Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
-
- Мнения: 676
- Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
- Местоположение: Ловеч
- Получена благодарност: 3 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Това с увеличаването на теглото и разхода на автомобила малко нереалистично ми звучи...
Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г.
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш )
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г.
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш )
- slowtraveler
- Мнения: 4928
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 153 пъти
- Получена благодарност: 142 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Е, при увеличено тегло се увеличава разхода... Особено при градско шофиране... Все пак харчиш повече енергия при ускорение на тази маса... Айде, хибрида ще усвои обратно част от енергията, ама все пак КПД-то спада...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 676
- Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
- Местоположение: Ловеч
- Получена благодарност: 3 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Наистина връзката между тегло и разход е неоспорима (освен ако не се движиш изцяло по инерция, където е обратно пропорционална ). Общото тегло на използваната изолация обаче в процентно отношение е пренебрежимо малко спрямо масата на автомобила. Теглото на изолацията е съпоставимо с разликата между пълен и празен резервоар, както и наличието или отсъствието на един средноразмерен пасажер. Най-вероятно собственикът на Мицубиши-то преди изолирането му е засичал разхода винаги на полуизпразнен резервоар, пътувайки сам .
Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г.
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш )
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г.
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш )
-
- Мнения: 603
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Колега, професионалната изолация за автомобили тежи доста, а като се сложи по цялата кола( шаси, врати,таван) е доста повече от 60кг ;)e 10 написа: Наистина връзката между тегло и разход е неоспорима (освен ако не се движиш изцяло по инерция, където е обратно пропорционална ). Общото тегло на използваната изолация обаче в процентно отношение е пренебрежимо малко спрямо масата на автомобила. Теглото на изолацията е съпоставимо с разликата между пълен и празен резервоар, както и наличието или отсъствието на един средноразмерен пасажер. Най-вероятно собственикът на Мицубиши-то преди изолирането му е засичал разхода винаги на полуизпразнен резервоар, пътувайки сам .
Преди бензиновите двигатели на оутлендер бяха 2.4 170 , сега са 2.0 на 150 коня .Колата е станала с 150-200кг по-лека и това е довело до възможността за по-малък двигател. Двигателят е изчислен/оптимизиран спрямо някакви конкретни параметри и когато добавиш едни 150- 200кг отгоре гледай шоу...
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 17 Юни 2015 21:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Аз имам бърз въпрос , не особено свързан с конкретния модел, а по-скоро с показаното поставяне на битумна лента в багажника ->доколко това ще подпомогне шума да намалее? Не е ли основният проблем шумът от двигател и от към пода на колите?
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
При моята, а гледам, че на тази шумо- и виброизолацията е 1:1 с моята, шумът от калниците, когато минаваш по пясък, хвърлена луга, дребни камъчета, минал си през кал и всякакви такива, е отвратителен, все едно градушка бие по колата. Много е дразнещо и неприятно. Предполагам, че колегата затова изолира точно там, а и е най-лесно.
Иначе, друг много дразнещ шум, особено при хибридите, по-рядко се чува
Ограничените размери на човешкия мозък не пречат на безкрайната човешка глупост!
Auris Hybrid Touring Sports 2016
Auris Hybrid Touring Sports 2016
- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Това с изолацията си е направо за отделна тема и предполагам Akima ще е така добър да я отдели.
Наистина, започвам обратно на логиката за поставяне. Основно защото:
1. Имам много лесен достъп до багажника + схеми за разглобяването. Едва снощи проучих как се свалят корите на вратите на C-HR.
2. Нямам намерение да я лепя цялата, още по-малко с битумна лента - тя ще е само за външните панели на вратите и багажника. Енев го е намекнал - не ми пречат двигател или трансмисия, а основно шумът от подкалниците, багажника и вратите. За разлика от дизелите, двигателят на хибрида се работи в обороти само при ускорение и въобще не е дразнещ.
Масата на изолацията трудно ще прехвърли 30 kg. при 4-5 кв.м. битум с 3kg/m2 и още толкова пореста гума с метализирано покритие. Килограми, с които аз самият отслабнах през последните няколко месеца, но разходът не ми падна.
Наистина, започвам обратно на логиката за поставяне. Основно защото:
1. Имам много лесен достъп до багажника + схеми за разглобяването. Едва снощи проучих как се свалят корите на вратите на C-HR.
2. Нямам намерение да я лепя цялата, още по-малко с битумна лента - тя ще е само за външните панели на вратите и багажника. Енев го е намекнал - не ми пречат двигател или трансмисия, а основно шумът от подкалниците, багажника и вратите. За разлика от дизелите, двигателят на хибрида се работи в обороти само при ускорение и въобще не е дразнещ.
Масата на изолацията трудно ще прехвърли 30 kg. при 4-5 кв.м. битум с 3kg/m2 и още толкова пореста гума с метализирано покритие. Килограми, с които аз самият отслабнах през последните няколко месеца, но разходът не ми падна.
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Интерсно ми е това няма ли да повлияе по някакъв начин на гаранцията на автомобила ???
- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Малко новини:
Снощи пристигнаха поръчаните от AliExpress метална лайсна за багажника, както и пластмасови такива за фаровете за мъгла и вратите. Много добре и чисто се получиха, при това за скромните 195 лева общо. В Тойота същият комплект е над 1000 левчета.
Снощи пристигнаха поръчаните от AliExpress метална лайсна за багажника, както и пластмасови такива за фаровете за мъгла и вратите. Много добре и чисто се получиха, при това за скромните 195 лева общо. В Тойота същият комплект е над 1000 левчета.
- BOz
- Мнения: 4291
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 108 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Няма ли такива за предна и задна броня от долната им страна?
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Още не.
Май ще купувам стабилно надценената оригинална лайсна срещу "само" 340 BGN. Първо обаче искам да приключа със звукоизолацията и да сложа LED стопове. След 3 седмици ще слагам 18" джантите с летни гуми и дотогава китайците може да изкарат дори целите Modellista китове:
Май ще купувам стабилно надценената оригинална лайсна срещу "само" 340 BGN. Първо обаче искам да приключа със звукоизолацията и да сложа LED стопове. След 3 седмици ще слагам 18" джантите с летни гуми и дотогава китайците може да изкарат дори целите Modellista китове:
- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Днес явно ми е ден. Подхванах изолацията на вратите, започвайки с шофьорската. Ще коментирам със снимки. Започва се с панела с бутони, който се държи на две щипки и 4 закопчалки:
Следват три болта - два под панела с бутоните и един зад дръжката за отваряне:
Кората просто изкача, обаче почти всички щипки останаха по вратата и трябваше да ги вадя една по една. Последва изненадата: вместо обичайните найлони, Тойота са сложили пластмасови панели на сервизните отвори. Като цяло вътрешният панел на вратата е добре изолиран, снимката е след добавяне на битумна лента:
Последваха и лошите новини - външната ламарина на вратата няма никаква виброизолация. Единственото подобие на такава са няколко точки с лепило към надлъжните стабилизатори. Същото се беше отлепило от вибрациите и ламарината се вееше свободно. Моментално я облепих с покритие на 80+%.
- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Явно има ограничение за качване на снимки във форума, продължавам след качване на снимките на хост в Гугъл фото.
След облепянето с виброизолация, вратата придоби следния вид:
Затваряме по обратния ред, остава да намеря подходяща шумоизолация, но и дотук вече външният шум се чува от останалите все още не направени врати. Тази утихна. Направих и кратко клипче със звука при почукване по вратите за сравнение:
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/dVWbWKRYHLo[/bbvideo]
Още една изненада - говорителите са занитени към вратата. Ако някой реши да ги сменя след време ще трябва да пробива:
Ще съм благодарен и ако някой по-запознат сподели какви са тези куплунзи във вратата и багажника. Имам съмнения, че са за JBL системата, но не съм сигурен дали излиза сигнал от тях:
След облепянето с виброизолация, вратата придоби следния вид:
Затваряме по обратния ред, остава да намеря подходяща шумоизолация, но и дотук вече външният шум се чува от останалите все още не направени врати. Тази утихна. Направих и кратко клипче със звука при почукване по вратите за сравнение:
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/dVWbWKRYHLo[/bbvideo]
Още една изненада - говорителите са занитени към вратата. Ако някой реши да ги сменя след време ще трябва да пробива:
Ще съм благодарен и ако някой по-запознат сподели какви са тези куплунзи във вратата и багажника. Имам съмнения, че са за JBL системата, но не съм сигурен дали излиза сигнал от тях:
Последно промяна от JulianoG на 01 Апр 2017 23:37, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 603
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4 XA40 / 2l petrol engine
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Братле ти направо ме уби .., всички коли така ли ги разглабяш ;)
Браво. Кефиш ме. От къде ги поръча тези външни лайсни и аксесоари? Алиекспрес само?
Браво. Кефиш ме. От къде ги поръча тези външни лайсни и аксесоари? Алиекспрес само?
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 162 госта