Сorolla Verso AR10 2.2 D4D 2AD-FTV и 2AD-FHV - Трудно запалване при студен двигател ?

Публикувай отговор
Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 06 Апр 2010 22:50

Bass_Man написа:"
Проверява се по супер просташки начин . Но е необходимо да се работи малко по-внимателно и да се ползва уред направен за целта .
Уреда работи на принципа на измерване на обратното гориво . Реално при нормална работа в дюзата постъпва определено количество гориво , след , което тя впръсква част от него в цилиндъра и каквото остане го връща обратно . Мери се точно това невпръскано гориво . Което при нормално работещи дюзи и изправен двигател трябва да е почти еднакво за четирите дюзи .
Мери се , като се откачат маркучетата за обратно гориво и се отведат в разграфени епруветки . Запалва се двигателя , работи известно време и след това се сравнява количеството гориво . Там където е най-малко може да има проблем .
Х- хъъъъ, добра логика.. :thumbsup:
Само една лека поправка... Проблема е в тази дюза, която връща повече гориво от другите..
Пали се първо мотора да позагрее минута-две и после се свързват маркучетата и епруветките..
Оставя се да работи от 1- до 5 мин. на празен ход и се сравнява количеството гориво в епруветките..
Метода изобщо не е просташки, цял свят го ползват..

Ако причината за трудното палене не е в дюзите, на колежката и остават още 2 варианта..
Подкачващата помпа от резервоара, или клапана на рейката..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 06 Апр 2010 22:52

Fido Dido написа:
Bass_Man написа:........
worthy.gif

Изображение


Уф......................................... писна ми.....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 07 Апр 2010 02:17

velinav написа:Нахална съм до дупка smile.gif . Ама като изпразниш семейната касичка, не смееш да се оплачеш вкъщи и се налага да питаш. Може ли две думи и за въздуха в горивната система, моля! :help:
Евалата на баце Дидо за тази картинка !

Принципно не само в горивната система , а и във всички останали системи , които не работят с въздух не трябва да има въздух ( или каквито и да било други газове , течности, твърди тела, плазма, анти-материя и тн) .
Специално за горивната система може да има въздух някъде между помпите . Ако има подкачваща помпа , преди и след филтъра за гориво , някой решения имат и втора помпа преди помпата за високо налягане .
Въздуха може да влезе от кофти клапани , които допускат да се изтича горивото между помпите/филтрите . Също така кофти връзка между тръба/корпус , тръба/тръба, тръба/маркуч, кофти дифтунга , кофти резба, гумено уплътнение и тн . Веднъж след , като влезне този въздух докато не излезе системата не може да функционира нормално . Обикновенно в такива случай се наблюдват ефекти на трудно палене и/или прекъсване на нормалната работа .

Ниско налягане в системата може да се наблюдава и при развален регулатор за високо налягане . Което също не е редяко срещано явление .

И трябва да сте сигурни , че датчика , който указва на ЕКУ-то дали колата е загряла е здрав ! Ама то реално от там трябва да се почне . А ако колата е била загряла при дигностиката може и да няма как да се хване .

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 07 Апр 2010 19:30

zdravei,
edin priqtel sys syshtata kola imashe absolutno syshtiq problem. reshenieto, koeto mu predlozhih go potvyrdiha v toyota avsrtiq i problema beshe otstranen i kolata mu pali bez grizhi. slozhi dobavka za dizel na Liqui Moly ili Vurth specialno za common rail dizelaci. sled edin-dva rezervoara trqbva da pochne da si pali bez grizhi....

Izvinqvam se za shliokavicata, prosto ot dva dni nqmam tok blagodarenie na EVN i pisha ot telefona....

The KiNgSlaYeR
Мнения: 6
Регистриран на: 23 Ное 2016 05:10
Местоположение: Балчик

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Мнение от The KiNgSlaYeR » 09 Яну 2017 11:49

И последно от какво се оказа проблема,защото и при мене е същото положение
Трудно пали първия път,а след това мога да изгасям и паля колкото пъти си искам от раз и двигателя работи равномерно,забелязах,че примерно ако стои да речем около 5 часа без да я стартирам след това пали,но ако е примерно повече от 10 часа след това трудно пали
Мисля да сложа от тея добавки които колегата спомена

rusev80
Мнения: 10
Регистриран на: 21 Ное 2016 21:37
Местоположение: Пловдив

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Мнение от rusev80 » 11 Яну 2017 23:48

Пробвай да подгрееш 1-2 пъти преди да запалиш. Слагаш ключа на контакт и натискаш бутона 2 пъти БЕЗ да натискаш съединителя, свещите подгряват за около 15 секунди и след това спират , чува се изключване на реле като спрат.
Corolla verso 2007

koki1979
Мнения: 1
Регистриран на: 30 Сеп 2017 22:18
Местоположение: София

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Мнение от koki1979 » 17 Окт 2017 22:52

Колеги имам проблем с Тойота Корола версо 2.2д4д 136 конски сили,сутрин пали трудно като падне под 12".Някой сблъскал ли се е стои проблем и ако може съвет какво да правя Благодаря.

cmitrev
Мнения: 1
Регистриран на: 13 Апр 2013 20:36
Местоположение: София

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Мнение от cmitrev » 18 Окт 2017 22:42

Идентичен проблем при мен,оказа се помпата в резервоара,а смених доста неща.
П.П. Колата е Ярис 1,4 Д4Д.

panorama
Мнения: 21
Регистриран на: 20 Юни 2018 00:07
Местоположение: карлово
Автомобил: рав 4

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Мнение от panorama » 01 Юли 2018 11:18

Здравейте; и аз съм със същия мотор 136/рав 4/ Със Помпата на горивният филтър се налага да помпя различно /от 2 до 15пъти/ за да изгоня въздуха (И рядко пали от раз) Без значение топла студена; Някакви идеи от къде идва въздуха?

dedra1
Мнения: 20
Регистриран на: 05 Юли 2018 08:49
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Corolla verso 2005 D4D 2.0

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Мнение от dedra1 » 23 Юли 2018 22:12

The KiNgSlaYeR написа: 09 Яну 2017 11:49 Трудно пали първия път,а след това мога да изгасям и паля колкото пъти си искам от раз и двигателя работи равномерно,забелязах,че примерно ако стои да речем около 5 часа без да я стартирам след това пали,но ако е примерно повече от 10 часа след това трудно пали

С абсолютно същият проблем се сблъсках и аз и идея нямам защо е така... :help: unsure.gif
Toyota Corolla Verso / Year-2005 / 2.0L / 116hp.

dedra1
Мнения: 20
Регистриран на: 05 Юли 2018 08:49
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Corolla verso 2005 D4D 2.0

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Мнение от dedra1 » 24 Юли 2018 18:17

Днес един "дизелджия" предположи кофти разпръсквачи, но поиска първо диагностика да направя в Toyota и тогава да ги смени, за да е сигурен. Иначе на неговият комп показа стойности за дюзите 0, и нещо, което било в норма... Не знам какво да правя вече... sad.gif
Toyota Corolla Verso / Year-2005 / 2.0L / 116hp.

Аватар
veso_hds
Мнения: 1429
Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 19 пъти
Получена  благодарност: 26 пъти

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Мнение от veso_hds » 24 Юли 2018 20:05

Първо иди в Тойота-Стара Загора и направи свястна диагностика.Как така дюзите показват 0 ,а ще сменя разпръсквачи? no.gif
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.

dedra1
Мнения: 20
Регистриран на: 05 Юли 2018 08:49
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Corolla verso 2005 D4D 2.0

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Мнение от dedra1 » 28 Юли 2018 18:30

Изображение
Изображение
Ето колеги данни от диагностиката. Правиха и тест с обратно гориво-нормално било. Единствен вариант вижда човека да се свалят дюзите и да се пратят в Софето за ремонт. Дали да се пробва и това се чуда, няма да е много евтино...
Toyota Corolla Verso / Year-2005 / 2.0L / 116hp.

Karaboev
Мнения: 64
Регистриран на: 09 Дек 2017 07:55
Местоположение: Велико Търново

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Мнение от Karaboev » 28 Юли 2018 18:56

Много са високи корекцийте. Ако това са на загрял двигател, смятай какви са на студен когато трябяа да се мерят корекций.
На снимката се виждат корекций на моята кола(To
Toyota Avensis 2.0D4D 116) с рециклирани дюзи на студен двигател, като загрее и4те стават 0 както и тряба да са
Прикачени файлове
20180705_152404.jpg
20180705_152404.jpg (1.6 MiB) Преглеждано 6072 пъти

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

трудно палене на corolla verso 2.2 D4D при студен двигател

Мнение от slowtraveler » 28 Юли 2018 20:33

► Виж съдържание
Според Toyota Service Bulletin за двигатели 1CD−FTV, 1KD−FTV, 2KD−FTV, нормалните корекции са в границите +/- 3куб.мм (на студен и горещ двигател).
http://www.kdjoteros.com/wp-content/upl ... G-4010.pdf

Да, около 0 е идеалният вариант, но в реалност винаги има известни корекции..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 28 госта