой има друго мнение или наблюдения ще съм доволен да ги сподели
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
на моя Авенсис топката на скоростния лост беше доста износена на 80К км. взех я от ТМ Ауто и разчитам на километража.
има доста теми, тук във форума за износени топки на скоростите.
уплътнението на вратата може да е скъсано от небрежна употреба?
а 145К км за 7 години ми изглежда съвсем нормално, това е по малко повече от 20К на година (средно). аз навъртам толкова с нормална семейна употреба.
има доста теми, тук във форума за износени топки на скоростите.
уплътнението на вратата може да е скъсано от небрежна употреба?
а 145К км за 7 години ми изглежда съвсем нормално, това е по малко повече от 20К на година (средно). аз навъртам толкова с нормална семейна употреба.
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
-
- Мнения: 4515
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 1 път
Уплатнението на шофьорската врата може да се закъса и без много голям пробег.Жената например вечно си закача металните или пластмасови шноли от фризурата по гуменото уплатнение и по тапицерията в горния край на купето покрай вратата. Отделно дето вечно е поне с четири пръстена и една халка на дясната ръка(все още) и без да иска драска топката на скоростния лост и кожата на волана.И това за 18 000 км.Тези дефекти не знам защо са се наложили като показатели за голям пробег.Според мен други неща трябва да гледаш.Занеси я в квалитетен сервиз да я огледат и това е.Иначе според мен модела е железен.Взимай я.graver написа:Благодаря за бързите и подробни отговори! Явно модела е корава машинка и си заслужава.
Остана въпрос 2) който е свързан с 1) и хората от сервиза би трябвало да си свършат съвестно работата.
Да си призная това че уплътнението на шоф. врата е позакъсано ме притеснява- навежда ме на мисълта че колата е карана доста, не като да не е. Ще видим какво ще кажат за състоянието на конкретния екземпляр в сервиза
Ако все пак някой има друго мнение или наблюдения ще съм доволен да ги сподели
- jim_beam
- Мнения: 2479
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
- Обратна връзка:
ммда,пробег от 20-25к на година си е напълно нормален.изключения винаги има,но ако е карана само в бг надали е възможно да са повече.
ако е от италия,испания или германия може и да е от изключенията.
износен ск. лост,волан не са критерий,последно време качеството на материалите не е най-доброто.
е,моята е почти на 100к и е като нова,поне волана и топката на ск.
ако е от италия,испания или германия може и да е от изключенията.
износен ск. лост,волан не са критерий,последно време качеството на материалите не е най-доброто.
е,моята е почти на 100к и е като нова,поне волана и топката на ск.
- mvb87
- Мнения: 16
- Регистриран на: 16 Май 2015 17:06
- Местоположение: Батак
- Автомобил: Т27, 2.0D4D, 124hp
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Покупка на Corolla
Здравейте, от доста време чета темите тук във връзка с модела Корола. Доста приятно изненадан останах от една информация, която получих преди една седмица за служебна Корола на 300 000км без да е сменяно нищо по ходовата част. Знам, че има доста писано по тази тема, но ако сметнете, че не досаждам бих Ви помолил да ми отговорите на няколко въпроса.
Ще започна с информация за мен. Казвам се Мартин и имам Peugeot 307, 1.6 HDi, 110hp, 2005г. Преди това имах 206, 2.0 HDi. Сега съм на път да си взема Корола около 2005г., дизел. В мобиле.бг преглеждам ежедневно всички обяви над 2005г. Виждам, че моделите от 2004г. са с различен фар, а 2005г с по-нов. Това предполагам, че се води фейслифт. И така нека да започна с въпросите.
1. Ясно е че Тойота Корола е здрава кола. На коя от двата варианта да наблегна, преди фейса или след?
2. Преди фейса виждам дизелови агрегати с мощност 90hp. след това само 1.4 е с тази мощност и то само автоматици. Искам здрав мотор дори и той да е 90hp, разхода не е фактор тук. С Пежака пътувам по над 15 000км годишно на този етап. Ако желаете мога да споделя какво ме дразни в него, като мотор, окачване и т.н.т., но мисля, че няма смисъл. biggrin.gif Кой мотор да гледам и коя година да е колата? Фейслифтовите много ми допадат визуално с новата черта на фара.
3. Съединителите как са при дизеловите мотори - 2.0 D4D 90hp, 2.0D4D 116hp - едномасови маховици или двумасови и каква е цената, ако се наложи замяна на целия комплект? При Пежо се заменя с едномасов, но не на всички агрегати.
4. Мисля, че 2.0 D4D 116hp не е с ангренажен ремък, а с верига?
5. Вярно ли е ако все пак се навия на автоматик, че са доста претенциозни коли (1.4 D4D)?
