Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9382
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Мнениеот Japanese_fever » 24 фев 2015 19:26

БРАВО, много бързо действаш!
Поздравления! :thumbsup:
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
НиКо
Мнения: 234
Регистриран: 18 сеп 2010 18:49
Репутация: 26
Местоположение: Пловдив

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Мнениеот НиКо » 25 фев 2015 17:09

Ето и новия лост за скорости.
Изображение

Изображение
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg

Потребителски аватар
НиКо
Мнения: 234
Регистриран: 18 сеп 2010 18:49
Репутация: 26
Местоположение: Пловдив

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Мнениеот НиКо » 25 фев 2015 17:29

Изображение
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg

Потребителски аватар
НиКо
Мнения: 234
Регистриран: 18 сеп 2010 18:49
Репутация: 26
Местоположение: Пловдив

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Мнениеот НиКо » 27 фев 2015 16:29

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9382
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Мнениеот Japanese_fever » 27 фев 2015 19:13

Браво, колата се приближава към улицата адски бързо!
Тези тръби 3"? Колко ти е доаметъра след изход. колектор?
А какъв доаметър са тръбите на самия header?
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
НиКо
Мнения: 234
Регистриран: 18 сеп 2010 18:49
Репутация: 26
Местоположение: Пловдив

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Мнениеот НиКо » 28 фев 2015 20:01

Аз горе написах .тръбите на header-а са с диаметър 39mm , а назад съм ф63x1.5
Днес прикапах всичко.Утре остава само да ги дозаваря.
Стана доста добре :thumbsup:
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg

Потребителски аватар
НиКо
Мнения: 234
Регистриран: 18 сеп 2010 18:49
Репутация: 26
Местоположение: Пловдив

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Мнениеот НиКо » 01 мар 2015 18:30

Макар и осветен мога да се похваля ,че вече колата има и адска генерация.
Изображение
how do you print screen
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg

Потребителски аватар
НиКо
Мнения: 234
Регистриран: 18 сеп 2010 18:49
Репутация: 26
Местоположение: Пловдив

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Мнениеот НиКо » 03 мар 2015 14:02

Сложен и напълно закрепен.
От тук нататък чакам полуоската и от утре започвам да накичвам.
Изображение
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg

Потребителски аватар
НиКо
Мнения: 234
Регистриран: 18 сеп 2010 18:49
Репутация: 26
Местоположение: Пловдив

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Мнениеот НиКо » 04 мар 2015 18:34

Изображение
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9382
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Мнениеот Japanese_fever » 04 мар 2015 21:51

Това как ли ще звучи много ми е любопитно. smile.gif Имаш ли определена дата, когато ще я палиш?
Иначе за първи път виждам такъв колектор, ама все пак то МР2 и Лотус са уникални коли.
2 и 3 цилиндър имат извивки, за да се запази дължината, нали?
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
НиКо
Мнения: 234
Регистриран: 18 сеп 2010 18:49
Репутация: 26
Местоположение: Пловдив

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Мнениеот НиКо » 05 мар 2015 08:56

Точно така.Запазил съм еднакво разстоянието на всички рънове.
Когато колектора е дълъг бих спечелил допълнителни 2-3 кс , но при мен мястото не позволява ,защото между мотора и моста има твърде малко място и аз реших да го прекарам отгоре.

Повечето тунинг N/A проекти използват дълги колектори ,защото са по-практични.
За тези от вас ,които знаят английски.
Ако някой не разбира и не му е ясно да пише и аз ще му го обясня.
https://www.youtube.com/watch?v=EI0hT8Hw1T0


Може да ви се стори странно ,но този колектор (моя)е 4-2-1 smile.gif
Там където влизат 4те ръна има раздел във фланеца ,който разделя 1и4 с 3и2 и той продължава ~70mm след колектора по генерацията.
Това е направено и във фабричните колектори на 2zz и аз реших да го запазя като идея.

Огромен филм със жилото на дросела , скоростния механизъм , тампоните , полуоските , позицията на мотора.
Следващия ми Лотус ще бъде с K20a мотор и кутия от Civic FD2
Ако този не даде време 11+ се заканвам в думите си punk.gif
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg

Потребителски аватар
НиКо
Мнения: 234
Регистриран: 18 сеп 2010 18:49
Репутация: 26
Местоположение: Пловдив

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Мнениеот НиКо » 05 мар 2015 21:52

Изображение
Поддръжка, ремонт и огромна гама от авточасти(нови и втора употреба)за вашата Тойота или Лексус:0878130400 - "РЕНД" ЕООД
Монтиране на газов инжекцион на цени от 600лв *MIMGAS *LOVATO
https://www.facebook.com/REND.autoparts/ www.rend.cars.bg

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9382
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Мнениеот Japanese_fever » 05 мар 2015 23:46

НиКо написа:

Може да ви се стори странно ,но този колектор (моя)е 4-2-1 smile.gif
Там където влизат 4те ръна има раздел във фланеца ,който разделя 1и4 с 3и2 и той продължава ~70mm след колектора по генерацията.
Това е направено и във фабричните колектори на 2zz и аз реших да го запазя като идея.


До къде продължава двуцевката, къде се свързват в едно?
Също ми е интересно защо не го направи 4-1 с едно гърне, т.е. без да се раздвоява накрая?
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5650
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 365
Местоположение: Варна

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Мнениеот Akima » 06 мар 2015 00:30

4-2-1 e по-добрият вариант. :thumbsup:
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9382
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: 1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект

Мнениеот Japanese_fever » 06 мар 2015 05:23

Много смело се изказваш, но и двата дизайна си имат предназначение.
Отделно, ако беше гледал видеото, което е дал НиКо щеше да видиш, че човека си държи в ръцете и обчснява за 4-1 хедъри. Вярно онези са за V8, но все пак.
Ето братушките и те го обясняват на ВАЗ 21124 -> 4-1 вади повече мощност:
https://www.youtube.com/watch?v=MVgi8KcF4lk
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!


Върни се в “Toyota Мания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта