Проблем с парното Celica T23
- ahmedcholak
- Мнения: 50
- Регистриран на: 03 Дек 2011 23:25
Проблем с парното Celica T23
Здравейте колеги.
Щастливо посрещане на празниците и новата година.
Имам проблем с парното на колата- celica vvt-i 2003г. 143 коня.
Колата си държи нормална температура на двигателя, загрява си нормално, климатроника си работи нормално, обаче нямам парно. Има но незначително. Ако искам примерно да стане жега в колата е невъзможно.
Технически колата е изправна. Подготвена за сезона. Закачихме я към компютър да видим дали няма да светне някоя грешка не, всичко е ток! Но студено
Живи и здрави!
MODEDIT Akima
Моля за по-конкретни заглавия!
Щастливо посрещане на празниците и новата година.
Имам проблем с парното на колата- celica vvt-i 2003г. 143 коня.
Колата си държи нормална температура на двигателя, загрява си нормално, климатроника си работи нормално, обаче нямам парно. Има но незначително. Ако искам примерно да стане жега в колата е невъзможно.
Технически колата е изправна. Подготвена за сезона. Закачихме я към компютър да видим дали няма да светне някоя грешка не, всичко е ток! Но студено
Живи и здрави!
MODEDIT Akima
Моля за по-конкретни заглавия!
Toyota celica 1.8 vvt-i
-
- Мнения: 1691
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 20 пъти
Re: Проблем с парното
Долей си антифриз в радиатора и потърси къде се е загубил. Казанчето може да те заблуди.
- ahmedcholak
- Мнения: 50
- Регистриран на: 03 Дек 2011 23:25
Re: Проблем с парното
Долях. Промяна няма.
Интересното е, че маркучите които влизат и излизат от купето са топли.
това ме кара да мисля, че прави кръга.
А топло няма.
Интересното е, че маркучите които влизат и излизат от купето са топли.
това ме кара да мисля, че прави кръга.
А топло няма.
Toyota celica 1.8 vvt-i
Re: Проблем с парното
Може да е от клапите, които регулират топлия и студения въздух. Като сменяш от студено на топло и обратно, чуваш ли ги?
Re: Проблем с парното
Щях да пускам абсолютно същата тема. Авенсис D4D 2000г. Парното ми напоследък беше нещо слабо, а днес започна направо да духа студено. Антифриза ми е на макс и по принцип в момента не губи. Преди 2-3 месеца е сменян термостат и антифриз. Явно и аз ще мъча обезвъздушаване, но много ме съмнява че е това.
Subaru Impreza III Hatchback (2009) - 2.0R MT, 150 hp
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Toyota Avensis (2000) - 2.0 D-4D (личен рекорд - 4.1л/100км) - SOLD
Toyota Corolla LE (2000) - 1.8, 125 hp - SOLD
Re: Проблем с парното
Това ми прилича на задръстено радиаторче на парното или както колегата е написал,не затворени до край клапи.ahmedcholak написа:Долях. Промяна няма.
Интересното е, че маркучите които влизат и излизат от купето са топли.
това ме кара да мисля, че прави кръга.
А топло няма.
При мен също не духаше както трябваше. Със помощта на малко ТЕЛ разбира се,затворих клапата и сега е по добре.
Проследи,къде ти е жилото,което затваря клапата и пробвай ръчно,дали затваря плътно до край.Дори и съвсем малко да не затваря,пак е от значение.Успех.
TOYOTA AVENSIS 1.8 129 PC
-
- Мнения: 1691
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 20 пъти
Re: Проблем с парното
Като казваш "топли", маркучите трябва да са топли колкото и маркуча към радиатора, тоест да не можеш да ги държиш при напълно загрял двигател. Ако е така, насочи се към управлението на клапите вътре в купето, ако не- вероятно има въздух.
- ahmedcholak
- Мнения: 50
- Регистриран на: 03 Дек 2011 23:25
Re: Проблем с парното Celica T23
След доста оглеждане, умуване, търсене и доливане проблема се оказа в радиаторчето вътре в купето.
Варианта беше смяна. Но всички знаем колко работа е това (по таблото всичко пада), а и радиаторчето не е от най- евтините. До тук се е стигнало след като в системата е налят син антифриз.
Реших преди смяната да си направя един експеримент: Откачих маркучите, които влизат в купето и на тяхно място сложих два допълнителни.
С компресор изкарах почти всичко от радиатора, но едвам едвам- толкова беше задръстен.
И се започна наливане с калгон и оцет и промивки с вода под налягане. Цял следобяд.
Разликата започна да се усеща още тогава. Системата тръгна значително по- добре.
Събрах колата и- чудо! Имам парно!
Невероятно но факт. Отпуших си радиатора по тоя начин.
Нарочно не избързах да пиша, за да видя да не текне някъде след промивките, но вече седмица я карам проблеми няма.
Варианта беше смяна. Но всички знаем колко работа е това (по таблото всичко пада), а и радиаторчето не е от най- евтините. До тук се е стигнало след като в системата е налят син антифриз.
Реших преди смяната да си направя един експеримент: Откачих маркучите, които влизат в купето и на тяхно място сложих два допълнителни.
С компресор изкарах почти всичко от радиатора, но едвам едвам- толкова беше задръстен.
И се започна наливане с калгон и оцет и промивки с вода под налягане. Цял следобяд.
Разликата започна да се усеща още тогава. Системата тръгна значително по- добре.
Събрах колата и- чудо! Имам парно!
Невероятно но факт. Отпуших си радиатора по тоя начин.
Нарочно не избързах да пиша, за да видя да не текне някъде след промивките, но вече седмица я карам проблеми няма.
Toyota celica 1.8 vvt-i
Проблем с парното Celica T23 - РЕШЕН
ahmedcholak, Здравей колега преди да направиш промивката на радиаторчето имаше ли шлюпуркане на вода да чуваш в купето от радиаторчето че при мен има такъв проблем ?
Здравейте, имам проблем на Тойота селика т23 1.8 192к.с. 2005г. Дясната половина на таблото духа топло, лявата студено. Колата е обезвъздушена защото, сменях радиатор че бех го спукал при лек удар и нов термостат заради бълбукане в купето идващо можеби от радиаторчето на парното и се чува това колкочене на вода, само като е студена колата и подам рязко газ. Пипах маркучите, които влизат към радиаторчето на парното, топли са и двата еднакво дори горещи при нормолно загрял двигател и това колкочене на вода мисля, че като е обезваздушена добре. Явно е задръстено радиаторчето на парното, някак и се пулучава не пълен дебит през него на вода(антифриз) и там да остава малко въздух, като не може да го напълни добре заради запушването. Някаде из него и като подам газ, това колкочене явно идва като водната помпа завърти водата и дебита се увеличава и плацика вътре. Но само предполагам, че ще е нещо такова, а парното пуснато на топло на макс от дясно на тъблото прави хубаво топло, а от ляво го няма топлото и незнам от какво ще идва това нещо. Моторчето от към мойта страна го проверих работи си отваря и затваря нормално клапите!!!!!!
Здравейте, имам проблем на Тойота селика т23 1.8 192к.с. 2005г. Дясната половина на таблото духа топло, лявата студено. Колата е обезвъздушена защото, сменях радиатор че бех го спукал при лек удар и нов термостат заради бълбукане в купето идващо можеби от радиаторчето на парното и се чува това колкочене на вода, само като е студена колата и подам рязко газ. Пипах маркучите, които влизат към радиаторчето на парното, топли са и двата еднакво дори горещи при нормолно загрял двигател и това колкочене на вода мисля, че като е обезваздушена добре. Явно е задръстено радиаторчето на парното, някак и се пулучава не пълен дебит през него на вода(антифриз) и там да остава малко въздух, като не може да го напълни добре заради запушването. Някаде из него и като подам газ, това колкочене явно идва като водната помпа завърти водата и дебита се увеличава и плацика вътре. Но само предполагам, че ще е нещо такова, а парното пуснато на топло на макс от дясно на тъблото прави хубаво топло, а от ляво го няма топлото и незнам от какво ще идва това нещо. Моторчето от към мойта страна го проверих работи си отваря и затваря нормално клапите!!!!!!
- slowtraveler
- Мнения: 4930
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 143 пъти
Проблем с парното Celica T23
Бълбукането е ясен признак за наличие на въздух в охладителната система..
Т.е. или не сте обезвъздушили системата, или не може да се обезвъздуши поради някаква причина......
Нивото на антифриза продължава ли да е нормално...
Т.е. или не сте обезвъздушили системата, или не може да се обезвъздуши поради някаква причина......
Нивото на антифриза продължава ли да е нормално...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Проблем с парното Celica T23
slowtraveler, Да нормално е колега нивото на антифриза обезвъздуших по следния начин- предницата я оставих да е нагоре откачих казанчето вдигнах и него на високо и напълних системата, след това запалих развих и клапанчето на казанчето .Изчаках да загрее колата включи перката дръпна антифриз ,допълних изкара си въздуха през малкото клапанче на казанчето, още два пъти се включи перката. Всичко беше наред ,завих клапанчето на казанчето ,след това капачката, на сутрента допълних около 50 милилитра и това беше с обезвъздушаването .Всичко си беше ок и след ден два започна да се чува мн.тихо шлюпурене на вода до днес. Също искам да кажа, когато я взех нямаше термостат, беше отрязан и оставено само уплатнението и си шлюпуркаше пак и нз от какво може да е това. Някой казват да не е гарнитура на главата, но нито един симптом няма да надува от там, маркучите са меки няма масло в антифриза също и антифриз в маслото. Колата си има перфектна мошност няма симптоми да е главата, но явно от някаде си дърпа въздух или нз какво ще е. ?!?!Някой ,ако е имал подобен проблем да каже,че се виждам в приключение вече....!!!
- slowtraveler
- Мнения: 4930
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 143 пъти
Проблем с парното Celica T23
Колега, навярно на твое място първо бих пробвал да продухам казанчето с течаща вода в обратна на нормалния поток посока...
След което - пълнене, обезвъздушаване с вдигната предница...
Да не би да е прегрявана и все пак да духа газове в системата (кой идиот и поради каква причина ще остави автомобил без термостат)?
Радиатора пълен ли е с антифриз догоре?
След което - пълнене, обезвъздушаване с вдигната предница...
Да не би да е прегрявана и все пак да духа газове в системата (кой идиот и поради каква причина ще остави автомобил без термостат)?
Радиатора пълен ли е с антифриз догоре?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Проблем с парното Celica T23
Ами бинтрябвало да е пълен няма как да се види по казанчето съдя оставил съм го на максимум и до сега не е мръднало нивото...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта