Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

Заслужава ли си покупката на GT86 - достатъчно спортна ли е?

Да - луд фен съм.
15
58%
Не - виждал съм я само на снимка.
5
19%
MX5 рулира.
1
4%
S2000 е по-добър проект.
3
12%
Ко не?!
2
8%
 
Общо гласове: 26

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5593
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 349
Местоположение: Варна

Re: Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Мнениеот Akima » 16 апр 2015 02:05

Аз говоря за ND,а не за NC.

Тепърва ще се доказват.

Джап - мен единствено боксера ме кефи много.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Мнениеот Japanese_fever » 16 апр 2015 02:31

Еми RX-8 е с ванкелов двигател, а тук говорим за MX-5, която е с 2.0л 4 цил. Първият ъпгрейд след като си вземея МХ-5 е да си приготвиш $1000 за ново окачване (най-добре KONI+Eibach). Оригиналното окачване е като на файтон. Докато S2000 и GT86 си имат спортно окачване още от завода. smile.gif
Теб добре те кефи боксера. И мен ме кефеше, докато не разбрах за някои работи. Много е далеч от здравината на Хонда.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Мнениеот Japanese_fever » 16 апр 2015 03:35

maldezzar написа:Хубав ти е отговора, но не се зарадвах много като гледах наскоро ревю на Тойота ГТ86 , Хонда с2000 и Мазда мх8 ,и в него какво каза единия от тест драйвърите - Хонда С2000 80 хиляди мили и нито един ремонт по двигателя, Маздата за същите километри смяна на 3 двигателя ..... bash.gif


RX-8 e с ванкелов с два ротора. Това чудо започва да дърпа над 5000, на толкова и се потегля. Обаче основният му ремонт вкл. само 3 сегмента на всеки ротор и гарнитура за блока и имсш нов двигател. Uganuga от форума отваря един и за отрицателно време го затвори с нови сегменти или там както се казва на онези пластинки в ъглите на ротора. А и да не забравяме, че RX-8 се води 1300 сс. biggrin.gif
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
smb
Мнения: 108
Регистриран: 13 апр 2012 06:49
Репутация: 51
Местоположение: Chicago

Re: Въпрос за тунинг на Toyota Celica 7-th Gen

Мнениеот smb » 24 апр 2015 21:44

andrian999999 написа:
Japanese_fever написа:Да, беше си взел последо S2000 и я караше на писта редовно и за това я продаде, защото го достраша, че много я кара на предела...


пълна глупост никога не я е карал на лимита!!! сигурно щото е имала голям въртящ момент на ниски обороти и е била непредсказуема..... laugh.gif

п.п.моля да преместите мненията в някоя друга тема


Андреан, ти да не си му меринжей на СМБ-то? Доближава се до лимита така като гледам.... :whistle:

https://www.youtube.com/watch?v=ubdVr9241YM offtopic.gif

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Въпрос за тунинг на Toyota Celica 7-th Gen

Мнениеот Japanese_fever » 25 апр 2015 06:39

SMB, много добро каране! :thumbsup: Според мен в някои завои влизаше прекалено бързо.
Какъв беше този пикап на пистата?!? ohmy.gif wacko.gif
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
andrian999999
Мнения: 1509
Регистриран: 19 мар 2009 11:51
Репутация: 2
Местоположение: София

Re: Въпрос за тунинг на Toyota Celica 7-th Gen

Мнениеот andrian999999 » 03 май 2015 23:53

HarryPotter написа:
andrian999999 написа:
Japanese_fever написа:Да, беше си взел последо S2000 и я караше на писта редовно и за това я продаде, защото го достраша, че много я кара на предела...


пълна глупост никога не я е карал на лимита!!! сигурно щото е имала голям въртящ момент на ниски обороти и е била непредсказуема..... laugh.gif

п.п.моля да преместите мненията в някоя друга тема


Андреан, ти да не си му меринжей на СМБ-то? Доближава се до лимита така като гледам.... :whistle:

https://www.youtube.com/watch?v=ubdVr9241YM offtopic.gif


Аз не съм му меринджей , НО ти май си! по принцип не искам да коментирам клипчето , но на него се вижда ,че два завоя ги взима на 3-та скорост при 4000 оборота под 70км/ч което за мен е слабо представяне
професионален мапер

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Въпрос за тунинг на Toyota Celica 7-th Gen

Мнениеот Japanese_fever » 04 май 2015 05:10

andrian999999 написа:
Аз не съм му меринджей , НО ти май си! по принцип не искам да коментирам клипчето , но на него се вижда ,че два завоя ги взима на 3-та скорост при 4000 оборота под 70км/ч което за мен е слабо представяне


Що, ти карал ли си на тази писта, че да знаеш с колко се взимат завоите?
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
andrian999999
Мнения: 1509
Регистриран: 19 мар 2009 11:51
Репутация: 2
Местоположение: София

Re: Въпрос за тунинг на Toyota Celica 7-th Gen

Мнениеот andrian999999 » 05 май 2015 00:19

Japanese_fever написа:
andrian999999 написа:
Аз не съм му меринджей , НО ти май си! по принцип не искам да коментирам клипчето , но на него се вижда ,че два завоя ги взима на 3-та скорост при 4000 оборота под 70км/ч което за мен е слабо представяне


Що, ти карал ли си на тази писта, че да знаеш с колко се взимат завоите?
Джапи не съм карал на тази писта , но относно карането на писта и една маймуна да сложиш зад волана след 200- 300 пъти ще научи тези 7-8 завоя как да ги минава. за което имахме спор с колегата МХ5 където аз твърдях ,че рали пилотите по лесно се приспособяват на писта отколкото пистовите пилоти на рали, а той обратното и ми пусна клипа с Роберт Кубица. а относно СМБ-то и тези два завоя според мен оборотите са ниски за този мотор , но ти ще кажеш ти си хондаджия.

п.п. та от клипа не видях да я кара на лимита.
професионален мапер

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Въпрос за тунинг на Toyota Celica 7-th Gen

Мнениеот Japanese_fever » 05 май 2015 03:28

Няма значение какви са оборотите, важното е с каква скорост влиза и излиА от завоя!
Тъй каро не си карал никога на тази писта не може да кажеш от едно клипче коя е оптималната скорост. Каква е разликата, ако влиза на 3-та с 4К оборота или на 2-ра с 6К? Той си е преценил на коя предавка да влиза, но по-важното е скоростта му. От сеиренето на гумите на няколко завоя мига да ти кажа, че влизаше на оптималната скорост за тези завои, даже и малко прекалено бързо.
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!

Потребителски аватар
andrian999999
Мнения: 1509
Регистриран: 19 мар 2009 11:51
Репутация: 2
Местоположение: София

Re: Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Мнениеот andrian999999 » 06 май 2015 14:02

ми губиш време на излизане бе Джапи, а оттам по ниска скорост на правата (трябва ли да ти обяснявам) това не е турбо мотор , я му виж въртящия момент и мошността при 4000 оборота

п.п. Джапи качи времена от тази писта (да не търся в нета) и ще видим дали я кара на лимита тази хонда
професионален мапер

Потребителски аватар
smb
Мнения: 108
Регистриран: 13 апр 2012 06:49
Репутация: 51
Местоположение: Chicago

Re: Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Мнениеот smb » 07 май 2015 04:51

Андреанчо, личи си колко голям разбирач си..... според теб на обикновени гуми за улицата повече от 1.3Г в завой(без наклон) може ли? Как си мислиш на по средата на завой с 1.2-1.3Г се сменят скорости? Ти някога карал ли си кола с задно при подобни странични натоварвания? За останалите ти изказвания просто няма да коментирам.... в случая джапанката е прав колкото и странно да звучи това....

Сега, обратно по темата!

П.П. не ми отговаряй на въпросите (риторични са)

Потребителски аватар
andrian999999
Мнения: 1509
Регистриран: 19 мар 2009 11:51
Репутация: 2
Местоположение: София

Re: Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Мнениеот andrian999999 » 07 май 2015 23:16

времената на писта са показател дали колата се кара на лимита , гледаме сравнява ме.
1,3 G с обикновенни гуми ... браво може биии, (аз не го вярвам, все пак СМБ е бивш субараджия а те обичат да послъгват , но е нормално избиват леки комплекси все пак карат извънземен автоммобил по форумите , а на писта О НЕ .... посредствено време и разочарование) , но за мен подходяща е 2-ра предавка с оБикновенни гуми за тези завои, на сликове може и 3-та

п.п. лично съм виждал 2-3 субараджии да послъгват в България
професионален мапер

Потребителски аватар
smb
Мнения: 108
Регистриран: 13 апр 2012 06:49
Репутация: 51
Местоположение: Chicago

Re: Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Мнениеот smb » 08 май 2015 06:54

Изображение

Темата не е за това кой колко си кара колата на лимита. Спри се вече.

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5593
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 349
Местоположение: Варна

Re: Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Мнениеот Akima » 08 май 2015 08:05

Като цяло разделът се казва Офтопик,но ще ви помоля да се върнете към първоначалния замисъл на разговора.
Хубаво е да се придържаме към добрия тон.

Някой кара ли вече ND - в САЩ питам?
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Потребителски аватар
Japanese_fever
Мнения: 9376
Регистриран: 02 мар 2005 05:48
Репутация: -1
Местоположение: Touge, Japan

Re: Заслужава ли си Toyota GT86 / Subaru BRZ / Scion FR-S ?

Мнениеот Japanese_fever » 08 май 2015 17:00

СМБ, пусни му видеото с GT86 на писта да видим форумния експерт Адриснчо, който никога не е карал на писта, какво ще каже! laugh.gif
1989 Toyota Camry DX, 2.0L (3S-FE), automatic -> отдавна за скрап
1998 Honda Civic LX, 1.6L (D16Y7), 5 speed -> работна
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си, ги сложат обратно!


Върни се в “Toyota Мания”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта