Нов абонат на Supra Mk3

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Perfomania
Мнения: 4
Регистриран на: 14 Фев 2015 18:19

Нов абонат на Supra Mk3

Мнение от Perfomania » 14 Фев 2015 19:29

Здравейте колеги днес станах и аз собственик на Toyota Supra Mark III от край време се каня на такъв модел но беше въпрос на време да намеря нещо подходящо drunk.gif .
Накратко ще се опитам да обесня нещата,колата я взех с цел тунинг по мотора и един sample bodywork от сорта като на това от снимката по доло,колата мислех да я подготвям за писта но в момента няма да стигам до там а ще си я направя евридейка tongue.gif
PICT0002-4.jpg
PICT0002-4.jpg (79.57 KiB) Преглеждано 3157 пъти
Нов съм в сферата на суприте но пък фен от както се помня tooth.gif
Търсих последните дни информация относно модела Марк 3 7М-ГТЕ но не открих нищо интересно,тъи като се намирам в Англия в Българския гугъл малко са ми ограничени търсенията и може би затова.
Интересува ме самия мотор,слабите му места както всеки един модел кола си има свои слаби места,преди супрата съм се занимавал 7г само с Бмв-та имал съм от всички модели като се почне от 3,5,7,х5 и х6 сериите изключвам моделите от 2013 нагоре защото след 2012 започна да ми писва от самата марка все едни и същи болести и дефекти реших да се насоча към нещо класическо blush.gif
Колата я спечелих чрез ибей преди няма и 2 дни струваше ми скромните 461.00 паунда + 200.00 паунда за транспорт.
Дори като отидох на място при купувача не я огледах от вътре от снимките в ибей видях че е с кожен салон чиста вътре с нормални следи за 25годишна кола по кожата без фрапиращи скъсвания на място просто зърнах да видя дали снимките са скрили нещо от окото :whistle:
Отворих капака да съм сигурен че купувам желания 7М а не кофи с камани tooth.gif момчето се качи и колата запали преди да е помирисала ключа което ме впечатли още повече,също така при старт нямаше следи от пушек което също беше добре,не изчаках да загрее защото видях че капачката на радиатора е видяла някакъв зор и не уплътняваше хубаво и имаше следи от загуба на антифриз/вода,натоварихме и си тръгнахме.
Днес поръчах капачката и тези дни като пристигне ще сменям течност и ще обезваздуша системата,дано не се налага отваряне на главата rolleyes.gif

Всякакви съвети,информация ще са ми в голяма полза,забелязах че в няколко теми някои хора не харесват 1JZ и препоръчват 2ката нека всеки които препорача 2ката да сподели защо така мисли,като изклучим 2та охлува и разликата в заводските к.с

Благодаря на всички предварително,дано не съм бил изчерпателен ppp.gif

Снимки на колата нямам,но до 1-2 седмици ще кача поради причината че телефона ми се удави и сега трябва нов hmm.gif

Аватар
Nedkow
Мнения: 1773
Регистриран на: 26 Фев 2008 00:25
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 1 път

Re: Нов абонат на Supra Mk3

Мнение от Nedkow » 15 Фев 2015 23:50

Честито, със здраве и много безаварийни мили :thumbsup:

Аватар
Win_XP
Мнения: 146
Регистриран на: 16 Яну 2009 15:22
Обратна връзка:

Re: Нов абонат на Supra Mk3

Мнение от Win_XP » 16 Фев 2015 00:21

Браво за колата, според написаното предполагам че е със 7M-GTE, а относно 1JZ и 2JZ - и двата мотора в турбо вариантите си са с 2 турбини :) смяташ да сменяш мотора, или просто питаш за мнения :)

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Re: Нов абонат на Supra Mk3

Мнение от LordDigital » 16 Фев 2015 01:39

Първо честото.

Второ във днешно време при наличието на камбани от JZ блока и доста 1JZ и 2JZ по пазарите нема особен смисал инвестицията във 7м ,основните проблеми на 7м са:

- Дълбоко безмислена и безнадежна физика на мотора т.с. ГИГАНСКИ строке което неизбежно води до много проблеми които резултитар във общия случаи до детонации и повдигане на похлъпака (BHG)

- Повечето блокове са слаби (геометричното гънене е голямо) след 2 години във Група А Тойота прави промяна и добавят 10-на кила чогум и уребряване ,но вероятноста да имаш от здравите блокове е почти нищожна - аз съм виждал само един такъв от 1992-ра кола ,а съм имал двуцифрено количество 7м двигатели.

- Сгрешена и тъпо създадена смазочна система на 7м-ките ,блидър през кулера ,пикъпите сгънати ,проблеми със пръскалките (дори и нови от Тойота) и т.н.

Общо взето на двигател който има голема дупка за бензинвоа помпа във блока не си давай парите ,дори и заводските отбори на Тойота (TRD i TOMS) са имали ОГРОМНО количество BHG-та и стопени бутала. Единствените хора дето правят такива мотори във днешно време са основно Хамериканци ,те си търсят момента по традиция и си го "обичат" тоз двигател.

Успех!



Англия между другото е една от малкото държави където можеш да намериш МК3-ка със 2 литров турбо мотор дето е доста по-смислен от 7м.
Изображение

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: Нов абонат на Supra Mk3

Мнение от Japanese_fever » 16 Фев 2015 04:16

Честито и успех с проекта!
Случай Лорда какво ти казва, той е спец по Суприте!
Отделно си отдели време да прочетеш всчиките теми за Супри МКIII в този раздел. Има доста теми.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
portolinko
Мнения: 34
Регистриран на: 04 Окт 2008 19:56
Местоположение: Бургас-Варна

Re: Нов абонат на Supra Mk3

Мнение от portolinko » 17 Фев 2015 23:13

Честито колега за колата,дай малко снимки на двигател.
Lorda всащност изпитва голяма любов към 7М моторите ама не си признава tongue.gif

Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Re: Нов абонат на Supra Mk3

Мнение от LordDigital » 18 Фев 2015 00:42

portolinko написа:Честито колега за колата,дай малко снимки на двигател.
Lorda всащност изпитва голяма любов към 7М моторите ама не си признава tongue.gif
Еее разобличи ме ,не е честно. Требе да си призная ,че със удоволствие бих купил тоя 7М ако новия му собственик реши да го продава на изгодна цена (малко вероятно след като го плати $40 000) - основно защото колегите от Switzerland вече са наляли неколко милионда долара за да го модифицират да държи на бой:)

http://www.supramania.com/forums/showth ... ost2023510
Изображение

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: Нов абонат на Supra Mk3

Мнение от Japanese_fever » 18 Фев 2015 01:03

Днес на автошуто видях 1968 Мустанг с 2JZ-GTE под капака. Направо не знам как американците са се навили да го изложат. Беше голяма атракция и голям срам за тях. laugh.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: Нов абонат на Supra Mk3

Мнение от Japanese_fever » 20 Фев 2015 21:59

Ако ще се занимаваш сериозно с тази кола, а до тук от написаното се вижда, че 7М е почти сигурно с издухана гарнитура на главата, аз ти препоръчвам да не си хабиш времето и парите за него, а направо да си търсиш един 2JZ-GE или направо 2JZ-GTE.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Re: Нов абонат на Supra Mk3

Мнение от Bass_Man » 23 Фев 2015 14:29

Предвид годините и вида на колата преполагам че BHG-то е било решено отдавна. Въпроса е новия собственик какво точно иска да прави с колата. Реално ако няма желание за много коне и силов тунинг може да си го кара и този докато държи. А по тия мотори желязо има колкото искаш! Освен проблем с двигателя тези коли имат проблем с хидравличната помпа която предполагам също вече е била сменена. Проблема с надуването много лесно се установява след малко каране от характерния в купето звук на водопад зад таблото :) . Друго нещо което може би ще ти се наложи да решаваш като проблем е раздвижване/смяна на спирачни апарати и тампони.
А и май не става ясно с каква скоростна кутия е?

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 31 госта