Авенсис 2.0 D4D гасне в движение

dimiterb
Мнения: 39
Регистриран на: 14 Дек 2011 17:14
Местоположение: Пазарджик

Re: Авенсис 2.0 D4D гасне в движение

Мнение от dimiterb » 13 Сеп 2012 18:23

Здравейте,
искам да благодаря на всички за помощта...
за момента не съм го сменил клемореда, просто го отворих и поразпънах 6-те пружинки за да дава по-хубав контак, което за момента върши работа, но най-вероятно ще трябва да го сменя, защото рано или късно пак ще се прояви.
Искам да благодаря на всички за помощта. Вече имам доста опит в решаването на проблеми по тази кола. Все пак ВСИЧКО беше под подозрение и проверено в даден момент :) . Надявам се и аз да бъде полезен ако се наложи...
Toyota Avensis 2.0 D-4D, 2003
Toyota Corolla 1.4i, 2005

n_genov
Мнения: 2
Регистриран на: 05 Окт 2017 22:42
Местоположение: Dusseldorf

Авенсис 2.0 D4D гасне в движение

Мнение от n_genov » 05 Окт 2017 23:04

здравей dimiterb, можели да конкретизираш за кои клеморед става въпрос, имам съшия проблем, при пускането на климатика колата ми изгасва, но преди това има абсолютно същите симптоми както твоите. Аз живея в Германия и тук немогат да открият проблема, акумулатора ми е оригинален 4 годишен, днес ходих да я гледат в оторизиран сервиз и пред мен направиха теста, казаха ми че акумулатора е ок и те се видяха в чудо! Можели някакви снимки за кои клемоеред става дума. Надявам се да си активен още във форума.
Благодаря предварително!

dimiterb
Мнения: 39
Регистриран на: 14 Дек 2011 17:14
Местоположение: Пазарджик

Авенсис 2.0 D4D гасне в движение

Мнение от dimiterb » 06 Окт 2017 12:57

Здрасти,
клемореда се намира точно срещу ключа за стартера. Реално като въртиш ключа, той върти едно метално "лостче", което пък влиза в клемореда и го превключва. Сваля се като се свали кората под волана и се намира от другата страна срещу ключа. Има негова снимка във следната тема - http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=19006&start=75 , че не открих моите снимки.

Клемореда може да причини доста различни проблеми в зависимост от това, кое точно не работи коректно в него, но при мене колата не гаснеше като пусна климатика, а на произволен принцип, без никаква намеса от моя страна. Успях да го хвана чак когато проблема ескалира и започна да гасне веднага след като запали и пусна ключа. Ако при тебе гасне само когато пуснеш климатика е възможно да има някакъв друг проблем и да се насочиш към него, но пък клемореда се сваля лесно и може да се провери - САМО ВНИМАВАЙ ДА НЕ ГО СЧУПИШ ИЛИ ЗАГУБИШ НЯКОЯ ЧАСТ.

Аз проблема си го реших като накрая го смених с втора употреба от една морга и проблем вече нямам, но пак казвам никой неможе да каже на 100%, че при тебе проблема е същия, но пък много вероятен.

Успех.
Toyota Avensis 2.0 D-4D, 2003
Toyota Corolla 1.4i, 2005

Cherry&Kami
Мнения: 12
Регистриран на: 15 Юни 2018 17:35
Местоположение: Русе
Автомобил: Авенсис

Авенсис 2.0 D4D гасне в движение

Мнение от Cherry&Kami » 15 Юни 2018 18:30

Същия проблем имах. В движение гасне и после се самозапалва сам. Или отказва алармата да отвори автомобила и ръчно с ключа трябваше да се отвори. Какви ли не диагностики му правиха и всичко си било ок, ноооооо оказа се разхлабени клеми на акумулатора tooth.gif и като притегнахме всичко, вече година няма проблем.

SESKO
Мнения: 105
Регистриран на: 29 Окт 2005 10:50
Местоположение: Павликени ; Велико Търново
Автомобил: Avensis T25 2.2D4D - 150hp
Благодарил/а: 1 път

Авенсис 2.0 D4D гасне в движение

Мнение от SESKO » 21 Юли 2023 18:27

Темата е стара, но реших да пиша и аз за моя проблем, защото много прилича на описания.
Автомобила е Авенсис 2.2 d4d.
При изкачване на по-продължителен баир, се усеща нещо като пехълцване. Горивната система е чиста, дюзите минали стенд. Преди около 2години, имаше тотално изгасване и регистрира грешка късо съединение в дюза. Но го направи само веднъж. Карам я така от доста време. Не регистрира грешки, но понякога прехълцва. И понякога занулява разхода и часовника. Иначе пали и върви добре. Мисля, че и при мен има механичен проблем с токовете.
Ще пробвам с този клеморед и ще пиша.
TOYOTA AVENSIS 2.2D4D - 2006

Аватар
mapamop
Мнения: 3988
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Авенсис 2.0 D4D гасне в движение

Мнение от mapamop » 21 Юли 2023 21:54

SESKO написа: 21 Юли 2023 18:27клеморед
Работещ мога да ти пратя на малки пари, ама бас хващам че нищо няма да се промени. Трябва да си врътнал близо милион пъти че да се предаде на Т25. Търси си претрития или сцепен кабел към дюзи или EDU модула, който управлява дюзите. Гледах му конструкцията на тоя клеморед, и ще му трябва много, ама много време да замине. И е голям панаир със смяната му.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Авенсис 2.0 D4D гасне в движение

Мнение от slowtraveler » 21 Юли 2023 22:09

Дали проблемът не е в някоя обща маса - все пак си губи и часовник...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
memorex
Мнения: 811
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 20 пъти

Авенсис 2.0 D4D гасне в движение

Мнение от memorex » 21 Юли 2023 22:25

Може да е предпазител 56 DOME 7.5A който прави магарии и трябва да се поднови
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."

SESKO
Мнения: 105
Регистриран на: 29 Окт 2005 10:50
Местоположение: Павликени ; Велико Търново
Автомобил: Avensis T25 2.2D4D - 150hp
Благодарил/а: 1 път

Авенсис 2.0 D4D гасне в движение

Мнение от SESKO » 21 Юли 2023 23:05

Благодаря момчета.
Този предпазител DOME съм го сменял един два пъти. Но когато ми се рестартират разхода и часовника той не изгаря. Имам усещането, че се случва, когато е много горещо или много студено. Което би трябвало да е от лоши връзки. Само че не знам къде да търся, а места много. Ще трябва доста да се ровя по таблото и бушониерите.
Повече ме дразни това прехълцване. Сякаш някой гаси мотора за част от секундата. Става само на загрял мотор и при продължително изкачване. Ако беше нещо с горивото щеше да запише грешка.
TOYOTA AVENSIS 2.2D4D - 2006

Аватар
iovkito
Мнения: 2831
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

Авенсис 2.0 D4D гасне в движение

Мнение от iovkito » 21 Юли 2023 23:10

Смени си модула за управление на дюзите.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Аватар
mapamop
Мнения: 3988
Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
Местоположение: Русе
Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
Благодарил/а: 84 пъти
Получена  благодарност: 267 пъти

Авенсис 2.0 D4D гасне в движение

Мнение от mapamop » 21 Юли 2023 23:13

slowtraveler написа: 21 Юли 2023 22:09 обща маса
Единствената за която се сещам да е обща между таблото (часовника и разхода) и дюзите/горивоподаващата система е кабела от минуса на акумулатора до купето/калника. Повечето да не кажа всички релета по отношение на дюзи и ГНП са в коша на мотора, със изключение на circuit opening relay което е в купето, зад интеграционното реле, и взема маса по спомен от долен ляв кик-панел. Таблото взема от рамата/скелета от тръби зад него. Дюзите са замасени към главата на двигателя или блока (не помня точно), контролера за дюзите и той е на десния калник в коша на мотора, и си взема маса директно от купето, или през сноповете на клемата над АБС модула или някъде в района. Това и за 1CD-FTV, и за AD моторите. На старата генерация даже ground points са 2 или 3 общо за целия мотор. Таблата с релетата се замасяват към купето някъде близо до тях.
Вариант е да се е окислила обувката на минусовия кабел че е точно под акумулатора, и течовете на киселина да са я сговнили.
memorex, мисля че няма да гасне в движение от DOME FUSE. Той няма отношение към запалването мисля. По-скоро някой преди него, или някой за горивната система. А часовника да се губи заради "хлъцкането" на акумулатора при повторното запалване.
Или маса, или ЕДУ модула е заминал. На АД сериите ги търсят че май изгарят, когато лабавите дюзи не са адресирани навреме.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251

Аватар
memorex
Мнения: 811
Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
Местоположение: Varna
Автомобил: avatar
Благодарил/а: 15 пъти
Получена  благодарност: 20 пъти

Авенсис 2.0 D4D гасне в движение

Мнение от memorex » 22 Юли 2023 09:36

Всъщност тази тема имах предвид ,не че точно изгорял бутон е проблема:
https://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=36397
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
"И желязната логика е безсилна, ако отсреща е чугунена глава."

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 49 госта