Съвети при покупка на Авенсис

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

bat.zdravo
Мнения: 3
Регистриран: 28 мар 2010 12:50
Репутация: 0
Местоположение: Карлово

Мнениеот bat.zdravo » 31 мар 2010 22:38

:help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help:
Здравейте на всички.
Виждам ,че сте в час с избора на АВЕНСИС и за да не пускам нова тема ще попитам тук за което ме извинете .

От известно време искам да сменям колата изчетох много и различни мнения но искам да попитам и хора каращи такива автомобили.

Предстои ми да закупя АВЕНСИС след 2000г. D4D комби с климатроник.
Та искам да ви попитам заслужавали си инвестицията и какво да гледам при покупката?
Като обслужване как са цените на части и консумативи ?
Бюджета ми е до 8000лв.
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ.

Потребителски аватар
DJANO
Мнения: 65
Регистриран: 23 апр 2014 21:31
Репутация: 0

Re: Съвети при покупка на Авенсис

Мнениеот DJANO » 24 юли 2014 14:27

Малко извън темата да се обяда. Закупуването на автомобил за лични нужди не е никаква "инвестиция" :D

nowyaris
Мнения: 4095
Регистриран: 11 фев 2009 16:17
Репутация: 54
Местоположение: Русе

Re: Съвети при покупка на Авенсис

Мнениеот nowyaris » 24 юли 2014 14:44

DJANO написа:Малко извън темата да се обяда. Закупуването на автомобил за лични нужди не е никаква "инвестиция" :D

За личния или семеен бюджет е.... :thumbsup: Всички счетоводни схеми и правила,които са валидни при фирмения бюджет са валидни и при семейния. Май само ДДс-то не можеш да си прихващаш .Особено ако съпругата е със "Счетоводство и Кредит" от Свищов biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif .Иначе Авенсиса си е супер,ако случиш на екземпляр,естествено , а и осем бона са си достатъчни за всичко .
Всичко,което сме направили през живота си в определен момент се връща,за да ни захапе.И доброто.И лошото.
A най-важна била тревата - или си над нея,или под нея.

Потребителски аватар
prius 3
Мнения: 1443
Регистриран: 16 юни 2011 18:59
Репутация: 8
Местоположение: Германия

Re: Съвети при покупка на Авенсис

Мнениеот prius 3 » 24 юли 2014 18:57

Специалност "Счетоводство и Кредит" в СА-Свищов, никога не е имало, няма и да има. :whistle:
Изображение

nowyaris
Мнения: 4095
Регистриран: 11 фев 2009 16:17
Репутация: 54
Местоположение: Русе

Re: Съвети при покупка на Авенсис

Мнениеот nowyaris » 24 юли 2014 23:45

prius 3 написа:Специалност "Счетоводство и Кредит" в СА-Свищов, никога не е имало, няма и да има. :whistle:

Пардон,"счетоводство и контрол".Голяма си запетайка ,само Himmelsvater е безгрешен angel.gif .
Всичко,което сме направили през живота си в определен момент се връща,за да ни захапе.И доброто.И лошото.
A най-важна била тревата - или си над нея,или под нея.

docidoci
Мнения: 2
Регистриран: 20 окт 2014 16:41
Репутация: 0

Re: Съвети при покупка на Авенсис

Мнениеот docidoci » 20 окт 2014 16:57

Привет на всички,

След пореден ремонт на стария ми автомобил, реших да си купя Авенсис или Корола около 2010 година бензин. Бихте ли ми препоръча ли кои двигатели са по надеждни (искам само бензин) при тези коли. Бих искал да попитам ако тези коли са по на 170 000 км това проблем ли е и какво би ме очаквало евентуално. :help:

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5646
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 364
Местоположение: Варна

Re: Съвети при покупка на Авенсис

Мнениеот Akima » 20 окт 2014 17:17

С този пробег примерно съединител.Амортисъори също,ако са били предимно тук навъртяни.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

docidoci
Мнения: 2
Регистриран: 20 окт 2014 16:41
Репутация: 0

Re: Съвети при покупка на Авенсис

Мнениеот docidoci » 21 окт 2014 11:22

А този пробег много ли е за такива коли ,че бях чел някъде че след 200 000 двигателите им се скапвали и горяли много масло .
При королата четох че имала проблем с неконтролирано подаване на газ,някакъв фабричен дефект,ако това е така откъде мога да получа инфо дали този проблем е решен и дали ако не е трябва да е за моя сметка.

rpetkov
Мнения: 2
Регистриран: 03 сеп 2017 20:01
Репутация: 0
Местоположение: София, Дупница

Съвети при покупка на Авенсис

Мнениеот rpetkov » 07 сеп 2017 15:05

Здравейте,

на прага съм да закупя автомобил, като единия вариант е Авенсис Т22 с мотор 1.6 4a Fe 110 к.с. Това е автомобил от 2001г и не е с VVTI двигател, за коитопрочетох противоречиви мнения. Всякакви съвети ще ми бъдат от помощ. Като например - въпросния мотор /1.6 4a Fe 110 к.с./ слаб ли е за купето? Доколкото знам този е от старите японски мотори и има добро име. Как този двигател приема газова уредба / инжекцион, лесно съвместими ли са? И също така да ми кажете, понеже колата е старичка /2001г/ проблем ли са намирането на части ? Линк към въпросния автомобил :

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4j6i5s


Принципно харесвам много и Нисан Примера п-11 144 /извинявам се много ако е обида за местните unsure.gif / и колебанието ми е между тези две возила, които са набори/Авенсиса в горния линк и Нисана в следващия/ :

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4j6aue


В събота ще решавам, кое от двет еда бъде. Всяко мнение ще бъда важно за мен. Включително да изтъкнете предимства / недостатъци спрямо нисана.

Двигателист
Мнения: 96
Регистриран: 13 окт 2008 23:32
Репутация: 24
Местоположение: София

Съвети при покупка на Авенсис

Мнениеот Двигателист » 08 сеп 2017 22:11

rpetkov написа:Източник Здравейте,

на прага съм да закупя автомобил, като единия вариант е Авенсис Т22 с мотор 1.6 4a Fe 110 к.с. Това е автомобил от 2001г и не е с VVTI двигател, за коитопрочетох противоречиви мнения. Всякакви съвети ще ми бъдат от помощ. Като например - въпросния мотор /1.6 4a Fe 110 к.с./ слаб ли е за купето? Доколкото знам този е от старите японски мотори и има добро име. Как този двигател приема газова уредба / инжекцион, лесно съвместими ли са? И също така да ми кажете, понеже колата е старичка /2001г/ проблем ли са намирането на части ? Линк към въпросния автомобил :

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4j6i5s


Принципно харесвам много и Нисан Примера п-11 144 /извинявам се много ако е обида за местните unsure.gif / и колебанието ми е между тези две возила, които са набори/Авенсиса в горния линк и Нисана в следващия/ :

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4j6aue


В събота ще решавам, кое от двет еда бъде. Всяко мнение ще бъда важно за мен. Включително да изтъкнете предимства / недостатъци спрямо нисана.



Здравей! Карам Т22 преди фейслифта, малко над 2 години, или около 80 хил.км. Ще ти напиша основно минусите, според мен, но имай предвид, че това се базира основно на сравнение с предишният ми автомобил (Опел Омега Б). Ако някой минава от корола на такъв авенсис, може да изкаже напълно противоположно мнение на моето.
Като цяло мнението ми е положително. Двигателят ми е 3S-FE и с него колата се движи сравнително пъргаво. Просторна е, по-скоро комфортна возия, не спортна. Накланя се и се клати. Управлява се по-зле от задноприводния опел, но се свиква, а и зимата потегля по-лесно. Проходима е доста добра (голям клиренс, а отделно има и такива с пакет „лоши пътища”, които са десетина мм по високи). Събира масов и евтин размер гуми – 195/65/15, макар заводско да е на 60. Икономична по моите критерии – за 80000 км и средна скорост 49-50 км/ч разходът е 9,5/100 пропан-бутан и 0.5/100 бензин. Добър климатроник (рядко се среща). Много джобчета и кутийки в купето. Понася газ, но все пак пускай по една пластина на клапаните от време на време, превантивно.
Какво ме дразни. Колата не е добре обезшумена при висока скорост. 3S-FE си е шумен, чуват се аеродинамични шумове (не знам стъклата ли са тънки, що ли), чува се шума от колелата, камъчета и т.н. Не ми се мисли какво е в корола или ярис на магистрала. Височината на седалката не се регулира. Клапите на парното са с някакъв мизерен дунапрен, който се разпада и влита понякога в купето :D . Защо не са използвали гума, главата ми не го побира :D . Отделно, през средните духалки влиза хладен въздух, което не много приятно зимата (стари опели и мерцедеси съм виждал така). Фаровете не осветяват добре, дори и с чисти рефлектори и правилна регулировка на наклона. Спирачките са много зле :censored: . Смело мога да заявя, че това е колата с най-лоши спирачки, която съм карал изобщо (без в класацията да участват соц возила :D ). Не конкретно моята, пробвал съм и други Т22 преди фейслифта. Ако караш по-динамично може спокойно да сменяш дискове с маслото (деформират се много лесно). Всъщност спирачките са наистина минуса на тази кола. Другото, което пиша са си дреболии на този фон и субективни впечатления. Продължавам -можеше пета предавка да е леко по-дълга – при мен е 4000 оборота при 145 км/ч. Пантите на багажника на седана влизат вътре и трябва да се съобразяваш, ако пълниш догоре. Иначе самия багажник е голям и 60 литрова ф315 газова бутилка пасва много добре зад седалката. Аудиото е под всякаква критика, но това се отстранява лесно – хубав плеър, нови говорители (аз сложих DLS) и малко в виброизолация на ламарината на вратите.
Това е което се сещам набързо. Много зависи какво си карал досега, но мисля, че ако намериш запазен бензинов Т22, няма да сбъркаш. Но мисля, че 7А-FE или 3S-FE е по-добре като двигател за това купе.

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12665
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 338
Местоположение: Варна

Съвети при покупка на Авенсис

Мнениеот slowtraveler » 08 сеп 2017 23:43

Двигателист написа:Източник Смело мога да заявя, че това е колата с най-лоши спирачки, която съм карал изобщо (без в класацията да участват соц возила ). Не конкретно моята, пробвал съм и други Т22 преди фейслифта.

Моят бе фейслифтов, но бях със същото впечатление... Дискове и накладки смених на над 75х.км, обаче баланса на спирачките не ми харесваше...
Т.е. спираше предимно със задни спирачки, и чак след това АБС се опитваше да оправи нещата... Това е първият автомобил, на който смених първо ЗАДНИ накладки...
Иначе за обезшумяване и т.н. - бях доволен...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Двигателист
Мнения: 96
Регистриран: 13 окт 2008 23:32
Репутация: 24
Местоположение: София

Съвети при покупка на Авенсис

Мнениеот Двигателист » 09 сеп 2017 00:07

slowtraveler написа:Източник
Двигателист написа:Източник Смело мога да заявя, че това е колата с най-лоши спирачки, която съм карал изобщо (без в класацията да участват соц возила ). Не конкретно моята, пробвал съм и други Т22 преди фейслифта.

Моят бе фейслифтов, но бях със същото впечатление... Дискове и накладки смених на над 75х.км, обаче баланса на спирачките не ми харесваше...
Т.е. спираше предимно със задни спирачки, и чак след това АБС се опитваше да оправи нещата... Това е първият автомобил, на който смених първо ЗАДНИ накладки...
Иначе за обезшумяване и т.н. - бях доволен...


Би трябвало фейслифта да е малко по-добре... Все пак е с дискове отзад, а и предните са по-големи, но... явно не. Интересно при Т25 и Т27 дали има подобрение по тази тема?

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12665
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 338
Местоположение: Варна

Съвети при покупка на Авенсис

Мнениеот slowtraveler » 09 сеп 2017 00:18

Проблемът според мен бе с настройките на системата... Просто пускаше прекалено голямо налягане назад, и чак след това започваше да действа разпределението на спирачното усилие...
За съжаление същият ефект го усетих и при тест-драйв на Т27.. Разбира се - при празен автомобил... Не вярвам междинния модел да е нещо по-различно...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Iliyа Damyanov
Мнения: 299
Регистриран: 05 апр 2016 15:10
Репутация: 82
Местоположение: Мюнхен

Съвети при покупка на Авенсис

Мнениеот Iliyа Damyanov » 09 сеп 2017 11:33

При Т25 спирачната система е по-зле от всичко което съм карал. При предната ми кола Нисан Примиера П12 коланоте бяха задължителни по простата причина , че докато чукна спирачката и излиташ към челното стъкло. Колкото и да се опитвам да направя агресивно спиране с Т25 не мога да се доближа до нормалното спиране на Нисана. Сутрин като тръгвам задължитено преди да се включа в трафика използвам няколко пъти спирачката да позаглеят дисковете , че иначе няма спиране в първия момент. С нови накладки съм и съм пробвал меки и твърди модели и няма видима разлика. Чувствително подобрение получих след смяна на спирачната течност. В момента съм в Германия и чакам акъв закон ще изкарат за дизелите.Ако мога да я карам следващите 2 години веднага ще и сложа нарязани дискове на АТЕ или перфорирани на Цимерман и ще споделя в отделна тема има ли смисъл подобен харч при Т25. За сега дистанцията и спокойното каране са най-добрата спирачка.

Потребителски аватар
batececo
Мнения: 86
Регистриран: 24 фев 2014 12:52
Репутация: 7
Местоположение: София

Съвети при покупка на Авенсис

Мнениеот batececo » 10 сеп 2017 17:39

Извинявам се за въпроса, обаче от чисто любопитство - спирачна течност сменяна ли е, профилактика на водачи правена ли е?

Иначе по отношение на износването и при Аурис е така: за даден период докато предните накладки са се износили с 30%, задните са сменени 2 пъти + още веднъж сменени задни дискове и накладки (3ти комплект накладки).

Четох по английските форуми и там споделят същото. Не са намерили решение, някои са искали гаранционно да се провери и пак нищо...

На предишните ми коли беше обратно - на моменти се чудех дали работят задните, защото предните ги "ядях" на 20к км, задните не мърдаха...


Върни се в “Общи теми”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта