Имате си нов колега :)
Имате си нов колега :)
Сега вече официално мога да се похваля че Яриса Версо от темата в технически : http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=2&t=28258 е вече мои, одеве ми донесоха транзитки закачих му ги, и го изкарах да го разходя, като за такава колица впечатленията ми са супер. При скорост от 80 вече почва да се чува фучене на вятъра в уплътненията на вратите, ама те малки кла са си така маи, пък и не претендирам да са ок след като са вече на 15 г. Това не ме притеснява щото колата е втора кола в семейството и ще се кара много малко предимно в града, разбирайте 4-5х.км на година. Автомата работи нормално според мен няма излишни шумове, сменя си добре предавките локъпа бакча, баси докарва 80 км в час с 2200об Предразполага за спокойно каране което е хубаво щото аз съм малко нервак. Друго приятно впечатление ми направи борд компа, заредих гориво и го занулих, навъртял съм 20 км само градско и ако мога да вярвам на компа показва 6,2, инак съм се настроил за поне минимум 9 в града но ще видим. Колата технически е ок, единственото притеснително че може би от семеринга на коляновия вал от зад капе по малко масло, щото се образува капка долу при сглобката на кутията и двигателя, хубавото е че маслото е двигателно а не трансмисионно. Явно този проблем няма да е лесен за отстраняване за това мисля въобще да не се занимавам с него. За първи път попадам на кола от Италия за която са се грижили, маслото не беше черно като катран , както обикновено е от Италия, да не повярваш в охладителната система има не къв да е а лилав антифриз лонг лаиф както го дават по предписание. В скоростите има масло и то също е бистро и хубаво, но аз така или иначе ще го опресня , въпроса е само, щом в книгата пише да се опреснява с 2 литра то това изключва смяната на филтъра. Ако се сменя филтъра се точи всичкото масло, и би било редно да се смени цялото, но такава препоръка не видях никъде, ще се радвам някои ако ме осветли малко по този въпрос. Мисля да я карам с масло 5-40 да си призная все още не съм стигнал до там да открия какво масло препоръчват за нашия климат от -15 до +40 градуса Ами на първо четене това е колеги, свалил съм си ПДФ-и ще чета ако има нещо ще питам
- TATI
- Мнения: 2747
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 44 пъти
- Обратна връзка:
Re: Имате си нов колега :)
Честито и много безаварийни! Маслото в кутията го смени задължително с филтъра, за да не скубеш коси после. По книга се сменя на 160к км, а твойта със сигурност е на повече и щом е италянка, не е сменяно. Смени си и моторното масло. 5/40 е добър вариант, но си купи от официален вносител, а не от интернет (лични мои наблюдения). Смени си и всички филтри, провери си антифриза на колко градуса е и моя съвет е да смениш и него. Абе с две думи, всички течности и филтри, за да караш спокойно. Тук има колеги, които доставят оригинални части на добри цени и аз си ползвам един, който ме снабдява с всякакви части и течности.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Re: Имате си нов колега :)
Да, ще сменя всички течности полека лека, специфичните масла от Тойота, антифриза поне на цвят сефте виждам толкова добър на кола от италия а не някои леко розов Ще сменя и него с розов. А дали има горивен филтър или тои е като на другите коли от тез години вътре в кошницата на помпата центробежен ? Свещи имам иридиеви на Дензо останаха ми от старата кола и са същия номер като за тоя мотор IK16 та ще и сложа и тях. Но първом да мина КАТ тези дни че днес не успях, и най вече да я обуя с гуми че е боса по цвички После масло двигател с антифриз и после скорости, пак забравих да видя ква е хидравликата маслена или ел Дисковете са хубави гледах ги остана да видя накладките как са но като че ли и те са нови до колкото се вижда през джантата Абе учудващо са се грижили явно за колата, само дето са били мърлячи и пушачи та ще падне чистене на салона
Мерси за пожеланията ТАТI
Мерси за пожеланията ТАТI
- slowtraveler
- Мнения: 4921
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Re: Имате си нов колега :)
Честито колега
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- ffsolutions
- Мнения: 261
- Регистриран на: 07 Фев 2014 07:45
- Местоположение: София
Re: Имате си нов колега :)
Честито, колега! Много леки и безаварийни километри!
2005 Toyota Avensis T25 Estate - 2.0, 1CD-FTV powerplant
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
- Akima
- Мнения: 7131
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 34 пъти
- Получена благодарност: 68 пъти
Re: Имате си нов колега :)
Честито и много безаварийни километри от мен!
Трябва да е хидравлична /поне при Ярис 1 е така/ - стават ел. от 2005 година нагоре.zero написа:пак забравих да видя ква е хидравликата маслена или ел
Re: Имате си нов колега :)
Мерси колеги, някои ще подскаже ли филтъра на купето от къде се достига и още не откривам из нета сървис мануал за тоя мотор :( ще трябва се регна по руските форуми да видим братушките ще помогнат ли.
- Akima
- Мнения: 7131
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 34 пъти
- Получена благодарност: 68 пъти
Re: Имате си нов колега :)
http://www.youtube.com/watch?v=to1LTUB9jig - трябва да е същото.zero написа:Мерси колеги, някои ще подскаже ли филтъра на купето от къде се достига и още не откривам из нета сървис мануал за тоя мотор :( ще трябва се регна по руските форуми да видим братушките ще помогнат ли.
Re: Имате си нов колега :)
Мерси, помощник верен си ти аз като купих филтъра и загледах жабката през пролуката видях къде е "чекмеджето" и остана само да разбера как се сваля жабката, а то било елемнтарно и стана ясно на момента, за 3 мин филтъра беше сменен. На хондата ми е почти същото ама почти с тая малка разлика че трябва да се заредиш с всички псувни и тънки ръчички , щото глупавия японец е решил баш пред чекмеджето да сложи една планка, мани тва ами на такива места и е сложил болтовете за свалянето и че....... отнема един час смяната на филтъра
- doktor_paunov
- Мнения: 33
- Регистриран на: 26 Апр 2009 22:39
Re: Имате си нов колега :)
Честита Тойота Зеро.С кеф да си я караш!А какво направи с Цеервето?Аз съм 4i4o_doc от форума на Хонда CRV
Re: Имате си нов колега :)
Оооо Чичо Док здравей, радвам се да те видя и тук, амо ЦР-в то си седи то си ни е основна семеина кола, обикновено по често сменям второстепенната градска кола, нали знаеш че с Хонда трудно се разделям и както обичам да казвам: - единственото по добро нещо от една Хонда е..... две Хонди
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 196 госта