OffRoad с лека кола.
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 09 Авг 2016 18:05
- Местоположение: Wohnort
- Автомобил: RAV4 XA20 + echtes Auto
OffRoad с лека кола.
Днес тествах яриса с малко оф роуд ето снимки.
В никакъв случай не е джип, но те модерните джипове не са много джипове така, че свърши работа.
Яриса е модифициран със стоманена защитна кора, не си мислете да ходите оф роуд с вашия ярис, корола и тн .. пластмасовите кори не са защита, не са skid plate и не може да разчитате на тях, то и на алуминиеви защитни кори не може да разчитате, трябва си стомана !!
В никакъв случай не е джип, но те модерните джипове не са много джипове така, че свърши работа.
Яриса е модифициран със стоманена защитна кора, не си мислете да ходите оф роуд с вашия ярис, корола и тн .. пластмасовите кори не са защита, не са skid plate и не може да разчитате на тях, то и на алуминиеви защитни кори не може да разчитате, трябва си стомана !!
- slowtraveler
- Мнения: 4900
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 150 пъти
- Получена благодарност: 140 пъти
OffRoad с лека кола.
Ако нямаше защита, нищо нямаше да опре
Формално погледнато - това си е черен път, така, че си е 'он-роуд'... За офроуд не може да става въпрос
Иначе снимките ми харесаха
По повод защитата - с тези остри ръбове и стърчащи болтове май е повече залъгалка... Поне няма да влиза прекалено много кал в дъжд...
На Кашкая направих подобна, само-че силно загладена от неръждавейка.... Излезе ми около 100лв (разкроя го правих по пластмасовите стари кори). А от листа неръждавейка остана още почти 1кв.м. за някоя по-малка кора
Мислил съм да сложа няколко защити на джипката, ама не е дошъл момента... При всички случаи не можеш да легнеш изцяло на листа (да го ползваш за слайд), ако смяташ да го правиш леко...
Ако му сложиш 2-3 мм ламарина става, ама пък тогава колата ще натежи с десетки-стотици килограми
Формално погледнато - това си е черен път, така, че си е 'он-роуд'... За офроуд не може да става въпрос
Иначе снимките ми харесаха
По повод защитата - с тези остри ръбове и стърчащи болтове май е повече залъгалка... Поне няма да влиза прекалено много кал в дъжд...
На Кашкая направих подобна, само-че силно загладена от неръждавейка.... Излезе ми около 100лв (разкроя го правих по пластмасовите стари кори). А от листа неръждавейка остана още почти 1кв.м. за някоя по-малка кора
Мислил съм да сложа няколко защити на джипката, ама не е дошъл момента... При всички случаи не можеш да легнеш изцяло на листа (да го ползваш за слайд), ако смяташ да го правиш леко...
Ако му сложиш 2-3 мм ламарина става, ама пък тогава колата ще натежи с десетки-стотици килограми
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 09 Авг 2016 18:05
- Местоположение: Wohnort
- Автомобил: RAV4 XA20 + echtes Auto
OffRoad с лека кола.
Е не е като за рали, но върши работа.
Кората е тежка, стоманата е 2-2.5мм има и заварена подсилваща лайсна от вътре и има огъвки от 4те страни(на снимката не се виждат).
На няколко пъти удари и не се огъна, но не е имало удар с цялата тежест. Не мисля да качвам Еверест.
Кората е тежка, стоманата е 2-2.5мм има и заварена подсилваща лайсна от вътре и има огъвки от 4те страни(на снимката не се виждат).
На няколко пъти удари и не се огъна, но не е имало удар с цялата тежест. Не мисля да качвам Еверест.
- slowtraveler
- Мнения: 4900
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 150 пъти
- Получена благодарност: 140 пъти
OffRoad с лека кола.
Като гледам ламарината е 0.8-1.5мм... Но все пак по снимките де...
На Кашкая мисля бях сложил 1мм си бе здраво / плътно на удар с ръка, и без подсилваща лайстна..
Само че бе неръждавейка - твоето не знам каква ламарина е (и тя прилича малко на неръждавейка)..
На Кашкая мисля бях сложил 1мм си бе здраво / плътно на удар с ръка, и без подсилваща лайстна..
Само че бе неръждавейка - твоето не знам каква ламарина е (и тя прилича малко на неръждавейка)..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 09 Авг 2016 18:05
- Местоположение: Wohnort
- Автомобил: RAV4 XA20 + echtes Auto
OffRoad с лека кола.
по снимки прилича на 0.8мм, дано не се окаже 0.6мм
но на живо е 2.5mm това показва шублера
без боя около 2мм.
Защитата е професионална, не е гаражна, доволен съм за сега.
но на живо е 2.5mm това показва шублера
без боя около 2мм.
Защитата е професионална, не е гаражна, доволен съм за сега.
- Veni1
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 155
- Регистриран на: 01 Май 2010 00:19
- Местоположение: Пловдив
- Обратна връзка:
OffRoad с лека кола.
Свинската опашка на последната снимка подчертава професионалността на защитата.
Предпоследния ми Мерседес нямаше подкартерна защита, и си я поръчак.
Дойде.
4 мм профилирана в две оси ламарина, с тегло ~ 65 кг.
Опелчето, с което ми я докараха, видимо въздъхна, след като я разтоварихме.
Защитата определено работеше.
На джипа тенекиите отдолу - пазят подхода към картера, самия картер, кутията, и раздатката - също са 4 мм, и също са профилирани по две оси.
Тествани са многократно, в няколко случая се наложи да минат тенекетата през хидравлична преса, ама то джипката е за това. Ако не е искала да е джип, да е станала ферари, примерно.
Предпоследния ми Мерседес нямаше подкартерна защита, и си я поръчак.
Дойде.
4 мм профилирана в две оси ламарина, с тегло ~ 65 кг.
Опелчето, с което ми я докараха, видимо въздъхна, след като я разтоварихме.
Защитата определено работеше.
На джипа тенекиите отдолу - пазят подхода към картера, самия картер, кутията, и раздатката - също са 4 мм, и също са профилирани по две оси.
Тествани са многократно, в няколко случая се наложи да минат тенекетата през хидравлична преса, ама то джипката е за това. Ако не е искала да е джип, да е станала ферари, примерно.
Mitsubishi Pajero 2800 LWB off-road beast
Nissan Micra K12 - wife car
Toyota RAV 4.2 2000 LWB - city car
Driving experience - since 1976
Nissan Micra K12 - wife car
Toyota RAV 4.2 2000 LWB - city car
Driving experience - since 1976
- slowtraveler
- Мнения: 4900
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 150 пъти
- Получена благодарност: 140 пъти
OffRoad с лека кола.
При мен щатната защита май е 4 части(две от важните са за двете части на резервоара, че доста народ си пати) като има афтърмаркет още 4 части за други агрегати. Ама сигурно са 200кг...
За яриса 2.5мм сигурно са добре..
За яриса 2.5мм сигурно са добре..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 09 Авг 2016 18:05
- Местоположение: Wohnort
- Автомобил: RAV4 XA20 + echtes Auto
OffRoad с лека кола.
свинската опашка държи кората под калника, няма връзка със защитата.
джиповете са друга бира, но и тежат по 2-3 тона
абе няма да карам сериозен оф роуд, дано нямам проблеми.
джиповете са друга бира, но и тежат по 2-3 тона
абе няма да карам сериозен оф роуд, дано нямам проблеми.
- kostadinnm
- Мнения: 240
- Регистриран на: 09 Яну 2013 21:20
- Местоположение: София/Петрич
OffRoad с лека кола.
Еее, чак пък защитни метални кори да слагате ми се струва прекалено на тия коли.
Ето през какво тресавище я прекарвам моята:
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/d0P6qhk20U4[/bbvideo]
А ето го и целия път, дето го минаваме с бащата постоянно. На клипа даже е в добро състояние мисля, а в момента е като от снимките в първия пост - не може да се кара на втора предавка с 15км/ч. Имайте предвид, че като го качвах тоя клип не знаех, че тубата до-оправя резолюцията и затова е в pcloud в резултат на което може да ви насича малко:
черен път
И това е със седан с под 15 сантиметра просвет. Корите съм ги закачал по бордюри и прочее, но никога на тоя черен път.
Ето през какво тресавище я прекарвам моята:
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/d0P6qhk20U4[/bbvideo]
А ето го и целия път, дето го минаваме с бащата постоянно. На клипа даже е в добро състояние мисля, а в момента е като от снимките в първия пост - не може да се кара на втора предавка с 15км/ч. Имайте предвид, че като го качвах тоя клип не знаех, че тубата до-оправя резолюцията и затова е в pcloud в резултат на което може да ви насича малко:
черен път
И това е със седан с под 15 сантиметра просвет. Корите съм ги закачал по бордюри и прочее, но никога на тоя черен път.
Corolla 2006 2.0 D-4D | sedan, SOL
- slowtraveler
- Мнения: 4900
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 150 пъти
- Получена благодарност: 140 пъти
OffRoad с лека кола.
Който е ходил за риба с баща си като малък (то там бе мястото, където даваха на младежите да карат автомобил ) си е свикнал как да подхожда при такъв черен път
И няма да закачи...
И няма да закачи...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 675
- Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
- Местоположение: Ловеч
- Получена благодарност: 3 пъти
OffRoad с лека кола.
На клипчето наистина може да се говори за наченки на оффроуд. Иначе относно защитите за лек автомобил - смятам, че не е препоръчителна заигравката с дебелината на ламарината. При удар поддава най-слабата част, която едва ли е 2, 3 или 4 мм стоманена ламарина, отчитайки дебелината на тенекетата на съвременните автомобили. Лично аз предпочитам да сменя картер отколкото да се мъча (безрезултатно) да изправям усукано купе. Фабричните пластмасови кори вършат работата, за която са поставени. Ако не успеят да се справят, просто мястото на автомобила не е било там
Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г.
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш )
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г.
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш )
- iovkito
- Мнения: 2835
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 57 пъти
OffRoad с лека кола.
Някой път и аз трябва да направя клипче , за да видите истински offroad с авенсис. Не пожелавам на никого да се натресе в пън , който е скрит в тревата , не знам какви метални кори трябва да имате , за да ви предпази картера и другите нискостърчащи части на колата. Тогава карах с около 20-30 км/ч и колата просто се заби и спря . Всички кори бяха изпотрошени , тенекиите над ауспуха бяха събрани на топка и лостовата система на скоростите беше изкривена - успях да се прибера на 2-ра скорост , защото само тя включи. По черните пътища очаквайте неочакваното .
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
OffRoad с лека кола.
Ще ви покажа и аз един офроуд терен, който минавах всяка година с комби, подобно на Авенсис, че натоварено, ама през лятото, защото 3 години след като една нощ ми пръхтя мечка в ушите не съм ходил там, а същата есен продадох комбито. Само джипове и влекачи за трупи съм виждал по тоз път, тук-там някой вело турист или кросов мотор, обикалящи траповете на зиг-заг. При последното връщане както колата си вървеше на 1-ва почти без газ в един момент спря от раз и изгасна в един от тях с диаметър около 7-8 м. Оказа се опрял камък в ниска част от задното окачване, близо до колелото. За половин час се минава около километър.
Май стана оф топик.
Май стана оф топик.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 09 Авг 2016 18:05
- Местоположение: Wohnort
- Автомобил: RAV4 XA20 + echtes Auto
OffRoad с лека кола.
тук тестват подобна защита: марка шериф, дебелина 2мм
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=r9_UDbxHoVk[/bbvideo]
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=r9_UDbxHoVk[/bbvideo]
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 09 Авг 2016 18:05
- Местоположение: Wohnort
- Автомобил: RAV4 XA20 + echtes Auto
OffRoad с лека кола.
за твоя Т25 авенсис в БГ защитна кора струва 200лв , а в Русия е 38 евро.
http://baza.drom.ru/barnaul/sell_spare_ ... 04855.html
по-добре си карай с оригиналната ПВЦ кора , в БГ всичко е скъпо , но за щастие пътищата не са като в Русия, Украйна.
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=CaF5e-hAPpU[/bbvideo]
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 88 госта