[Чип Тунинг][Power Box] Avensis T25 2.2 D4D 2006

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Потребителски аватар
zi_zi_top
Мнения: 4090
Регистриран: 09 май 2008 22:57
Репутация: 47
Местоположение: София

Мнениеот zi_zi_top » 14 сеп 2011 00:13

The-Spy написа:Като цяло съм много доволен от представянето на колата, пъргава си е, но искам още малко, както цитират колегите... колкото повече, толкова повече!...


Do not optimize a running system! :thumbsup:
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Потребителски аватар
Me4oKyX
Мнения: 2191
Регистриран: 10 яну 2007 14:16
Репутация: 3
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Me4oKyX » 14 сеп 2011 01:26

PESHO OT MARS - принципно си прав, само дето няма такива, които да правят Тойота, Хонда и другите японци... От всичките, само 1.4 д4д подлежи на ремап, чип - както искаш, защото е с БОШ ЕКУ.... Другите - бокс и електронен бууст контролер примерно...

А реално, сега чакам едни piggy-back така да се каже, което реално можеш на момента да го променяш, но променяш надув, гориво, въздух температура, и други подобни - т.е. ЧИП, но променящ се лесно и бързо. Разбира се както всичко друго, си има допустими граници, за да няма изпреварени от предния мост biggrin.gif По празниците ще дойдат нещата, ще сложа на 1.4, 2.2 и 3.0 д4д и ще кажа резултатите. По-добър вариант е теоретично от бокса. А официално има поддръжка дори за бензиновите тойоти, но да видим като дойдат....

Варианти да се повиши мощност точно на този Авенсис има, пробвали сме го, прави 180к.с. на дино, надбягва Ауди А6 3.0ТДИ 240к.с. на 400м ..... Мисля че става приятно, но може още по-добре, без риск за трошене на третото стартиране :thumbsup:
Зизи - тая система може да работи, ама не работи оптимално, камо ли максимално, да не говорим за логично и правилно :whistle: Производителите разчитат на клиенти като теб, но има много като мен, които не харесват заводските ограничения и си правят колата както трябва и както си може biggrin.gif Всеки влак има пътници ...

Потребителски аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3837
Регистриран: 27 авг 2007 18:25
Репутация: 0
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vesko » 14 сеп 2011 01:34

Me4oKyX написа:PESHO OT MARS - принципно си прав, само дето няма такива, които да правят Тойота, Хонда и другите японци... От всичките, само 1.4 д4д подлежи на ремап, чип - както искаш, защото е с БОШ ЕКУ.... Другите - бокс и електронен бууст контролер примерно...


Искаш да кажеш че ЕКУтата на тойота, хонда и другите японци работят на по-различен принци от тези на БОШ? Теотетично всички би трябвало да понадлежат на ремап. До колкото от време на време има фабрични удейти на на ЕКУ-тата (за авенсис 2.2д4д съм сигурен че имаше) би трябвало това с ремап-а дае решима задача :thumbsup:

Потребителски аватар
Me4oKyX
Мнения: 2191
Регистриран: 10 яну 2007 14:16
Репутация: 3
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Me4oKyX » 14 сеп 2011 08:27

Искам да кажа, че няма хардуера, за да се едит-ва софтуера.... И пак - теоретично си прав, дефакто - НЕМА РЕМАП :thumbsup:

PESHO OT MARS
Мнения: 866
Регистриран: 09 яну 2008 16:31
Репутация: 0
Местоположение: София

Мнениеот PESHO OT MARS » 14 сеп 2011 09:03

Ми няма пълно щастие явно biggrin.gif

Щом немогат да се ремапват със сигурност нещо като новите играчки а не старите боксове ще е по-добрия вариант.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

Потребителски аватар
max-2
Мнения: 1070
Регистриран: 08 дек 2005 19:15
Репутация: 15
Местоположение: Пловдив

Мнениеот max-2 » 14 сеп 2011 10:01

Бих могъл да потърся STEINBAUER на по-ниска цена, около половината, че и по-малко от обявената в сайта им, втора ръка естествено.
Carina E 4AFE LB, Citroen C5 X7 3.0 HDI
Bass_Mann написа: Японските коли имат максимален въртящ момент на високи обороти. За разлика от отрочетата на VAG ,които като им дадеш газ и оставаш без управление щото предницата ти е във въздуха.

danny
Мнения: 30
Регистриран: 21 мар 2011 15:22
Репутация: 0
Контакти:

Мнениеот danny » 14 сеп 2011 15:44

За корола версо 2.2 - 136 кончета какво може да се направи? :wav:

