Toybaru AE86 EJ25

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 03 Апр 2012 20:07

От това, което виждам до сега с внедряването на други двигатели си е чиста гавра.

Тази кола не може да се сравнява нито със Супра, нито със Селика.
Може да се сравнява единствено и само с Корола АЕ86, която през далечната '83-та излиза с 1.6 DOHC 124 коня и било привилегия да я притежаваш в сток вариант, дори и днес.
Тази кола е наследник на онази Корола. Иначе има АЕ86 с 3S-GE и с двигател на S2000 и какво от това?
То има и Старлет с двигател от Супра, това значи ли, че Старлета за нищо не става с неговия си двигател?

Според мен 200 коня и 150 lb-ft върт. момент са достатъчни за 2700 lb. кола, която излиза от завода. После, който иска да си я прави 300 коня и 2500 паунда.

То не може хем да е чиста бегачка, хем да е малко пари,
а колата е мислено, също така, да е ефтина.

Говорейки за цифри Субаруто:

• ще е няколко хилядарки над МХ5, а FR-S ще е 1-2 само.

• има 30 коня повече от МХ5 и двете имат 2.0L (Субаруто има по-висока компресия)

• има 10 lb-ft повече върт. момент от Маздата

• тежи около 2700 lb., а MX5 - 2500 lb. (само, че Маздата е кабрио)
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

alex72bg
Мнения: 152
Регистриран на: 27 Яну 2008 13:35

Мнение от alex72bg » 03 Апр 2012 20:28

Чак пък гавра - по-скоро опит за съживяване състезателя "мъртвец".

Смяната на мотора на АЕ86 и Старлет си е гавра, понеже и двата мотора са си на място и нямат нищо общо с тоя боксер.

То е ясно, че след като 10-12 години са произвеждали само масови коли няма как да изкарат нещо като хората.
Toyota Turbo

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 03 Апр 2012 20:35

Тази кола на планински път ще скъса turbo WRC, вярвай ми!

После ми говори за мъртвец. smile.gif

Ти какво повече очакваш от 2-а литра двигател, със сигурност е по-добър от 3S-GE tongue.gif
То е ясно, че след като 10-12 години са произвеждали само масови коли няма как да изкарат нещо като хората.
Това за Субару или Тойота, защото колата е направена изцяло от Субару, а те имат turbo WRX (WRC) и Sti?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

alex72bg
Мнения: 152
Регистриран на: 27 Яну 2008 13:35

Мнение от alex72bg » 03 Апр 2012 21:31

за сега нищо не къса - само мотори на боклука
3С мотора е на 20 години вече - голяма база за сравнение cool.gif
Това за Субару или Тойота, защото колата е направена изцяло от Субару, а те имат turbo WRX (WRC) и Sti?
Субару ако можеха да направят сами кола нямаше да ги купи Тойота - имат една Импреза от 20 години - накрая и нея у*раха като я направиха хечбек. Добре че на времето имаха късмет МакРий да кара с тяхна кола.

turbo WRC - не знам какво имаш предвид, тая кола няма шанс срещу Клио Р3 даже.
Toyota Turbo

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 03 Апр 2012 21:36

Исках да кажа, че тази кола сток е по-добра от WRX turbo.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

alex72bg
Мнения: 152
Регистриран на: 27 Яну 2008 13:35

Мнение от alex72bg » 03 Апр 2012 22:00

Japanese_fever написа:Исках да кажа, че тази кола сток е по-добра от WRX turbo.
тук може би си прав :thumbsup:
Toyota Turbo

MX5
Мнения: 2560
Регистриран на: 20 Ное 2008 09:47
Местоположение: Los Angeles

Мнение от MX5 » 03 Апр 2012 23:35

alex72bg написа:От сега, супер мотора на Субару го модифицират като направо го изхвърлят, и кое точно е уникалността на управлението - за подготвена дрифтачка ми изглежда съвсем посредствено. Чакаме другите дисциплини може там да е силата biggrin.gif
Ако не си зацепил още, правилата по Америка и Япония за тия дрифт серии, разрешават смяна на двигателя с V8 и ако не си с V8 (без значение Тойота V8 ли е, Ford V8 ли е, General Motors V8 ли е и т.н. - все тая) общо взето духаш супата в дрифт състезанията ...

Затова и доста надигат глас и се надяват да го забранят това.

Ето ти подготовката и на други за тоя сезон ...


Matt Powers - Nissan Silvia S14 с General Motors Chevy V8:

http://speedhunters.com/archive/2012/04 ... party.aspx


Шампионът за миналата година Dai Yoshihara - неговото S13 и то с GM Chevy V8:

http://www.youtube.com/watch?v=xKzVoCMB ... r_embedded#!



Walker Wilkerson - Nissan S13 с Chevy V8:

http://www.motoiq.com/magazine_articles ... -ride.aspx



Chris Forsberg - Nissan 370Z с Nissan V8:

http://speedhunters.com/archive/2011/07 ... -370z.aspx

и т.н.


Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 04 Апр 2012 00:16

alex72bg написа:за сега нищо не къса - само мотори на боклука
3С мотора е на 20 години вече - голяма база за сравнение cool.gif
Ами дай ми някой съвременен 2 литра двигател дето е 200 коня.
Аз освен за Хондовия (F20), други не се сещам.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

alex72bg
Мнения: 152
Регистриран на: 27 Яну 2008 13:35

Мнение от alex72bg » 04 Апр 2012 10:34

сега няма - всички са от 10-15 години поне - и тойота, хонда, рено, бмв - все стари мотори които никой не прави вече

чакаме първите класирания

гледам примерите - да S13, 14 е иделното сравнение за тази кола - супер, хипер, мега бегачки - вземаш я за спортна, пък тя едва се движи и започва да прилича на такава след първите 10-15к набити в нея
Toyota Turbo

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 04 Апр 2012 14:39

alex72bg написа:
гледам примерите - да S13, 14 е иделното сравнение за тази кола - супер, хипер, мега бегачки - вземаш я за спортна, пък тя едва се движи и започва да прилича на такава след първите 10-15к набити в нея
Еми това е, защотот са ефтини, ако искаш да вакрваш по-малко пари си взимаш направо М3 или 911.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
andrian999999
Мнения: 1513
Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
Местоположение: София

Мнение от andrian999999 » 04 Апр 2012 23:50

Джапи както каза май колегата МХ5 колата е мъртво родена 1400кг на 200к.с . а по повод тия 200к.с. има доста коли дето ще и скъсат гъза, примерно едно клио. лошото е че почти всички производители пражят малки мотори 1,4 1,6 с турбо . а и тоя боксер за кво са го сложили тойота? аз освен порше друга фирма не познавам да прави здрав боксер
професионален мапер

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 05 Апр 2012 01:10

andrian999999 написа:Джапи както каза май колегата МХ5 колата е мъртво родена 1400кг на 200к.с . а по повод тия 200к.с. има доста коли дето ще и скъсат гъза...
Ама ще й скъсат гъза:

- на писта
- на драг
- на дрифт
- на италианско
- на планинаско

Айде уточно се малко, ако може?

Твойта кола колко коня е и колко тежи, че да видим дали и тя е мъртво родена? laugh.gif

Едно Клио-млио може ли да дрифти така във фабрично състояние?

http://www.youtube.com/watch?v=YTCOwX9r ... r_embedded

Твоята кола, може ли, дето 70% от теглото й е пред предната ос?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 05 Апр 2012 01:13

Да, 200 lb. разлика сравнена с МХ5 не е хич малко като се има на предвид, че има само 10 lb-ft torque повече от Маздата.

Нека да ги сравнят на писта.
Сигурен съм, че BRZ-то ще скъса МХ5, дето идва от завода с някакви супер меки пружини, а е и 30 коня по-назад от Субаруто.
Позбай коя кола ще влиза по-бързо в завоите?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
andrian999999
Мнения: 1513
Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
Местоположение: София

Мнение от andrian999999 » 05 Апр 2012 09:29

Джапи не ми се спори , ще стане ... тема все едно да спориш с колегата Лексус коя е най -качесвената кола в премиум сегмента или , ако слушам приус 3 ще си купя приус щото зимата харчи 2,7 и до морето ще ходя само с 10 литра. за мойта кола аз още когато влязох за първи път във форума съм написал най-вече за какво съм я купил http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... c&start=45

знам и доста от минусите ( ще ми метнат 5 бона за нея за това не я продавам) ,но през 1994г е била много бърз автомобил, не я хваля тогава голф 3 ГТИ е бил 116 к.с. и 18 години по късно тойота ми вадят атомобил 1,4 тона 200к.с. с пиклив боксер двигател (ми да беха сложили стария 3СГЕ мотор ) ми голфа от 2009 вече е 211 к.с. виж в мобиле.де един тон коли има около 200к.с.

за съжаление тойота са направили един посредствен автомобил с хубава форма

п.п. за проект сме говорили какъв автомобил да си купим
професионален мапер

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 05 Апр 2012 09:34

Ясно, ама с теб пък малко като да споря с яриса.

Нито рабзрах какви са параметрите на автомобила ти нито нищо.

Разбрах само, че бил много бърз за '94-та година и също, че имало Голф 211к.с.

Не ми се говори с теб, защото и хабер си нямаш.

Според теб една кола за да влиза и излиза бързо от завой конски сили ли й трябват?

Точно пък Голф да ми даваш за пример, мале-мале... rolleyes.gif

p.s.
Твоята Селика е 1440 кг, BRZ е 1225 кг.
Има 40 коня повече от субаруто и 73 lb-ft повече,
само че с разликата, че твоята кола турбо, а субаруто не е.
И с тази разлика, че с твоята Селика може да дривтиш само на сняг. laugh.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 34 госта