Още една Corolla AE86

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Ralin_AE86
Мнения: 28
Регистриран: 11 авг 2013 19:19
Репутация: 0

Re: Още една AE86

Мнениеот Ralin_AE86 » 23 дек 2013 09:26

Vokil написа:Доколкото съм чел теми с подобни проекти 7аге никой не е страдал от оригиналните биели, моят двигател също е с оригинална карантия и на 1.2бара все още крета без проблем в биелите. Но пък имах проблеми с вентилацията на картерното налягане и едни лагери ми почервеняха за 10 000км. После си направих допълнителен отдушник и маслото започна нормално да изтича в картера, инъче газовете не му позволяват и оставаш без мазане .
при мен проблема е баща ми не ми даде да сложа или усилени биели или електроника и като минеш над 7500 7а биелите са до там щото е голям разбирач и като му говоря как трябва да се направи за да не се чупи вика не ги гледай тия по форумите кво пишат едно време ладите в 8000 ги карахме и издържаха няма нужда тва са илишни пари и за частите дето поръчам е така винаги му се виждат скъпи и си мисли че може да намери по евтини и накрая филм само се губи време аз знам как да ги правя тия двигатели но трябва да си ги правя сам кофтито е че работилницата е негова и нямам каде да ги правя а не ме оставя да я правя както си искам и ми вика свали това и това и не пипаи повече чакай да дойда иначе мотора го свалям и го качвам за нула бройки сега вече ще си го правя сам дано да не е спраскала някой клапан или да е наранила критично главата валовете сигурно ги е износила че затегна но като я разглобя ще видя ако е много зле направо го хвърлям тоя мотор и си търся blacktop глава и бутала и пак ще си правя 7аge но този път с биели дюзи електроника и генерация както си трябва иначе добре вървеше преди да скъса биелата на 3та с 130 добре се плъзгаше по завоите аз не си падам много много по бавното въртяне а по максимално високата скорост на влизане в завой а ако мога да спася главата взимам валове и правя 9А всмисъл пак ми беше малко слаба
1986 Corolla GT 16V 7AGE bluetop

Ralin_AE86
Мнения: 28
Регистриран: 11 авг 2013 19:19
Репутация: 0

Re: Още една AE86

Мнениеот Ralin_AE86 » 25 дек 2013 11:03

Някой идеи от къде мога да се сдобия с валове,пружини,биели и разни такива дреболийки ако може на по достъпни цени :D
1986 Corolla GT 16V 7AGE bluetop

loser
Мнения: 70
Регистриран: 05 юли 2009 13:20
Репутация: 0
Местоположение: София

Re: Още една AE86

Мнениеот loser » 26 дек 2013 08:07

SW20/AE86/AW11

Ralin_AE86
Мнения: 28
Регистриран: 11 авг 2013 19:19
Репутация: 0

Re: Още една AE86

Мнениеот Ralin_AE86 » 28 яну 2014 23:27

май мерака ми за аето мина обявавам я за продан който иска да я прави на скромната цена от 10 000 лв ако не ще чакам да събера пари за да я върна на пътя отново :D
1986 Corolla GT 16V 7AGE bluetop

Потребителски аватар
andrian999999
Мнения: 1509
Регистриран: 19 мар 2009 11:51
Репутация: 2
Местоположение: София

Re: Още една AE86

Мнениеот andrian999999 » 28 яну 2014 23:36

цена 10 000лв. ? бързо ти мина мерака
професионален мапер

Ralin_AE86
Мнения: 28
Регистриран: 11 авг 2013 19:19
Репутация: 0

Re: Още една AE86

Мнениеот Ralin_AE86 » 30 яну 2014 15:15

не просто 1 месец без кола и откачам вече като няма друга ,но такмо поръчах ковани биели :D за 7A-FE и сега ако някой я земе земе ако не ще събирам части по малко едни валове и една електроника като и пусна освен биелите и съм чук неискам да я правя много силна че Т50тката не носи повече от 180 кончета а с кутии не ми се занимава искам максимално близак да стоковия вид да си я оставя с леки модове все пак искам да я карам ежедневка :D
1986 Corolla GT 16V 7AGE bluetop

Ralin_AE86
Мнения: 28
Регистриран: 11 авг 2013 19:19
Репутация: 0

Re: Още една AE86

Мнениеот Ralin_AE86 » 04 фев 2014 18:17

поръчах arp биелни болтове намерих в един форъм че стават от Renault Clio FR4 16V ,раздвижни ролки на ангренажа , лагери и гумички на клапаните да се надяваме че скоро отново ще е на пътя и ще ме радва но този път за по дълго за валове уви не ми останаха средства но тях мога да ги сменя за един час стига да ги купя главата е яко портната мисля да я челосам малко и да сглобя с половин гарнитура от 7А-FE за да сгъстя максимално понеже ще съм с 7А бутала не ми останаха средства за такива от редтоп че мойте са с 18мм пин а на 7а и следващите поколения 4a-ge са 20мм като я подкарам ще кача видео как движи :D
1986 Corolla GT 16V 7AGE bluetop

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9382
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Още една AE86

Мнениеот Japanese_fever » 04 фев 2014 19:38

Според мен си вземи от стоманените гарнитури за глава и не ги пипай. Кaто ги притегнеш, те стават и по-тънки. Аз пратих на брата една така в БГ за меговия Сивик - FEL-PRO PermaTroque MLS (Multi Layer Steel). Тази, която му пратих беше Made in Germany.
Нямате нужните права за да преглеждате прикачените към това мнение файлове.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Ralin_AE86
Мнения: 28
Регистриран: 11 авг 2013 19:19
Репутация: 0

Re: Още една AE86

Мнениеот Ralin_AE86 » 17 фев 2014 18:48

няма не пипай ако не пипна няма да съм аз това е единствения начин за ~12:1 с FE бутала сега търся колянов вал и биела че са много зле а съм взел стандартни лагери но и без това никой няма да ми продаде 1 биела за 7A-Fe ако не намеря ще се набутвам пак за цял блок комплект , болтовете са си ок проблема е бил в недостига на масло в високи обороти трвябва да слагам жигльор на маслената магистрала за към главата че ми качва всичкото масло в нея и така да се надяваме че скоро ще я подкарам само дето маховика от fe-то ми се вижда тежичък 10 кила са много и май ще търся някакъв друг че не се търпи
1986 Corolla GT 16V 7AGE bluetop

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9382
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Още една AE86

Мнениеот Japanese_fever » 17 фев 2014 21:13

Мисълта ми е не да не я пипаш. Сложи си по-тънка фабрична гарнитура, но не нарушавай цялостта на самата гарнитурата, за да ч правиш по-тънка, защото после може да имаш проблеми.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
Vokil
Мнения: 606
Регистриран: 03 мар 2009 00:35
Репутация: 24
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Още една AE86

Мнениеот Vokil » 17 фев 2014 23:56

Ralin_AE86 написа:няма не пипай ако не пипна няма да съм аз това е единствения начин за ~12:1 с FE бутала сега търся колянов вал и биела че са много зле а съм взел стандартни лагери но и без това никой няма да ми продаде 1 биела за 7A-Fe ако не намеря ще се набутвам пак за цял блок комплект , болтовете са си ок проблема е бил в недостига на масло в високи обороти трвябва да слагам жигльор на маслената магистрала за към главата че ми качва всичкото масло в нея и така да се надяваме че скоро ще я подкарам само дето маховика от fe-то ми се вижда тежичък 10 кила са много и май ще търся някакъв друг че не се търпи


Това с жигльора на маслото към главата не ми звучи добре най-много да ти задере разпределителен вал и да се скъса.Просто си направи отдушник на картера за да може маслото да се изтича нормално без газовете да го бутат нагоре.Мисля че мога да ти намеря 4 оригинални биели предполагам че за 80-тина лева ще ти ги продаде колегата дето ги има :)
Човек и добре да живее умира .......

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9382
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Още една AE86

Мнениеот Japanese_fever » 18 фев 2014 22:28

Vokil написа:
Ralin_AE86 написа:... проблема е бил в недостига на масло в високи обороти трвябва да слагам жигльор на маслената магистрала за към главата че ми качва всичкото масло в нея...


Това с жигльора на маслото към главата не ми звучи добре най-много да ти задере разпределителен вал и да се скъса.


Напълно споделям мнението на Vokil. С този жигльор най-много да си прецакаш нещо. Маслената система на един спортен автомобил трябва да е оптимизираната, а не минимализирана, както ти се каниш да ограничаваш маслото дето се качва нагоре. Отделно не знам какво масло си използвал и да не би да е в него проблема. Ако трябва си намери по-дълбок картер примерно или, както те посъветва Vokil, отколкото да ограничаващ достъпа на масло до главата. То вече е изчислено колко масло трябва да се изпомпва натам!
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Ralin_AE86
Мнения: 28
Регистриран: 11 авг 2013 19:19
Репутация: 0

Re: Още една AE86

Мнениеот Ralin_AE86 » 25 фев 2014 17:17

Japanese_fever написа:
Vokil написа:
Ralin_AE86 написа:... проблема е бил в недостига на масло в високи обороти трвябва да слагам жигльор на маслената магистрала за към главата че ми качва всичкото масло в нея...


Това с жигльора на маслото към главата не ми звучи добре най-много да ти задере разпределителен вал и да се скъса.


Напълно споделям мнението на Vokil. С този жигльор най-много да си прецакаш нещо. Маслената система на един спортен автомобил трябва да е оптимизираната, а не минимализирана, както ти се каниш да ограничаваш маслото дето се качва нагоре. Отделно не знам какво масло си използвал и да не би да е в него проблема. Ако трябва си намери по-дълбок картер примерно или, както те посъветва Vokil, отколкото да ограничаващ достъпа на масло до главата. То вече е изчислено колко масло трябва да се изпомпва натам!


Нуждата от този жигльор идва от това че 7А-FE е с хидравлични повдигачи а 4A-GE с механични и масло в глвавата трябва значително в по малки количества само за мазане на валовете а блока на 7A-FE е разработен да качва много по голямо количество масло от колкото е нужно на 4A-GE главата четох за този проблем в доста от чуждестранните форуми но е добре и да се дойсъвършенства малко картерната вентилация защото газовете в картера непозволяват на маслото да се отича от главата в картера
1986 Corolla GT 16V 7AGE bluetop

Потребителски аватар
Vokil
Мнения: 606
Регистриран: 03 мар 2009 00:35
Репутация: 24
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Още една AE86

Мнениеот Vokil » 12 мар 2014 23:53

Това не е вярно 7а-фе си е с твърди повдигачи и както казах най-много да ти блокира някой вал.
Човек и добре да живее умира .......

Ralin_AE86
Мнения: 28
Регистриран: 11 авг 2013 19:19
Репутация: 0

Re: Още една AE86

Мнениеот Ralin_AE86 » 02 яну 2015 12:49

Вече се сдобих с биели и Валове на 272градуса чакам още малко чарколяци и скоро почвам зглобяване :D
1986 Corolla GT 16V 7AGE bluetop


Върни се в “Toyota Мания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Yahoo [Bot] и 2 госта