Потребителски аватар
Me4oKyX
Мнения: 2191
Регистриран: 10 яну 2007 14:16
Репутация: 3
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Me4oKyX » 15 сеп 2011 01:21

danny - пак същия вариант има при теб, както и за 2.2 150к.с. ..... бокс или новата джаджа, но за новия вариант ще имам инфо след поне седмица. Не бързайте, за да не се окаже правилното нещо, пък после да имате бокс... А дали Стайнбауер или TDC Technologies или Drake Tuning - все същия ефект - пробвал съм ги всичките :thumbsup:

Потребителски аватар
kopeldaka
Мнения: 102
Регистриран: 18 юни 2007 03:33
Репутация: 0

Мнениеот kopeldaka » 22 сеп 2011 15:55

Me4oKyX написа:Варианти да се повиши мощност точно на този Авенсис има, пробвали сме го, прави 180к.с. на дино, надбягва Ауди А6 3.0ТДИ 240к.с. на 400м ..... Мисля че става приятно, но може още по-добре, без риск за трошене на третото стартиране :thumbsup:
Само да добавя малко инфо, че Пешо се е пообъркал. Та Авенсиса, за който става въпрос е моя и на диното едвам успя да изкара 170-172 коня, а не 180 и около 345-350 NHm. Дано с piggy back-a да успеем да ударим поне 180 коня, макар че нищо не е сигурно. И въпросното Ауди наистина беше 3.0 ТДИ 245 коня, ама беше комби и куатро, демек поне 200 кила по-тежко от мен, до 200 съм пред него, но нагоре ще ме отвее със сигурност (не сме пробвали, но съм убеден, че ще припадам).

The-Spy
Мнения: 3
Регистриран: 12 сеп 2011 12:36
Репутация: 0
Местоположение: Sofia

Мнениеот The-Spy » 08 окт 2011 13:01

Е... МечоКух, какво стана ? Има ли информация вече ??? :)
Чакам с нетърпение

Потребителски аватар
Me4oKyX
Мнения: 2191
Регистриран: 10 яну 2007 14:16
Репутация: 3
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Me4oKyX » 09 окт 2011 02:20

И аз чакам, не съм ви забравил, искам да споделя мнение, просто момчето, което ги носи катастрофира леко с колата, но колата се прибра на пътна помощ, после пък баща му здравословни проблеми и не остава време да ми обърне внимание................ Абе направо, от мерак не мога да спя вече .... sad.gif Ама неволята го сполетя нещо и чакам и аз като вас..... тръпнейки.... дано тази седмица да станат нещата, че иначе ще родя и аз след жената laugh.gif

Потребителски аватар
lederman
Мнения: 544
Регистриран: 20 май 2010 14:25
Репутация: 1
Местоположение: София

Мнениеот lederman » 18 ное 2011 13:24

Я да размърдаме малко темата :)
Има ли някакво развитие?
Поздрави :thumbsup:
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

Shelby
Мнения: 39
Регистриран: 24 окт 2008 19:59
Репутация: 0
Местоположение: София

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Мнениеот Shelby » 08 окт 2012 22:42

Каква интересна тема, потънала на дълбоко...
Има ли някакво развитие?
Аз също проявявам интерес :)))
Avensis 2.2 D-4D '06

Потребителски аватар
Me4oKyX
Мнения: 2191
Регистриран: 10 яну 2007 14:16
Репутация: 3
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Мнениеот Me4oKyX » 10 окт 2012 22:14

Развитието в крайна сметка - болни мозъци от Англия.... Интересното беше, че ми прати и снимки и инфо, дори той го държеше, но нищо не ми донесе тоя мил човек... А абсурдното е, че ТОЙ ми ги предложи, щото искаше и на неговата кола да слагаме.... А сега това чудо, не мога да го намеря.... Та реално - нищо ново под слънцето.... За всеобщо съжаление sad.gif

Shelby
Мнения: 39
Регистриран: 24 окт 2008 19:59
Репутация: 0
Местоположение: София

Re: Чип/Power Box на Авенсис 2006 2.2 D4D

Мнениеот Shelby » 15 окт 2012 17:10

От Prospeed Motorsport ми обявиха 1170в за Powerbox...
Дадоха ми следни показатели:
Максимална мощност (hp) преди-150, след- 174
Максимален въртящ момент (Nm) преди-310, след- 355

Като цифри е добре, но цената му не е и прекалено висока?!?! ohmy.gif
Avensis 2.2 D-4D '06


Върни се в “Toyota Мания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта