skoro shte podnovya web stranicata si :)

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

skoro shte podnovya web stranicata si :)

Мнение от punkara » 12 Фев 2005 18:14

tiya dni rabotyua po podnovyavane na web stranicata si, i na angliiski, i na bulgarski ezik, ta skoro shte ya kacha, obeshtavam... biggrin.gif

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Re: skoro shte podnovya web stranicata si :)

Мнение от punkara » 13 Фев 2005 01:41

punkara написа:tiya dni rabotyua po podnovyavane na web stranicata si, i na angliiski, i na bulgarski ezik, ta skoro shte ya kacha, obeshtavam... biggrin.gif
veche ya podnovih, i stana po-aktualna...:) :whistle: cool.gif

Speed_Demon
Мнения: 22
Регистриран на: 23 Яну 2005 18:59
Местоположение: Sofia, Konstanz

Мнение от Speed_Demon » 13 Фев 2005 16:47

Poglednah q w00t.gif wacko.gif ...kolata e stanal prosto unikalna..... wacko.gif smile.gif kakvo oshte smqtash da i pravish?

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 13 Фев 2005 17:06

Speed_Demon написа:Poglednah q w00t.gif wacko.gif ...kolata e stanal prosto unikalna..... wacko.gif smile.gif kakvo oshte smqtash da i pravish?
mi pri poveche vreme, shte i sloza edin shpeer na diferenziala, i zadni diskovi spirachki, dali originalni ili ot celica supra, shte vidya na mesto.
wacko.gif smile.gif

b_d

Мнение от b_d » 14 Фев 2005 09:41

Супер е страничката, Пънки!

С нетърпение чакам да опишеш подробно инсталацията на EDIS + Megasquirt. Включително прекраване на кабели, настройки, промени, и т.н. Това ми предстои и на мен все пак. wink.gif wink.gif wink.gif

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 14 Фев 2005 22:10

bad_dog написа:Супер е страничката, Пънки!

С нетърпение чакам да опишеш подробно инсталацията на EDIS + Megasquirt. Включително прекраване на кабели, настройки, промени, и т.н. Това ми предстои и на мен все пак. wink.gif wink.gif wink.gif
emi nali sum napravil diagrama, tya e ot yasna po yasna! :whistle:
kazi tochno kakvo te interesuva po zicite, i shte ti kaza. Nai-dobre e kato stignesh do tam, da doida i na mesto da gi napravime, shtoto e mnogo po-lesno taka...:).
nastroikite... shte pisha otdelna statiya zatova, a i tryabva da napisha tochnite promeni v samiyat megasquirt, na stranicite na james murry gi ima, ama moite sa malko po-drugi... wink.gif

b_d

Мнение от b_d » 15 Фев 2005 10:07

punkara написа: emi nali sum napravil diagrama, tya e ot yasna po yasna! :whistle:
Диаграмата е ясна.
punkara написа: kazi tochno kakvo te interesuva po zicite, i shte ti kaza.
Имах предвид по-скоро харнеса, дали си правил нов или просто си направил конектори от тойота ЕКУ към МС.
punkara написа:Nai-dobre e kato stignesh do tam, da doida i na mesto da gi napravime, shtoto e mnogo po-lesno taka...:).
Еми като стигна дотам ще се обадя. Още доста части ми трябват....
punkara написа:nastroikite... shte pisha otdelna statiya zatova, a i tryabva da napisha tochnite promeni v samiyat megasquirt, na stranicite na james murry gi ima, ama moite sa malko po-drugi... wink.gif
Значи това, което планирам да слагам не е същото като твоето (Jamie работи по въпроса). Т.е. не е базирано на Моторола, а на Атмел АВР. Би трябвало да е доста по-ефективно, макар да е същото като настройки.

http://www.vems-group.org/

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 15 Фев 2005 14:27

bad_dog написа: Значи това, което планирам да слагам не е същото като твоето (Jamie работи по въпроса). Т.е. не е базирано на Моторола, а на Атмел АВР. Би трябвало да е доста по-ефективно, макар да е същото като настройки.

http://www.vems-group.org/
za MAP sensora li stava duma? wacko.gif
eto otdolu kak se vruzvat kabelite: ti mojesh da polzvash i originalnata si toyota vruzka, az napravih chisto nova ot purviyat do posledniyat kabel, shtot moyata beshe s karburator...
Прикачени файлове
megasquirt wiring diagram.jpg
megasquirt wiring diagram.jpg (187.86 KiB) Преглеждано 5506 пъти

b_d

Мнение от b_d » 15 Фев 2005 15:15

Аз мисля да си запазя харнеса както си е и да му сложа преходник накрая. Така ако реша ще мога да се "върна назад".

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 16 Фев 2005 10:14

bad_dog написа:Аз мисля да си запазя харнеса както си е и да му сложа преходник накрая. Така ако реша ще мога да се "върна назад".
osven tova taka e mnogo po-lesno!...:)
:whistle:

b_d

Мнение от b_d » 16 Фев 2005 10:43

Само няколко жички ще трябва да добавя - за EDIS-а (но дори и там трябва да проверя кабелите на оригиналния игнитор дали не стават), мисля да сложа wide band 02, и тръбичката за MAP-а

b_d

Мнение от b_d » 16 Фев 2005 11:33

Пънки,
имаш ли идея какъв е вала на 4AFE от '91?

Гост

Мнение от Гост » 26 Фев 2005 08:03

bad_dog написа:Пънки,
имаш ли идея какъв е вала на 4AFE от '91?
predpolagam e standartniyat, s 40mm gushki za bielite. Vizdal sum i po-kusni takiva, i te sa po 40mm. interesnoto pri 4AFE-to e che vsichki boltove sa zatagnati dosta poveche ot tezi na 4AG-to... taka gi davat po manuala, koeto shte reche, che moje i da izdurzat na poveche natovarvane, vupreki che ima risk vse pak. sad.gif
abe shte produlzavame da tursim, i shte namerim, ako ne, turbinirash segashniyat ti dvigatel, taka kakto e, kefish mu se dokato izdurzi, a prez tova vreme se namirat debelite chasti za vutre, i go pravish... pone shte si prikliuchil s kolektori, turbina, karter i pr. toest GLAVNITE MODIFIKACII.
taka che ne se pritesnyavai, ama hich.
tvoite butala s tezi s po-niskata kompresiya (vidyah gi kato beshe mahnal glavata), i tova e dobre za turbinata, neznam dali stigat do 8.9:1 kompresiya, no 9.1:1 sigurno sa, shtot nai-silnite sa 9.4:1, sled tova ima edni po-niski, i tvoite sa nai-niskite, taka che ne vizdam problem, da izkara dvigatelyat dulgo vreme na low boost ot 06 bar, koeto shte ti dokara baya koncheta, ta shte se chudish kak da gi spirash!!!
:thumbsup:

b_d

Мнение от b_d » 26 Фев 2005 09:27

Punkara написа: tvoite butala s tezi s po-niskata kompresiya (vidyah gi kato beshe mahnal glavata), i tova e dobre za turbinata, neznam dali stigat do 8.9:1 kompresiya, no 9.1:1 sigurno sa, shtot nai-silnite sa 9.4:1, sled tova ima edni po-niski, i tvoite sa nai-niskite, taka che ne vizdam problem, da izkara dvigatelyat dulgo vreme na low boost ot 06 bar, koeto shte ti dokara baya koncheta, ta shte se chudish kak da gi spirash!!!
:thumbsup:
Я, обясни по-подробно за буталата - аз с какви съм според теб. Ако съм около 9:1 няма ядове директно да турбинирам. Само сегменти и лагери ще сменя и съм готов. Аз мислех, че на bluetop е 9,5:1, което вече отива на границата. Но дори и там с wideband 02 (каквото мисля да сложа) ще е относително безопасно. К'во мислиш по въпроса?

Порових и навсякъде го дават 9,4:1 за bluetop.
Последно промяна от b_d на 26 Фев 2005 12:22, променено общо 1 път.

b_d

Още нещо да попитам

Мнение от b_d » 26 Фев 2005 09:42

Пънки,
гледам я твоята и честно казано леко ме притеснява начина, по който е закачено колелцето на ЕДИС-а. Мисля моето да се пробвам да го закача отзад и да изнеса ролките с 6-8мм напред. Как мислиш - дали ще стане?

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 28 госта