Видинска Тойота АЕ82
Малко се забавих с отговора но едвам си отпочинах от приготовленията за калояново.Колата имаше доста проблеми за отстраняване,затова седмица преди състезанието прекарвах всяка вечер след работа в гаража.Както винаги проблемите бяха с нас от стъпването на пистата.Със излизането на пистата съединителя избоксува.Нямаше какво да се направи първия ден и карах така.Петък вечерта пристигна от Видин един приятел и ми донесе феродов диск.Не успяхме да намерим за тойота така,че от Рено Трафик се оказа добър заместител .Събота сутринта сменихме съединителя и стигнах до второто място.Никога не бях карал на тази писта и осъзнах коло грешно съм направил колата си .Но едно мога да кажа.Пистата на която ще карам от тук нататък и за която ще си подготвям колата е Калояново.В неделя бях поканен за батъла но успях да направя само няколко обиколки преди да счупя отново съединител(притискател)този път.
ЕЕЕЕ Мите така изглежда само laugh.gif иначе нямам интерес към Резинката
Времена има само в live timing-а в сайта на DCB.Иначе на батъла пистата беше в оригинален вид.На тренировките без да претоварвам колата времето ми беше 1,04 . На квалификацийте в първата обиколка в която я натоварих съединителя се предаде.Но под минута няма шанс да падна в това състояние на колата
Времена има само в live timing-а в сайта на DCB.Иначе на батъла пистата беше в оригинален вид.На тренировките без да претоварвам колата времето ми беше 1,04 . На квалификацийте в първата обиколка в която я натоварих съединителя се предаде.Но под минута няма шанс да падна в това състояние на колата
Завърши и последния кръг на таим атак за тази година.На домакинската писта във Видин след груба грешка от моя страна завърших на трета позиция.Борбата за Второто място беше между мен и Ваньо Цвятков след като първата обиколка карах с умерено темпо,той ме поведе и на втората обиколка дадох цялата газз.След като много бързо го застигнах и поведох настъпих на един завой единствената локва на трасето.Колата се поднесе и излезе от пистата,бързо я овладях,но това беше достатъчно Ваньо да финишира пред мен
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- ghost rider
- Мнения: 167
- Регистриран на: 14 Дек 2004 19:54
- Местоположение: sofia
Благодаря ви.
Лорде- Пистата е строена преди няколко години от община Видин като суперспециален етап на Рали Вида.Тясна е но е доста атрактивна,с разминаването на колите на моста.
Дидо- направих нова генерация по твоя съвет,както и някои други промени и определено колата стана много приятна за каране.
Лорде- Пистата е строена преди няколко години от община Видин като суперспециален етап на Рали Вида.Тясна е но е доста атрактивна,с разминаването на колите на моста.
Дидо- направих нова генерация по твоя съвет,както и някои други промени и определено колата стана много приятна за каране.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Дроселите вече са на колата.Всичко е сложено само пробно за да видя дали няма нещо да пречи.Сега се чудя дали да не дам малко наклон на тръбите.Ще ми се да ги оставя напълно хоризонтални но доста близко стоят до генератора.Ако някой има компетентно мнение по въпроса приемам всякакви съвети,иска ми се да чуя няколко мнения относно дължината на тръбите,ъгъла спрямо главата.В момента са направени напълн хоризонтално и дължината е 14см от гърба на клапана до дросела.След като всичко бъде уточнено,съм приготвил 240сс дюзи,премахване на делкото и заместването му с 4 бубини от БМВ както и електроника.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 104 госта