6. Как возят Вашите Тойоти, защото 307 вози, като Голф, ужасно друсане, калпави пластмаси по вратите, ниска шумоизолация.... и ред други проблеми? Единствен два плюса за мен са хубав интериор и нисък разход на гориво.
Мисля да спра до тук с въпросите, защото станаха доста, но съм доста сериозен в намеренията си да си взема Корола.
Благодаря Ви предварително и се извинявам, ако това е поредната локумена тема.....
Хубав ден от мен
7.
Ще започна с информация за мен. Казвам се Мартин и имам Peugeot 307, 1.6 HDi, 110hp, 2005г. Преди това имах 206, 2.0 HDi. Сега съм на път да си взема Корола около 2005г., дизел. В мобиле.бг преглеждам ежедневно всички обяви над 2005г. Виждам, че моделите от 2004г. са с различен фар, а 2005г с по-нов. Това предполагам, че се води фейслифт. И така нека да започна с въпросите.
1. Ясно е че Тойота Корола е здрава кола. На коя от двата варианта да наблегна, преди фейса или след?
2. Преди фейса виждам дизелови агрегати с мощност 90hp. след това само 1.4 е с тази мощност и то само автоматици. Искам здрав мотор дори и той да е 90hp, разхода не е фактор тук. С Пежака пътувам по над 15 000км годишно на този етап. Ако желаете мога да споделя какво ме дразни в него, като мотор, окачване и т.н.т., но мисля, че няма смисъл. biggrin.gif Кой мотор да гледам и коя година да е колата? Фейслифтовите много ми допадат визуално с новата черта на фара.
3. Съединителите как са при дизеловите мотори - 2.0 D4D 90hp, 2.0D4D 116hp - едномасови маховици или двумасови и каква е цената, ако се наложи замяна на целия комплект? При Пежо се заменя с едномасов, но не на всички агрегати.
4. Мисля, че 2.0 D4D 116hp не е с ангренажен ремък, а с верига?
5. Вярно ли е ако все пак се навия на автоматик, че са доста претенциозни коли (1.4 D4D)?
6. Как возят Вашите Тойоти, защото 307 вози, като Голф, ужасно друсане, калпави пластмаси по вратите, ниска шумоизолация.... и ред други проблеми? Единствен два плюса за мен са хубав интериор и нисък разход на гориво.
Мисля да спра до тук с въпросите, защото станаха доста, но съм доста сериозен в намеренията си да си взема Корола.
Благодаря Ви предварително и се извинявам, ако това е поредната локумена тема.....
Хубав ден от мен
7.
- Akima
- Мнения: 7121
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 33 пъти
- Получена благодарност: 62 пъти
Re: Въпроси преди закупуване на Corolla E12 D4D
Марто,
добре дошъл.
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f ... 1&start=45.
Моля да ползваш търсачката преди да пускаш теми - нямаме сили и желание да повтаряме едно и също,защото сме заети да си караме Тойотите.
добре дошъл.
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f ... 1&start=45.
Моля да ползваш търсачката преди да пускаш теми - нямаме сили и желание да повтаряме едно и също,защото сме заети да си караме Тойотите.
- veso_hds
- Мнения: 1429
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 26 пъти
Re: Въпроси преди закупуване на Corolla E12 D4D
Колега, Акима ти е дал домашно за четене.Аз само ще ти кажа,че Королата е най-продаваната кола в света за всички времена.Имам наблюдения от Нова Зеландия-там всяка втора кола е Корола.Моите близки там изобщо не дават да се спомене друга марка.На няколко години си сменят автомобилите,но винаги-Корола.
Номерът е да попаднеш на читав екземпляр.Успех!
Номерът е да попаднеш на читав екземпляр.Успех!
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
- mvb87
- Мнения: 16
- Регистриран на: 16 Май 2015 17:06
- Местоположение: Батак
- Автомобил: Т27, 2.0D4D, 124hp
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Въпроси преди закупуване на Corolla E12 D4D
Както и предположих, темите са дъвкани многократно..... приемам забележката
Благодаря за линка, прочетох всичко. Само още един въпрос имам към вас. Колко според вас струва една Корола 2005г., дизел, фейслифт на пазара? Има доста коли в сайтовете в момента. Дори една доста накипрена в Пловдив ми хвана окото
Благодаря за линка, прочетох всичко. Само още един въпрос имам към вас. Колко според вас струва една Корола 2005г., дизел, фейслифт на пазара? Има доста коли в сайтовете в момента. Дори една доста накипрена в Пловдив ми хвана окото
-
- Мнения: 4515
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 1 път
Re: Въпроси преди закупуване на Corolla E12 D4D
В 100% от случаите жените се кипрят за да скрият някои недостатъци,които имат.Търси нещо нормално като външен вид и задължително пълна проверка в читав сервиз - по възможност на Тойота.
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 100 госта